Van Gaal staat open voor terugkeer: Dan wil ik United nog wel een hak zetten

    Van Gaal staat open voor terugkeer: "Dan wil ik United nog wel een hak zetten"

    maandag 18 december 2017 om 07:10

    Louis van Gaal is in principe met pensioen, maar staat open voor nog één uitdaging: de Premier League. In de Engelse competitie wil hij zijn oude club Manchester United een hak zetten.

    Dat laat Van Gaal weten aan De Telegraaf. De 66-jarige Amsterdammer wil alleen nog hoofdtrainer worden als hij een nieuwe kans krijgt in de top van de Premier League. "Waarschijnlijk ga ik geen club meer trainen. Of het moet een grote Engelse club zijn, dan wil ik Manchester United nog wel een hak zetten", vertelt hij.

    Van Gaal vertrok in mei 2015 via de achterdeur bij Manchester United, dat maanden voor zijn ontslag al akkoord was met opvolger José Mourinho. Van Gaal rekent dat directeur Ed Woodward aan. Woodward liet hem in twee jaar op Old Trafford ruim 350 miljoen euro investeren in de spelersgroep. Dat leverde een vierde en vijfde plaats en een FA Cup op.

    Met zijn optreden van vorige week in De Tafel van Kees op FOX Sports haalde hij de buitenlandse pers. Veel media en ook de Duitse voetballer Kevin Grosskreutz haalden zijn uitspraken door de mangel.

    Poll

    Stelling: Van Gaal kan beter pensionado blijven

    (667 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 18 december 2017 om 07:16
    Ooo wat zou dat mooi zijn, misschien iets voor arsenal!
    Vind ik leuk
    Zippy +3723
    maandag 18 december 2017 om 08:12
    Niemand zit meer op hem te wachten. Het enige succes dat hij de laatste 10 jaar heeft weten te behalen is met Oranje. Daarnaast een notoir moeilijke persoonlijkheid om mee te werken. Ook nog eens een slecht uithangbord voor de club met zijn rare gedrag.
    Een drol vervangen door een nieuwe drol, het zal niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Koeien +2077
    maandag 18 december 2017 om 10:58
    Erh, ja afgezien van dat ie nog even kampioen werd met AZ en kampioen + de beker + de DFB Supercup pakte met Bayern + de FA cup met Utd.

    Maargoed, verder heeft ie de laatste 10 jaar inderdaad weinig noemenswaardig gedaan hoor.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1633
    maandag 18 december 2017 om 12:21
    het WK vergeten?
    Vind ik leuk
    Koeien +2077
    maandag 18 december 2017 om 12:38
    Die noemde Zippy al als "enige succes in de laatste 10 jaar" ;)
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1633
    maandag 18 december 2017 om 13:17
    aha.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +12868
    maandag 18 december 2017 om 10:51
    Het zegt weer alles over zijn ego dat hij naar een Engelse club wil om United een hak te zetten. Dus mijnheer van Gaal voorop en dan komen de fans en de club. Ga lekker golfen in Portugal Louis.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 07:19
    Guardiola zet iedereen een hak. Kijk er maar eens goed naar. Je bent nooit te oud om te leren. Ten slotte.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 09:20
    Die houd nog steevast aan J-C zijn visie de enigste nog Bosz heeft het verkloot voor 4 Mill de grootste bewonderaar van J-C is pep en ik natuurlijk
    Vind ik leuk
    ruuddevil +2959
    maandag 18 december 2017 om 07:19
    Alsof er nog iemand in Engeland deze gek gaat aanstellen.
    Vind ik leuk
    Zippy +3723
    maandag 18 december 2017 om 07:48
    Die dooie lul mist de camera's.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 08:34
    Spurs lijkt me wel wat voor hem.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11477
    maandag 18 december 2017 om 08:55
    Moet je daarom zo oud geworden zijn, kleinzerige man.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Gaal staat open voor terugkeer: "Dan wil ik United nog wel een hak zetten"