Geblesseerde Locadia speelt rol in Lammers-deal: 'Dan bekijken we de situatie'

    Geblesseerde Locadia speelt rol in Lammers-deal: 'Dan bekijken we de situatie'

    dinsdag 9 januari 2018 om 06:55

    Een eventuele verhuur van Sam Lammers hangt samen met het herstel van Jürgen Locadia. Marcel Brands, technisch manager van PSV, heeft dat maandagavond laten weten. 

    Tegenover onder meer het Eindhovens Dagblad bevestigde Brands dat Sparta zich in Eindhoven gemeld heeft voor Lammers. Dick Advocaat wil tijdens de tweede seizoenshelft graag beschikken over de jonge spits. Van een overstap naar Het Kasteel is op dit moment nog geen sprake.

    Naast het feit dat Lammers zélf nog een akkoord moet bereiken met Sparta, hangt een tijdelijk vertrek van het talent ook af van de revalidatie van Locadia. Hij raakte op 10 december geblesseerd tijdens Ajax-PSV. Brands verwacht dat de rechtspoot eind februari weer inzetbaar is. Locadia is momenteel niet van de partij in de Verenigde Staten, waar PSV een trainingskamp belegt. 

    "Na deze week weten we wat meer hoe het herstel van Jürgen vordert. We bekijken de situatie van Sam sowieso na deze trainingsweek in Florida en uiteraard moet hij het zelf ook zien zitten", aldus Brands. 

    Sparta meldde zich eerder overigens ook voor PSV-middenvelder Adam Maher. Advocaat haakte echter af toen hij hoorde dat Maher met PSV was afgereisd naar de VS. 

    Poll

    Zou een verhuur goed zijn voor Lammers?

    (635 stemmen)

    Plaats een reactie

    kerel +1549
    dinsdag 9 januari 2018 om 07:02
    Een psv-topic? Oh nee.. sparta.. schrok al..
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 07:11
    lammers 1,5 verhuren aan een eredivisie club met normaal gras.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 07:11]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 07:11
    Nac breda
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 07:12]
    Vind ik leuk
    Kuip +5835
    dinsdag 9 januari 2018 om 07:20
    Wat een onzin. PSV heeft Luuk de Jong. Bovendien kunnen Pereiro en die nieuwe Argentijn en zelfs Malen ook in de spits. Dus alternatieven genoeg. Verder is de voorhoede met Bergwijn, Lozano en Ramselaar overbezet. Met Locadia daarbij tel ik acht spelers voor drie posities voorin. Met Lammers er nog bij heb je zes bankzitters. Pfffff
    Over disbalans gesproken. Er is niet een linksbenige linksback in de selectie.
    Hoe dom kan je zijn bij PSV.
    Vind ik leuk
    Cappie +6731
    dinsdag 9 januari 2018 om 10:03
    Maar je zou maar een voorhoede met Bergwijn, Pereiro en Ramselaar op moeten stellen, dan ben je past dom als je dan zomaar iedereen laat vertrekken.

    Vind ik leuk
    Kayzer +2239
    dinsdag 9 januari 2018 om 10:18
    Klopt idd, haal nu eens een goede defensieve speler. Spoeling is te dun.
    Luckassen overtuigd ook niet.
    Vind ik leuk
    0260165 +595
    dinsdag 9 januari 2018 om 10:28
    Vergeet Piroe niet.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +8469
    dinsdag 9 januari 2018 om 07:33
    Ik denk niet dat psv Lammers gaat verhuren want wat als er in tussentijd met Luuk de Jong gebeurd.
    Voor dat Locadia herstelt is en 100% fit is
    Ik denk dat Lammers juist nu zijn kans moet pakken in het eerste van Psv samen met Luuk in de spits of stel dat luuk geblesseerd raakt heb je teminste nog Lammers over als spits.
    Vind ik leuk
    alffie +1614
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:23
    Ik denk dat lammers nu ook het niveau van psv te kort komt.

    Maar wie weet over een paar jaar ;)
    Vind ik leuk
    Bizzy +16995
    dinsdag 9 januari 2018 om 07:47
    Niks Lammers verhuren !
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 07:54
    Lammers verhuren waarom zou je anders romero halen? Zodat die lekker kan banken? Zou echt waardeloos zijn.
    Vind ik leuk
    Korm +29830
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:40
    is een aankoop voor volgend jaar ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:54
    Hij is al gehuurd voor dit seizoen, vraag me niet waarom.
    Vind ik leuk
    Smash +2590
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:25
    Gewoon laten gaan. Is een goede leerschool voor hem. Daarnaast heeft PSV met De Jong en Romero twee prima spitsen. Over een maand of 2 is Locadia weer terug, dus gewoon doen .... komt hij sterker terug.
    Vind ik leuk
    Korm +29830
    dinsdag 9 januari 2018 om 08:39
    Verhuur gewoon lammers, met de jong en Romero heb je al 2 spitsen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:41
    Wel als luuk ook nog blijft.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +20136
    dinsdag 9 januari 2018 om 09:48
    Ik hoop van harte dat hij mag vlammen bij Sparta. Voordat hij in Eindhoven eerste spits waardig is, kan hij goed bij Sparta getest worden. Zeker omdat Cocu nog twijfels heeft over Lammers. Een mooi half jaartje Cocu het tegendeel bewijzen zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Morris +21139
    dinsdag 9 januari 2018 om 12:02
    Godsamme wat een paniekvoetbal weer bij PSV.
    Laat deze jongen spelen bij Sparta. Hij krijgt toch geen kans bij Cocu
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Geblesseerde Locadia speelt rol in Lammers-deal: 'Dan bekijken we de situatie'