'Overmars gaat voor Ajax-vertrek liggen en wil steunpilaar tot medio 2019 houden'

'Overmars gaat voor Ajax-vertrek liggen en wil steunpilaar tot medio 2019 houden'

vrijdag 15 december 2017 om 06:48

Marc Overmars, directeur spelerszaken van Ajax, heeft André Onana laten weten dat een vertrek in de winterstop onbespreekbaar is. Dat laat de zaakwaarnemer van de 21-jarige doelman weten aan De Telegraaf.

De interesse in Onana neemt met de week toe. "Marc zei dat Ajax hem minimaal tot de zomer van 2019 wil houden", zegt belangenbehartiger Albert Botines in de ochtendkrant. "Maar we weten allemaal hoe het werkt. Als er een superbod komt dat voor iedereen goed is, kan het weer anders zijn."

De Spanjaard benadrukt dat het aantal geïnteresseerde clubs aanzwelt, maar dat Onana het bij Ajax naar zijn zin heeft. De Amsterdammers namen de Kameroener begin 2015 voor een opleidingsvergoeding van 300 duizend euro over van FC Barcelona. Onlangs tekende hij een nieuwe verbintenis, waardoor de sluitpost tot medio 2021 vastligt.

Ajax bereikte donderdagavond ook een akkoord met Frenkie de Jong, die tot medio 2022 gaat bijtekenen. Het bijtekenen van de revelatie had – net als de nog te bemachtigen handtekening van Justin Kluivert – prioriteit.

Poll

Is Onana bezig aan zijn laatste seizoen bij Ajax?

(3229 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 december 2017 om 06:53
Probeer alles maar te behouden Overmars.
Met veel jonge jongens spelen is leuk voor de toekomst maar de interesse in spelers van onder de 21 is natuurlijk zeer groot vanuit het buitenland.
Lastig om zo een team te bouwen en elke keer net als een speler is ingespeeld dan volgt er weer vaak een vertrek.

Off Topic

Wanneer mag Huntelaar weer eens, die Dolberg had er gister toch ook wel weer 1 a 2 mogen maken buiten zijn pingel om.
Als hij ze niet binnenschiet blijft het natuurlijk billen knijpen in zulke wedstrijden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 07:00
Inderdaad, het blijft kwakkelen met Dolberg. Maar de ballen springen in ieder geval niet meer van zijn voet.
Vind ik leuk
RebelVox +3613
vrijdag 15 december 2017 om 09:49
Wanneer wordt Viergever een contract aangeboden?
Of wordt hij vergeten?
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 09:07
Er waren gisteren inderdaad ook vier á vijf kansen die een Huntelaar wel degelijk had afgemaakt. Kluivert gaf hem een paar keer scherp voor waarbij Dolberg niet in de buurt stond zoals een echte afmaker als Huntelaar dat wel had gestaan... doodzonde
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 09:07]
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 06:57
Stuur de dvd van FC Twente - Ajax maar op aan geïnteresseerde clubs.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 09:00
Volgens mij, kan het mis hebben, bij geen enkele Twente-goal schuldig.
Vind ik leuk
Aal +15889
vrijdag 15 december 2017 om 09:12
Onana is een hele goede keeper in wording, maar nog niet constant genoeg voor een echte topclub.
Inderdaad nog 1,5 jaar blijven en doorgroeien en hij is een directe versterking voor de grote jongens.
Vind ik leuk
wijze man +1728
vrijdag 15 december 2017 om 07:24
'Overmars gaat voor Ajax-vertrek liggen "

Whahahahahaha.....dat is maar een heeeeeeeel klein obstakel dan
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 07:36
Heb jij zijn pens niet gezien tegenwoordig, je moet toch aardig hoog kunnen springen om daar overheen te komen.
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 15 december 2017 om 08:01
Ook bij De Ligt ervoor gaan liggen graag.
Vind ik leuk
HJR +4907
vrijdag 15 december 2017 om 09:20
die Ligt er zelf al voor ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:17
Nu Van Leer zwaar geblesseerd is, is het wel verstandig om Onana nog een jaar te houden
Vind ik leuk
hantayo +828
vrijdag 15 december 2017 om 09:53
Geblesseerd?
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 17:35
Vond Dolberg in tegenstelling tot velen hier gisteren wel weer gretig en actief. Als hij gedreven speelt is het een klasbak.... blijf vertrouwen hebben in hem
Vind ik leuk
Gerro +3884
vrijdag 15 december 2017 om 23:14
Nu nog waar maken Marc niets de deur uit van de huidige selectie voor 2019 en we hebben volgend jaar weer een mooi team.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Overmars gaat voor Ajax-vertrek liggen en wil steunpilaar tot medio 2019 houden'