Kluivert beukt Ziyech omver en maakt AZ-back het leven zuur: 'Geen rood, jammer'

Kluivert beukt Ziyech omver en maakt AZ-back het leven zuur: 'Geen rood, jammer'

maandag 18 december 2017 om 07:00

Boem. In het AFAS Stadion van AZ is er een uur gespeeld wanneer Justin Kluivert aanzet voor zijn zoveelste dribbel. De aanvaller van Ajax kapt vanaf links naar binnen, steekt het veld over - en loopt vól tegen Hakim Ziyech op. De Marokkaanse spelmaker valt om en blijft een paar seconden verbouwereerd op het veld zitten. Na de wedstrijd moet Kluivert in gesprek met VoetbalPrimeur grinniken om het opmerkelijke incident. 

Paul Audenaerd
ALKMAAR

"Stukje miscommunicatie. Ik wilde de bal, hij wilde de bal. En toen botsten we. Gelukkig had ik daarna de bal nog, haha", aldus de tiener, die zich na een moeizaam begin goed herstelde en met Ajax een broodnodige zege (2-1) boekte. "Ziyech en ik keken elkaar even aan, zo van: wat doe jij nou? Daarna was het weer helemaal goed, hoor."

Je speelde geen lekkere eerste helft.
Kluivert: "AZ had het goed dicht. Er lag aan mijn kant geen ruimte. David Neres had die ruimte wel. Op links was het heel druk, daar had ik het lastig mee. Na de pauze was dat minder, toen deed ik het ook beter. Ik kwam meer in mijn spel, vaker één-tegen-één. Dan zie je ook dat de acties goed gaan."

Het moet ook wel fijn zijn als je directe tegenstander tegen een rode kaart aanzit. 
"Ik denk daar niet echt over na, hoor. Misschien dat hij daar wel mee bezig is. Ik let daar niet op, ik probeer altijd mijn eigen spel te spelen."

Svensson wordt hier en daar de beste rechtsback van de Eredivisie genoemd. Wat vind jij?
"Ik denk niet dat hij de beste is. Dat is Santiago Arias van PSV. Misschien niet in de duels, maar meer hoe hij staat en hoe hij verdedigt. Hij heeft ook wat meer ervaring. Wij hebben ook een hele goede rechtsback natuurlijk... In de eerste helft had ik wel wat moeite met het spel van Svensson, maar na de pauze heb ik het samen met Mitchell Dijks goed opgepakt."

Uiteindelijk kreeg je tegenstander in de 86e minuut zijn tweede gele kaart. Dat had wat jou betreft al eerder gemogen. Ik zag dat je het vaak oneens was met Danny Makkelie. 
"Ik ergerde me soms aan de scheidsrechter, door de keuzes die hij maakte. In de eerste helft had hij een tweede gele kaart moéten geven. Ik speelde de bal op een gegeven moment langs Svensson en hij gaf me een tikje of een duwtje. Dat vond ik wel een beetje jammer."

Plaats een reactie

maandag 18 december 2017 om 07:15
Over dat laatste ... Daarom moet je ook over spelen, Justin. In de PL krijg je een doodschop.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 07:16]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:26
ik hoop van harte dat nu sven terug is, hij hem komende ontmoeting zon ontiegelijk rotschop verkoopt, zet hem gelijk terug op aarde, vuilrotjoch
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:36
Nee, maar het was wel gewoon geel, dat had zn 2e geweest en dus rood ;-)
Kluivert heeft gewoon gelijk.
Als Makkelie consequent zou zijn geweest dan had ie dat gedaan, maar dat was hij dus niet.
En het had voor mij ook niet gehoeven, maar aangezien hij eerder al geel had gegeven voor soortgelijke overtredingen of zelfs voor nog mindere overtredingen, had ie het nu ook moeten doen, ook als je weet dat dat einde wedstrijd voor hem zou betekenen.
Vind ik leuk
Jur74 +2684
maandag 18 december 2017 om 08:39
Consequent was hij idd niet, voor de pingel een vrije trap voor az na een overtreding op Midtsjo.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:07
Zeefuik had ook al z'n tweede moeten hebben in de eerste helft voor de overtreding op seuntjens, ook die gaf hij niet. Misschien heeft meneer Makkelie een andere interpretatie van consequent zijn.. wat betreft Kluivert, heeft gewoon minder oog voor zijn omgeving dan een ander. misschien is dat omdat hij té graag wil presteren, misschien omdat hij nog wat onstuimig is. Het feit dat hij een eigen teamgenoot omver loopt geeft al aan dat hij lak heeft aan looplijnen en (nog) niet genoeg ervaring heeft om overzicht te houden.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:13
Haha, Sjakie! Kluifje mag zeker degraderen van je?!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:26
Plopperdeplop, Wat een negatieve emotie zeg. Heel vervelend dat je er zo mee zit dat Sven uit de wedstrijd is gespeeld door een goede Justin Kluivert.
Als Svennie gewoon normaal had gedaan was er geen probleem

