Ronaldo vraagt Barcelona om erehaag te vormen voor Real na nieuw record

    Ronaldo vraagt Barcelona om erehaag te vormen voor Real na nieuw record

    zondag 17 december 2017 om 10:45

    Cristiano Ronaldo ziet het vertrouwen toenemen bij Real Madrid in aanloop naar El Clásico van volgende week zaterdag. De Portugese ster hoopt dat aartsrivaal FC Barcelona een erehaag vormt voor de kersverse wereldkampioen.

    Dat is de laatste jaren gebruikelijk in Spanje na het winnen van een grote prijs. Ronaldo zou de Catalanen in Estadio Santiago Bernabéu dan ook graag in twee rijen willen zien staan bij de opkomst van Real. "Dat zou mooi zijn. Ik zie graag dat Barcelona voor ons een erehaag vormt", zegt hij in Spaanse media, waaronder Marca.

    Real rijgt de prijzen aaneen, maar in de Primera Division gaat het dit seizoen nog niet volgens verwachting. De Koninklijke heeft acht verliespunten meer dan koploper Barça. "Hopelijk winnen we van Barcelona, dan leeft de titelstrijd nog", beseft Ronaldo. "Maar we moeten ook van ieder moment genieten, we weten niet wat de toekomst brengt. Ons vertrouwen neemt toe, we worden beter en we eindigen altijd erg goed. De titels laten dat zien."

    Ronaldo nam anderhalve week geleden zijn vijfde Gouden Bal in ontvangst. Dat zijn er evenveel als Lionel Messi. "Ik spreek op het veld. Ik hoop dat mensen genieten van mijn spel. Een gebrek aan motivatie om door te blijven gaan met spelen en trainen heb ik niet. Ik geniet van het voetbal, dat wat ik het liefste doe."

    "Ik ben ook erg blij met deze WK-titel. Real Madrid heeft nooit eerder vijf prijzen in één jaar gewonnen en dit is wat we wilden, het is een nieuw record", besluit Ronaldo.

    Poll

    Wie vind jij beter: Ronaldo of Messi?

    (1440 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 17 december 2017 om 10:48
    Zijn er hier serieus zoveel mensen die Ronaldo beter vinden dan Messi? Ronaldo is zeker een van de beste maar Persoonlijk denk ik dat Messi de beste ooit is. Maar ja kan ook weer aan mij liggen.
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    zondag 17 december 2017 om 10:51
    Smaken verschillen. Ik ga voor Ronaldo maar snap best dat mensen meer van de flegmatiek van Messi houden. Gelukkig leven we in een tijd dat we ze tegelijk kunnen bewonderen
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:42
    Jep de gouden generatie :)
    Na Tijden met spelers als Henry, Ronaldinho en Kaka deze geweldige generatie en de toekomst met Neymar, Mbappe en Gabriel Jesus is zeker geweldig. Dat is toch het voordeel van dat Voetbal zo groot is.
    Vind ik leuk
    Pino61 +12992
    zondag 17 december 2017 om 11:46
    Ik probeerde ze alle 2 in te drukken, maar ging niet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78528
    zondag 17 december 2017 om 12:25
    Moet je een hamer hebben?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 10:51
    Ronaldo is hem weer voorbij deal with it... de metroman is beter
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:17
    De robot die jongen heeft geen gevoel
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 14:09
    Wat is hij toch bescheiden, dat heeft hij altijd al gehad, daarom dat ik hem niet kan zien.
    Hopelijk staat Barça zaterdag gewoon en vormen ze geen haag voor deze egotripper, is het normaal niet de kapitein of voorzitter die zulke wensen heeft, maar ja narcistisch als hij is kun je niet veel van hem verwachten, de blaaskaak bah
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 18:32
    Heb je die jodenkoek weer. Gewoon erenhaag voor de kampioen.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 22:49
    shalom erev tov kamelenneuker
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 22:59
    Sssssssssssssssssssss gas
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 23:11
    BOEM BOEM BOEM hahahahaha kamelenneuker
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 23:26
    Wat heb ik genoten van Az publiek
    Vieze varken neuker
    Inhal te bon me mok
    Hitler
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    maandag 18 december 2017 om 00:01
    je bent dom echt dom je kan echt niets ernstig typen, altijd zinloos en haat dragend dingen , daarom denk ik dat u een ernstige beperking hebt en geestelijk niet 100% in orde, die hoeren taal van u is denigrerend en ik zal vanaf nu niet meer reageren op u , ik ken veel goede Marokkanen maar jij bent slecht en niet aangepast aan onze westerse normen.
    Daarom heeft mijn vrouw na het lezen van u hoeren taal mij gevraagd om u volledig te negeren, en aangezien onze vrouwen veel respect genieten van hun echtgenoten ga ik haar raad opvolgen, en u vanaf vandaag negeren, wat u ook schrijft voor ons bent u in de hemel met de 40 maagden die op u zitten te wachten
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 11:01
    Jij ben niet 100 prc en geestelijk niet in orde. Vuile zionist
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    maandag 18 december 2017 om 00:03
    varken is haram niet koosjer zie hierboven
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    zondag 17 december 2017 om 10:56
    De vraag is wat vaag he.
    Ik vind Messi de beste allertijden. Daarbij komt Ronaldo niet in de buurt.
    Maar de afgelopen 2 jaar vind ik Ronaldo beter dan Messi voetballen.

