Kritische Zoet na overwinning: 'Voetbal was even bijzaak. Deze zege was voor hem'

    Kritische Zoet na overwinning: 'Voetbal was even bijzaak. Deze zege was voor hem'

    zaterdag 16 december 2017 om 22:48

    Jeroen Zoet heeft de 3-0 overwinning van PSV op ADO Den Haag opgedragen aan Wim Rip. De video-analist van de Eredivisie-koploper ligt momenteel in het ziekenhuis. Rip werd afgelopen woensdag tijdens de wedstrijden tegen FC Groningen. 

    "Voetbal was even bijzaak, gelukkig gaat het nu beter met Wim. Deze zege was voor hem", aldus de doelman in gesprek met het Eindhovens DagbladPSV stond zaterdag bij rust al met 3-0 voor in eigen huis. In de tweede helft werden veel kansen verprutst. "Het had gewoon 5-0 of 6-0 moeten worden vanavond. Alleen werden we te slordig."

    Zoet is tevreden over de manier waarop PSV zich herstelde na een dramatische week. Ajax won met 3-0 van de Brabanders en in Groningen werd een 3-1 voorsprong uit handen gegeven. "Tegen Groningen stonden we ook goed, maar kregen we uit spelhervattingen ongelukkige goals tegen. We hebben een goed signaal afgegeven."

    PSV staat nu acht punten los en gaat als winterkampioen 2018 in. "Ik denk dat we een goede eerste seizoenshelft hebben gedraaid. Al moeten we eerst ook nog winnen van Vitesse."

    Lees ook: PSV rekent snel af met ADO, zet Ajax en AZ op acht punten en is winterkampioen

    Poll

    Wordt PSV kampioen?

    (711 stemmen)

    Plaats een reactie

    El Cazador +4370
    zaterdag 16 december 2017 om 23:00
    Jeroen Zoet kots, kots, van dit soort poppiejopie teksten.
    Was bar slecht.
    Wim ik wens je oprecht een fantastisch herstel toe.
    Vind ik leuk
    Butsbal +11376
    zaterdag 16 december 2017 om 23:23
    Was bar slecht. Viet nondeju bij 2-0 een bal eruit man, houdt ons gewoon in de wedstrijd. Vertel, wat heeft hij fout gedaan dan ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 16 december 2017 om 23:08
    Hij is niet goed ze vergeten onze kansen
    Vind ik leuk
    Butsbal +11376
    zaterdag 16 december 2017 om 23:21
    Nee Zoet. Asteblieft nie. Begin nou niet ook met #staystrongRippy
    Stap eroverheen en ga kampioen worre
    Vind ik leuk
    ditbennick +399
    zondag 17 december 2017 om 02:05
    hahaha en als ze een wedstrijd verliezen....zeggen ze dan ook: deze is voor jou rene en willy of deze is voor edstreum of voor van beveren. voetballen doe je voor je supporters en je bankrekening. doe normaal
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 07:06
    Man man wat was Ado slecht zeg, als je niet eens kan winnen van dit Psv.
    Vind ik leuk
    Koeroe +8780
    zondag 17 december 2017 om 07:23
    Waarom is er nog geen slogan #staystrongrip in het leven geroepen en nog niet aan iedereen gevraagd wat ze van hem vinden?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 17:59
    Mischien kreeg hij het wel aan zijn hart omdat hij zich zo op wond over dat verschrikkelijke spel wat psv op de mat neerlegt.
    En heeft hij dat eerlijk tegen hun verteld toen die weer was bijgekomen en voelen ze zich daarom zo rot.
    Ik ben ook nog steeds kort ademig na ajax en groningen.
    Psv leek wel fc klungelsmurf.
    Het lijkt wel of psv inplaats van vooruit weer terug bij af is ondanks een goede selectie.
    Cocu en kornuiten doen toch iets niet goed dat hij spelers niet laat groeien.
    Zie niemand echt beter worden dat ze klaar zijn voor een volgende stap.
    Dat mag je ze toch wel aanrekenen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kritische Zoet na overwinning: 'Voetbal was even bijzaak. Deze zege was voor hem'