'Chelsea wil ook aan verlaagde Juventus-vraagprijs van 68 miljoen niet voldoen'

'Chelsea wil ook aan verlaagde Juventus-vraagprijs van 68 miljoen niet voldoen'

dinsdag 9 januari 2018 om 18:58

Chelsea heeft de eventuele komst van Alex Sandro op een lager pitje gezet. De Londenaren zijn niet te spreken over de vraagprijs van Juventus en ondernemen daarom nog geen poging om de Braziliaanse back over te nemen. 

Dat meldt The Telegraph. Sandro staat al langer hoog op het wensenlijstje van Chelsea-manager Antonio Conte. Ook afgelopen zomer was de club uit Londen bovenmatig geïnteresseerd in de linksback, maar tot een deal kwam het niet. De reden: Juventus vroeg te veel geld voor de 26-jarige verdediger, zo oordeelde Chelsea. Zo'n zelfde scenario lijkt zich deze winter te gaan voltrekken. 

Waar Sandro afgelopen zomer maar liefst 90 miljoen euro moest kosten, wil Juventus nu zo'n 68 miljoen euro voor hem hebben. Sandro, wiens contract in 2020 afloopt, lijkt zo opnieuw een overstap naar Chelsea mis te lopen. Conte is op dit moment niet bereid om te voldoen aan de vraagprijs van de Italiaanse topclub. Naast Chelsea volgens ook Manchester United, Manchester City en Paris Saint-Germain de verrichtingen van de vleugelverdediger nauwlettend. 

Plaats een reactie

dinsdag 9 januari 2018 om 19:04
Tja dit zijn tegenwoordig de 'normale' prijzen van de (sub)topspelers in Europa. Alex Sandro is natuurlijk wel een van de betere linksbacks in Europa en dan is het toch logisch dat Juventus nu 68 miljoen euro vraagt.

Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:08
Als Van dijk meer waard is is dit een logisch bedrag wat Juventus wil hebben.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:09
Wel een hoop geld voor zo beperkte
Back hoor mischien meer korting vragen
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:14
alex sandro en beperkt??
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:20
Vind hem zelden als marcello oog kleppen op en rennen maar
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:23
zij zijn allebei mega goed ook al vind ik zelf alaba de beste linksback
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:26
Ik vind willems de besten
Vind ik leuk
Bongo +1022
dinsdag 9 januari 2018 om 22:41
Ik van Peppen
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:26
. P
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:48
Als Sandro beperkt is, is 99% van alle verdedigers beperkt
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:55
Dat klopt echte goei backs heb je ook niet meer het zijn eigelijk allemaal buitenspelers
Vroeger tien had je backs nu niet meer
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:13
Alweer iets geks van jou, beperkt?
Vraag me echt af of jij het voetbal wel volgt.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:25
Ik volg bijna als vraag maar raak doen we even een Quiz
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:58
Ja is makkelijk met google :p
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 21:38
Oké nu 10sec tijd ik antwoord meeeeeeeteeeeeennnnn
Vind ik leuk
Teo Smith +14777
dinsdag 9 januari 2018 om 19:09
Ah man geld zat, graag of niet.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:21
haha 2 jaar geleden nog chips gegeten met alex sandro, chille kerel wel.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:08
Zelfs Juventus kan niet mee in deze gekte. Al kopen ze volgens mij ... wel het slimste in van allemaal.
Vind ik leuk
Bongo +1022
dinsdag 9 januari 2018 om 22:43
Ze kunnen altijd nog scheidsrechters omkopen.
Daar zijn ze goed in.
En besparen ze veel geld
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 22:44]
Vind ik leuk
Bongo +1022
dinsdag 9 januari 2018 om 22:45
Ze kunnen altijd nog scheidsre beters omkopen.
Daar zijn ze goed in.
En besparen ze veel geld
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:12
Mooi zo, lekker blijven in het mooie Turijn bij de allermooiste club van Italië.
Vind ik leuk
Bongo +1022
dinsdag 9 januari 2018 om 22:44
Nee je vergist je.
De meest corrupte club van Italië
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 21:57
Juve zal er niet wakker van liggen dat Chelsea niet wil betalen, onze speler wij bepalen de prijs dus niet zeuren doei.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:08
Nog even en we kunnen Rinus Israel uit de mottenballen halen en voor 25 miljoen verkopen...
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:46
Ik ken deze man niet eens hahaha
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 00:10
Ik denk dat je ook 10+ wedstrijden per week moet kijken, om deze man te hebben zien spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Chelsea wil ook aan verlaagde Juventus-vraagprijs van 68 miljoen niet voldoen'