'PSV hoopt 'enorme deal' deze week af te ronden na aankomst van delegatie'

'PSV hoopt 'enorme deal' deze week af te ronden na aankomst van delegatie'

maandag 18 december 2017 om 15:12

Het afronden van de komst van Maximiliano Romero naar PSV lijkt in de laatste fase te zijn beland. Een delegatie van zijn huidige club Vélez Sarsfield reist deze week af naar Nederland.

Dat meldt het Eindhovens Dagblad maandag. PSV verwacht de Argentijnen later deze week in Nederland om de transfer van Romero vlot te trekken. Het gaat om een 'enorme deal', waardoor de laatste punten en komma's volgens het ED nog wat tijd vragen.

Met Romero zelf is PSV er al een tijdje uit. Hij is bovendien al medisch gekeurd. Rolando Zarate, de zaakwaarnemer van de achttienjarige aanvaller, bevestigde vorige week al dat er een akkoord ligt over een contract dat ingaat op 1 juli 2018 en loopt tot de zomer van 2023.

Romero gaat PSV ongeveer tien miljoen euro kosten. Hij is een van de duurste aankopen uit de clubgeschiedenis. PSV, dat na dit seizoen de beschikking over hem krijgt, gaat de jeugdinternational naar verluidt zelf betalen en krijgt geen hulp van andere partijen.

Lees ook: FM-wonderkind en bíjna naar Arsenal: dit moet je weten over Maximiliano Romero

Plaats een reactie

Timmio! +1898
maandag 18 december 2017 om 15:15
Laat m maar topscorer 2019 worden dan. 10,5 miljoen is niet niks
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:20
Dat gaat Neres al worden.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:36
HUMOR!! Die stonede garnaal Neres gaat wel wat goals maken maar topscoorder? Nope!
Vind ik leuk
jaja_PSV +21803
maandag 18 december 2017 om 16:39
Als je naar Neres kijkt, dan lijkt het alsof hij altijd met vragen rondloopt en/of hij begrijpt het niet.
Wellicht stamt Neres af van de Neanderthalers...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 16:40]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:46
Haha nog steeds gefrustreerd om die 1-0 tegen pisvee?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:21
Hij zal ook Dokter Anders zijn......
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:47
Acteur Lozano gaat eerder een Oscar winnen dan de gouden schoen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:02
Wat dacht je van huntelaar een oacar?
Vind ik leuk
Degraaf +10859
maandag 18 december 2017 om 17:07
Wat is een oacar?
Vind ik leuk
Jozef +24164
maandag 18 december 2017 om 20:50
Huntelaar scoort overal... ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:48
En Veltman de travestieteshow
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:53
Samen met je ma?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:46
Neres topscoorder echt niet.Met die kop hoort die gast bij jostiband.
Volgens mij lachen ze hem daar nog uit met die kop van hem.En jij ziet hem als topscoorder van nederland hahahha jij bent grappig.
Hij mag blij zijn als die er 10 maakt in het hele seizoen.En dat word al heel moeilijk voor die afgekeurde van de jostiband
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:53
Ja een hoop blah blah van een anonieme op het internet
Vind ik leuk
Degraaf +10859
maandag 18 december 2017 om 17:58
Hij zit niet bij een fricadellenclub.
Vind ik leuk
Jozef +24164
maandag 18 december 2017 om 21:51
Is het heel moeilijk om een beetje respectvol te zijn?

Je mocht willen dat je een procent van het talent had van deze jongen en laat in godsnaam de jostiband erbuiten.

Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:30
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Brands & Co reeds een of twee verkopen calculeren uit de huidige selectie ( Arias, zoet , Lozano ? ) ......
Vind ik leuk
Timmio! +1898
maandag 18 december 2017 om 15:51
Arias Locadia Luuk Zoet en vGinkel vertrekken deze zomer. Drukke transferperiode voor PSV dus
Vind ik leuk
Richard020 +10738
maandag 18 december 2017 om 16:04
Dat zeiden ze over Zoet & Luuk afgelopen zomer ook al toch?

Voor Luuk was er maar een club die interesse had en vervolgens als nog afhaakte en voor Zoet was er erg weinig belangstelling.

Locadia daar was belangstelling voor, ondertussen heeft die club ook al zijn vizier gericht op een andere speler.

Arias die vertrekt denk ik wel, de rest is maar de vraag of ze echt weggaan, dat ze willen zegt nog niet dat ze ook echt gaan.

