'PSV hoopt 'enorme deal' deze week af te ronden na aankomst van delegatie'

    'PSV hoopt 'enorme deal' deze week af te ronden na aankomst van delegatie'

    maandag 18 december 2017 om 15:12

    Het afronden van de komst van Maximiliano Romero naar PSV lijkt in de laatste fase te zijn beland. Een delegatie van zijn huidige club Vélez Sarsfield reist deze week af naar Nederland.

    Dat meldt het Eindhovens Dagblad maandag. PSV verwacht de Argentijnen later deze week in Nederland om de transfer van Romero vlot te trekken. Het gaat om een 'enorme deal', waardoor de laatste punten en komma's volgens het ED nog wat tijd vragen.

    Met Romero zelf is PSV er al een tijdje uit. Hij is bovendien al medisch gekeurd. Rolando Zarate, de zaakwaarnemer van de achttienjarige aanvaller, bevestigde vorige week al dat er een akkoord ligt over een contract dat ingaat op 1 juli 2018 en loopt tot de zomer van 2023.

    Romero gaat PSV ongeveer tien miljoen euro kosten. Hij is een van de duurste aankopen uit de clubgeschiedenis. PSV, dat na dit seizoen de beschikking over hem krijgt, gaat de jeugdinternational naar verluidt zelf betalen en krijgt geen hulp van andere partijen.

    Lees ook: FM-wonderkind en bíjna naar Arsenal: dit moet je weten over Maximiliano Romero

    Plaats een reactie

    stratumseind +166506
    maandag 18 december 2017 om 15:16
    Komt don diego ook weer?
    Vind ik leuk
    Korm +35591
    maandag 18 december 2017 om 15:17
    Hmmm wordt dit weer zo'n soap als met pereiro?
    hopelijk is hij wel beter dan pereiro anders is het zonde van het geld!
    Vind ik leuk
    3Bier +8656
    maandag 18 december 2017 om 15:20
    Snel afronden voordat hij zich kan bedenken. Hoewel ik geen PSV'er ben juich ik het halen van goede spelers naar de eredivisie altijd toe. Tenzij het handelswaar van Chelsea of Man City betreft. Dit lijkt me dus een prima deal van PSV.
    Vind ik leuk
    Cookee +10664
    maandag 18 december 2017 om 15:25
    Dit geeft de bondscoach ook weer wat meer opties, die van Argentina dan. De Nederlandse bondscoach weet dat er weer een topclub kiest voor een buitenlander... weer minder opties voor Koeman.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12549
    maandag 18 december 2017 om 15:27
    Welke reden is er dat er steeds gezegd moet worden dat PSV de deal zelf gaat betalen?

    Zo uniek moet dat toch niet zijn om 10 miljoen te betalen. Snap daarom ook niet ze dat blijven herhalen!

    Hopelijk een juiste aankoop, hoe beter de spelers des te beter voor de competitie.
    Vind ik leuk
    3Bier +8656
    maandag 18 december 2017 om 15:30
    Omdat heel veel mensen vraagtekens hebben bij de financiële positie van PSV. Deze mensen raad ik aan om in plaats gewoon wat te roepen, het financiële jaarverslag door te nemen. Gewoon even zoeken op internet. Ben je in ieder geval op de hoogte van de financiën.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 15:31
    Zou geweldige zet zijn van psv weet niet hoe we em kunnen betalen maar is knap gedaan van brands
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    maandag 18 december 2017 om 15:43
    Brands doe me een lol en haal Kongolo.
    Vind ik leuk
    edje2307 +370
    maandag 18 december 2017 om 15:52
    Psv gaat een keer kapot.
    Gemeentesteun jarenlang en nu dit weer.
    Domme provincialen!!!
    Vind ik leuk
    14forever +8513
    maandag 18 december 2017 om 15:55
    Zal afhangen van zijn aanpassingstijd. De een doet er wat langer over dan de andere.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6549
    maandag 18 december 2017 om 16:02
    ''Bij onvoldoende saldo, raadpleeg gemeente'' :D haha
    Vind ik leuk
    stratumseind +166506
    maandag 18 december 2017 om 16:42
    Gelukkig vind je hem zelf wel grappig
    Vind ik leuk
    Bizzy +20726
    maandag 18 december 2017 om 16:37
    Aan alle VP accountants, er is nog ruimte om te investeren in de PSV Cryptomunt.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12705
    maandag 18 december 2017 om 16:39
    Ben geen PSV-fan, verre van zelfs, maar hoop dat dit weer een 'ouderwets' Zuid-Amerikaans pareltje is alla Romario en Ronaldo, komt de ED alleen maar ten goede..
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 18:16
    Koopclub
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14523
    maandag 18 december 2017 om 22:40
    Die gaan ze met massa’s winst verkopen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws