'Ajax stelt transferprioriteit na tegenvallers en richt pijlen op Argentijn'

    'Ajax stelt transferprioriteit na tegenvallers en richt pijlen op Argentijn'

    maandag 18 december 2017 om 19:38

    Ajax wil zich versterken met Nicolas Tagliafico. Volgens Voetbal International zien de Amsterdammers in de 25-jarige back een ideale winterversterking. 

    Tagliafico staat onder contract bij Independiente, een club uit zijn thuisland Argentinië. Volgens VI houdt Ajax hem al langer in de gaten, onder meer hoofdscout Henk Veldmate zou een aantal keer naar Argentinië zijn afgereisd om het transferdoelwit te bekijken. In Argentinië wordt gerept over een bod van vier miljoen euro door Ajax. Independiente zou bereid zijn om Tagliafico van de hand te doen tegen een aannemelijk bod.

    De linksbenige back komt als geroepen voor Ajax. Marcel Keizer zag de afgelopen weken Daley Sinkgraven, Nick Viergever én Maximilian Wöber geblesseerd afhaken en dus namen de defensieve problemen toe. Onder meer Mitchell Dijks, die in augustus nog mocht vertrekken, en Deyovaisio Zeefuik komen door de personele problemen nu weer in het stuk voor. 

    Plaats een reactie

    Barry Engels +25890
    maandag 18 december 2017 om 19:41
    Die gaat naar FC Porto....
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:42
    Bedankt zaakwaarnemer van speler in kwestie.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1633
    maandag 18 december 2017 om 19:43
    De afgunst van barry is weer duidelijk aanwezig.
    Zoals gewoonlijk bij een ajax topic.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +4791
    maandag 18 december 2017 om 19:58
    Valt wel mee hoor die Barry....
    En hier zegt ie niks verkeerds toch?
    Ik hoop alleen niet dat ie gelijk heeft haha
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25890
    maandag 18 december 2017 om 20:14
    Zo is het Piet.... en ik help het je hopen!
    Vind ik leuk
    52N6E +906
    maandag 18 december 2017 om 20:04
    Hij heeft wel gelijk.
    Vind ik leuk
    Sytz +2721
    maandag 18 december 2017 om 20:22
    Nouja afgunst, Tagliafico was ook een target van Feyenoord, wij kozen echter voor Haps. Geen sprake van afgunst dus! :)
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1633
    maandag 18 december 2017 om 20:23
    Haps... tja ben toch wel blij dat hij niet naar ajax is gekomen. een net iets betere versie van buttner
    Vind ik leuk
    Sytz +2721
    maandag 18 december 2017 om 20:26
    Wij zijn erg blij met hem! Iets betere versie van Buttner is natuurlijk zwaar overdreven. Iemand die zich verdedigend goed staande houdt tegen Callejon, Sané, Sterling en Mertens kun je toch niet enigszins vergelijken met één van de zwakste linksbacks van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    ik zeg doen +1633
    maandag 18 december 2017 om 20:28
    Haha, hoeveel van de wedstrijden die hij gespeeld heeft heeft feyenoord een resultaat behaald dan?

    Vind ik leuk
    Sytz +2721
    maandag 18 december 2017 om 20:32
    Dat misschien niet, maar dat hoef ook niet altijd. Als je goed speelt hoef je niet meteen te winnen. In al die wedstrijden is hij geen één keer verzwakt. Zijn maten in de verdediging natuurlijk wel. Kuch Diks, Kuch Tapia.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    maandag 18 december 2017 om 21:14
    Hahahaha. Hield hij zich staande joh?
    Wat een onzin. Haps is een zeer matige verdediger. In de EL met AZ was hij een groot drama. Tegen Neres: groot drama.
    In de CL: zwak.

