Van Bronckhorst mysterieus over vreemde situatie Kramer: 'Daar laat ik het bij'

Van Bronckhorst mysterieus over vreemde situatie Kramer: 'Daar laat ik het bij'

zondag 17 december 2017 om 15:00

Giovanni van Bronckhorst wil weinig kwijt over de situatie rond Michiel Kramer, die ondanks de afwezigheid van Nicolai Jörgensen en Sam Larsson op de bank zat tegen Sparta. De achttienjarige Dylan Vente kreeg de voorkeur.

Als Jörgensen ontbreekt is Jean-Paul Boëtius normaal gesproken de centrumspits van Feyenoord, maar die stond vanwege de afwezigheid van Larsson op links. Van Bronckhorst werd na afloop gevraagd naar de situatie rond Kramer. "De keuze was tussen Kramer en Vente. De rol van Kramer in ons team is voor mij duidelijk en voor hem, daar wil ik het bij laten", aldus Gio tegen RTV Rijnmond.

Zonder Kramer won Feyenoord maar liefst met 0-7 van Sparta. De Rotterdammers zijn op de goede weg. "We zijn al een tijd ongeslagen in de eredivisie, maar hebben wel het gevoel gehad dat we hadden verloren", aldus Gio, die bevestigt dat hij donderdag waarschijnlijk weer een beroep kan doen op Jörgensen, die er tegen Sparta vanwege familieomstandigheden niet bij was.

Poll

Moet Kramer op zoek naar een andere club?

(1375 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 17 december 2017 om 15:02
Kramer moet naar zo,n kunstgras kutclub, Sparta bijvoorbeeld?
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 15:05
Den Haag!!!
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 15:08
Zou voor alle partijen een mooie oplossing zijn.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 15:11
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Vind ik leuk
Koeroe +3439
zondag 17 december 2017 om 15:06
Daar verdient hij echt te veel voor. Denk dat hij het buitenland gaat proberen. Je zou zeggen wie wilt hem dan hebben maar zelfs Te Vrede speelt nu in Turkije voor een vet contract
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 15:18
Ik weet niet of Michiel dat ziet zitten. Lekker voor 3 ton per jaar zijn doelpuntjes in Den Haag meepakken en dicht bij huis blijven
Vind ik leuk
poklane +3240
zondag 17 december 2017 om 16:01
Ging vlak voor dat hij naar ons ging ook bijna naar het Midden-Oosten. Als hij in een of ander knakkerland flink kan verdienen doet hij dat gewoon. Als hij dan ff ook in de winter gaat kunnen we misschien nog een transfersom vangen.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:02
Het is geen schande, hij moet in enkele jaren zijn schaapjes op het droge hebben en is zeer beperkt.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 00:25
Contract van Te Vrede is ook daar ontbonden. Heeft nu geen club.
Vind ik leuk
Roya +662
zondag 17 december 2017 om 19:58
Vorig seizoen kon ik het vaak vinden in je uitspraken

Dit seizoen ben je geen passie maar getreur in een regenwoud

Jammer man
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 20:10
Vanaf vandaag na Sparta - Feyenoord komt daar weer verandering in Roya;)
Vind ik leuk
Roya +662
zondag 17 december 2017 om 20:14
Dat hoop ik dan maar passie

Feyenoorder wordt je niet vor de lol
Vind ik leuk
fr1963 +1285
zondag 17 december 2017 om 15:04
Kramer, leuke spits voor Sparta inderdaad!
Vind ik leuk
Pjotr26 +203
zondag 17 december 2017 om 15:06
kramer achterlaten op spangen is ook een optie....
Vind ik leuk
Sil Meijer +12941
zondag 17 december 2017 om 15:21
Sorry likete je perongelijk... zal jou weinig uitmaken ;)
Vind ik leuk
BassieN +8721
zondag 17 december 2017 om 15:14
Waarom gaan we nou zitten zeiken over Kramer?? Een jeugdproduct scoort en geeft twee assists maar in plaats daarvan hebben we het over de pikorde en wie er op de bank zat
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 00:27
Ja echt top! Het lijkt erop dat Vente dit jaar een beetje de kans gaat krijgen (potje 5 dit seizoen al?). Blij mee. Hopen dat hij het waar gaat maken.

Vind het gezeik op Kramer ook jammer. Hij heeft ons een seizoen goed geholpen, is een redelijke stand-in geweest, nu is het tijd voor iets nieuws.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 00:28]
Vind ik leuk
Teo Smith +14785
zondag 17 december 2017 om 15:19
Kramer samen met lexie bij ado. Dat zou leuk zijn.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 16:16
ik hoop dat kramer een leuke club vind, die bij hem past, B,V, Roda of Sparta of Den haag, Heracles Excelsior NAC, Willem 2 Groningen daar kan hij zijn draai vinden. ik vind de Feyenoord supporters moeten niet zo haat dragend zijn dit heeft deze jongen ook weer niet verdiend,
Vind ik leuk
RtdDub +661
zondag 17 december 2017 om 16:28
Win je 7-0, Vente scoort en heeft 2 assists maar de pers moet het over Kramer hebben.
En dan op een zeker moment weer gaan janken als ze geen interviews meer krijgen
[Reactie gewijzigd op zondag 17 december 2017 om 17:28]
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 17:13
Kramer is doodongelukkig. Hoewel hij in zijn hart wel een échte Feyenoorder is, moet hij daar niet blijven. Lekker ballen is veel beter voor hem, op een ietwat lager niveau. Dat is toch geen schande?
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 18:00
Kramer naar Sparta kan echt niet daar doe je Sparta mee tekort maar naar een NAC of MVV zou best kunnen ook qua niveau.
Vind ik leuk
zondag 17 december 2017 om 21:02
Bijna een unanieme poll ;)
Vind ik leuk
14forever +7038
maandag 18 december 2017 om 03:32
Kramer had nooit gekocht moeten worden...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:20
Die 3% die vinden van niet......wat hebben die gesnoven?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst mysterieus over vreemde situatie Kramer: 'Daar laat ik het bij'