'Guidetti op het tweede plan: Celta bepaalt vraagprijs voor oud-Feyenoorder'

'Guidetti op het tweede plan: Celta bepaalt vraagprijs voor oud-Feyenoorder'

Gepubliceerd: dinsdag 26 december 2017 om 09:32di 26-12-2017 om 09:32

John Guidetti is op het tweede plan verzeild geraakt bij Celta de Vigo en mag vertrekken in januari. De Primera Division-club uit Galicië laat de oud-Feyenoorder echter niet voor een appel en een ei gaan, meldt Marca.

Guidetti begon dit seizoen nog niet een keer in de basis bij Celta. Hij kwam als invaller wel acht keer binnen de lijnen, maar kwam daarin niet verder dan 107 speelminuten. Daarin was de 25-jarige Zweed niet trefzeker. Guidetti vreest inmiddels voor zijn deelname aan het WK en wil in januari op zoek naar een nieuwe club.

Hoewel er interesse uit het buitenland is, lijkt de spits nog even in Spanje te willen blijven. Deportivo Alavés en Levante toonden al interesse, maar zullen een aardige zak met geld mee moeten brengen. Guidetti heeft een transferclausule van 25 miljoen euro, terwijl Celta met minder dan tien miljoen in ieder geval geen genoegen neemt, weet Marca.

Guidetti beleefde in het seizoen 2011/'12 op huurbasis een succesvol jaar bij Feyenoord. De Zweed groeide in De Kuip uit tot publiekslieveling. Onlangs werd hij getipt bij de Rotterdamse club.

Poll

Guidetti terug naar Feyenoord: goed idee?

(4462 stemmen)

Plaats een reactie

Koeroe +12380
dinsdag 26 december 2017 om 09:41
Ik zou dit alleen maar toejuichen. maar niet meer dan 7/8 miljoen
Vind ik leuk
peinke +2311
dinsdag 26 december 2017 om 09:49
Typisch Feyenoord-gelul. Hebben ze een aardige jongeling voor de spits, Vente, en wordt er voor de zoveelste keer gezeurd over cultheld Guidetti. Dit zijn van die momenten waarop ik zeker weet dat Feyenoord nooit een topclub wordt.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10012
dinsdag 26 december 2017 om 09:54
feyenoord gelul omdat 1 supporter hem wilt? vente moet kansen krijgen.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11895
dinsdag 26 december 2017 om 10:07
Hoezo nou weer gelul met vente kan je ook met 2 spitsen Spelen hoor .
Stel dat jorgensen zou vertrekken en je verkoopt hem voor een mooi record bedrag kan je met een vente en guidettie een dodelijk voorhoede bouwen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 december 2017 om 10:09]
Vind ik leuk
Cookee +12644
dinsdag 26 december 2017 om 10:59
Jorgensen is een spits die geen club meer zoekt. Dat type is uit de mode... nog wel bruikbaar maar alleen Zlatan kan ik bedenken.
Je moet niet verwachten dat er vele miljoenen binnenstromen, voor CL komt hij tekort. Al is hij nu wel beter dan Dolberg.
Maar zelfs Vente is nu beter dan Dolberg.
Vind ik leuk
dinsdag 26 december 2017 om 10:05
Ook zo'n speler waar veel van verwacht werd na zijn Feyenoord periode,verkeerde keuzes en toch ook blessures waardoor je maar een fractie van je potentie heb kunnen laten zien de laatste 3 jaar.Had altijd wel winnaarsmentaliteit.
Vind ik leuk
Cookee +12644
dinsdag 26 december 2017 om 11:01
Had toen ook vorm. Dolberg had ook vorm.
Maar met hem is Vente uit beeld moet je dat willen?
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3387
dinsdag 26 december 2017 om 10:25
Celta zegt nu tien. 31/1 mag hij weg voor 1 miljoen.

Geen haast maken
Vind ik leuk
Horas +574
dinsdag 26 december 2017 om 10:45
Liever Guidetti dan Van Persie.
Vind ik leuk
Blindsy +18713
dinsdag 26 december 2017 om 11:12
Minstens 10 miljoen voor n boy die al 2 jr meer bankt dan speelt. Toch verwacht ik n hoop reaguurders die weer de hymne 'kom naar Feyenoord!' zullen aanheffen. #onbetaalbaar.
Vind ik leuk
Mo +12866
dinsdag 26 december 2017 om 11:36
Waardeloze spits
Vind ik leuk
Pino61 +12382
dinsdag 26 december 2017 om 12:05
Lol
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12645
dinsdag 26 december 2017 om 12:01
Ajax kopen en lekker op de toekomst laten ballen -)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 december 2017 om 12:02]
Vind ik leuk
dinsdag 26 december 2017 om 12:16
Wat denk jezelf, vp? Nee dus.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1340
dinsdag 26 december 2017 om 12:39
Die gozer heeft ooit 15 penalties gemaakt in 1 seizoen waarna hij 2e of 3e werd met 010. Daarna was t niks meer. Ook niet op lager niveau.
Vind ik leuk
dinsdag 26 december 2017 om 13:22
Hahah dat is wel wat kort door de bocht, was een geweldige inspirator en bijzonder lastig voor verdedigers. Maar het niveau van dat seizoen heeft hij helaas nooit meer bereikt.
Vind ik leuk
fr1963 +4305
woensdag 27 december 2017 om 00:33
Hattrick tegen ajax, dat was zijn hoogtepunt. 4-2 eindstand.
Vind ik leuk
dinsdag 26 december 2017 om 12:43
In:
Van persie ( 2de spits)

Guidetti (op de plek van toornstra)

Clasie ( in de zomer als Vilhena weg gaat)

Dumfries( in de zomer in plaats van diks)

Rashica/Kuwas/Mahi/Labyad (back up voor berghuis)

Uit:

Kramer, Basacikoglu, Nelom, Diks , Vilhena

[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 december 2017 om 12:44]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11895
woensdag 27 december 2017 om 09:33
Geen slecht idee eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
dinsdag 26 december 2017 om 13:19
Ik zie hem graag komen, maar never nooit voor 10 miljoen, 5 is echt de max.
Vind ik leuk
dinsdag 26 december 2017 om 13:51
niet doen maakt teveel problemen, Alleen Clasie terug halen, Toonstra verkopen plus nelon Kramer, Basalovic
Vind ik leuk
dinsdag 26 december 2017 om 13:53
Als ik vrij eerlijk ben, zie ik liever john terug komen dan robin... ik zeg haale mvg
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
dinsdag 26 december 2017 om 15:27
Lekker in spanje blijven
10 miljoen hahahaha.
Vind ik leuk
Koffieee +228
dinsdag 26 december 2017 om 23:21
Nee jeugd jeugd en nog eens jeugd!!!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws