Ajax hengelde naar PSV-verdediger: 'Het betekent dat ik iets goed doe'

Ajax hengelde naar PSV-verdediger: 'Het betekent dat ik iets goed doe'

dinsdag 9 januari 2018 om 16:08

In november sloeg PSV een belangrijke slag door Armando Obispo voor vier jaar aan de club te binden. Volgens Voetbal International was ook onder meer Ajax in de markt voor de talentvolle verdediger. Obispo (18) voelde zich gevleid door de belangstelling van andere clubs. 

"Het is natuurlijk een groot compliment als er meerdere goede clubs interesse hebben", aldus de tiener in gesprek met VI. "Dat betekent dat ik kennelijk iets goed doe. Ik heb alles naast elkaar gelegd en besloten dat ik bij PSV blijf. Dat was voor mij vrij snel duidelijk. Het doel dat ik al bijna twaalf jaar voor ogen heb, het eerste van PSV halen, heb ik nog niet bereikt. Ik wil dat eerst traject eerst goed afmaken."

In Amsterdam lijken talenten sneller een kans te krijgen dan in Eindhoven. Obispo weet dat hij geduldig moet zijn. "Maar ik vind het ook lastig daar iets over te zeggen, omdat ik niet kan vergelijken. Ik moet gewoon blijven doen waarmee ik bezig was, de beste kant van mezelf tonen. Dan komt het echt vanzelf."

"Ik heb wel met de trainer en Marcel Brands gesproken, maar je kunt nooit voorspellen hoe dingen gaan. Ik heb gewoon heel veel vertrouwen in mezelf en als ik de kans krijg, zal ik hem pakken", besluit Obispo. 

Plaats een reactie

jaja_PSV +32021
dinsdag 9 januari 2018 om 16:11
Overmars...bedenk eens een keer zelf.iets verdorie.
Vind ik leuk
JanTa48 +2268
dinsdag 9 januari 2018 om 16:13
Dat doet hij door snel te gaan handelen.
Vind ik leuk
El Unicum +2710
dinsdag 9 januari 2018 om 16:45
Niks mis mee inderdaad. Altijd goed om potentiële eigen jeugd op 18 jarige leeftijd binnen te hengelen.
Vind ik leuk
Guust +4655
dinsdag 9 januari 2018 om 17:06
Ach zo haalt PSV net een speler van Arsenal binnen die de jeugd van Ajax heeft doorlopen, PSV doet hetzelfde ook net als ieder andere club. Maak je dus niet druk. Als een speler het niet naar zijn zin heeft gaat hij toch weg, of andersom.
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
dinsdag 9 januari 2018 om 19:00
Neen. Er is een gentlemen agreement. Je blijft met je poten van elkaars spelers af...
Overmars is een snake om rechtstréeks te bellen naar onze spelers..hij moet zich eerst melden bij de club.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 19:02]
Vind ik leuk
Padason +640
dinsdag 9 januari 2018 om 19:16
Schei uit met de Gentleman agreement. Is er ook.zo iets met de Sparta's van deze wereld of Amateur clubs? daar haalt PSV ook vandaan maaR dat is goed?
Lijkt bijna Barcelona achtig zelf wegkopen maar dan eigen speler worden weg gekocht en dan van de toren blazen.

Je hebt kilos boter op je voorhoofd hangen.
Vind ik leuk
jaja_PSV +32021
dinsdag 9 januari 2018 om 20:04
Zo reageerde je zeker niet toen Ajax fans een pop aan een galg hingen...als er fans niet kunnen omgaan hiermee, dan zijn het wel de Ajax fans op een schandelijke manier.
Vind ik leuk
Padason +640
dinsdag 9 januari 2018 om 23:26
Klopt had toen nog geen account.

Maar we hebben het erover dat jij het niet vind kunnen vanwegen een gentlesman agreement. Niet over hoe fans reageren.