    Beide antwoorden zou ik dus kunnen geven.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9790
    zondag 17 december 2017 om 11:24
    Dit jaar ook? Neem de maand mei weg en er is niks meer van zijn prestaties over. Vorig jaar wel ja, maar dit jaar zeker niet!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:35
    Lekker makkelijk om precies de maand waarin de prijzen worden verdeeld weg te nemen.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9790
    zondag 17 december 2017 om 12:42
    Ik snap wat je bedoeld, maar het ging over zijn prestaties en zijn voetballende kwaliteiten, die vielen heel erg tegen buiten de maand mei.
    Vind ik leuk
    Gammerth +274
    zondag 17 december 2017 om 15:09
    Maar als je in die maand er staat, dan ben je de beste.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:39
    Het is niet veel meer dan persoonlijke voorkeur. Qua statistieken valt er weinig van te zeggen. Het is maar net welke cijfers je erbij pakt.
    Verder is het maar net wat voor type voetballer je het meest aanspreekt. Ieder zijn eigen.
    Vind ik leuk
    El torro +227
    zondag 17 december 2017 om 13:03
    gedeeltelijk ben ik met je een maar Ronaldo was 3 kwart van het seizoen niks en Messi vele malen beter
    Vind ik leuk
    Christiano +1111
    zondag 17 december 2017 om 11:02
    Messi is de betere voetballer van de 2. Naast een duizelingwekkend doelpunten gemiddelde creeert hij ook heel veel voor zijn ploeggenoten en brengt hij oplossingen in spelsituaties die niemand anders ziet en kan uitvoeren.

    Ronaldo is een fenomenaal effectieve doelpuntenrobot met een ongeevenaaarde winnaarsdrang. Beiden zijn uniek en beiden zullen nog lang na hun carrière herinnerd worden.
    Vind ik leuk
    chicken +9026
    zondag 17 december 2017 om 11:36
    Tja...messi is het natuurtalent en Ronaldo heeft zichzelf opgetraind naar dit niveau.

    Laatste tijd is Ronaldo meer aanwezig maar kies voor kleine Leo...
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 14:12
    Meen jij dat nu dat Ronaldo veel voor zijn ploegmaats doet? Als er nu iemand veel passes en assists geeft is Messi toch diegene die dat doet , Ronaldo speelt altijd op de zelfde manier trapt, en loopt dan naar de 16 met zijn hand omhoog om de bal terug te krijgen, de manier van Messi is totaal anders en veel beter de passes die hij geeft aan de flanken die kunnen tellen , sorry Christiano maar ik zie die andere christiano absoluut niet
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 15:45
    Christiano, sorry heb niet goed gelezen daarnet ben het zeker eens met u wat betreft messi en ploeggenoten
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78528
    zondag 17 december 2017 om 11:02
    Yes ik vind Ronaldo ook beter, veel completer en een veel hardere werker.
    Vind ik leuk
    Guust +4908
    zondag 17 december 2017 om 13:57
    Vind ik ook, Messi komt niet eens in de buurt van de arbeid die Ronaldo overal inlegt, als Messi zo zou zijn kan hij er veel meer uithalen, maar daar heb ik af en toe een beeld van alsof hij het wel goed vind zo.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78528
    zondag 17 december 2017 om 14:01
    Ja precies, dat dus.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 18:34
    Klopt Messi heeft niks buit Barcelona gepresteerd en Ronaldo wel. Met united real en Portugal
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9702
    zondag 17 december 2017 om 11:07
    Dit is een discussie zonder eind... ;-D