Neem een kopje warme chocolade en dan zul je je snel weer beter voelen, succes.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 09:34]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:11
Hahahahah jankerd dat je bent.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:55
Haha je bedoelt die Sven met een draaicirkel van een 10-tonner? Zet die aub op rechtsback de 21e!!
Maak je niet zo druk man! Hij zegt toch niks verkeerd? Beetje oud zeer denk ik
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 12:01
Ja hoor met ze pap benen, kijk maar uit straks is ie weer geblesseerd.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:13
En de speler die de doodschop uitdeelt een tweede gele kaart, wat hier natuurlijk ook duidelijk had gemoeten.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:16
ach dat vuile stuk loopt de boel weer eens op te naaien, was totaal geen geen rode kaart. wagelijk achterbaks gedrag van die 020er! bah arogant tuig is het
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:18
Iets met ... vrije doortocht en lekker zn gang laten gaan. Speeltuinvoetbal.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:21
precies! scoort een keer 3 goals tegen een of ander flutclub (tegen wie was het ook wel weer?) ,en meneer denkk gelijk dat ie here jesus is. geloof mij nou maar die gaat dezelfde weg bewandelen als fisher, el ghazi, kishna en all die andere mislukkigen uit eigen "jeugd"
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 07:25
Heerlijk dit soort reacties. Kluivert was vaak alleen te stoppen dmv overtredingen. Dat zegt genoeg.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:46
Kluivert stopt zichzelf ook vaak genoeg. Zie het eens andersom. Doe eens gek.
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 08:10
Zichzelf of door een overtreding...

Dis de tegenstander stopt hem zelf nooit op een reglementaire is wat je zegt?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:19
Er gaat genoeg fout. Na 2 man gepasseerd te hebben zoekt hij alsnog de derde op. Hij overdrijft t vaak. En nog maals ... een verdediger staat er niet voor niks. Je kan iemand 2x voor gek zetten, maar de derde keer is t klaar.
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 08:42
En dus maakt hij vervolgens overtredingen om hem af te stoppen. Je bevestigt alleen maar dat het voetballend niet lukte en het dus met overtredingen moest. En als Ajax dan geen voordeel uit de overtreding op Kluivert haalt, moet de scheids affluiten. Zo zijn de regels nu eenmaal.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:57
Ok. Ik onthoud deze wel ff. Iedere verdediger die een aanvaller vasthoud is een strafschop. En elke verkeerde tackle een gele kaart. Ik schrijf m op. Daar kom ik op terug. Ik denk van de week al.
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 09:00
Wie zegt hier dat bovenstaande zo is dan? Ik heb dat volgens mij niet gezegd.

Ik heb het over niet fluiten voor een overtreding. En niet over geel.

En als een verdediger vasthoudt waardoor de aanvaller niet bij de bal jan dan is het inderdaad een strafschop.

Blijkbaar vind jij van niet?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:26
Hoeveel spelers worden er elk weekend vastgehouden bij bijv een corner. Een AZ speler werd in de 72e minuut ook omver getrokken in t strafschopgebied. Niks aan de hand dus.
Dan had Veltman dit seizoen al 7x rood gehad.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:07
Hij is ook net 18. Nog genoeg te leren. Ten minste weer eens een NL voetballer die acties durft te maken en niet in het gareel loopt en alles tikkie terug tikkie breed speelt
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:52
Kluivert is alleen te stoppen door Kluivert, zelfs team genoten worden door hem niet ontzien. Wat een jankerd en Narcist is dat zeg. Mama ze hebben me aangeraakt en nu doet het auwa. Misschien helpt het als hij voor iedere wedstrijd met de scheids in conclaaf gaat om aan te geven hoe hij het graag wil hebben.
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 08:12
Haha, ze kegelen hem omver en Makkelie verzuimt te fluiten. Logisch dat hij zich beklaagt.

Nogmaals, alleen maar grappig dit soort reacties. Jullie gedragen je al net zo als die tegenstanders. Voetballend lukt het niet en dus gaat men op zoek naar andere zaken. Te grappig.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:22
In de PL fluit de scheids niet zo snel hoor. Daar is t wel een strijd.
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 08:39
Daar is het zeker een strijd, maar daar fluiten ze ook gewoon als je onreglementair ten val wordt gebracht.

Dat PL verhaal de hele tijd doet lijken alsof er te weinig PL gekeken wordt.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:45
Zie je daar zwaardere overtredingen of niet? En fluit een scheids dan altijd? Ook daar heb je verschillende scheidsrechters. Maar 50% laat veel doorgaan. Maar ook die NLer (??) kreeg rood, dat weer wel.
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 08:48
Hier fluit de scheidsrechter ook niet altijd. De één fluit wel en de ander niet. Duels om de bal zijn mannelijk. Maar in geval van Kluivert kan de verdediger al lang niet meer bij de bal en stop hem vervolgens met een overtreding. Daar fluiten ze in Engeland ook gewoon voor.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:13
Er bestaat klagen en klagen.. Als je de grensrechter uit loopt te schelden omdat je jezelf telkens vastloopt vind ik dat overdreven. Die jongen gaat met deze mentaliteit niet ver komen in het buitenland, misschien groeit dat nog maar vind hem momenteel te soft. maar goed, ze stoppen hem straks gewoon 3/4 wedstrijden in oranje en dan heb je weer genoeg credits om ergens een seizoentje proef te draaien.
Vind ik leuk
2cents +38087
maandag 18 december 2017 om 14:29
De grensrechter staat meestal veel te ver van hem vandaan om tegen te schelden.

Trouwens, als er iemand los ging op de grensrechter dan was het wel Wout Weghorst.
Vind ik leuk
JustH +1770
maandag 18 december 2017 om 07:29
Knap dat je als zwakzinnige 48 likes heb, Sjaak
Vind ik leuk
Dee79 +2138
maandag 18 december 2017 om 07:49
Gezien je schrijfwijze en op de manier hoe zullen er heel weinig je geloven.
Wat ik wel geloof is dat er meer buiten lopen dan er binnen zitten.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:32
Dus een schrijfwijze bepaald iemand zijn slimheid? Haha. Jij bent dom.
Vind ik leuk
Dee79 +2138
maandag 18 december 2017 om 08:48
Nee hoor waar lees je dat dan.
Het was btw geen reactie op jou maar op sjaakje die het had over dat we hem moeten geloven.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:59
Ja, dat begreep ik. Maar dat maakt mij niet zoveel uit hoor.

Je hebt geen slimme en domme mensen. Alleen in de ogen van de slimme mensen. Alleen zijn die te dom omdat zo te zien.

Je hebt andere mensen. Dat wel. Zo'n 7 miljard.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 09:00]
Vind ik leuk
Dee79 +2138
maandag 18 december 2017 om 09:34
Lekker weekend gehad?
Gaat toch ook nergens over dom of slim, volgens mij doe jij dat maar begrijp ik totaal niet welke kant je op wilt.
Je hebt trouwens ook aparte mensen..
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:38
Wie lopen er meer buiten, dan binnen, dan?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 09:49]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:43
Leer anders eerst Nederlands, prutser.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:46
Waarom? Omdat jij dat wel kan? Jij kan zoveel niet. Bijv mensen in hun waarde laten.

Dus elke NLse leraar is slim?
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 08:47]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:54
Iemand die een ander voor vuil aan ziet noem jij wel iemand in zijn waarde laten?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:02
Nee. Maar niet iedereen kan zich even vaardig uitdrukken in onze mooie NLse taal.

Niet iedereen die mooi praat, geloof ik. Jij wel? Niet doen hoor.
Vind ik leuk
B3v3r +159
maandag 18 december 2017 om 09:36
Voor die mislukkelingen heeft Ajax totaal wel bijna 15 miljoen voor gekregen, dus dat deden ze prima.

Denk wel dat het een talent is die Kluivert, maar moet inderdaad nog wel wat constanter worden...

Er zijn er wel veel meer van dit soort spelers in Nederland. Boetius, Perreira en Berghuis laten het ook niet iedere wedstrijd zien.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:42
Buitenspelers zijn heel vaak afwezig. Maar Kluivert zal moeten in zien, dat er hem al velen zijn voorgegaan. Met misschien wel meer talent, die niet ver kwamen. En bijv Kuyt wel.
Een verdediger mag er alles aan proberen te doen om een aanvaller af te stoppen. Voetbal is geen sierlijke sport. Voetbal is een strijd. Met mooi voetbal win je niks. Met goed voetbal wel. En bij goed voetbal hoort strijd. Tot de grens van de scheids.