Of ben jij de zaakwaarnemer van ze dat je al weet dat het een drukke transferzomer gaat worden?
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:13
Die gaan niet eens veel opleveren.... Zoetje misschien een miljoen of 6.... Arias rond de 10 ( contract loopt nog maar 1 jaar door ).... Locadia niet meer dan 10-12.... Van Ginkel is gehuurd.... en die Luuk mag je met 6 miljoen blij zijn... half elftal weg voor misschien 35 miljoen euro.... Matthijs de Ligt gaat in zn eentje al meer opleveren.... xD
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:17
Ja en Lozano zou toch voor 60 miljoen weg gaan?
Dat is meer dan Schone, Younes, Kluivert, Onana, Viergever, Younes, Wöber en Veltman bij elkaar.
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:21
Dan mag het wel snel warmer worden voor Lozano.... anders is ie straks nog maar de helft waard.... hebben we bij Ajax 2 keer een Younes...? En die Onana... Kluivert... en Wober mwah die leveren samen wel een miljoen of 60 op hoor.....
Vind ik leuk
Degraaf +10859
maandag 18 december 2017 om 16:32
Sorry Jens, de opmerking van Younes heb ik hieronder ook al vermeld, had de comments nog niet doorgelezen, nogmaals sorry.
Vind ik leuk
Koeroe +3439
maandag 18 december 2017 om 16:48
kluivert kan er geen klote van. Overhypte speler
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:49
En toch zal je zien dat die meer oplevert dan een Bergwijn....xD
Vind ik leuk
Koeroe +3439
maandag 18 december 2017 om 16:50
Ja dat sowieso, ik vind hem ook beter dan Bergwijn trouwens:)
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:23
Ik heb nog nooit trouwens zn zaakwaarnemer of Brandsie horen zeggen dat Lozano voor 60 miljoen weg zou gaan.... maar als nog al zou dat zo zijn... dan gaat er 40% naar Mexico toe.... dus ja dan blijft er een stuk minder over is het niet....?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:25
Het ging over een percentage van 20% maar omdat 40 het hoogste is wat is genoemd houden jullie het liever daarop. Daarnaast blijft z'n transfersom 60 miljoen.
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:27
Dus de 60 miljoen staat al vast.... welke club is het geworden...? 2 jaar geleden zeiden de boeren dat Luuk voor 20 miljoen + verkocht zou worden.... en niet te vergeten dat Zoet afgelopen seizoen voor de 15 miljoen + wel even naar Atletico zou gaan..... xD
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 19:14
Uit welke lul zuig jij deze onzin.Wat weet jij nou over psv terwijl je niet eens iets weet over de ajax spelers.Want als je denkt dat ajax spelers zoveel waard zijn.Dan ben je een echte dromer en je zuigt echt te veel.Word homo wat zo kom je over
Vind ik leuk
Iggy +2133
maandag 18 december 2017 om 20:37
Chapeau, wat een niveau!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:25
Het niveau is nog te hoog voor de meeste op deze site.Schijnbaar voor jouw ook omdat je zo reageert
Vind ik leuk
Degraaf +10859
maandag 18 december 2017 om 16:30
Gaat Ajax Younes 2x verkopen, dat zou helemaal mooi van Marc zijn ;-)
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:34
Ik zie Overmars er wel vooraan om Younes twee keer te verkopen... als er iemand weet te verkopen is het Overmars wel.... en voor grote bedragen ook nog.... xD
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:40
Maar goed dan dat wij onze prioriteiten wel op de juiste volgorde hebben en de sportieve voorsprong belangrijker vinden..... wij kijken er immers naar als wedstrijden van je voetbalclub niet als bankdirecteuren naar elkaars saldo
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:48
De sportieve voorsprong is de afgelopen week redelijk geslonken... wacht nou eerst maar af voor je te veel hoogmoed krijgt.... ik zie het zo gebeuren dat het het komende weekend nog maar 3 punten is... de punten slinken al een week bij die club uit eindje... het is zelfs zo erg dat die twee knuppels al beginnen met smoesjes over de doelpunten tegen Ajax en Groningen die jullie om de oren kregen....
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:53
Dat was een slechte poging van je om mijn punt te omzeilen
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 16:57
Niks met poging te maken... jij hebt het over sportieve prioriteiten...als dat zo zou zijn waarom komt er dan geen verdedigers bij.... jij doet net of Ajacieden alleen aan geld denken.... veeeeeeeeeeeeeeeeeel boertjes die rukken zich al iedere dag af of het forum over de Lozano miljoenen waar ze van dromen... wat zijn dat dan...? ....
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:08
Jaja er is maar 1 soort “ fans” wat geilt op hun banksaldo de laatste 3/4 jaar en dat zijn jullie. Waarschijnlijk gevoed door het gebrek aan sportieve prijzen
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:12
Dat publiek uit Eindhoven toch ook? Wie waren er altijd zo blij omdat Brands goed wist te verkopen?

