Marokkaanse media: FC Utrecht in verband gebracht met WK-ganger

    Marokkaanse media: FC Utrecht in verband gebracht met WK-ganger

    maandag 18 december 2017 om 16:34

    FC Utrecht is naar verluidt in de markt voor Achraf Bencharki van Wydad Casablanca. De nummer zes van de Eredivisie is één van de vijf clubs die gelinkt wordt aan de 23-jarige aanvaller uit Marokko.

    Ook Anderlecht, Sporting Portugal, FC Basel en Girondins de Bordeaux zouden de verrichtingen van Bencharki met interesse volgen, melden Marokkaanse media als Lions de l'Atlas en Foot Marocain. Bordeaux is naar verluidt het meest concreet en zou zelfs al een bod van twee miljoen euro hebben neergelegd bij Wydad.

    Bencharki kreeg onlangs de kans om zichzelf aan het grote publiek te tonen tijdens het WK voor clubteams, waar Wydad Casablanca als winnaar van de Afrikaanse Champions League aan deelnam. De spits stond 120 minuten op het veld tijdens de verloren kwartfinalewedstrijd tegen het Mexicaanse Pachuca. Bencharki maakte bovendien zijn debuut voor het Marokkaanse nationale elftal tijdens de wedstrijd tegen Ivoorkust, waarin de Marokkanen hun WK-ticket veiligstelden.

    Plaats een reactie

    maandag 18 december 2017 om 16:37
    Ohh.. Utrecht is natuurlijk veruit de meest aantrekkelijke club van de genoemde clubs. haha.

    2 miljoen ook? Dat gaan wij natuurlijk nooit betalen. Helaas, leek wel weer zo'n onbekende speler die dan ineens heel goed blijkt te zijn.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11798
    maandag 18 december 2017 om 16:54
    Als labyad voor 5+ weggaat wel
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 17:01
    Dan gaan wij dat ook niet betalen. Wij kregen voor Haller ook een aardig bedrag (7 miljoen staat me bij) en haalde daar Makienok (transfervrij) en Dessers (350.000) voor terug.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9755
    maandag 18 december 2017 om 17:47
    Labyad met een aflopend contract en clubs die weten dat hij transfervrij binnen is gekomen?
    Neem ook aan dat er met Utrecht ook afspraken zijn gemaakt over een reële transfersom. (Zoals bij guardado en Moreno bij PSV).
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 18:09
    Labyad heeft geen aflopend contract? En zowel Utrecht als Labyad hebben aangegeven dat er geen afspraken zijn gemaakt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:23
    Labyad heeft gewoon nog een contract van 2 jaar na dit seizoen...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26332
    maandag 18 december 2017 om 16:42
    Met deze clubs kan Utrecht niet concurreren.
    Vind ik leuk
    Carl +3938
    maandag 18 december 2017 om 18:45
    Het enige waar we zo te zien op kunnen hopen is dat die jongen voor speeltijd gaat, dan is Utrecht een hele goede keuze. Marokkaanse jongens doen het bij ons de laatste jaren uitstekend en die speeltijd is bij ons aannemelijker dan bij de andere clubs. Hope for the best.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23700
    maandag 18 december 2017 om 16:45
    Elke versterking, waar dan ook vandaan is, mits betaalbaar, altijd een optie voor FC Utrecht. Over die twee miljoen heb ik het dan niet, omdat ik weet dat FC Utrecht al jaren niet meer uitgeeft dan verantwoordelijk is. En dat doen ze naar mijn smaak uitstekend.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 16:46]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    maandag 18 december 2017 om 16:46
    Wahed rwina in Utje
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21704
    maandag 18 december 2017 om 18:33
    Wa blief?
    Vind ik leuk
    Jou Hader +308
    maandag 18 december 2017 om 20:24
    “ Een chaos in Utrecht” , de jeugd van tegenwoordig hè..
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    maandag 18 december 2017 om 16:54
    Als Bordeaux al 2 miljoen heeft geboden, dan is Utrecht niet de club die zo een speler aan zich gaat binden.
    Die goede oude tijd dat Foeke Booy even 5 miljoen overboord gooide voor 3 mislukte Scandinaviërs liggen ver achter ons.
    Vind ik leuk
    deron02 +3
    maandag 18 december 2017 om 17:12
    Stromba wil weer is een keer leuk doen
    Vind ik leuk
    BS +1112
    maandag 18 december 2017 om 17:20
    Onzin bericht, met deze clubs kan Utreg helemaal niet concurreren.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13557
    maandag 18 december 2017 om 17:45
    Neem aan dat labyad weggaat die zal wel wat opleveren. Als die echt zo goed is waarom niet.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21704
    maandag 18 december 2017 om 18:43
    Goede spits waar nog veel rek in zit. Ik zie hem niet naar Utrecht komen denk eerder dat ie naar een Franse club gaat. Utrecht kan simpelweg niet met dit soort clubs concurreren. Zie dit dan ook als een roddel bericht in de wandelgangen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws