Update: Milan reageert op Donnarumma-soap: Niet de tijd voor de transfermarkt

    Update: Milan reageert op Donnarumma-soap: "Niet de tijd voor de transfermarkt"

    woensdag 13 december 2017 om 13:11

    Gianluigi Donnaruma zou AC Milan al in januari kunnen verlaten, maar een zomerse transfer is waarschijnlijker. De pas achttienjarige doelman moet minimaal veertig miljoen euro kosten.

    Dat schrijft La Gazzetta dello Sport. Dinsdag kwam naar buiten dat zaakwaarnemer Mino Raiola de contractverlenging van Donnarumma wil terugdraaien. De Italiaanse international zou 'psychologisch onder druk zijn gezet'. Hoewel Raiola weinig kans van slagen lijkt te hebben, toont het aan dat de toekomst van Donnarumma niet bij Milan ligt.

    Volgens de roze sportkrant heeft Raiola de afgelopen weken meerdere keren gesproken met Milan-directeur Marco Fassone om tot een oplossing te komen. De uitkomst lijkt dat Donnarumma in de zomer voor minimaal veertig miljoen euro kan vertrekken. De Rossoneri kunnen dat geld goed gebruiken om te voldoen aan de Financial Fair Play-regels.

    Real Madrid of Paris Saint-Germain zou de meest waarschijnlijke bestemming zijn van Donnarumma. Als de verstandhouding met Milan verder verslechtert, is zelfs een winters vertrek niet uitgesloten.

    Update 13.11: AC Milan heeft gereageerd op de speculaties in de soap rond Gianluigi Donnarumma. Zaakwaarnemer Mino Raiola zou onder de contractverlenging van de goalie uit willen komen omdat de jongelig onder druk is gezet. Milan reageert: "Dit is niet de tijd voor de transfermarkt, maar voor het veld en het veld alleen. Gigio is een grote waarde voor deze club, sportief en financieel. Dit is onderstreept met de verbintenis tot medio 2021 en versterkt door de altijd open dialoog tussen de speler en coach Gattuso."

    Plaats een reactie

    Aal +20073
    woensdag 13 december 2017 om 09:48
    Vitesse kom er maar in......
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 09:50
    Haha die pizza bakker is echt een rat
    Vind ik leuk
    kerel +1476
    woensdag 13 december 2017 om 13:45
    Je hebt gelijk..

    Zou hij serieus nog meer geld nodig zijn? Als ik hem was zou ik lekker ergens op een strand liggen met 2 bloedmooie vrouwen naast me..
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 00:00
    Rioolrat, mag dat ook?
    Vind ik leuk
    Sil95 +9130
    woensdag 13 december 2017 om 09:52
    The ting goes skraaa , pa pa pa ka ka hier voor Donnarumma en vooral Mino Raiola als deze miljoenentransfer daadwerkelijk gerealiseerd zou worden. Vind echter wel dat Donnarumma Milan enkel moet inruilen voor een grotere club als hij daar de toezegging krijgt dat hij in ieder geval veel speeltijd gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501
    woensdag 13 december 2017 om 10:05
    Man’s not hot
    Vind ik leuk
    YGZN11 +73
    woensdag 13 december 2017 om 09:56
    Koopje!
    Vind ik leuk
    goekie4 +1613
    woensdag 13 december 2017 om 12:12
    40 miljoen is inderdaad een koopje als je de bedragen tegenwoordig ziet. Daarnaast is hij nog jong en keept nu al sterk, kan dus nog groeien om de echte wereldtop te halen.
    Vind ik leuk
    YGZN11 +73
    woensdag 13 december 2017 om 12:50
    Ik was ook serieus haha
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 10:07
    Ik zou hem graag bij Juventus zien als opvolger van Buffon.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3498
    woensdag 13 december 2017 om 12:27
    Buffon is een man met Clubliefde, Donnarumma daarentegen....
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 13:04
    Ja daar heb je gelijk in maar ik denk dat hij vooral wordt beinvloed door Raiola. Overigens vind ik hem wel de perfecte opvolger van Buffon met zelfde naam( niet dat het er wat toe doet) en uitstekende kwaliteiten. Maar hij zal helaas wel naar een real madrid gaan.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 10:08
    eigenlijk zouden de clubs nu een statement moeten maken en aangeven dat ze hem niet willen. Gewoon om die veel te ver gaande invloeden van de zaakwaarnemers eens te dwarsbomen.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +4614
    woensdag 13 december 2017 om 16:03
    Alsof principes bestaan in het topvoetbal ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 december 2017 om 10:16
    Dit soort mannen plunderen het voetbal. Iedereen staat er bij en kijkt er naar.
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    woensdag 13 december 2017 om 10:21
    Als Milan gewoon gepresteerd had dan was dit gezeik niet geweest, maar nu t ff niet lekker loopt begint de soap weer van voren aan pffff.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19626
    woensdag 13 december 2017 om 10:24
    Als de Financial Fair Play rules AC Milan zouden dwingen om deze achttienjarige doelman te verkopen voor een dergelijk bedrag, dan zou ik als belangstellende club achter mijn oren krabben (hyp.). Niemand zou dat bedrag nu moeten willen betalen, juist om clubs te corrigeren in hun megalomane handelspraktijken. In dat geval kunnen we pas zeggen dat FFP ertoe doet.
    Vind ik leuk
    goekie4 +1613
    woensdag 13 december 2017 om 12:13
    Daar heb je gelijk in! Het heeft ze dit jaar ook weinig gebracht, dat ik het erge ervan.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +501
    woensdag 13 december 2017 om 13:20
    Maffia opaf sturen naar die gek
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11505
    woensdag 13 december 2017 om 15:33
    Die jongen beseft ook dat hij daar geen prijzen zal pakken. Hij is gewoon de gedoodverfde opvolger van Buffon bij Juventus, dat staat in de sterren geschreven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws