Fraai nieuws voor PEC Zwolle: 'Samenwerking is ons uitstekend bevallen'

Fraai nieuws voor PEC Zwolle: 'Samenwerking is ons uitstekend bevallen'

maandag 18 december 2017 om 21:11

Mooi nieuws voor PEC Zwolle. De nummer vier van de Eredivisie blijft tot en met het seizoen 2023/2024 in het MAC3PARK stadion spelen. Het tweejarige contract tussen de vastgoedorganisatie MAC3PARK en de club is opengebroken, om een nieuwe verbintenis voor de komende zeven jaar aan te gaan.

Het stadion van PEC draagt sinds 2016 de naam van MAC3PARK. Dat contract loopt echter in juli 2018 af. "De samenwerking met MAC3PARK is ons de afgelopen jaren uitstekend bevallen", zegt PEC-voorzitter Adriaan Visser op de clubsite. "Wij zijn dan ook zeer content met het verlengen en opwaarderen van deze overeenkomst. Het is een substantiële verbetering vanwege de langere contractperiode. Dit verlengde contract biedt zekerheid en is financieel goed voor onze club."

MAC3PARK heeft op commercieel gebied veel profijt van de samenwerking met PEC. "Via de Eredivisie krijgen wij landelijke aandacht. Wij beschouwen het stadion tevens als een unieke ontmoetingsplaats in de Regio Zwolle, waar veel mensen samenkomen. Dat biedt onze bedrijven de komende jaren een mooi platform om zaken te doen", zegt directeur Meine Breemhaar.

Lees meer over:EredivisiePEC Zwolle

Plaats een reactie

maandag 18 december 2017 om 21:15
En nu nog het kunstgras vervangen voor natuurgras.
Vind ik leuk
Pec010 +719
maandag 18 december 2017 om 21:47
Binnen drie jaar is er een hybride veld.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:25
5 jaar
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:16
Walgelijke stadionnaam
Vind ik leuk
palko +1639
maandag 18 december 2017 om 21:20
@Tammio, wat te zeggen van het Van Donge & De Roo Stadion? Oftewel Woudestein.
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:21
Ik noem het zelf Woudestein. VD&DR is nog erger dan het Mac3Park
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:24
Het Kiocera stadion. Het Philips stadion. PSV. RB Leipzig.
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:26
Kyocera klinkt idd ook nergens naar.
Philips Stadion is technisch gezien ook sponsoring, maar itt tot al die andere namen heeft Philips weldegelijk iets met de club.

Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:32
Maar Philips deed t uiteindelijk ook voor de naamsbekendheid. Het begon misschien als vermaak voor t personeel. Philips bouwde ook de Efteling. Ook voor t personeel, hoorde ik toevallig n keer.
Vind ik leuk
Spiegel +1923
maandag 18 december 2017 om 21:47
De Efteling heeft niks, maar dan ook niks met Philips te maken.

De Efteling is opgericht voor de inwoners van de gemeente Loon op Zand.
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 13:34
Philips bouwde zo'n park voor t personeel in Eindhoven. Dat park was voor een feest. Toen is dat park min of meer verplaatst naar Kaatsheuvel. En mede gemaakt door Philipsmedewerkers. Dus min of meer wel.
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:56
Ja, maar een of andere manier zijn wij ook 'Philips'

De naam Philips Stadion komt dan ook niet uit de lucht vallen ofzo
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:33
Daarbij was de naam Philips al aan het stadion verbonden voor er zoveel geld omging in het voetbal als nu
Vind ik leuk
Spartan +3371
maandag 18 december 2017 om 21:43
Philips is al iets langer verbonden aan PSV hoor. Ik neem aan dat je weet waar de afkorting PSV voor staat? ;-)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:20
Dan lees mijn reactie nog eens 10x opnieuw, daarom zeg ik ook dat Philips al langer eraan verbonden is..
Vind ik leuk
HanV +2421
dinsdag 19 december 2017 om 11:07
Het eerste stadion heet tegenwoordig Car Jeans Stadion, al zal geen fan het daar zo wel noemen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:16
Wat is PEC goed bezig! Zou daar wel supporter van willen zijn... alles netjes en op tijd in orde.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:18
Er zijn nog kaartjes voor morgen tegen Nec dus mooi moment voor je om in te stappen ;)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:19
Haha, blijf m’n club netjes trouw maar heb respect hoe jullie de zaakjes op orde hebbem. Wil overigens NEC wel af zien gaan.. ;)
Vind ik leuk
HanV +2421
dinsdag 19 december 2017 om 11:25
Volgens de kaartverkoop nog ongeveer 2.500 plaatsen vrij. Dus zeker 80% vol.
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:18
"Zou daar wel supporter van willen zijn..."

Wat moet ik er van zeggen.......
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:19
Dat ik trouw ben aan m’n eigen club maar veel respect heb voor het beleid daar.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:17
Gedrocht van een stadionnaam natuurlijk, maar het levert centen op.

In de volksmond blijft het gewoon het Oosterenk stadion
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:18
Oosterenk? Was er niet nóg een andere naam voor dit stadion?

Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:18
IJsseldelta stadion :)
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:39
IJsseldelta stadion klonk ook nergens naar
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 23:23
Minder erg dan macpark iig
Vind ik leuk
Farmer +6159
dinsdag 19 december 2017 om 02:51
De Oosterenk was de naam van vóór de grote renovatie toch?
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 07:37
Ja klopt.
Vind ik leuk
palko +1639
maandag 18 december 2017 om 21:17
Hopelijk heeft de vastgoedorganisatie ook geeist dat de club uit Zwolle zo snel mogelijk het competitievervalsend kunstgras inruilt voor echt gras.
Vind ik leuk
Tossa +962
maandag 18 december 2017 om 22:11
Gaan we weer...

Er is NIKS competitievervalsend aan het kunstgras. Het is een economische keuze geweest, door de KNVB mogelijk gemaakt.

Het zou vervalsing zijn geweest als de ene club het toegewezen kreeg en de ander niet. Iedere club had de mogelijkheid om kunstgras te nemen. Dat ze dat niet wilden, snap ik. Maar het is geen vervalsing.
Vind ik leuk
Pec010 +719
maandag 18 december 2017 om 22:13
Er zijn ook clubs die van voetbal een zaalsport maken door een dak op hun stadion te zetten. We hebben het er maar mee te doen.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:21
Wat wilden ze anders met t stadion gaan doen? Jeu de boules wedstrijden organiseren?
Vind ik leuk
Kevindo +427
maandag 18 december 2017 om 23:46
Lijkt me best eens gezellig.
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 21:26
Kan iemand mij vertellen hoe je de stadionnnaam uitspreekt? Weet namelijk nog steeds niet of het gewoon macepark is of mac3park( waarvan ik niet weet hoe je dat uitspreekt).
Vind ik leuk
Timmio! +1896
maandag 18 december 2017 om 21:32
Zeg maar gewoon IJsseldelta stadion ;)
Vind ik leuk
zwollie +4344
maandag 18 december 2017 om 21:53
De meesten in Zwolle zeggen nog steeds pec-stadion
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 13:22
Vrogger heette het “gemeentelijk sportpark” zonder de toevoeging stadion. Dus laat die die toevoeging nu ook maar weg! Het Mac3Park i.p.v. het Mac3Park stadion
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:40
MekDriePark
Vind ik leuk
Rodajc +2945
maandag 18 december 2017 om 21:43
Financieel is het misschien fraai, op alle andere vlakken natuurlijk allesbehalve
Vind ik leuk
mazu +552
maandag 18 december 2017 om 21:48
Ik als supporter vind het ook een verschrikkelijke naam, maar ja, voor wat geld kan ik me voorstellen dat je als club hierop ingaat. Voor mij blijft het gewoon Pec stadion, en ja, ook ik hoop dat we binnen afzienbare tijd weer op echt gras voetballen
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:02
In de volksmond blijft het gewoon Prins Hendrik Ende Des(es)pereert Niet Combinatie Zwolle, spelend op excuusgras in het Mac Tot De Derde Macht Drie Park aan de Ceintuurbaan.
Vind ik leuk
mazu +552
maandag 18 december 2017 om 22:16
Mooie naam he, even gegoogled?
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:40
Desespereert Nimmer
Vind ik leuk
maandag 18 december 2017 om 22:56
Wanhoop Nooit. Geschiedschrijving maakt zowel gewag van nimmer als niet.
Vind ik leuk
HanV +2421
dinsdag 19 december 2017 om 11:32
Niet te verwarren met Dispereer niet. Dat betekent: jaag ze over de kling.
Vind ik leuk
52N6E +579
maandag 18 december 2017 om 23:05
Mooi ! Laat zien dat we lange termijn visie vorm geven. Nu het kunstgras nog versneld vervangen voor de hybridemat...
Vind ik leuk
Het Brein +2483
maandag 18 december 2017 om 23:20
Mac3park, wat een afgrijselijke naam. Neem een naam van een clubicoon óf een A-sponsor (Emirates, Coco-Cola, T-Mobile). Gouden regel zou dit moeten zijn...Mac3park...pff
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 00:06
A-merken kiezen niet voor Zwolle. Ook dat is een gouden regel. Coca Cola met een omzet van 200 miljard. Gaat niet iets sponsoren voor 2 miljoen. 2 miljoen dat schenken ze aan een goed doel.
Vind ik leuk
Het Brein +2483
dinsdag 19 december 2017 om 00:23
Geen idee, lijkt me wel. AGOVV had Samsung als hoofdsponsor, NAC had Hyundai als hoofdsponsor, Mitsubishi was volgens mij stadionsponsor bij Almere? Afijn, ik vind stadionnamen zonder enige binding met de achterban gewoon heel slecht...
Vind ik leuk
dinsdag 19 december 2017 om 00:29
Dat zijn geen A-merken. Dat zijn Coca Cola, Mercedes en Philips wel. En zo laat je dat blijken. Dan behoor je tot de groten.
En de groten sponsoren de CL. Anders hoor je er niet bij. En dat kost dan 100 miljoen voor 1 seizoen.

En daarom sponsort Philips ook geen PSV meer. PSV kan de finale niet meer halen. Dat past niet goed bij het imago van Philips.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 december 2017 om 00:32]
Vind ik leuk
Farmer +6159
dinsdag 19 december 2017 om 02:56
Het duurt niet lang meer of onze Eredivisie komt ook op de goede-doelen lijst :P
Vind ik leuk
Teo Smith +14777
dinsdag 19 december 2017 om 07:22
Leuke naam haha.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Fraai nieuws voor PEC Zwolle: 'Samenwerking is ons uitstekend bevallen'