    Maar een erehaag zou mooi zijn, alleen jammer dat Ronaldo er zo om vraagt.
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zondag 17 december 2017 om 11:31
    Gaat niet gebeuren, want ook Ronaldo weet dat het zo veel meer zou betekenen dan de eer om een tweederangs prijs.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:36
    Begrijp ik nou goed dat je de Club World Cup een tweederangs prijs noemt?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:40
    Tegen Gremio spelen is best wel tweederangs ja.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:42
    Een tweederangs tegenstander is heel wat anders als een tweederangs prijs.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:43
    Ik win liever de CL dan dit.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:45
    Als je de CL niet wint maak je überhaupt geen kans op deze prijs.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:48
    Nee klopt, bedoelde eigenlijk ook Europa League.
    Maar als je De CL wint krijg je deze prijs er gratis bij.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 18:35
    Ze hebben de champions Leaque gewonnen en nu de hoogst haalbaar de beste van de wereld.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9702
    zondag 17 december 2017 om 11:42
    En Al-jazira niet te vergeten..
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zondag 17 december 2017 om 11:41
    Vergeleken met het kampioenschap van Spanje en het winnen van de CL wel ja.

    Gewoon een idioot speeltje geworden van wat Arabieren.

    Joh, Al Jazeera van Henkie Tenkie stond in de halve finale en had met wat mazzel die cup gewonnen. Sorry hoor, maar dat neem je toch niet serieus? Denk dat meer mensen interesse tonen voor de Engelse Cupfinal...
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:44
    Ik ben het met je eens dat die tegenstanders weinig voorstellen. Neemt niet weg dat je door het winnen van het WK voor clubs jezelf kan kronen tot beste club ter wereld.
    Dat lijkt mij toch wel degelijk een eersterangs prijs.
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zondag 17 december 2017 om 13:32
    Het is maar hoe je het beestje noemt.

    Ik vind de betiteling WK voor clubs potsierlijk en inhoudelijk niet de lading dekken. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9702
    zondag 17 december 2017 om 11:50
    Dat toernooi slaat ook nergens op, het zegt toch al genoeg dat Real en Gremio pas vanaf de halve finale instromen?
    Bij welk serieus toernooi stromen sommige deelnemers pas vanaf de halve finale in?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 14:21
    Stelt helemaal niets voor dat toernooi
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2889
    zondag 17 december 2017 om 12:19
    Hij vraagt er niet om, het word hem gevraagd en hij geeft antwoord door te zeggen dat hij dat leuk zou vinden.
    Wat is daar mis mee?
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9790
    zondag 17 december 2017 om 11:23
    Ronaldo is vaker belangrijker geweest, maar degene die echt beweert dat Ronaldo de betere voetballer is en meer talent heeft, heeft niet veel verstand van voetbal. Beide geweldenaren natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2872
    zondag 17 december 2017 om 11:26
    Dan zit je goed fout, ik vind echt Ronaldinho de beste ooit.
    Er zal altijd iemand komen die records breekt, maar er zal nooit meer iemand komen die zo voetbalt zoals hij gedaan heeft.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:40
    Ronaldinho is m'n favoriete speler alle tijden als hij de Mentaliteit had van Ronaldo zou hij verreweg de beste speler ooit zijn. Maar dat maakte hem speciaal. Hij had zoveel plezier in het voetbal.

    Zeker een van de beste ooit.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7601
    zondag 17 december 2017 om 11:53
    Dat heb ik dus ook.mensen die of ronaldo of messi de beste allertijde vinden hebben dan ook geen verstand van voetbal.ronaldinho bracht magie op het veld.als je dan puur naar talent kijkt.en ronaldo van brazilie was een doelpunten machine op natuurlijk instinct.maradonna was een fenomeen in de tijd dat je veel meer extreem goede voetballers had.deze 2 zijn van het laatste decenia de beste voetballers bij uitstek waarin ikzelf Ronaldo completer vind als voetballer maar Messi de betere club speler vind.

