Indonesische topclub wil vijfde Nederlander halen: Heb de geruchten ook gehoord
Suk (op de voorgrond)

Indonesische topclub wil vijfde Nederlander halen: "Heb de geruchten ook gehoord"

vrijdag 15 december 2017 om 07:30

De Indonesische topclub Bali United lijkt een vijfde speler uit Nederland aan de selectie toe te willen voegen. De half Indonesische Go Ahead Eagles-middenvelder Joey Suk is onderwerp van de transfergeruchten vanuit het Verre Oosten.

Dit wordt vrijdagochtend gemeld door De Stentor, dat zich op zijn beurt weer baseert op het Indonesische medium Jawa Pos. Ik heb de geruchten ook gehoord'', laat Suk weten aan de regionale krant. "Maar ik ben er totaal niet mee bezig. Go Ahead Eagles vereist nu onze focus. Het gaat sportief niet goed en we moeten zo snel mogelijk de weg omhoog vinden."

"Ik heb nog geen idee of ik hier wil blijven. Het is ook geen issue", vervolgt de 28-jarige middenvelder, die nog tot het einde van het seizoen onder contract staat in de Vetkampstraat. Suk heeft nog regelmatig contact met Diego Michiels, zijn oud-ploeggenoot die tegenwoordig furore maakt in Indonesië. "Diego is een goede vriend van mij, we spreken elkaar vaker. Natuurlijk zou hij het leuk vinden als ik die kant op zou gaan, maar er speelt niets. Ik heb met niemand gesproken.''

Bij Bali United staan momenteel vier Nederlanders onder contract: Stefano Lilypaly, Irfan Bachdim en Nick van der Velden speelden er al langer en sinds deze week kan Kevin Brands aan dat rijtje toegevoegd worden.

Plaats een reactie

Adje80 +3667
vrijdag 15 december 2017 om 07:38
Indonesische topclub haha
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 07:42
Ja dat is het toch ook, de topclub van Indonesië. Denk je dat hun ook lachen van de topclubs van NLD. Is toch ook geen niveau!

Direct doen Suk!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 december 2017 om 07:43]
Vind ik leuk
Noudyo. +10925
vrijdag 15 december 2017 om 07:44
De topclubs van Indonesië verkopen niet jaarlijks spelers voor miljoenen
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 07:46
Maar daarom nog steeds de topclub van Indonesië.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:30
Bespaar je de moeite. Sommige mensen willen dat niet snappen
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 08:31
Dat is idd te zien.
Vind ik leuk
RtdDub +713
vrijdag 15 december 2017 om 08:53
Nee joh...

In die landen wordt iedereen 8ste en zijn er geen recordkampioenen.
Althans.... dat zou zo moeten gebeuren als geen topclubs zouden zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 09:00
Wat heb jij tegen Indonesië?
Vind ik leuk
RtdDub +713
vrijdag 15 december 2017 om 09:53
Helemaal niks.
Ik neem alleen stelling tegen de opmerking dat er geen topclubs zouden zijn (en val jou dus bij, niet aan).
Op elk niveau zijn er topclubs. Het zijn alleen topclubs VOOR dat niveau en niet in het algemeen.

Vind ik leuk
RtdDub +713
vrijdag 15 december 2017 om 08:51
Jaartje op 70 geleden werden we daar weggejaagd en nu worden we 1 voor 1 weer terug gehaald?
Vind ik leuk
vrijdag 15 december 2017 om 09:00
Vind je het gek dat je word weggejaagd daar of vind jij dat niet gek?
Vind ik leuk
RtdDub +713
vrijdag 15 december 2017 om 09:54
Zeg ik dat?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Indonesische topclub wil vijfde Nederlander halen: "Heb de geruchten ook gehoord"