Kijk nu weer naar t voetbal van City. Wie passeert daar 2 man. Niemand. En waarom? Omdat je moet over spelen. 1 speler passeren. Ok. Maar drie? Dan zit je op de bank. Dan kun je kijken hoe t wel moet. Naar dat voetbal moeten weer toe in NL.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 09:47]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:13
Jij bent echt lachwekkend. Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahjajaja.
Vind ik leuk
JustH +1770
maandag 18 december 2017 om 07:19
Sjaak...je troep ook.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:23
Kern van waarheid?
Vind ik leuk
AFFA +1039
maandag 18 december 2017 om 07:24
Bedoel je de uitroep teken in de zin van sjaak.
Vind ik leuk
AFFA +1039
maandag 18 december 2017 om 07:23
Verslik je deze week effe in je pizza sjaak.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:24
Neem nog een pizza.Triest figuur.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 07:24]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:46
dat zie je verkeerd, alleen Frenkie mag zoiets in een wedstrijd doen, dan heet het mannelijk voetbal, maar ohwee als je in de buurt van Kluivert komt. Alleen al het idee dat je op dezelfde vierkante meter komt als hem, hij heeft die vierkante meter afgehuurd
Vind ik leuk
darmianto +8001
maandag 18 december 2017 om 09:02
Piep piep!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:12
Zit je dwars he dat jullie WEER geen topper winnen!
Vind ik leuk
DuWijk +202
maandag 18 december 2017 om 07:33
Nu kan onze vriend van Rhijn door Ajax indirect weer eens een wedstrijd in het eerste spelen.

2x geel overigens terecht in mijn optiek. Heeft welgeteld 8 overtredingen gemaakt, het houd een keer op.

Die Griek achterin doet het wel goed bij Az overigens!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:45
Ja, dat begrijp ik. Feyenoord was ook blij met Breuer.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:37
BREUER!! BREUER!! BREUER!! BREUER!! BREUER!! BREUER!!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:33
Dus als je Kluivert een tikje of een duwtje geeft moet je een kaart krijgen. Zijn dat de nieuwe regels in Nederland.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12940
maandag 18 december 2017 om 07:47
Nee als je iemands actie onderbreekt met een tik wat niet op de bal od een duw in de rug is het gewoon een kaart.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:54
Kom op zeg de Ajax spelers doen zelf niet anders en dan is het niets. Waarom moeten Ajaxspelers in de watten gelegd worden en door de scheids beschermd worden. Voorbeelden te over de laatste weken dat dat toch al het geval is.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:35
Laten we Veltman dan eens als voorbeeld gaan nemen. Haha. Maar dat heet dan leepheid. Net als Klaas Jan die zich laat vallen. Jaja. Knipoog.

Want anders stellen we EU helemaal niks meer voor ...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 07:56
Welnee, niet ieder contact is een overtreding. En niet iedere overtreding is een kaart.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:17
schouderduwtjes kennen ze niet in amsterdam.. het is geen zaalvoetbal. hij moet niet gaan huilen, wil zelf met de grote mannen meedoen. beetje meer pap eten
Vind ik leuk
Sazzz +9314
maandag 18 december 2017 om 08:16
Iedereen zeurt nou wel over de arrogantie van Kluivert, maar als hij er langs is en hij krijgt dan een duw, dan is dat gewoon geel hoor. Ookal is het een licht duwtje, je onderbreekt een aanval. De scheids wás ook slecht, maar kennelijk mag iedereen dat zeggen behalve Kluivert, want die is dan meteen een vuil arrogant rotjoch
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:41
Het enige wat ik probeer aan te geven, dat als je 28x iemand wil passeren, dan krijg je een paar schoppen. Die krijgt Messi ook. Reken daar dan op of speel over.
Vind ik leuk
Sazzz +9314
maandag 18 december 2017 om 08:46
Niet iedereen is Messi. De meesten worden dus geschopt. En dat is dan meestal de schuld van de verdediger
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:05
Risico van het spel, wil ik t eerder noemen. Hetzelfde als een F1 coureur die een ongeluk krijgt.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 10:23
Yup maar als een F1 coureur een ander (bewust) lastig valt dan krijgt ie ook strafseconden :)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:43
Maar de vraag blijft, wat is bewust. Is t bewust hands? Ik weet niet wat een speler denkt, op dat ogenblik. Soms heb je een reflex. Soms lompigheid. En soms doe je het bewust.

