Fraai nieuws voor PEC Zwolle: 'Samenwerking is ons uitstekend bevallen'

    Fraai nieuws voor PEC Zwolle: 'Samenwerking is ons uitstekend bevallen'

    Gepubliceerd: maandag 18 december 2017 om 21:11ma 18-12-2017 om 21:11

    Mooi nieuws voor PEC Zwolle. De nummer vier van de Eredivisie blijft tot en met het seizoen 2023/2024 in het MAC3PARK stadion spelen. Het tweejarige contract tussen de vastgoedorganisatie MAC3PARK en de club is opengebroken, om een nieuwe verbintenis voor de komende zeven jaar aan te gaan.

    Het stadion van PEC draagt sinds 2016 de naam van MAC3PARK. Dat contract loopt echter in juli 2018 af. "De samenwerking met MAC3PARK is ons de afgelopen jaren uitstekend bevallen", zegt PEC-voorzitter Adriaan Visser op de clubsite. "Wij zijn dan ook zeer content met het verlengen en opwaarderen van deze overeenkomst. Het is een substantiële verbetering vanwege de langere contractperiode. Dit verlengde contract biedt zekerheid en is financieel goed voor onze club."

    MAC3PARK heeft op commercieel gebied veel profijt van de samenwerking met PEC. "Via de Eredivisie krijgen wij landelijke aandacht. Wij beschouwen het stadion tevens als een unieke ontmoetingsplaats in de Regio Zwolle, waar veel mensen samenkomen. Dat biedt onze bedrijven de komende jaren een mooi platform om zaken te doen", zegt directeur Meine Breemhaar.

    Lees meer over:EredivisiePEC Zwolle

    Plaats een reactie

    maandag 18 december 2017 om 21:15
    En nu nog het kunstgras vervangen voor natuurgras.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2199
    maandag 18 december 2017 om 21:47
    Binnen drie jaar is er een hybride veld.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 22:25
    5 jaar
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:16
    Wat is PEC goed bezig! Zou daar wel supporter van willen zijn... alles netjes en op tijd in orde.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5582
    maandag 18 december 2017 om 21:18
    Er zijn nog kaartjes voor morgen tegen Nec dus mooi moment voor je om in te stappen ;)
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:19
    Haha, blijf m’n club netjes trouw maar heb respect hoe jullie de zaakjes op orde hebbem. Wil overigens NEC wel af zien gaan.. ;)
    Vind ik leuk
    HanV +4632
    dinsdag 19 december 2017 om 11:25
    Volgens de kaartverkoop nog ongeveer 2.500 plaatsen vrij. Dus zeker 80% vol.
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5582
    maandag 18 december 2017 om 21:17
    Gedrocht van een stadionnaam natuurlijk, maar het levert centen op.

    In de volksmond blijft het gewoon het Oosterenk stadion
    Vind ik leuk
    Farmer +12746
    dinsdag 19 december 2017 om 02:51
    De Oosterenk was de naam van vóór de grote renovatie toch?
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5582
    dinsdag 19 december 2017 om 07:37
    Ja klopt.
    Vind ik leuk
    palko +1762
    maandag 18 december 2017 om 21:17
    Hopelijk heeft de vastgoedorganisatie ook geeist dat de club uit Zwolle zo snel mogelijk het competitievervalsend kunstgras inruilt voor echt gras.
    Vind ik leuk
    Tossa +2330
    maandag 18 december 2017 om 22:11
    Gaan we weer...

    Er is NIKS competitievervalsend aan het kunstgras. Het is een economische keuze geweest, door de KNVB mogelijk gemaakt.

    Het zou vervalsing zijn geweest als de ene club het toegewezen kreeg en de ander niet. Iedere club had de mogelijkheid om kunstgras te nemen. Dat ze dat niet wilden, snap ik. Maar het is geen vervalsing.
    Vind ik leuk
    Pec010 +2199
    maandag 18 december 2017 om 22:13
    Er zijn ook clubs die van voetbal een zaalsport maken door een dak op hun stadion te zetten. We hebben het er maar mee te doen.
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 21:26
    Kan iemand mij vertellen hoe je de stadionnnaam uitspreekt? Weet namelijk nog steeds niet of het gewoon macepark is of mac3park( waarvan ik niet weet hoe je dat uitspreekt).
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5582
    maandag 18 december 2017 om 22:40
    MekDriePark
    Vind ik leuk
    Rodajc +15776
    maandag 18 december 2017 om 21:43
    Financieel is het misschien fraai, op alle andere vlakken natuurlijk allesbehalve
    Vind ik leuk
    mazu +2774
    maandag 18 december 2017 om 21:48
    Ik als supporter vind het ook een verschrikkelijke naam, maar ja, voor wat geld kan ik me voorstellen dat je als club hierop ingaat. Voor mij blijft het gewoon Pec stadion, en ja, ook ik hoop dat we binnen afzienbare tijd weer op echt gras voetballen
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 22:02
    In de volksmond blijft het gewoon Prins Hendrik Ende Des(es)pereert Niet Combinatie Zwolle, spelend op excuusgras in het Mac Tot De Derde Macht Drie Park aan de Ceintuurbaan.
    Vind ik leuk
    mazu +2774
    maandag 18 december 2017 om 22:16
    Mooie naam he, even gegoogled?
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5582
    maandag 18 december 2017 om 22:40
    Desespereert Nimmer
    Vind ik leuk
    maandag 18 december 2017 om 22:56
    Wanhoop Nooit. Geschiedschrijving maakt zowel gewag van nimmer als niet.
    Vind ik leuk
    HanV +4632
    dinsdag 19 december 2017 om 11:32
    Niet te verwarren met Dispereer niet. Dat betekent: jaag ze over de kling.
    Vind ik leuk
    52N6E +1067
    maandag 18 december 2017 om 23:05
    Mooi ! Laat zien dat we lange termijn visie vorm geven. Nu het kunstgras nog versneld vervangen voor de hybridemat...
    Vind ik leuk
    Het Brein +4347
    maandag 18 december 2017 om 23:20
    Mac3park, wat een afgrijselijke naam. Neem een naam van een clubicoon óf een A-sponsor (Emirates, Coco-Cola, T-Mobile). Gouden regel zou dit moeten zijn...Mac3park...pff
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34350
    dinsdag 19 december 2017 om 07:22
    Leuke naam haha.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws