Blind senior voorziet transfer van zoon: Dat is geen onlogische gedachte

    Blind senior voorziet transfer van zoon: "Dat is geen onlogische gedachte"

    zaterdag 16 december 2017 om 19:12

    Danny Blind houdt serieus rekening met een vertrek van zoon Daley bij Manchester United. Dat zei de voormalig bondscoach zaterdagavond in de studio van Ziggo Sport. Engelse kranten speculeren de laatste weken volop over een aanstaande transfer van de Oranje-verdediger. 

    Manchester Evening News schreef vrijdag dat Blind één van de spelers is die op het lijstje staat om in januari al verkocht te worden. "Dat is geen onlogische gedachte, want zijn contract loopt af", reageerde Blind senior op dat nieuws."

    "Manchester United heeft nog wel de gelegenheid om een optie te lichten, voor een extra. Dat zullen ze misschien doen, want dan kunnen ze een hogere transfersom ontvangen. Misschien gaat United zelf ook nog wel kopen. Ik weet het niet."

    Blind (27) zit al weken op de bank bij de huidige nummer twee van de Premier League. "Ik heb geen enkel idee van wat United op dit moment voor transfersom vraagt", vervolgt zijn vader. "Ik reageer nu alleen maar op een bericht, hè. Hij loopt in de zomer uit zijn contract óf hij blijft nog een jaar, als die optie gelicht wordt."

    Afgelopen week werd Blind nog gelinkt aan FC Barcelona

    Poll

    Stelling: Blind is goed genoeg voor Barcelona

    (3383 stemmen)

    Plaats een reactie

    Sanders +3289
    zaterdag 16 december 2017 om 19:23
    Zelfs als het over zijn zoon gaat hoor ik zijn mening liever niet.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    zaterdag 16 december 2017 om 19:36
    Zo zeg, wat ben ik het eens met je.
    Geeft nu commentaar bij City tegen Spurs.
    Gaat hij zeggen wat er fout gaat en wat er moet gebeuren. Hij is persoonlijk verantwoordelijk voor het niet slagen van het Nederlands elftal.
    Heb net mijn Ziggo shit opgezegd, kon het niet meer aanhoren.
    Wat een eikel is dat zeg.
    Vind ik leuk
    davidben +3428
    zaterdag 16 december 2017 om 19:43
    Heb je ZIGGO opgezegd?
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    zaterdag 16 december 2017 om 19:52
    Jep, net gedaan, ben helemaal klaar met die Blind.
    DE eikel die Nederland in het verval heeft gestort.
    Vind ik leuk
    davidben +3428
    zaterdag 16 december 2017 om 19:54
    haha!
    Vind ik leuk
    Nuance +6975
    zaterdag 16 december 2017 om 20:00
    Held!
    Vind ik leuk
    FCRat +162
    zaterdag 16 december 2017 om 20:03
    Haha wat een clown
    Vind ik leuk
    Sanders +3289
    zaterdag 16 december 2017 om 20:07
    Hadden we maar meer mensen als jou :)
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zaterdag 16 december 2017 om 20:22
    TV uit het raam gooien is ook erg effectief.
    Vind ik leuk
    Guusman +5980
    zondag 17 december 2017 om 04:20
    Een tv toestel is gewoon een screen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zondag 17 december 2017 om 10:29
    Joh...
    Vind ik leuk
    Guusman +5980
    zondag 17 december 2017 om 17:44
    Dus kan je net zo goed een cobramat om je nek binden en aansteken,
    ook erg effectief ;)
    Vind ik leuk
    James10 +484
    zaterdag 16 december 2017 om 20:44
    Volgens mij is iemand hier gewoon boos dat Spurs verloren heeft haha
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    zaterdag 16 december 2017 om 20:59
    Klopt wel een beetje, ben pissed, wat een KUDT wedstrijd
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7163
    zaterdag 16 december 2017 om 21:29
    Allemaal de schuld van Blind.
    Vind ik leuk
    Itsese +3053
    zaterdag 16 december 2017 om 21:51
    Kut wedstrijd?? Spurs komt gewoon tekort
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    zaterdag 16 december 2017 om 21:54
    Ze kwamen idd te kort. Maar neemt niet weg dat ik er persoonlijk wel een probleempje mee heb.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21517
    zaterdag 16 december 2017 om 21:09
    Prioriteiten!
    Vind ik leuk
    JustH +9579
    zaterdag 16 december 2017 om 20:54
    Was het niet zo dat Danny Blind, de chaos van Hiddink overnam?
    Misschien moet je ook is beseffen dat er wat minder talent is in Nederland. Zo makkelijk altijd de schuld van een trainer!
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    zaterdag 16 december 2017 om 21:01
    Blind heeft echt alles om zeep geholpen.
    Heeft niets meer te maken met het materiaal wat je hebt maar wat je uit zoekt en wat je er mee doet.
    Vind ik leuk
    14forever +7989
    zaterdag 16 december 2017 om 22:15
    Lees je je eigen.berichten wel eens... jeetje meneetje
    Vind ik leuk
    JustH +9579
    zaterdag 16 december 2017 om 22:47
    Praat naar je verstand.
    En als je dat doet....sterkte
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 21:17
    hij is blind maar ook doof . Sanders
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 19:24
    Ligt eraan waar ze hem echt willen zetten op het middenveld of achterin. Op 6 bijvoorbeeld kunnen ze hem wel gebruiken zoals hij laatst speelde bij het NL 11 tal.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19766
    zaterdag 16 december 2017 om 19:24
    Blind moeten ze gewoon houden. De optie lichten, er nog een jaartje bovenop contracteren, maar dan ook weer regelmatig opstellen. Daley niet opstellen zal als gevolg hebben dat zijn marktwaarde snel daalt.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9224
    zaterdag 16 december 2017 om 19:25
    Verwacht dat veel (grote) clubs hem willen hebben.. Heeft het ook bijna altijd best naar behoren gedaan bij United, maar is niet echt een type-speler voor Mourinho..
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 19:43
    Voetballend prima, maar wel traag. Het rampestampersvoetbal van ManU past niet bij hem. Een positie op het middenveld bij een goed voetballende ploeg zoals Napoli zou goed bij hem passen. Of AZ natuurlijk :-).
    Vind ik leuk
    Joep Meloen +1215
    zaterdag 16 december 2017 om 21:18
    @Pino: en maak je Hiddink ook nog een verwijt of lag het alleen aan Danny Blind?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:22
    Laat het dan maar Barcelona worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 22:59
    Danny blind heeft geen verstand van voetbal. Dat hebben we allemaal gezien bij oranje. 2 toernooien mislopen was zijn schuld. Dus zijn mening is niet belangrijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 23:04
    Met alle respect. Oranje heeft geen top verdedigers. Het bestuur bij Barcelona is all maanden lang blind. Ze hallen spellers naar Barça die daar niet passen. zelfs de coache past daar niet.. Barcelona bestuur en alles eromheen zijn sterk achteruit gegaan de laatste maanden.... Wil Barcelona een top verdedigers. Het is eenvoudig om die te vinden. Kijk naar sterke WK ploegen. Wat ze daar zowel op het veld hebben als de bankzitters. .. Duitsland. Frankrijk. Spanje.Brazilië. Portugal . België. Uruguay. Mexico . Daar moet je zoeken naar top verdedigers
    Vind ik leuk
    Guusman +5980