    Leuke back hoor. Voor AZ en Vitesse.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19480
    maandag 18 december 2017 om 21:33
    Hij was maar 6 miljoen he? ;)
    Vind ik leuk
    Sytz +2721
    maandag 18 december 2017 om 22:30
    Dan heb jij zeker niet gekeken. Haps is getest en heeft het uitstekend gedaan. Tegen Neres een drama. Ja, iedereen heeft zijn wedstrijden. Je kan iemand niet op die wedstrijd beoordelen. Dan zou je ook zeggen dat Ziyech slecht is omdat die weinig liet zien tegen Feyenoord. Haps doet het gewoon goed en heeft dat laten zien dat tegen de grote clubs. Volgens mij is Wöber bijvoorbeeld nog niet echt getest hè. Daar kun je op dit moment dus weinig over zeggen.
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    maandag 18 december 2017 om 19:54
    Dat hoop je......
    Vind ik leuk
    Barry Engels +25890
    maandag 18 december 2017 om 19:55
    nee hoor.... mark my words...
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    maandag 18 december 2017 om 19:56
    Mark your words? Why?
    Heb je een bron? zit je met hem te appen ofzo? Volgens mij zeg je maar wat. Tja.........
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:57
    Wie is mark?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18256
    maandag 18 december 2017 om 21:44
    Overmars
    Vind ik leuk
    Castromann +5253
    maandag 18 december 2017 om 20:06
    Meteen dikke poen neerleggen dóór Overmars..... anders krijg je weer hetzelfde verhaal als die Braziliaan die naar watford ging ipv Ajax.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10419
    maandag 18 december 2017 om 21:12
    Castromann ... en dan bij een door verkoop 40% inleveren.. dan maar niet kopen!
    Vind ik leuk
    Castromann +5253
    maandag 18 december 2017 om 21:31
    Als dat idd zo is....dan lijkt mij dat ook beter.
    Maar Ja... soms moet je ook risico nemen.....
    Vind ik leuk
    Guust +4908
    maandag 18 december 2017 om 22:53
    Daar werkt Overmars niet aan mee.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10419
    maandag 18 december 2017 om 23:51
    Precies en geef hem eens ongelijk! Is geen monopoly spelletje
    Vind ik leuk
    #Keizerout +19480
    maandag 18 december 2017 om 21:34
    Het positieve is dat de markt nu nog 2 weken niet open is.
    Vind ik leuk
    Guust +4908
    maandag 18 december 2017 om 22:51
    Kom eens met iets nieuws, alsof dat wekelijks gebeurd, dit is een geval op zich dat hij voor Watford kiest op het laatst en het dan toevallig goed doet.
    Vind ik leuk
    Leedz +4840
    maandag 18 december 2017 om 19:41
    Weet niks van deze speler maar elke versterking op de linksachter positie kunnen we gebruiken
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9792
    maandag 18 december 2017 om 19:47
    Deze is goed, een speler die al veel heeft laten zien in ieder geval. Beste linksback in de Argentijnse competitie.
    Vind ik leuk
    Leedz +4840
    maandag 18 december 2017 om 19:57
    Als hij de beste van Argentinië is dan moet hij wel kunnen meekomen in de ED, hij is ookal 25 dus die heeft al enige ervaring mag ik vanuit gaan?
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9792
    maandag 18 december 2017 om 20:02
    Ja heeft zelfs 1 interland voor Argentinië gespeeld, is inderdaad wel wat ouder. Maar ook al een stuk beter, zou makkelijk met het niveau in de ED meekunnen
    Vind ik leuk
    Leedz +4840
    maandag 18 december 2017 om 20:04
    Het klinkt in ieder geval wel belovend, ik ben benieuwd
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +35004
    maandag 18 december 2017 om 22:23
    De beste back?
    Daarom mag hij weg voor 4mio?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:48
    Eén voordeel van hem, buiten dat hij inderdaad de beste back is van Argentinië. Hij kan ook centraal achterin spelen.
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    maandag 18 december 2017 om 19:55
    Ik moet nog ff mn huiswerk doen over hem, maar vertel er iets meer over, volg je die competitie?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:52
    Voor zover je het kan volgen in Nederland. Maar er lopen veel talenten rond die gewild zijn door alle topteams uit Italië en Spanje. Maar die talenten lopen niet bij de 2 grote teams. Tagliafico speelt bij Independiente en daar spelen er dus een paar grote talenten.

    Eigenlijk lijkt de competitie op de Eredivisie. Veel jonge spelers en weinig routiniers.
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    maandag 18 december 2017 om 20:58
    Alleen is 25jaar geen jong talent meer. Ik ken de roemruchte clubs, soms zie ik wat op Eurosport. Ik volg de Braziliaanse competitie beter. Ik hoop dat het een ouderwetse Argentijnse goede back is voor mn club;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:08
    Of hij een typische Argentijnse back is denk ik niet. Hij is niet zo agressief. En kan ook beter voetballen en voor zijn lengte ook nog goed koppen. Zelf hoopte ik dat hij naar Feyenoord kwam i.p.v. Haps.
    Jullie zullen niet bang hoeven zijn dat hij een flop wordt.
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    maandag 18 december 2017 om 21:18
    Klinkt goed;) Thx voor de info!
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:39
    Graag gedaan!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12517
    maandag 18 december 2017 om 19:43
    Ken deze speler niet. Maar als hij goed beoordeeld is door Ajax, gewoon halen. Hoop dat het een echt scheermes is !