Controleer eens de pagina's van VP op de dag dat Depay verkocht werd, hoe hysterisch er gereageerd werd op de 35 miljoen. Och wat waren jullie blij met veel geld!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:24
1 record Straat, hebben ze niet, helemaal niets daar......
Vind ik leuk
RodeBaan +1823
maandag 18 december 2017 om 17:31
Game set en match, Grootbek Straatmans!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:17
Toch wel. PSV heeft de meeste JC-schalen gewonnen. En niet te vergeten het meeste Gemeentegeld binnen gefietst van alle BVO's. Dat zijn toch al twee (hele mooie en super belangrijke) records voor ONS PSV.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:53
Goed zo Woo Ping, helemaal goed, proficiat!
Het benevelde brein van Stratum kon daar niet opkomen, begrijpelijk.
En dokter Anders JaJa had daar niet voor gestudeerd.
Ik heb respect voor jou, en waardeer je gevoel voor humor......
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:38
Maar 2 schaaltjes in 10 jaar?
Ook niet veul, om in jouw brabbel-dialect te zeggen.....
En verder geen 1 record?
Behalve de genoemde negatieve records, om in jouw brabbel-dialect te zeggen: best veul.....
Vind ik leuk
NederBelg +1259
maandag 18 december 2017 om 18:01
Jij spreekt over hoogmoed. De arrogantie druipt er vanaf.

Wacht zelf dan ook maar af voor je anderen zegt beter af te wachten. Nu doe je hetzelfde ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:58
Ja das ook goed te zien. Sportief doen jullie het zo geweldig! Met die prioriteiten zit het wel goed.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:09
Er gaat niet veel meer boven plek1 volgens mij dus je hebt helemaal gelijk
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:42
Philips Sch*t Vereniging
Moet je voortaan steeds aandenken Straat, als je die letters ziet, kun je niets meer aan doen, wordt een obsessie!
Helaas heb je zelf in de hand gewerkt.....
Vind ik leuk
NederBelg +1259
maandag 18 december 2017 om 18:03
Knap verzonnen man. Kleuter?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:19
Tis wel te hopen voor m , stel voor het is een volwassen “ man“ .... dan is t wel een hele grote tobbert
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 18:31
Toch is het vreemd... Ajacieden uitmaken dat ze blij zijn over het geld wat spelers opleveren... wanneer iemand je wijst hoe PSV supporters waren toen Memphisje werd verkocht zwijg je als het graf.... je wordt dus met de dag hypocrieter... net als van de week met snel je bericht over de haat naar Noord Holland snel aan te passen....
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 19:53
Je hebt mij nog nooit horen geilen op geld voor PSV . Het boeit me namelijk niet , ik wil iedere week dat ze winnen
Vind ik leuk
Jens1999 +7745
maandag 18 december 2017 om 19:56
Jij niet... maar genoeg PSV supporters wel...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:15
Dat was balen in december, zielig.......eh heerlijk............
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 21:20]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:22
hypocriet.....hypocrieter.....stratum.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:14
Goed zo knul, je hebt het gelezen......
Mooie naam ......
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 08:39
Sorry voor jou, bedoel dit zeker niet voor de normale psv-ers. een ieder heeft zijn club.
Maar dit figuur dat als een dronken, door gesnoven peuter dit forum teistert, probeer ik op zijn eigen niveau aan te spreken.
Hoewel ik betwijfel of die ene hersencel bereikt wordt, hij bivakkeert daar al veel te lang in die bloedhitte, hersenverdampingsverschijnselen schijnen dan op te treden.
Jou wens ik een fijne dag vandaag.
Vind ik leuk
Timmio! +1898
maandag 18 december 2017 om 16:39
Zoet hoort gewoon aardig wat te kunnen opleveren . Betrouwbare keeper die punten pakt voor de ploeg. Verbaasde me dat er zo weinig geboden werd van de zomer. Luuk de Jonng is gewoon niet meer veel waard. Hij moet echter wel weg voordat hij in de weg van al onze spitsen gaat lopen. Arias moett 15 miljoen opleveren , maar hij zit hier maar 1 jaar vast nog dus dat gaat minder worden. Locadia wilt vooral weg
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:08
Zoet is niet veel, vooral dat aanhangsel uit Eindhoven is bezig Jeroen Zoet te hypen, die gast heeft ook nog eens geen uitstraling.

