Ajax-comeback: Raakt mij totaal niet meer hoe de buitenwereld naar mij kijkt

    Ajax-comeback: "Raakt mij totaal niet meer hoe de buitenwereld naar mij kijkt"

    zaterdag 16 december 2017 om 09:20

    Mitchell Dijks heeft de afgelopen dagen veel reacties gekregen op zijn comeback bij Ajax. De linksback werd door trainer Marcel Keizer weer opgetrommeld vanwege de blessures.

    "Ik was al afgeschreven", haalt Dijks zijn schouders op in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Nu komen mensen weer handjes aan je geven. Ach, zo gaat dat in de voetbalwereld. Ik ben er aan gewend."

    Dijks wilde in de zomer nog vertrekken, kreeg een nieuwe kans, verdween vervolgens naar de tribune en mag nu het Ajax-shirt weer dragen. "Zo snel kan het gaan. Ik raak er niet meer van in de war. Het raakt mij inmiddels ook totaal niet meer hoe de buitenwereld naar mij kijkt", aldus Dijks, die zich door de blessure van Max Wöber ook kan opmaken voor een basisplaats tegen AZ.

    Plaats een reactie

    Koeroe +12882
    zaterdag 16 december 2017 om 09:28
    Soort Nelom van Ajax. Je komt er maar niet vanaf
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13086
    zaterdag 16 december 2017 om 09:42
    Zo zien wij het niet hoor. Dijks is een voorbeeld prof voor heel veel jonge spelers. Alleen voetballend is het niet geweldig, maar nooit zeiken en probeert altijd het beste er van te maken. Wij hoeven niet af van Dijks.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    zaterdag 16 december 2017 om 10:26
    Over een jaartje wordt hij misschien wel elders verlangd en dan maakt hij een leuke stap. Je weet het met zo’n speler nooit. Goede werklust, dat loont altijd.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +44786
    zaterdag 16 december 2017 om 11:06
    Dijks wil wel af van Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:38
    En hij heeft groot gelijk, zoals ajax met hem omgaat. Hij verdient beter. Hij is dan niet de beste back ooit naar werklust heeft hij wel. Hij moet wel leren van zijn tegenstander af te blijven, tijdens de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2745
    zaterdag 16 december 2017 om 11:22
    Nelom werkt ook hard hoor.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11084
    zaterdag 16 december 2017 om 09:29
    Ach, genoeg azijnzeikers die hem graag de grond in schrijven.. maar je kan er best het eind van het seizoen mee halen, zoveel weerstand krijg je gewoon niet in de Eredivisie. En als hij nou ook geen voorzetten gaat geven, kan hij zich nog wel in de kijker spelen bij kleine buitenlandse clubs, ook. Iedereen blij. Succes, kerel.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 16 december 2017 om 09:31]
    Vind ik leuk
    Mo +11525
    zaterdag 16 december 2017 om 09:42
    Helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12696
    zaterdag 16 december 2017 om 09:29
    Hoeveel artikelen krijgen we hier over ?
    Maar goed, ik gun hem het wel maar hij blijft wb kwaliteiten Ajax-onwaardig..
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 09:55
    In ieder geval de juiste instelling.
    Vind ik leuk
    Ale +4503
    zaterdag 16 december 2017 om 10:00
    Zet er een jeugdspeler in, alles beter dan van Dijks!
    Vind ik leuk
    Vlietje +299
    zaterdag 16 december 2017 om 10:15
    Ik vind Dijks een goede verdediger... man uitschakelen en de bal naar de juiste kleur spelen... Bij ajax moet hij teveel voetballen en dat is nou net zijn kracht niet...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14447
    zaterdag 16 december 2017 om 10:23
    Een voorbeeld voor vele jongeren! Hard blijven werken, de moed nooit opgeven en teren op je inzet ipv je talent.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:03
    Dijk mentaliteit oké! Voetballend niet oke. sorry .
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 11:04
    Dijks
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 12:05
    Ik heb respect en waardering voor Dijks, maar een selectie uit noodzaak, noem ik geen comeback.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax-comeback: "Raakt mij totaal niet meer hoe de buitenwereld naar mij kijkt"