Maar goed voor de duidelijkheid, nee ik keur dat af dat mensen zo reageerde wanneer Vermeer naar Feyenoord ging. Maar goed ik ben mezelf en een goede wereld begint bij ons zelf.
Vind ik leuk
14forever +7651
dinsdag 9 januari 2018 om 19:41
Wat een debiel ben.je dus, er lopen vast wel een.scoutje rond op de toekomst van psv..
Had obispo eigenlijk wel zien willen spelen in het eerste van.psv
Vind ik leuk
Nistel +2269
dinsdag 9 januari 2018 om 21:12
Als dat er ooit al was is het allang verleden tijd.
Vind ik leuk
Iggy +2421
dinsdag 9 januari 2018 om 21:43
Aldus een droeftoeter puur sang.
Vind ik leuk
JanTa48 +2268
woensdag 10 januari 2018 om 11:22
Die bestaat al niet meer sinds PSV Kieft, Arnesen, Lerby, Vanenburg en Wouters bij Ajax wegkaapte.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:16
Hoe bedoel je? Scoutings kwaliteiten van Brands was jaren lang bord spaghetti op schoot en studio sport op zondagavond 19:00 uur. Overmars heeft veel betere cijfers neergelegd afgelopen jaren.
Vind ik leuk
tannat +2960
dinsdag 9 januari 2018 om 16:19
dat kun jij vast staven met bewijs
Vind ik leuk
pos +6992
dinsdag 9 januari 2018 om 16:22
Brands heeft bij AZ al laten zien hoe je moet scouten. Daar heeft hij verder niemand voor nodig hoor. Zeker Overmars niet die het nu pas een beetje begint te snappen lijkt het.
Vind ik leuk
Morris +17661
dinsdag 9 januari 2018 om 17:01
Jake heeft wel gelijk.

Brands scout door naar samenvattingen te kijken op tv.

Overmars gaat inderdaad wel meer leunen op zijn scouting, zoals het hoort
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 16:44
Je bedoelt dat Overmars beter geworden is sinds Henk Veldmate uit Groningen kwam?
Vind ik leuk
Morris +17661
dinsdag 9 januari 2018 om 17:04
Niks mis mee. Altijd goed om kwaliteit om je heen te hebben. Zo'n inschatting is ook kwaliteit
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 17:31
Maar als Overmars die mindere goden aantrok.
Waarom zou je dan Overmars nog zijn aanzienlijke salaris geven, dan kan Veldmate het alleen wel, misschien een leuk punt voor de aandeelhoudersvergadering? ;)
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:46
Kom eens met een lijst van spelers die hij haalde naar Ajax..
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 18:05
Hoeft niet, alles voor Veldmate waren miskopen.
Sinds Veldmate kunnen ze lopen en een bal raken.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 18:09
Sanchez was voor veldtmate miskoop? Erikson verthongen ga zo maar door...

Veldtmate zegt zelfs dat hij neres niet heeft gehaald! Allemaal blabla wat je zegt
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 18:20
Dan heeft Overmars vast een hersen-implantaat, want zo'n verbetering van aankopen kan niet normaal zijn.
Vind ik leuk
thierryer +1042
dinsdag 9 januari 2018 om 17:37
Kwaliteit van een leidinggevende is goede mensen om je heen verzamelen. Dus idd goed gehandeld door Veldmate te halen!
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 17:45
Dus een knoeier die goede mensen rondom haalt mag blijven.
Ik zou zeggen dan is die knoeier overbodig maar ik ben geen aandeelhouder.
Vind ik leuk
Stranger +3254
dinsdag 9 januari 2018 om 18:39
Als een knoeier goede mensen om zich een verzamelt is het geen knoeier.
dan is het een manager met verstand van zaken en kennis van zijn zwakke en sterke punten;-).
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 19:44
Jij bent een manager, kan niet anders. :)
Een boekhouder zou zeggen behoud kwaliteit en weg met onvermogen. Maar een manager zegt... 2x -1 is plus.
Vind ik leuk
Stranger +3254
dinsdag 9 januari 2018 om 19:49
Margin call gezien?