    Geen gezeik meer over spelers in Oranje, geen euro meer in de eredivisie !
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18256
    maandag 18 december 2017 om 19:44
    Had deze gast PSV geen "Nee" verkocht?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Nova +1355
    maandag 18 december 2017 om 19:46
    Klopt! Had volgens mij te hoge salariseisen!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18256
    maandag 18 december 2017 om 19:47
    Heb het al gevonden, moest in juli iets van 5 miljoen kosten maar wilde langer bij zijn club blijven.
    Vind ik leuk
    Nova +1355
    maandag 18 december 2017 om 19:53
    Oja, heb het ook gevonden.
    Vind ik leuk
    cheeks +2800
    maandag 18 december 2017 om 19:46
    PSV had idd interesse. Overmars heeft weer goed gekeken naar Brands.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Jozef +32764
    maandag 18 december 2017 om 19:55
    Ja, weeral...
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13669
    maandag 18 december 2017 om 19:44
    Die Overmars is een beetje de nieuwe Robert ten Brink aan het worden. Haalt zoveel Zuid Amerikanen naar Nederland.
    Vind ik leuk
    Bongo +1444
    maandag 18 december 2017 om 19:46
    En mark Rutte en Droopy Pechtold halen allemaal Afrikanen naar Nederland
    Vind ik leuk
    pico323 +5078
    maandag 18 december 2017 om 19:53
    al word hij sinterklaas hij moet zorgen dat er een selectie komt te taan die volgend jaar Europees wat kan.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:45
    en magallan?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:48
    Dit is een linksback dus dat heeft geen invloed op de transfer van cv Magallan.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:54
    171 cm...niet bepaald een reus in je defensie...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18256
    maandag 18 december 2017 om 19:57
    Reus is idd 1,80 ofzo
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 19:55
    Zo te zien kennen veel mensen hem hier al. Tsja, ik ken hem niet en kom daar ook gewoon rustig voor uit. Ik hoop dat het een goede speler is, die zowel verdedigend kan spelen als ook zijn waarde aanvallend kan tonen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:13
    Ik heb meestal geen idee, en nu dus ook niet, en dan doe ik nooit alsof ik iets beter weet.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:14
    Zit wel wat in ja.
    Vind ik leuk
    Foebele +46865
    maandag 18 december 2017 om 19:56
    25 jaar oud? Dat kon toch helemaal niet volgens de massa hier? Natuurlijk nog wel afwachten hoe goed die jongen is, maar wat meer (levens)ervaring kan geen kwaad achterin.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18479
    maandag 18 december 2017 om 20:09
    Laten we maar hopen dat ie gaat komen... wat oudere spelers erbij...al zal het salaris wat meer kosten boeit niet.... Ajax heeft geld genoeg dus ze moeten de woorden na komen die ze twee maanden geleden uit gesproken hebben... dat geld moet je investeren.... dat verdien je op den duur makkelijk terug...
    Vind ik leuk
    Jozef +32764
    maandag 18 december 2017 om 21:31
    Ben benieuwd Foebele. Eerst zien en dan geloven. Vier miljoen en 25 en dan ook nog een versterking....

