Bilal reageert op Twitter na stevige kritiek: 'Praat niet als je niets weet'

Bilal reageert op Twitter na stevige kritiek: 'Praat niet als je niets weet'

maandag 18 december 2017 om 20:05

Bilal Basaçikoglu heeft via Twitter gereageerd op ophef die is ontstaan rond zijn persoon. De aanvaller van Feyenoord schrijft dat de provocerende manier waarop hij zijn doelpunt tegen Sparta vierde niet gericht was aan de Feyenoord-aanhang. 

Feyenoord won zondag met 0-7 op bezoek bij Sparta. Bilal maakte een aantal minuten voor tijd de laatste treffer van de Rotterdammers en besloot dat te vieren met een vinger voor zijn mond. Het had er alle schijn van dat het gebaar gericht was aan de fans van zijn eigen club, maar dat ontkent hij via zijn persoonlijke Twitter-account. 

'Ter correctie: dat vingertje was niet voor de Feyenoord-supporters', luidt het bericht, dat afgesloten wordt met de hashtag: don'ttalkifyoudontknow. Bilal is niet geliefd bij de fans van de Stadionclub. De supporters vinden dat hij weinig laat zien wanneer hij van Giovanni van Bronckhorst de kans krijgt. Pierre van Hooijdonk ergerde zich enorm aan de provocerende actie van Bilal. "Ik word er zo moe van dat er allemaal boodschapjes afgegeven moeten worden", aldus de voormalig Feyenoorder. 

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

maandag 18 december 2017 om 20:14
Ah oke, bedankt voor de verklaring voor wie het dan wel was.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:17
Boeit dat werkelijk?!?!

Als mensen als Pierre de Zeiksnor hun waffel hadden gehouden dan was het niet eens een issue
Vind ik leuk
Koeroe +3413
maandag 18 december 2017 om 20:18
Het was door de supporters van Feyenoord al opgemerkt dus wel degelijk
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:18
Naja toen ik dit artikel ging lezen hoopte ik op een antwoord van Bilal. Dan kan je net zo goed niks zeggen, vind ik dan.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:02
Als Bilal gewoon zijn gebaartjes voor zich houdt leidt dit ook niet tot discussies. Je presteert geen ruk, scoort dan de 7e goal.... doe gewoon normaal en steek je vuist de lucht in, spring een keer en knuffel wat teamgenoten. Moeilijker wordt het niet.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:00
Kan ook...
Vind ik leuk
JD85 +373
dinsdag 19 december 2017 om 10:28
Ja dat boeit werkelijk.
Waarom voelt deze trieste afgeserveerde buitenspeler de noodzaak om met zijn vingertje te zwaaien bij het maken van een doelpunt? Is dat werkelijk nodig?
Als je dan toch zonodig moet provoceren door een doelpunt op zo'n belachelijke manier 'te vieren', dan moet je daarna ook tekst en uitleg geven waarom.
Niet een tweet de wereld insturen met een hashtag donttalkifyoudontknow.

Dit is gewoon aandachtstrekkerij van de bovenste plank. Meneer Bilal meent dat hij belangrijker is dan dat ie daadwerkelijk is. Alsof er iemand wakker ligt dat hij niet in de basis staat. Niemand bij Feyenoord zit op hem te wachten, en de rest van de Eredivisie al helemaal niet.
Hij probeert er het beste van te maken in zijn laatste maanden voor een topclub.
Deze man is gewogen, en (veel) te licht bevonden. Het zou mij bevreemden mochten we deze zelfingenomen, overschatte speler nog in de eredivisie terug zien met zijn rare maniertjes.
Vind ik leuk
woensdag 20 december 2017 om 22:07
Ach, je kunt je maar ergens druk over maken.... mij maakt het niet zo heel veel uit. Hoop gedoe om niks als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:17
Ga dan gewoon juichen,heb je nergens last van.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:19
Waarom zeg je dat tegen mij, ik snap het niet.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:26
Hoezo,tegen jouw?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:43
Omdat je op mij heb beantwoord. Waarschijnlijk een foutje, maar dan weet je dat, kijk maar na, en ik krijg niet voor niks een melding van jou ;)
Vind ik leuk
Timmio! +1864
maandag 18 december 2017 om 20:29
Normaal juichen vriend! ;)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:30
Oké,sorry voor de overlast Tmmio
Vind ik leuk
Timmio! +1864
maandag 18 december 2017 om 20:31
Huh je weet dat die reactie niet naar jou was?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:11
Via de post denk ik,ik weet van niks.
Vind ik leuk
Timmio! +1864
maandag 18 december 2017 om 21:15
Ik raak nu zelf verward
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:08
Wij beide
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:44
Haha, hej even normaal doen nou :p
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 22:44]
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:22
Gewoon ff van Gaal bellen hoe je moet juichen
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:26
juich juich
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:12
Hij bedoelde een paar Sparta supporters die hem helemaal aan het verrot schelden waren. Datzelfde overkwam overkwam Vilhena die zijn hand met vijf vingers opstak na de goal van Tapia. Ook Vilhena werd verrot gescholden. In beide gevallen was het geen jeugd, maar ouderen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:15
Dus 50 plusser die zeggen dat hij de pleuris, tyfus, tering en nog erger kan krijgen. Dan is een vingertje voor je mond niet zo erg.
Vind ik leuk
Stromba +180
maandag 18 december 2017 om 20:17
Praat niet, papi.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:28
Djambo(Stromba).
Hoe is het om opnieuw te beginnen?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:19
Gewoon handen omhoog doen dan.. Is er bij 0-7 echt noodzaak om een vingertje te doen voor de thuis supporters? Lijkt me sterk.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:19
Ik steek ook heel vaak mijn middelvinger op ... Maar daar bedoel ik voor de rest niks mee hoor. Ik heb gewoon lepra.
Vind ik leuk
RDB2402 +3666
maandag 18 december 2017 om 20:21
Echt een ongelofelijke kneus, slechte voetballer met een nog slechtere instelling, ow ja, hij vond zichzelf net zo goed als Ronaldo ..
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:23
Heb het gegoogled, maar kan niks vinden, waar staat dat?, ben nu wel benieuwd.
Vind ik leuk
RDB2402 +3666
maandag 18 december 2017 om 20:25
Weet ik veel, waren toen zoveel topics met Bilal, een wisselspeler van Feyenoord, hij is nog slechter als Kramer
Vind ik leuk
remakil +2134
maandag 18 december 2017 om 20:30
Als het niet voor de fans bedoeld was, voor wie was het dan?

Ik word moe van die middelmatige voetballers, die bij een volstrekt onbelangrijke goal even van die gebaartjes moeten maken.. dan kan je roepen, praat niet als je niets weet. Maar tegen Bilul (vergeef me de woordspeling) zou ik willen zeggen: Doe normaal, als je ook eindelijk eens scoort...

Als je om aandacht vraagt, krijg je het ook. Hoef je niet zo verbaasd over te zijn, wijsneus!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 december 2017 om 20:31]
Vind ik leuk
davidben +2593
maandag 18 december 2017 om 21:59
Hij heeft het waarschijnlijk van zijn bro Vilhena. Dit soort voetballers moet je gewoon bannen.
Vind ik leuk
remakil +2134
dinsdag 19 december 2017 om 12:58
Ik zie meer in heropvoeden ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 20:52
#thenletusknow
Vind ik leuk
Eendracht +9315
maandag 18 december 2017 om 21:01
#ingodwetrust
Vind ik leuk
Maxx Jw +445
maandag 18 december 2017 om 21:01
Dit soort wazige reacties gaan we nog wel vaker zien...voelen zich allemaal te groot om in de spiegel te kijken en dan gaan ze zo reageren.
Vind ik leuk
Teo Smith +14769
maandag 18 december 2017 om 21:06
Opzouten bokkenlul.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:15
Gewoon een waardeloze voetballer die zelfs in de eredivisie niks erin krijgt. En nu krijgt hij nog aandacht ook! Met dat vieze vingertje. Ga gewoon voetballen man! Dan heb ik nog meer respect voor die kramer
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:16
Misschien was dat vingertje voor Schaken. Dat ie niet mag doorvertellen dat hij een van die 2 was....
Vind ik leuk
darmianto +8001
maandag 18 december 2017 om 21:29
Was het dan voor Sparta? Die waren bij de inmiddels bereikte stand al stil hoor..

Nee, deze knaap bakt er niks van en wil vervolgens met een schamel doelpuntje in een pot die allang gespeeld was zn gram/gelijk halen..
Vind ik leuk
darmianto +8001
maandag 18 december 2017 om 21:31
Trouwens, “if we dont know”, misschien leest hij geen media maar heel voetbalminnend Nederland weet allang dat hij er niks van kan
Vind ik leuk
Dicky +7904
maandag 18 december 2017 om 21:51
Bilal, Ziyech, Castaignos, Vilhena different names same bullshit!!!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +6047
maandag 18 december 2017 om 22:30
Helaas heeft ie maar evenveel verstand dan het twittervogeltje..
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:46
Denk niet dat van zijn slap gelul ook maar iemand wakker ligt ook de Feyenoord supporter niet.
Vind ik leuk
Foebele +38727
maandag 18 december 2017 om 23:07
Nog zo'n hersenloos voetballertje wat zichzelf regelmatig in de problemen werkt en dan de grote, boze buitenwereld de schuld geeft.
Vind ik leuk
Gerro +3884
maandag 18 december 2017 om 23:09
Bilal hou de vinger niet voor je mond als je niet weet wat je doet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 01:39
Wees dan ook zo mans om te zeggen voor wie het wel was Bilal! # dontacttoughifyouarenotbilal
Vind ik leuk
Sazzz +9318