Maar zo'n manager ben ik niet;-)
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 20:09
Als het een film is... ik kijk geen fictie.
Meestal wordt alles in fictie uitvergroot dus ze zullen het wel nog erger maken dan in het echt, maar als je niet op dat lijkt.. dat is mooi voor je.
Vind ik leuk
Stranger +3254
dinsdag 9 januari 2018 om 20:26
Het is inderdaad een film. Ook is het fictie al geeft het mijn inziens wel een goede inkijk hoe met name investeringsbanken opereerde en nu weer dezelfde richting ingaan.

En er zijn veel verschillende type managers;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 20:30]
Vind ik leuk
Cookee +8080
woensdag 10 januari 2018 om 16:34
Mja, ik ga niet kijken, sorry.
Dat hele kliekje dat ten koste van geld alles verneukt... ik word daar heel treurig van.
Een goede manager is eentje die snapt dat de werknemers de spil zijn en niet hij.
Vind ik leuk
Stranger +3254
woensdag 10 januari 2018 om 19:00
Mij om het even;-)

Dus een goede manager ,verzamelt goede mensen om zich heen;-)

Vind ik leuk
Cookee +8080
woensdag 10 januari 2018 om 20:08
Nee want om hem heen staan mensen die leven van vergaderen.
Ik vind juist dat het werk gedaan wordt op de werkvloer.
Ajax kan in het geval van terugbrengen van het aantal mensen ook kortere lijnen krijgen.
Vind ik leuk
Stranger +3254
woensdag 10 januari 2018 om 20:17
Dat hoeft niet ! Een goede manager kan ook goede mensen voor de vloer aantrekken. Die bv geen Engels kunnen maar wel weten hoe de techniek in elkaar zit!
Of een boekhouder die zijn ding doet zonder zich overal mee te bemoeien!
Jij noemt het vergaderen ,ik noem het overleg. Maar dan wel met de mensen die het aangaat en allemaal beperkte spreektijd;-) Dan heb je ,je korte lijntjes;-)
Vind ik leuk
Cookee +8080
woensdag 10 januari 2018 om 20:32
Vergadermensen leveren geen geld op.
Laat 10 man op honderd man personeel 1 uur vergaderen.
Dan moet je zulke geniale vergaderingen doen die elke 10% besparen... zo niet dan kosten die vergaderdieren de baas geld.
Vind ik leuk
thierryer +1042
woensdag 10 januari 2018 om 11:36
Als hij goede mensen om zich heen verzamelt is het dus geen knoeier, want dan doet hij toch iets goed!
Vind ik leuk
Cookee +8080
woensdag 10 januari 2018 om 17:03
Kost een hoop geld zoveel mensen aantrekken om je heen, dan moeten ze wel iets toevoegen.
Vind ik leuk
thierryer +1042
woensdag 10 januari 2018 om 17:27
Ja als het goede mensen zijn, dan voegen ze iets toe toch? En ja daar betaal je in onze wereld geld voor!
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:44
Jammer genoeg waren de klappers niet van veltmate hahaha

Sanchez hans van der zee en nerres had Ajax ook al eerder en zegt veldmate ook. De nieuwe links back zal zijn eerste waarschijnlijk pas zijn.. maar ook dat is niet zeker Ajax werkt met meerdere scouts plus nog een berg freelance scouting.


Nu ik het zo zeg wanneer gaat die Groninger werken voor ze centen hahaha
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 18:03
Sanchez niet? Souarez niet? Nu hij weg is zakt Groningen door het ijs. Dus de hele file aan miskopen die zich nu door de stad beweegt is op naam van Overmars gehaald?

Die Groninger ligt op een Zui-Amerikaans strand, hij heeft zijn telefoon ingesteld op waar Brands zit. En dan seint hij Marc in, terwijl hij een cocktailtje bestelt, dan biedt Overmars snel ook op dezelfde speler.
Veldmate zegt, het is een rotbaan, maar iemand mot het doun.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 18:07
Sanchez niet Suarez was niet bij Ajax...