Lozano ook die hype kan minder, wanneer zelfs Bram van polen geen problemen met Lozano had zegt het toch genoeg?

Het nieuwe van Lozano is er van af en dan blijkt nu dat Lozano niet het wonder is!
Vind ik leuk
Timmio! +1898
maandag 18 december 2017 om 17:17
Wat heb jij tegen Bram van Polen? Beste keuze op scorito ooit ik houd r van
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 23:00
Romero komt niet naar PSV, monopoly geld is geweigerd en daarom zit hij in Dortmund voor een contract.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:16
Komt don diego ook weer?
Vind ik leuk
Korm +23731
maandag 18 december 2017 om 15:17
Hmmm wordt dit weer zo'n soap als met pereiro?
hopelijk is hij wel beter dan pereiro anders is het zonde van het geld!
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:17
10 miljoen is toch wel erg veel voor Psv lijkt me zo. Champions league begroten lijkt me niet meer mogelijk. Goed nieuws voor de concurrentie er blijft minder geld over voor goede verdedigers voor Psv. ;)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:18
Zet de veldverwarming maar wat hoger
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:20
Koopclub... :P
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 15:23]
Vind ik leuk
3Bier +2530
maandag 18 december 2017 om 15:20
Snel afronden voordat hij zich kan bedenken. Hoewel ik geen PSV'er ben juich ik het halen van goede spelers naar de eredivisie altijd toe. Tenzij het handelswaar van Chelsea of Man City betreft. Dit lijkt me dus een prima deal van PSV.
Vind ik leuk
Cookee +5400
maandag 18 december 2017 om 15:25
Dit geeft de bondscoach ook weer wat meer opties, die van Argentina dan. De Nederlandse bondscoach weet dat er weer een topclub kiest voor een buitenlander... weer minder opties voor Koeman.
Vind ik leuk
Richard020 +10738
maandag 18 december 2017 om 15:27
Welke reden is er dat er steeds gezegd moet worden dat PSV de deal zelf gaat betalen?

Zo uniek moet dat toch niet zijn om 10 miljoen te betalen. Snap daarom ook niet ze dat blijven herhalen!

Hopelijk een juiste aankoop, hoe beter de spelers des te beter voor de competitie.
Vind ik leuk
3Bier +2530
maandag 18 december 2017 om 15:30
Omdat heel veel mensen vraagtekens hebben bij de financiële positie van PSV. Deze mensen raad ik aan om in plaats gewoon wat te roepen, het financiële jaarverslag door te nemen. Gewoon even zoeken op internet. Ben je in ieder geval op de hoogte van de financiën.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:31
Zou geweldige zet zijn van psv weet niet hoe we em kunnen betalen maar is knap gedaan van brands
Vind ik leuk
Bizzy +9821
maandag 18 december 2017 om 15:43
Brands doe me een lol en haal Kongolo.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 15:52
Psv gaat een keer kapot.
Gemeentesteun jarenlang en nu dit weer.
Domme provincialen!!!
Vind ik leuk
14forever +7038
maandag 18 december 2017 om 15:55
Zal afhangen van zijn aanpassingstijd. De een doet er wat langer over dan de andere.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4724
maandag 18 december 2017 om 16:02
''Bij onvoldoende saldo, raadpleeg gemeente'' :D haha
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:42
Gelukkig vind je hem zelf wel grappig
Vind ik leuk
Bizzy +9821
maandag 18 december 2017 om 16:37
Aan alle VP accountants, er is nog ruimte om te investeren in de PSV Cryptomunt.
Vind ik leuk
MojoRisin +2565
maandag 18 december 2017 om 16:39
Ben geen PSV-fan, verre van zelfs, maar hoop dat dit weer een 'ouderwets' Zuid-Amerikaans pareltje is alla Romario en Ronaldo, komt de ED alleen maar ten goede..
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:16
Koopclub
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6118
maandag 18 december 2017 om 22:40
Die gaan ze met massa’s winst verkopen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV hoopt 'enorme deal' deze week af te ronden na aankomst van delegatie'