Bilal reageert op Twitter na stevige kritiek: 'Praat niet als je niets weet'

    Bilal reageert op Twitter na stevige kritiek: 'Praat niet als je niets weet'

    Gepubliceerd: maandag 18 december 2017 om 20:05ma 18-12-2017 om 20:05

    Bilal Basaçikoglu heeft via Twitter gereageerd op ophef die is ontstaan rond zijn persoon. De aanvaller van Feyenoord schrijft dat de provocerende manier waarop hij zijn doelpunt tegen Sparta vierde niet gericht was aan de Feyenoord-aanhang. 

    Feyenoord won zondag met 0-7 op bezoek bij Sparta. Bilal maakte een aantal minuten voor tijd de laatste treffer van de Rotterdammers en besloot dat te vieren met een vinger voor zijn mond. Het had er alle schijn van dat het gebaar gericht was aan de fans van zijn eigen club, maar dat ontkent hij via zijn persoonlijke Twitter-account. 

    'Ter correctie: dat vingertje was niet voor de Feyenoord-supporters', luidt het bericht, dat afgesloten wordt met de hashtag: don'ttalkifyoudontknow. Bilal is niet geliefd bij de fans van de Stadionclub. De supporters vinden dat hij weinig laat zien wanneer hij van Giovanni van Bronckhorst de kans krijgt. Pierre van Hooijdonk ergerde zich enorm aan de provocerende actie van Bilal. "Ik word er zo moe van dat er allemaal boodschapjes afgegeven moeten worden", aldus de voormalig Feyenoorder. 

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    maandag 18 december 2017 om 20:14
    Ah oke, bedankt voor de verklaring voor wie het dan wel was.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31526
    maandag 18 december 2017 om 20:17
    Boeit dat werkelijk?!?!

    Als mensen als Pierre de Zeiksnor hun waffel hadden gehouden dan was het niet eens een issue
    Vind ik leuk
    Koeroe +12536
    maandag 18 december 2017 om 20:18
    Het was door de supporters van Feyenoord al opgemerkt dus wel degelijk
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:18
    Naja toen ik dit artikel ging lezen hoopte ik op een antwoord van Bilal. Dan kan je net zo goed niks zeggen, vind ik dan.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8452
    maandag 18 december 2017 om 21:02
    Als Bilal gewoon zijn gebaartjes voor zich houdt leidt dit ook niet tot discussies. Je presteert geen ruk, scoort dan de 7e goal.... doe gewoon normaal en steek je vuist de lucht in, spring een keer en knuffel wat teamgenoten. Moeilijker wordt het niet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31526
    maandag 18 december 2017 om 22:00
    Kan ook...
    Vind ik leuk
    JD85 +653
    dinsdag 19 december 2017 om 10:28
    Ja dat boeit werkelijk.
    Waarom voelt deze trieste afgeserveerde buitenspeler de noodzaak om met zijn vingertje te zwaaien bij het maken van een doelpunt? Is dat werkelijk nodig?
    Als je dan toch zonodig moet provoceren door een doelpunt op zo'n belachelijke manier 'te vieren', dan moet je daarna ook tekst en uitleg geven waarom.
    Niet een tweet de wereld insturen met een hashtag donttalkifyoudontknow.

    Dit is gewoon aandachtstrekkerij van de bovenste plank. Meneer Bilal meent dat hij belangrijker is dan dat ie daadwerkelijk is. Alsof er iemand wakker ligt dat hij niet in de basis staat. Niemand bij Feyenoord zit op hem te wachten, en de rest van de Eredivisie al helemaal niet.
    Hij probeert er het beste van te maken in zijn laatste maanden voor een topclub.
    Deze man is gewogen, en (veel) te licht bevonden. Het zou mij bevreemden mochten we deze zelfingenomen, overschatte speler nog in de eredivisie terug zien met zijn rare maniertjes.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31526
    woensdag 20 december 2017 om 22:07
    Ach, je kunt je maar ergens druk over maken.... mij maakt het niet zo heel veel uit. Hoop gedoe om niks als je het mij vraagt.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:12
    Hij bedoelde een paar Sparta supporters die hem helemaal aan het verrot schelden waren. Datzelfde overkwam overkwam Vilhena die zijn hand met vijf vingers opstak na de goal van Tapia. Ook Vilhena werd verrot gescholden. In beide gevallen was het geen jeugd, maar ouderen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:15
    Dus 50 plusser die zeggen dat hij de pleuris, tyfus, tering en nog erger kan krijgen. Dan is een vingertje voor je mond niet zo erg.
    Vind ik leuk
    markpark +1015
    maandag 18 december 2017 om 20:19
    Gewoon handen omhoog doen dan.. Is er bij 0-7 echt noodzaak om een vingertje te doen voor de thuis supporters? Lijkt me sterk.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 20:52
    #thenletusknow
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1286
    maandag 18 december 2017 om 21:01
    Dit soort wazige reacties gaan we nog wel vaker zien...voelen zich allemaal te groot om in de spiegel te kijken en dan gaan ze zo reageren.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34350
    maandag 18 december 2017 om 21:06
    Opzouten bokkenlul.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:15
    Gewoon een waardeloze voetballer die zelfs in de eredivisie niks erin krijgt. En nu krijgt hij nog aandacht ook! Met dat vieze vingertje. Ga gewoon voetballen man! Dan heb ik nog meer respect voor die kramer
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:16
    Misschien was dat vingertje voor Schaken. Dat ie niet mag doorvertellen dat hij een van die 2 was....
    Vind ik leuk
    darmianto +7773
    maandag 18 december 2017 om 21:29
    Was het dan voor Sparta? Die waren bij de inmiddels bereikte stand al stil hoor..

    Nee, deze knaap bakt er niks van en wil vervolgens met een schamel doelpuntje in een pot die allang gespeeld was zn gram/gelijk halen..
    Vind ik leuk
    darmianto +7773
    maandag 18 december 2017 om 21:31
    Trouwens, “if we dont know”, misschien leest hij geen media maar heel voetbalminnend Nederland weet allang dat hij er niks van kan
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +16052
    maandag 18 december 2017 om 22:30
    Helaas heeft ie maar evenveel verstand dan het twittervogeltje..
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 22:46
    Denk niet dat van zijn slap gelul ook maar iemand wakker ligt ook de Feyenoord supporter niet.
    Vind ik leuk
    Foebele +54772
    maandag 18 december 2017 om 23:07
    Nog zo'n hersenloos voetballertje wat zichzelf regelmatig in de problemen werkt en dan de grote, boze buitenwereld de schuld geeft.
    Vind ik leuk
    Gerro +7375
    maandag 18 december 2017 om 23:09
    Bilal hou de vinger niet voor je mond als je niet weet wat je doet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 01:39
    Wees dan ook zo mans om te zeggen voor wie het wel was Bilal! # dontacttoughifyouarenotbilal
    Vind ik leuk
    Sazzz +11310