En ga eens Google wat hij zelf zegt hahaha
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 18:17
Dan is dus Overmars het genie... Okee, Heitinga, die duitser en Dijks waren een misser, moet kunnen.
Ik ga bijna geloven dat Ajax weet waar ze mee bezig zijn. Tot ze Keizer ontsloegen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 18:25
Maar norm eens alle successen haha dijks een misser? Deed het vrij goed bij terug komst voor dat geld geen misser.. plus moederclub haha doe het rekensommetje is wat Marc NETTO maakte. Kom nou eens met spelers die veldtmate heeft gehaald en lul niet met je whataboutism hier. Die Trump heeft echt de halve wereld laten denken dat je zo op vragen antwoord.

Zal ik ook gewoon het zelfde doen? Janssen was ook een miskoop van Tottenham en maher van PSV en kramer bij Feyenoord... moet ik door gaan met mijn whataboutism of ga je nu eindelijk zeggen wie volgens jouw veldtmate heeft gehaald?!
Vind ik leuk
Cookee +8080
dinsdag 9 januari 2018 om 19:41
Sinds Veldmate kwam gaat het beter, maar af en toe spelen oude misvattingen bij Marc op. Geeft ook niet hij zorgt dat Feyenoord en PSV niet kansloos zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 21:28
Noem eens namen dan? Want nu kan ik zeg since ik vader van een zoon ben geworden speelt Ajax beter... of since de arena met pinpas betaald kan worden speelt Ajax beter.

Veldtmate heeft nog niks laten zien simpel zat jochie. Toegeven aan een feit maakt je juist niet dom dat snap je toch wel hopelijk?
Vind ik leuk
Cookee +8080
woensdag 10 januari 2018 om 16:41
Mja, ik zat fout, zie ik nu, want Groningen was ook blij dat hij weg was schijnt het, dus weer geen goede aankoop van Overmars om Veldmate te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:39
Brands is geen hoofd scouting.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:43
Ja.daarom een paar jaar geen kampioen
Vind ik leuk
Iggy +2421
dinsdag 9 januari 2018 om 16:31
Ow ja joh?!
Vind ik leuk
Jens1999 +16397
dinsdag 9 januari 2018 om 16:31
Aldus jaja... zoek eens dat interview op waar Kaj zegt dat Brands graag Kaj Sierhuis bij Ajax weg te halen...dat hypocriete gedoe hoe jij hier reageert op Overmars.... Brands zal het zelfde doen wanneer die kans er is....
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:49
Maak je niet zo druk het is altijd baas boven baas! Ajax pakt spelers van kleinere clubs; PSV, az, Heerenveen etc en Manu, real, barca doet dat op hun beurt weer bij Ajax. En zo blijft het balletje rollen
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:54
Je doet net of er in de huidige tijd nog scouts bestaan die alleen iets ontdekken in een verre uithoek.....PSV benadert Ajax talenten en andersom. Wordt eens wakker ze jatten alles van elkaar en degene met het beste aanbod wint
Vind ik leuk
Paul1982 +8946
dinsdag 9 januari 2018 om 17:37
Volgend seizoen het jongste verdedigende centrum van de Eredivisie, De Ligt en Schuurs. En Obispo lekker banken bij het 1e en op maandag lekker ballen met jong PSV.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 18:36
daar kun je in de jup mee aankomen maar niet in de ED laat staan Europees, of plaatsen jullie je daar niet voor?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 18:33
Idd, alleen maar achter PSV spelers aanhengelen ! Obispo is natuurlijk ook een toptalent maar blijft gelukkig ene BOER !
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:55
Dit nieuws is al 3 maanden oud. weer het beter knip en plakwerk van VP die dat doet uit een artikel over Obispo op VI.
Vind ik leuk
JOJO +1376
dinsdag 9 januari 2018 om 16:17
In Amsterdam brengen ze jeugd misschien eerder, maar serveren ze ze ook eerder af. Kijk naar Bazoer, Riedewald, Tete enz enz. Kun je beter langzaam gebracht worden en echt van waarde worden.
Hardlopers zijn doodlopers.
Verstandige keus Obispo!
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:25
Goed voorbeeld man ,dat was gewoon de keuze van de trainer .
Kan talloze voorbeelden noemen waar het anders is gelopen ,dat jij 3 voorbeelden kan noemen van nog niet eens een jaar geleden zegt wel iets over je voetbalkennis :D
Vind ik leuk
JOJO +1376
dinsdag 9 januari 2018 om 16:43
Ach, kan wel verder teruggaan maar de geboorte datum van meeste mensen die hier reageren, komt dan in de buurt...
Het feit dat dat beleid van Ajax niet zo heel succesvol is blijkt uit de landskampioenschappen van de afgelopen 20 jaar en het feit dat Overmars inmiddels een andere weg is ingeslagen.

