Suarez gecharmeerd van 'topspelers': Lange carrière in het vooruitzicht

    Suarez gecharmeerd van 'topspelers': "Lange carrière in het vooruitzicht"

    maandag 18 december 2017 om 20:52

    Luís Suarez juicht de komst van Antoine Griezmann en Philippe Coutinho naar FC Barcelona toe. De supersterren van respectievelijk Atlético Madrid en Liverpool worden al maandenlang in verband gebracht met de Catalaanse club.

    "Zowel Griezmann als Coutinho zijn topspelers die op topniveau spelen", zegt Suarez in gesprek met RAC105. "Ze staan niet voor niets waar ze staan. Ze zijn allebei jong en kunnen rekenen op een lange carrière. Bovendien wil Barcelona altijd de beste spelers hebben."

    Suarez zegt dat er nog steeds plek voor hem is in het Barcelona-elftal als Griezmann komt. Beide spelers spelen op dezelfde positie. "Als je kijkt naar Griezmann bij Atlético, móet hij daar in de spits spelen. Hij is echter geen vaste spits. Griezmann zou hier komen om het team beter te maken en op de positie te spelen waar de trainer hem graag wil hebben."

    Poll

    Moet Barcelona vol voor Griezmann en Coutinho gaan?

    (494 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 18 december 2017 om 20:54
    Dat willen we toch allemaal bij onze clubs. Kan je nagaan hoeveel beter Barca is als Griezmann komt. Of Real, als daar Dybala naartoe gaat.
    Vind ik leuk
    Sanders +3289
    maandag 18 december 2017 om 20:57
    ik zou griezman liever in de premier league zien spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:23
    Die griezman zie ik het liefst bij Paris eerlijk gezegd. Barça is niks voor hem, al kan ik er naast zitten natuurlijk. Want ik vond Suárez er ook niet echt passen, maar topspelers kunnen je verrassen
    Vind ik leuk
    darmianto +7958
    maandag 18 december 2017 om 23:08
    En dan kom je met Paris...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 01:18
    Wat is daar mis mee?
    Vind ik leuk
    yuuup +8415
    dinsdag 19 december 2017 om 05:46
    Wie wil zulke topspelers nou naar Frankrijk zien vertrekken? Dan hou je echt niet van voetbal.
    Vind ik leuk
    Sanders +3289
    dinsdag 19 december 2017 om 08:10
    Geen hond kijkt naar league 1
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 15:03
    Of ik hou ook niet zoveel van griezman...
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 15:06
    Dat is overtrokken.. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik griezman ook niet in de schaduw van Messi zie staan. Volgens mij kan hij beter ergens anders DE ster zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 december 2017 om 23:20
    Ieder zijn mening slaat nergens op dat je zegt dat ik dan niet van voetbal hou tuurlijk ik zie hem liever ook ergens anders maar zo slecht is de gedachte ook niet
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9790
    maandag 18 december 2017 om 20:57
    Kan je beter voor Dybala en Eriksen gaan, dan win je de CL echt wel
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +2872
    maandag 18 december 2017 om 21:18
    Ik vind het onbegrijpelijk dat Eriksen nog bij totenham speelt.
    Misschien wilt hij gewoon niet weg ofzo, want hij zou denk ik het niveau bij elke top club aankunnen.
    Vind ik leuk
    Jozef +32761
    maandag 18 december 2017 om 21:23
    Laat Zippy het niet lezen.

    Alleen al omdat hij van Ajax kwam kan die Eriksen er echt geen kloot van....
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:36
    Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Bij Ajax kon hij er geen kloot van, nu hij weg is, is hij een geweldige middenvelder geworden. ;)
    Vind ik leuk
    Jozef +32761
    maandag 18 december 2017 om 21:38
    Ah zo.

    Tottenham koopt voor vet geld spelers die er geen kloot van kunnen... ;-)
    Vind ik leuk
    King Kong +257
    maandag 18 december 2017 om 21:31
    Coutinho schat ik natuurlijk hoger in dan Eriksen. Bij Liverpool de beste speler en daarnaast ook 1 van de sterren bij een kwalitatief sterk Braziliaans elftal.

    Griezmann is ondanks zijn dip nog altijd een betere optie dan Dybala. Bij het Argentijnse elftal zie je Dybala opvallend vaak niet met Messi starten, wat ook wel zijn redenen heeft denk ik.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mo +11249
    maandag 18 december 2017 om 21:41
    Als ze Griezmann en Coutinho in de winter halen zijn ze kampioen
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4663
    maandag 18 december 2017 om 22:10
    Ze krijgen Coutinho alleen niet in de winter ;-)
    Vind ik leuk
    power +4849
    maandag 18 december 2017 om 21:42
    Griezmann, Couthino samen met Messi, Suarez, Dembele, straks een top Barca
    Vind ik leuk
    BesteOoit +509
    maandag 18 december 2017 om 23:09
    Lijkt mij haast onmogelijk om beide spelers te halen. Bovendien totaal onnodig want je kan nooit met 5 aanvallende spelers zoals messi coutingo Suarez griezz en Dembele tegelijk spelen. De balans op het middenveld is dan volledig zoek en word je overlopen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Suarez gecharmeerd van 'topspelers': "Lange carrière in het vooruitzicht"