Geruchten over miljoenenbod op PEC-uitblinker: 'Een club als PEC kan dat niet'

    Geruchten over miljoenenbod op PEC-uitblinker: 'Een club als PEC kan dat niet'

    dinsdag 9 januari 2018 om 13:24

    Youness Mokhtar, Mustafa Saymak, Philippe Sandler: diverse spelers van stuntploeg PEC Zwolle hebben zich in de kijker gespeeld bij andere clubs. Technisch manager Gerard Nijkamp doet er alles aan om de selectie bij elkaar te houden - maar ook hij weet dat geld een grote rol speelt in die ambitie. 

    "Wij doen er alles aan om het elftal zoveel mogelijk bij elkaar te houden. Dat kan tot op zekere hoogte. Een club als PEC kan niet overal nee tegen zeggen. Bij bepaalde bedragen wordt alles vloeibaar. Mocht er iets in onze selectie gebeuren, dan is het aan ons om met goede vervangers te komen. Directe vervangers óf spelers die in de breedte iets toe kunnen voegen", zegt Nijkamp tegen Voetbal International. 

    Afgelopen weekend werd bekend dat AZ een miljoenenbedrag wil betalen voor de twintigjarige Sandler (foto). Nijkamp verwacht dat de jonge verdediger blijft. "Sterker nog, we zijn met Phillipe en zijn zaakwaarnemer in gesprek over contractverlenging. In principe maakt hij gewoon bij ons het seizoen af."

    Poll

    Eindigt PEC op de vierde plaats (of hoger?)

    (1005 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 9 januari 2018 om 13:29
    Kom maar naar de hoofdstad! Volgend jaar een jaartje rijpen in de JL en dan in 2020 als eigen jeugd speler de arena binnenkomen!
    Vind ik leuk
    HanV +4252
    dinsdag 9 januari 2018 om 13:36
    Zo te horen ken je hem niet zo goed.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13425
    dinsdag 9 januari 2018 om 13:44
    Een basisspeler uit de ED een jaartje laten rijpen in de JL, moet niet veel gekker worden.
    Vind ik leuk
    CPP +732
    dinsdag 9 januari 2018 om 13:51
    Misschien cynisme leren herkennen?
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    dinsdag 9 januari 2018 om 20:11
    Idd beetje omhooggevallen bij de AFC
    Vind ik leuk
    Bert2012 +53
    dinsdag 9 januari 2018 om 14:38
    Philippe Sandler is door Ajax opgeleid, mijn beste Positieve Bluf. In de zomer van 2016 is hij overgenomen door PEC.
    Niet alleen is je kennis over Sandler beperkt, je gevoel voor scherp cynisme ronduit voorspelbaar en zielig.
    Mocht hij ooit naar de hoofdstad verhuizen, dan komt hij bij Ajax inderdaad als eigen jeugdspeler binnen c.q. terug.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:58
    Ja Bert dat zeg ik toch? Waar rep ik over sarcasme?
    Ik verwacht niet dat hij direct in ajax 1 kan meedraaien dus eerst een (half) jaartje Jong.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:28
    Onzin komt van AFC daarna Ajax en nu Pec.
    Vind ik leuk
    Bert2012 +53
    donderdag 11 januari 2018 om 10:23
    Wat bedoel je Vijfje? Dat Sandler niet door Ajax is opgeleid? Hij speelde vanaf 2010 in de C1 en vertrok op zijn negentiende naar PEC. Wat vind je precies onzin?
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    dinsdag 9 januari 2018 om 16:21
    Hij komt volgens mij al uit de Ajax jeugd....
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 17:01
    Ja dus wordt dan toch een eigen jeugdspeler?
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    dinsdag 9 januari 2018 om 20:13
    Pas maar op hij speelt Frenkie uit de basis....

    Oh nee dat is nog geen basisspeler in de ED...
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    dinsdag 9 januari 2018 om 20:10
    Arrogante lul
    Vind ik leuk
    JustH +15278
    dinsdag 9 januari 2018 om 13:30
    Verkoop hou je niet tegen. Dag, ambities, dag linker rijtje, het was een leuk half seizoen.
    Snel die winter transfertijd afschaffen!
    Vaak ook beter voor de seizoenkaarthouders
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27955
    dinsdag 9 januari 2018 om 13:35
    Ik denk niet dat je die afschaffing erdoor krijgt
    Vind ik leuk
    JustH +15278
    dinsdag 9 januari 2018 om 13:42
    Denk het ook niet.
    Maar de basis is al smal bij clubs als PEC.
    Dat zag je de laatste wedstrijd al voor de winterstop.
    Grotere clubs hebben vaker wat achter de hand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 13:57
    Verkopen die handel, van dat geld een echte grasmat leggen in het stadion, jonge talenten scouten en kopen en dan gaan opbouwen.
    Vind ik leuk
    FcG4Ever +1165
    dinsdag 9 januari 2018 om 14:08
    Kunnen jullie eens ophouden om in elk topic over Zwolle het woord stuntploeg te gebruiken? Wat een bullshit.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +13425
    dinsdag 9 januari 2018 om 14:33
    Je zou verwachten dat dat na 5 jaar een keer zou ophouden inderdaad.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +5291
    dinsdag 9 januari 2018 om 14:15
    Ik kan mij niet voorstellen dat, als er zoveel interesse is, je tussentijds je contract gaat verlengen bij PEC. Ik neem toch aan dat hij er enorm op vooruit zal gaan bij andere clubs en dat PEC niet betaalt wat hij bij bijv. AZ kan verdienen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Geruchten over miljoenenbod op PEC-uitblinker: 'Een club als PEC kan dat niet'