Jeugd inbrengen is top, maar doe het wel op een verstandige manier. Die ene keer in het verleden dat Ajax met een zeer jonge selectie de EC1 won, lag mijn inziens meer aan de trainer van toen, dan aan de trainer van nu die de jongens te vroeg brengt. Ze leunen in Amsterdam veel te veel op behaalde successen uit het verleden. Maar in voetbal telt alleen het heden en de aankomende wedstrijd. Kijk naar Guardiola hoe hij het bekijkt en benadert. Vertelde hier deze week nog wat over in een interview. Je moet niet te veel kijken naar wat je hebt bereikt, maar meer naar wat je nog wilt bereiken. En dan bedoel ik de recente toekomst en niet de toekomst van over een paar jaar. Je kunt wel leuk jeugd vroeg brengen, maar als je ze na een tijdje weer snel afschrijft heb je weinig aan je investering. En blijkbaar zijn de ogen van Overmars hieromtrent open gegaan. Gelukkig maar voor het NL voetbal. Want ondanks dat ik hoop dat PSV elk jaar kampioen wordt, is iedereen gebaat bij sterke tegenstanders en een interessante competitie.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:54
Leuk verhaal maar slaat echt nergens op :D
Vrij logisch dat je leunt op successen uit het verleden omdat Europees geen succes meer te behalen valt aangezien in andere landen er veel meer geld bij clubs zit .
Juist door de filosofie van Ajax verdienen ze miljoenen euro s dus waarom zullen ze dat veranderen ,het enige wat er verandert is dat er af en toe wat spelers worden gehaald die er meteen staan . Guardiola heeft makkelijk praten aangezien de beste man alleen maar bij clubs heeft gewerkt waar het meeste geld zit :D
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:52
Haha goed praten verkeerd benoemen.. Ajax heeft nog genoeg jeugd die het wel halen slimmerik en dat compenseerd minimaal 4x de kapitale schade van die jongens die het niet halen
Vind ik leuk
Guust +4655
dinsdag 9 januari 2018 om 17:14
Zijn niet afgeserveerd, ze hadden geen geduld en zijn zelf gegaan (of foute zaakwaarnemer).
Vind ik leuk
Laufen +44
dinsdag 9 januari 2018 om 16:17
Of hoe wanhopig Ajax was
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:19
Overmars doet zijn werk, PSV doet er misschien goed aan om dit soort jongens een keer een echte kans te geven. Bazoer koos voor Ajax omdat hij daar dacht sneller een kans te krijgen (daar had hij gelijk in), PSV had daar toen al wat van moeten leren. Maar men bleef volharden in het halen van spelers die er direct stonden (bewuste keuze, en misschien geen onhandige), maar dan loop je risico dat jeugd weggaat.

