Marokkaanse media: FC Utrecht in verband gebracht met WK-ganger

Marokkaanse media: FC Utrecht in verband gebracht met WK-ganger

maandag 18 december 2017 om 16:34

FC Utrecht is naar verluidt in de markt voor Achraf Bencharki van Wydad Casablanca. De nummer zes van de Eredivisie is één van de vijf clubs die gelinkt wordt aan de 23-jarige aanvaller uit Marokko.

Ook Anderlecht, Sporting Portugal, FC Basel en Girondins de Bordeaux zouden de verrichtingen van Bencharki met interesse volgen, melden Marokkaanse media als Lions de l'Atlas en Foot Marocain. Bordeaux is naar verluidt het meest concreet en zou zelfs al een bod van twee miljoen euro hebben neergelegd bij Wydad.

Bencharki kreeg onlangs de kans om zichzelf aan het grote publiek te tonen tijdens het WK voor clubteams, waar Wydad Casablanca als winnaar van de Afrikaanse Champions League aan deelnam. De spits stond 120 minuten op het veld tijdens de verloren kwartfinalewedstrijd tegen het Mexicaanse Pachuca. Bencharki maakte bovendien zijn debuut voor het Marokkaanse nationale elftal tijdens de wedstrijd tegen Ivoorkust, waarin de Marokkanen hun WK-ticket veiligstelden.

Plaats een reactie

Stromba +180
maandag 18 december 2017 om 16:36
2 is genoeg, zou er geen 3 nemen dat is teveel voor de rest van de selectie. Je weet hoe dat gaat dan.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:43
Dat is onzin, vorig jaar had je met Ayoub, Barazite, Amrabat, Labyad en Old-Chikh er zelfs 5 en dat ging ook prima......hiervan zijn er nu nog 3 over en dat gaat nog steeds prima.....
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:50
Stromba(Djambo).
Jij bent op zoek naar een nieuwe ban?
Vind ik leuk
1892 +8838
maandag 18 december 2017 om 17:17
Djambo,moeten ze een IPban geven.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:23
Ook die kan ie omzeilen
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:53
Djambo,wees een keer positief.
Misschien krijg je dan likes ipv een ban.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:20
Je bent vergeten te melden dat je geen neo nazi bent zoals de rest dat wel netjes bij griezman deed
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:34
Een in Marokko geboren Marokkaan is echt niet te vergelijken met een in Nederland geboren Marokkaan. Of moet Chrystal Palace ook geen Ghanese speler uit een Ghanese voetbalcompetitie halen omdat zij de beschikking hebben over Fosuh Mensah?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:37
Ohh.. Utrecht is natuurlijk veruit de meest aantrekkelijke club van de genoemde clubs. haha.

2 miljoen ook? Dat gaan wij natuurlijk nooit betalen. Helaas, leek wel weer zo'n onbekende speler die dan ineens heel goed blijkt te zijn.
Vind ik leuk
Filip_FCU +8056
maandag 18 december 2017 om 16:54
Als labyad voor 5+ weggaat wel
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:01
Dan gaan wij dat ook niet betalen. Wij kregen voor Haller ook een aardig bedrag (7 miljoen staat me bij) en haalde daar Makienok (transfervrij) en Dessers (350.000) voor terug.
Vind ik leuk
Spiegel +1923
maandag 18 december 2017 om 17:47
Labyad met een aflopend contract en clubs die weten dat hij transfervrij binnen is gekomen?
Neem ook aan dat er met Utrecht ook afspraken zijn gemaakt over een reële transfersom. (Zoals bij guardado en Moreno bij PSV).
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:09
Labyad heeft geen aflopend contract? En zowel Utrecht als Labyad hebben aangegeven dat er geen afspraken zijn gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 19:23
Labyad heeft gewoon nog een contract van 2 jaar na dit seizoen...
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 16:42
Met deze clubs kan Utrecht niet concurreren.
Vind ik leuk
Carl +1659
maandag 18 december 2017 om 18:45
Het enige waar we zo te zien op kunnen hopen is dat die jongen voor speeltijd gaat, dan is Utrecht een hele goede keuze. Marokkaanse jongens doen het bij ons de laatste jaren uitstekend en die speeltijd is bij ons aannemelijker dan bij de andere clubs. Hope for the best.
Vind ik leuk
mcmodd +13295
maandag 18 december 2017 om 16:45
Elke versterking, waar dan ook vandaan is, mits betaalbaar, altijd een optie voor FC Utrecht. Over die twee miljoen heb ik het dan niet, omdat ik weet dat FC Utrecht al jaren niet meer uitgeeft dan verantwoordelijk is. En dat doen ze naar mijn smaak uitstekend.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 16:46]
Vind ik leuk
Koeroe +3438
maandag 18 december 2017 om 16:46
Wahed rwina in Utje
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:33
Wa blief?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:24
“ Een chaos in Utrecht” , de jeugd van tegenwoordig hè..
Vind ik leuk
tikkietoe +3086
maandag 18 december 2017 om 16:54
Als Bordeaux al 2 miljoen heeft geboden, dan is Utrecht niet de club die zo een speler aan zich gaat binden.
Die goede oude tijd dat Foeke Booy even 5 miljoen overboord gooide voor 3 mislukte Scandinaviërs liggen ver achter ons.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 17:12
Stromba wil weer is een keer leuk doen
Vind ik leuk
BS +598
maandag 18 december 2017 om 17:20
Onzin bericht, met deze clubs kan Utreg helemaal niet concurreren.
Vind ik leuk
Utca030 +3171
maandag 18 december 2017 om 17:45
Neem aan dat labyad weggaat die zal wel wat opleveren. Als die echt zo goed is waarom niet.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 18:43
Goede spits waar nog veel rek in zit. Ik zie hem niet naar Utrecht komen denk eerder dat ie naar een Franse club gaat. Utrecht kan simpelweg niet met dit soort clubs concurreren. Zie dit dan ook als een roddel bericht in de wandelgangen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Marokkaanse media: FC Utrecht in verband gebracht met WK-ganger