    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2872
    zondag 17 december 2017 om 13:21
    Des tijds was de concurentie hoger meerdere grote voetballers, minder geld maar toch geweldige wedstrijden altijd.
    Ronaldo & Messi zijn zeker de beste spelers op dit moment maar echt niet de beste aller tijden want toen Messi kwam was het gewoon de Ronaldinho show sterker nog Ronaldinho heeft Messi zelfs geholpen om door te breken xD
    Vind ik leuk
    FSCeara +7601
    zondag 17 december 2017 om 13:26
    Was ook meer getalanteerd.jezus ik kon toen echt genieten van barca als real fan.
    Vind ik leuk
    Fabio AC +749
    zondag 17 december 2017 om 17:32
    Messias laat het uitsluitend zien bij Barcelona, het lievelingsploegje van de UEFA. Bij een andere club of met het Argentijnse elftal heeft hij niets laten zien en niets gewonnen. Daarom CR7: heeft het in verschillende dimensies laten zien. Hij wel.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9224
    zondag 17 december 2017 om 10:48
    Ja hoor, omdat je het WK voor clubs wint ? Die behoor je ook gewoon te winnen als Real zijnde..
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:38
    Zie het maar als de kers op de taart. Als je de CL eenmaal wint is de kans groot dat je deze ook pakt. Toch moet het eerst nog maar even gebeuren.

    De beste club ter wereld is wel degelijk een prestatie van formaat. Beter kan namelijk niet.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    zondag 17 december 2017 om 10:50
    Haha lekker zuigen
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zondag 17 december 2017 om 10:54
    Ja, nou hé?

    Ultiem jennen.

    Dat gaan die van Barcelona dus nooit doen. Ben benieuwd naar hun reactie en zie vooral uit naar deze clash.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2889
    zondag 17 december 2017 om 12:22
    Ze hebben het al eerder gedaan en is tegenwoordig ook een beetje gebruikelijk in Spanje dus ik denk dat ze het wel degelijk gaan doen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zondag 17 december 2017 om 13:36
    Maar Ronaldo zwengelt het aan, net nu de hele Catalonië discussie in volle hevigheid speelt. Ik zie die Piqué het niet doen binnen in de huidige toestand.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2889
    zondag 17 december 2017 om 13:43
    Hij zwengelt niets aan, het was een vraag van een journalist en hij antwoord alleen dat hij dat leuk zou vinden.
    Vind ik leuk
    Jozef +32760
    zondag 17 december 2017 om 14:09
    Dan is het een vileine vraag van die journalist.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 14:27
    Ik, ook niet ze beginnen al te fluiten als Pique nog maar op het veld komt , dus zouden ze maar gek zijn om een erehaag te vormen omdat deze over de pot gerukte blaaskaak het vraagt hoop dat ze het niet doen
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6105
    zondag 17 december 2017 om 10:51
    Een erehaag?

    Omdat je van clubs wint die ver onder get niveau van Real zijn?

    Heel grappig!
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1102
    zondag 17 december 2017 om 11:07
    Het niveau in Europa is gewoon hoger dan elders in de wereld...laat staan dat het maar 1-0 werd en Ronaldo de wedstrijd beslist. De beste ooit!
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 14:28
    no way Maxx no way
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78528
    zondag 17 december 2017 om 11:01
    Ik zie dat ook graag!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:05
    Maakt Real een erehaag na afloop ?
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9702
    zondag 17 december 2017 om 11:09
    Als er al een erehaag zou komen dan ben ik benieuwd of dat na het openlijke gevraag van Ronaldo nog steeds gaat gebeuren..
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:10
    Ik ben Real fan en kan Barca niet uitstaan, maar Ronaldo komt niet in de buurt bij Messi. Het gaat niet alleen maar om statistieken en goals of prijzen. Messi heeft bepaalde "magie", iets wat bijvoorbeeld ook Ronaldinho had.

    Ronaldo is een geweldenaar en een van de besten ter wereld, maar bij Messi heb je toch wekelijks zo'n "Hoe de fuck krijgtie het voor mekaar" gevoel
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 14:30
    Amai ik ben Barça fan en kan net als u Real niet uitstaan, maar dat je zoiets kunt zeggen van de aartsrivaal vind ik echt subliem, en dat meen ik echt
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    zondag 17 december 2017 om 11:12
    Haha die Ronaldo toch..ik zou het heel knap vinden als hij dat voor elkaar krijgt..geloof er niks van dat Barça dat doet.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    zondag 17 december 2017 om 11:13
    Hoe bedoel je provoceren! Ronaldo en un maricon!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:13
    zijn allebei geweldenaren... zowel Messi als Ronaldo... allebei 5 ballonnen gewonnen ;) dus waarom elke keer die discussie... enige verschil Ronaldo komt arroganter over als messi... en zowat... jaloers omdat ie ook gewoon fucking goed is ?!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1065
    zondag 17 december 2017 om 11:24
    Wat een Mongool erehaag vormen
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:27
    Ik zal ook genieten van die erehaag van Ajax vanmiddag om 16.15 uur voor mijn cluppie.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:45
    Zoiets dergelijks mag Ronaldo niet vragen aan de meest onsportieve club van Europa!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 11:51
    Ronaldo en Messi fanboys... ughl
    Vind ik leuk
    FSCeara +7601
    zondag 17 december 2017 om 11:59
    Er word altijd zo minachtend gedaan over Real maar is de club met meeste landstitels,meest CL titels.eerste die 2 x de CL achter elkaar wint en ga zo maar door.
    Iets dat door geen andere club word geëvenaard. Zelfs het grote Barca komt bij deze prijzen niet in de buurt. Real zal iok zonder ronaldo gewoon doorgaan met dit soort prijzen te winnen. En iedereen doet alsof de wereldtitel voor clubs geen prijs is en normaal is als je als europees team deze wint.maar chelsea verloor deze ook en zo zijn er wel meerdere geweest in het verleden die deze prijs niet wonnen
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:52
    vergeet niet dat Real z'n meeste titels won zonder veel tegenstand. Net als Ajax in de 70'er jaren.
    Vind ik leuk
    FSCeara +7601
    zondag 17 december 2017 om 20:06
    Dus die tellen niet of wat ? Winnen als eerste 2 keer de CL achter elkaar maar stelt ook niets voor toch ?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:18
    Ronaldo geniet vooral van zichzelf ( real kan hem geen moer schelen) het is en blijft een egotripper.
    Vind ik leuk
    Nosje +1450
    zondag 17 december 2017 om 12:47
    Ik ga er van uit dat hij dit niet zelf gevraagd heeft. Een journalist zal het wel aan gekaart hebben.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2889
    zondag 17 december 2017 om 13:46
    Hèhè eindelijk iemand die het snapt.
    Was inderdaad een vraag van een journalist en hij gaf alleen maar aan dat hij dat leuk zou vinden.
    Al die fanboys hier maar roepen dat Barcelona dit nooit zou doen let maar eens op.
    Die erehaag komt er, is al vaker gebeurd ook door Real voor Barca.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:47
    PSV, PSV, PSV, PSV, PSV, altijd maar PSV bij jou!
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 12:54
    Het eeuwige vergelijken van twee wereld spelers vindt ik tsum kotze.
    Je kunt ze niet met elkaar vergelijken, zijn twee totaal verschillende spelers.
    onn topic, het zou een mooi gebaar zijn om een erehaag te vormen,
    ondanks de rivaliteit toch respect te tonen voor elkaar!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11629
    zondag 17 december 2017 om 13:10
    De wereldbeker is geen grote prijs. Een potje tegen een club uit een zandbak winnen en je staat in de finale. Poppenkast is het.
    Vind ik leuk
    Gammerth +274
    zondag 17 december 2017 om 13:25
    Wat een kut poll, waarom toch altijd wie is er beter? Ze zijn allebei goed en ga genieten van ze nu ze er nog zijn.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2712
    zondag 17 december 2017 om 14:03
    Wat is het toch een bescheiden mens , hopelikkkkghcndcrgtfxbc
    Vind ik leuk
    berwi +423
    zondag 17 december 2017 om 14:44
    vergeet de ere haag maar
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 14:51
    Barcelona vormt een erehaag (zoals het ego van Ronaldo wenst) en verslaat Madrid daarna in eigen huis op een zeer pijnlijke manier. Net zoals vorig jaar (waar ik bij was) met 2-3 laatste minuut Messi. Wens ik je verder veel succes met je ere haag gekke meneer Ronaldo. Je komt niet eens in de buurt van Messi.
    Vind ik leuk
    power +4848
    zondag 17 december 2017 om 15:30
    Ronaldo is best positief over El Classico, maar droom lekker verder
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 18:30
    Terecht
    Vind ik leuk
    BesteOoit +509
    maandag 18 december 2017 om 15:13
    Het is serieus te triest voor woorden om 5 wedstrijden achter elkaar van Messi en Ronaldo te bekijken en dan objectief zeggen dat Ronaldo beter is. Het is belachelijk en triest.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ronaldo vraagt Barcelona om erehaag te vormen voor Real na nieuw record