    Eerst zien en dan geloven, nogmaals. Nooit van gehoord trouwens.
    Vind ik leuk
    JTE +143
    maandag 18 december 2017 om 20:02
    Iedere keer nieuwe namen,maar er komt niemand,in ieder geval geen verdediger,geruchten,geruchten en nog eens geruchten
    Vind ik leuk
    Dee79 +2246
    maandag 18 december 2017 om 20:06
    25 jaar en maar 4 miljoen...ken hem niet maar dat is geen wereldtalent of een laatbloeier.
    Beetje versterking kunnen we wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    Jozef +32764
    maandag 18 december 2017 om 21:29
    Lijkt me ook. Of Ajax wordt omwille van zijn naam weer eens misbruikt om vervolgens naar een andere club te gaan voor het dubbele....
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11649
    maandag 18 december 2017 om 21:58
    Misschien is de Argentijnse markt gunstiger en heeft hij een afllopend contract, geen idee?
    25 is een prima leeftijd, meeste spelers zitten rond die leeftijd op hun top.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:15
    Met Magellan in het centrum en Tagliatelle als linksback krijgen de rontgenafdelingen het druk in Nederland.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:22
    Ga er naar van uit dat geen van deze twee komen. Word je ook niet teleurgesteld.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:15
    Verbaas mij nog steeds erover dat er zulke filmpjes worden gemaakt. 9 van de 10 keer zie je dingen uit een zelfde wedstrijd bij deze spelers en daarnaast komt er nooit iets heel spectaculairs in voor. Maarja. Moet iemand zijn hobby zijn denk ik..
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:21
    Laat maar zien dat hij een contact tekent dan geloven we het wel. Altijd maar verhaaltjes. Zoethoudertjes.
    Vind ik leuk
    Mari +5245
    maandag 18 december 2017 om 20:29
    Zeefuik is snel en niet zo slim.
    Te druistig. Een voorbeeld
    Rechtsbuiten breekt door, kan wprden ingehaald. Zeefuik.rent als een blinde van rechts naar links en laat zijn man helemaal vrij. Bijna 2- 0. Nadenken! Beter.opstellen, anticiperen!
    Hij redt het niet.
    Olejuera vaste back!
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:49
    En koop er nog maar 1 , en koop er nog maar 2......!
    Altijd handig, die beroemde opleiding.
    Vind ik leuk
    vinny99 +820
    dinsdag 19 december 2017 om 00:39
    Felix.
    De verdediging bij Ajax word heden ten dage geleid door een 18 jarige genaamd De Ligt. Moet er uit de opleiding van Ajax een speler naast hem gaan staan die nog jonger is.?
    Op het middenveld staat vd Beek.
    In de aanval staat Kluivert.. hoe jong wil je ze hebben?
    Op de bank zaten afgelopen zondag meer spelers uit de jeugd door Ajax opgeleid.. ( en nee, ik bedoel Dolberg niet, voordat u gaat zeggen dat hij gekocht is) heel Nederland spreekt schande wanneer Ajax uitgeschakeld word in voorrondes van Europees voetbal..schande dat Ajax met een veredeld jeugdteam speelt werd er volop geroepen. Je kan niet alles opvangen uit eigen jeugd. Daar hoopt vd Sar wel op maar ziet nu eindelijk ook dat dat niet realistisch is..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mo +11249
    maandag 18 december 2017 om 20:56
    Wat een ontzettende kutvideo, de eerste 2 minuten zie je letterlijk niks
    Vind ik leuk
    Jozef +32764
    maandag 18 december 2017 om 21:25
    Ik adviseer Ajax om die jongen en zijn zaakwaarnemers per privéjet op te halen en ze zonder tussenstop naar Amsterdam te halen...
    Vind ik leuk
    B3v3r +358
    maandag 18 december 2017 om 21:29
    Ken hem niet, iemand een idee of dit een versterking is? Die Colombiaanse rechtsback moest ook heel wat zijn, maar bleek in de realiteit toch wat minder
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 22:17
    Heb je 'die Colombiaanse rechtsback ' gisteren gezien? Die komt er nu aan! neres was in het begin ook niks.
    Vind ik leuk
    flipper +1237
    maandag 18 december 2017 om 21:46
    Wel hebben een goede rechtsback nodig dacht ik zo. Veltmuis eruit halen!
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:51
    Ziet er niet best uit op dat filmpje..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9224
    maandag 18 december 2017 om 22:20
    Denk niet dat je in de winterstop een paniekaankoop moet doen..
    Nog 2 wedstrijden, beker en competitie, daarna komen de spelers weer terug op die positie..
    Vind ik leuk
    Bizzy +16059
    maandag 18 december 2017 om 22:20
    En lisando magalan dan ?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3109
    maandag 18 december 2017 om 22:53
    Dat is een CV.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11597
    maandag 18 december 2017 om 22:30
    Ze gaan een heel elftal halen zeker?
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 22:39
    Ajax heeft ook twee geboden op Guilherme Arana alleen on de gewenste 8 miljoen, hoop dat ze hem weten binnen te halen want Arana is een geweldenaar. Alle biedingen op Arana zijn tot dusver afgewezen.
    Hoop wel als het lukt Arana te halen Ajax ook gaat voor Pavon zodra Ziyech bekend maakt te willen vertrekken na dit seizoen.


    Magellan en Tagliafico zijn beide linksback wat moeten ze met twee, of ze laten Magellan lopen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3109
    maandag 18 december 2017 om 22:53
    Morgen zegt Bild dat ie naar Stuttgart gaat...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21521
    maandag 18 december 2017 om 22:55
    Hoe zit het met die Argentijn van Boca? Of wil Ajax 2 Argentijnse verdedigers vastleggen?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19767
    maandag 18 december 2017 om 22:58
    Einde aspiraties Zeefuik, einde Dijks?
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17017
    maandag 18 december 2017 om 23:36
    Pff wat een slecht filmpje zeg haha
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +611
    dinsdag 19 december 2017 om 00:30
    Wel te hopen.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1057
    dinsdag 19 december 2017 om 00:22
    Independiente, moet Sjaak Swart nog kennen als club.
    Daar hebben we de eerste wedstrijd om de Wereldbeker tegen gespeeld en gewonnen in de jaren '70.
    Vind ik leuk
    Blijkbaar +139
    dinsdag 19 december 2017 om 02:19
    Heeft iemand de moeite genomen om dat filmpje even te bekijken....Is niet echt reclame. Wat een matige speler. En tuurlijk is ie wel beter dan Dijks...maar ja, das mijn neefje van 8 die in de E4 van BalOpTDak FC speelt ook.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 december 2017 om 13:25
    Prachtig om te zien dat ze een filmpje maken van een profvoetballer en dan een willekeurige kaats erin plaatsen die menig vrouw boven de 90 ook kan doen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax stelt transferprioriteit na tegenvallers en richt pijlen op Argentijn'