Van Bronckhorst mysterieus over vreemde situatie Kramer: 'Daar laat ik het bij'

    Van Bronckhorst mysterieus over vreemde situatie Kramer: 'Daar laat ik het bij'

    zondag 17 december 2017 om 15:00

    Giovanni van Bronckhorst wil weinig kwijt over de situatie rond Michiel Kramer, die ondanks de afwezigheid van Nicolai Jörgensen en Sam Larsson op de bank zat tegen Sparta. De achttienjarige Dylan Vente kreeg de voorkeur.

    Als Jörgensen ontbreekt is Jean-Paul Boëtius normaal gesproken de centrumspits van Feyenoord, maar die stond vanwege de afwezigheid van Larsson op links. Van Bronckhorst werd na afloop gevraagd naar de situatie rond Kramer. "De keuze was tussen Kramer en Vente. De rol van Kramer in ons team is voor mij duidelijk en voor hem, daar wil ik het bij laten", aldus Gio tegen RTV Rijnmond.

    Zonder Kramer won Feyenoord maar liefst met 0-7 van Sparta. De Rotterdammers zijn op de goede weg. "We zijn al een tijd ongeslagen in de eredivisie, maar hebben wel het gevoel gehad dat we hadden verloren", aldus Gio, die bevestigt dat hij donderdag waarschijnlijk weer een beroep kan doen op Jörgensen, die er tegen Sparta vanwege familieomstandigheden niet bij was.

    Poll

    Moet Kramer op zoek naar een andere club?

    (1375 stemmen)

    Plaats een reactie

    fr1963 +1928
    zondag 17 december 2017 om 15:04
    Kramer, leuke spits voor Sparta inderdaad!
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1465
    zondag 17 december 2017 om 15:06
    kramer achterlaten op spangen is ook een optie....
    Vind ik leuk
    Sil Meijer +13285
    zondag 17 december 2017 om 15:21
    Sorry likete je perongelijk... zal jou weinig uitmaken ;)
    Vind ik leuk
    BassieN +11054
    zondag 17 december 2017 om 15:14
    Waarom gaan we nou zitten zeiken over Kramer?? Een jeugdproduct scoort en geeft twee assists maar in plaats daarvan hebben we het over de pikorde en wie er op de bank zat
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6191
    maandag 18 december 2017 om 00:27
    Ja echt top! Het lijkt erop dat Vente dit jaar een beetje de kans gaat krijgen (potje 5 dit seizoen al?). Blij mee. Hopen dat hij het waar gaat maken.

    Vind het gezeik op Kramer ook jammer. Hij heeft ons een seizoen goed geholpen, is een redelijke stand-in geweest, nu is het tijd voor iets nieuws.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21540
    zondag 17 december 2017 om 15:19
    Kramer samen met lexie bij ado. Dat zou leuk zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 16:16
    ik hoop dat kramer een leuke club vind, die bij hem past, B,V, Roda of Sparta of Den haag, Heracles Excelsior NAC, Willem 2 Groningen daar kan hij zijn draai vinden. ik vind de Feyenoord supporters moeten niet zo haat dragend zijn dit heeft deze jongen ook weer niet verdiend,
    Vind ik leuk
    RtdDub +8530
    zondag 17 december 2017 om 16:28
    Win je 7-0, Vente scoort en heeft 2 assists maar de pers moet het over Kramer hebben.
    En dan op een zeker moment weer gaan janken als ze geen interviews meer krijgen
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 17:13
    Kramer is doodongelukkig. Hoewel hij in zijn hart wel een échte Feyenoorder is, moet hij daar niet blijven. Lekker ballen is veel beter voor hem, op een ietwat lager niveau. Dat is toch geen schande?
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 18:00
    Kramer naar Sparta kan echt niet daar doe je Sparta mee tekort maar naar een NAC of MVV zou best kunnen ook qua niveau.
    Vind ik leuk
    zondag 17 december 2017 om 21:02
    Bijna een unanieme poll ;)
    Vind ik leuk
    14forever +7989
    maandag 18 december 2017 om 03:32
    Kramer had nooit gekocht moeten worden...
    Vind ik leuk
    Dikkenek +169
    maandag 18 december 2017 om 07:20
    Die 3% die vinden van niet......wat hebben die gesnoven?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst mysterieus over vreemde situatie Kramer: 'Daar laat ik het bij'