Een kans geven is geen Zeefuikje, maar in een bekerwedstrijd tegen Volendam mee laten doen of zo. Kun je hem testen en daarna laten spelen bij Jong of verhuren aan een Jup club.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:21
Noem eens een succesvol rijtje Eindhovense talenten die echt zijn doorgebroken en doorgegroeid dan. O ja en Depay komt van Sparta, maar die rekenen we ook goed.
Vind ik leuk
Cappie +6443
dinsdag 9 januari 2018 om 16:27
Waarom?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:33
JOJO roept wat, maar de historie bewijst het tegendeel.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:33
JOJO roept wat, maar de historie bewijst het tegendeel.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:33
JOJO roept wat, maar de historie bewijst het tegendeel.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:34
ik dacht ik post ‘m weer eens 14 keer.
Vind ik leuk
cheeks +2494
dinsdag 9 januari 2018 om 16:33
Domme reactie. Hele domme reactie zelfs. Depay was 12 toen hij kwam. Dan zijn heel veel talenten van ajax ook geen eigen talenten.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:36
Dom van je! Daarom rekenen we Depay ook goed. Het was me al eerder opgevallen dat tot de minst snuggeren op VP behoort.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:36
Er is een hele waslijst van Ajax talenten te noemen die het allemaal niet gered hebben maar wel in het eerste hebben gespeeld. Er is er geen een die is doorgebroken bij de absolute top. El Ghazi is op dit moment het allergrootste talent wat bijna wekelijks speelt.
Vind ik leuk
Setovitch +1322
dinsdag 9 januari 2018 om 16:29
Lijkt mij toch wel dat hij onderhand niveau isi of schwaab is ? Hij staat al 2 jaar te boek als mega talent
Vind ik leuk
elijah +975
dinsdag 9 januari 2018 om 16:30
Nutteloze discussies om niks hier. Ajax gaat beter om met talenten dan PSV. Dat blijkt de afgelopen 10 jaar maar weer in vergelijking met PSV.
Er zijn echter meerdere al noodgedwongen vertrokken maar ze hebben in iedergeval zich kunnen bewijzen in Ajax 1
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:33
PSV zal nu wel moeten, na het afscheid van Philips.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:33
Ajacieden zeggen altijd, dat talenten meer kans krijgen in Amsterdam. Maar voorlopig doen PSV, Feyenoord en AZ lekker mee.
Vind ik leuk
Guust +4655
dinsdag 9 januari 2018 om 17:21
Ondanks dat verkoopt Ajax wel aanzienlijk beter, halen veel meer uit transfers. Dat is toch wel degelijk een heel groot verschil waar de rest voorlopig (jammer genoeg) niet aan kan tippen. Dat komt toch wel omdat ze meer kansen krijgen in Amsterdam.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 17:22]
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:24
Of ... omdat de bankrekening al vol genoeg is? Dat was t idee van Cruyff. Zo deed Bayern dat ook.
Vind ik leuk
Guust +4655
dinsdag 9 januari 2018 om 17:27
Dat is in ieder geval wel belangrijk om de club gezond te houden, nu nog een goede koers varen en kijken of het lukt om ook in Europa weer wat stabieler te worden. Masr dat geld ook voor PSV en Feyenoord
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 18:44
Bayern is toch die Duitse vriendenploeg van hun, die de afscheidswedstrijd van een van hun spelertjes verziekten 10 - 0 ofzo?
Vind ik leuk
Ajax! +1603
dinsdag 9 januari 2018 om 16:34
Ajax heeft altijd meer interesse in Schuurs gehad, dus hoe concreet Ajax is geweest?
Maar je moet als club altijd opletten als een contract afloopt van een groot talent, niet zo gek dat Ajax dat dus ook nu deed.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:53
Krijgen jullie allemaal te weinig aandacht of zo?

Het is logisch voor ieder team dat er wordt gezocht naar versterkingen. En als iemand elders niet tevreden is, of geen kans krijgt terwijl jij daar een ruwe diamant in ziet, dan is het logisch dat er contact gelegd wordt.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 16:53
Gentlemen agreement, dan zie je maar dat Homo’s (overmars) geen echte genltemens zijn
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:08
Of bedoel je gewoon mensen?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 17:22
Gentlemens agreement....wat een gelul..staan zelf ook langs de kant. Een afspraak uit het jaar kruik. Wel andere clubs plukken maar elkaar niet? Onzin.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 17:23]
Vind ik leuk
Guust +4655
dinsdag 9 januari 2018 om 17:23
Mikedutchtoyboy
Vind ik leuk
Dorzon +3490
dinsdag 9 januari 2018 om 17:45
overmars is on fire sinds hij niet meer met handboeien vastligt.
de exit van bergkamp heeft het activiteitenpeil aanzienlijk verhoogt.
Ajax lijkt nu al klaar te zijn voor het komende seizoen terwijl dat meestal pas het geval is na 6 wedstrijden
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 18:37
Gewoon goed je best blijven doen, dan komt Ajax vanzelf vast wel weer een keer voor je terug
Vind ik leuk
Gerro +4590