'Balotelli staat voor een bepaald salaris en wij kunnen dat dan niet betalen'

    'Balotelli staat voor een bepaald salaris en wij kunnen dat dan niet betalen'

    donderdag 14 december 2017 om 20:09

    Als OGC Nice zich dit seizoen niet plaatst voor Europees voetbal, is het waarschijnlijk einde verhaal voor Mario Balotelli bij de Franse club. De Italiaan is dan simpelweg niet meer te betalen.

    "Zonder Europees voetbal wordt het lastig om Balotelli te behouden", spreekt voorzitter Jean-Pierre Rivère op een bijeenkomst, geciteerd door Franse media. "Hij is ontzettend goed op het veld, verandert zijn manier van spelen en wordt steeds beter. Ik weet niet of hij na dit seizoen nog bij ons speelt, dat hangt af van de resultaten."

    Als Nice zich niet plaatst voor Europees voetbal, loopt de club extra inkomsten mis. Inkomsten die nodig zijn om het salaris van Balotelli te betalen. "Balotelli staat voor een bepaald salaris en wij kunnen dat niet betalen zonder Europees voetbal, maar we gaan er alles aan doen om hem te behouden." Nice staat momenteel op plek acht in de Ligue 1.

    Plaats een reactie

    Juventus FC +3694
    donderdag 14 december 2017 om 20:48
    Ranieri staat 5de met Nantes, lekker man
    Vind ik leuk
    vrijdag 15 december 2017 om 08:00
    PEC Zwolle staat 4e, lekker man
    Vind ik leuk
    donderdag 14 december 2017 om 20:49
    Ze willen sowieso van hem af en hopen dat hij zijn zaakwaarnemer nu aan het werk gaat zetten. Slim.
    Vind ik leuk
    pos +8660
    donderdag 14 december 2017 om 20:56
    Balotelli weet het nog steeds goed verborgen te houden dat hij zoveel geld waard is. Ik zal het wel niet snappen.
    Vind ik leuk
    Patdaddy +535
    donderdag 14 december 2017 om 22:01
    Je hebt hem dit seizoen zeker niet zien voetballen of wel.
    Vind ik leuk
    pos +8660
    donderdag 14 december 2017 om 22:18
    Nee los van de wedstrijden tegen Vitesse en Lazio waarin hij ouderwets onzichtbaar was. Maar het is dus een topper begrijp ik ?
    Vind ik leuk
    Patdaddy +535
    donderdag 14 december 2017 om 22:23
    Hij scoort veel en mooi de laatste tijd.
    Vind ik leuk
    pos +8660
    donderdag 14 december 2017 om 22:28
    Ok maar je zal het met me eens zijn denk ik dat zijn naam groter is dan zijn prestaties. Zijn neerwaartse spiraal qua clubs spreekt voor zich. Hij is eigenlijk overal mislukt.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12290
    donderdag 14 december 2017 om 21:25
    Op basis waarvan krijgt die clown zo veel betaald? Waarschijnlijk omdat hij een goede clown is...