Ik heb ook wel eens hands gemaakt, waarbij ik achteraf dacht, waarom deed ik dat? Gewoon een stomme reflex.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 16:43]
Vind ik leuk
Nouwske +709
maandag 18 december 2017 om 10:41
Prima dat begrijp Ik, maar dan houd je als overtreder wel rekening met een kaart. Doe je het met geel op zak, ben je gewoon lomp
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:39
Dat vind ik ook altijd zo'n rare opmerking. Net of je de hele tijd aan je gele kaart denkt. Of je bent aan het spel aan t denken of aan je kaart. Anders kun je je toch nooit concentreren? Je denkt aan t spel of aan de kaart. Maar niet beide. Soms neem je op gevoel een beslissing. Maar vooral tegen het einde van de wedstrijd ben je dan wel eens te laat. Omdat je dan moe bent. Dan gebeuren de gekste overtredingen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 08:49
Die Kluivert moet echt een paar flinke trappen krijgen
Vind ik leuk
Korm +23681
maandag 18 december 2017 om 08:56
omdat?
Vind ik leuk
darmianto +8001
maandag 18 december 2017 om 09:00
Piep piep
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 09:38
Stakkertje
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:20
De discussie is geel of geen geel bij een schouderduw of lichte overtreding. flinke trappen mag jij hem geven na de wedstrijd.. ik stel voor dat je dat doet bij de return in Amsterdam.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +5981
maandag 18 december 2017 om 08:54
Veel talenr heeft ie! Maar het wordt tijd dat het jochie een man wordt.
Vind ik leuk
Korm +23681
maandag 18 december 2017 om 08:55
Mooi interview, vind het een leuk ventje!
Wel mooi dat hij erkent dat Arias een goede back is, die jongen wordt hier vaak afgeschreven wat in mijn ogen onterecht is
Vind ik leuk
darmianto +8001
maandag 18 december 2017 om 08:59
Hieraan merk je wel dat Kluivert nog stappen kan maken in zn venijnigheid.

Iets wat ik inmiddels wél bij de rest van het team terug begin te zien.

Als we in Europa eruit vliegen is het vaak omdat de tegenstander slimmer en gemener is, niet perse voetballend beter.

Tegen PSV bijvoorbeeld zochten gasten als Veltman nadrukkelijk hun directe tegenstander op waardoor die uit de wedstrijd gespeeld werden.

Als je weet dat je directe tegenstander al op geel zit dan moet je die juist opzoeken.

Of die tegenstander laat je dan vaker lopen of hij vergrijpt zich en krijgt rood.

Dat soort geslepenheid moeten we meer zien willen we in Europa wat klaar gaan maken.

Hoe Huntelaar een pingel versierde, tja, het was niet onterecht maar anderzijds wel wat aan de zware kant maar hij doet dat gewoon slim.
Vind ik leuk
peinke +974
maandag 18 december 2017 om 09:03
Gek dat er ook supporters zijn die zich ergeren aan deze blaag met steeds maar weer de verkeerde keuzes en gejammer over alles, behalve z'n eigen spel. Een ding is wel duidelijk, dit is het minste talent waarover Ajax op dit moment beschikt. Die gaat het ook niet redden, te veel babbels, aardige voetballer. Het zal blijken dat dit toch geen goede combinatie en evenwicht is!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 09:04]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 11:54
Geweldig elke keer weer om Kluivert aan het voetballen te zien.
En sorry niet Kluivert fans dat z’n geweldig talent met branie niet bij jullie clubje speelt!!
Ik heb zelfs gister nog gelezen dat hij nog voor moordennaars kind werd uitgemaakt en de rest!!
Beetje jammer en respectloos al die onnodige kreeten!!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 14:25
Vond el Ghasi en zelfs Fisher beter.. ook slimmer in het spelletje. beide niet echt doorgebroken. denk ook dat het plafond van Kluivert ergens in het rechter rijtje Franse competitie of een Italiaanse laagvlieger is tenzij hij zijn mentaliteit en weerbaarheid gaat aanpakken, iets wat hij zelf in de hand heeft..

@Henk Scherp, er speelt wel een kluivert bij AZ.. maar dat heb je waarschijnlijk gemist door die lange neus van je..
Vind ik leuk