'Barcelona-vertrek aanstaande na mislukt halfjaar: Serie A-topclub legt contact'

'Barcelona-vertrek aanstaande na mislukt halfjaar: Serie A-topclub legt contact'

dinsdag 9 januari 2018 om 19:30

Gerard Deulofeu (23) staat een halfjaar na zijn komst naar FC Barcelona alweer voor een vertrek. Napoli heeft contact gelegd met Barça over een transfer van de Spaanse buitenspeler. 

Deulofeu bevindt zich in een uitzichtloze situatie bij de koploper van Spanje en het lijkt helemaal einde verhaal nu Philippe Coutinho definitief de overstap heeft gemaakt naar Camp Nou. Volgens Sky Sports Italia wil Napoli profiteren en heeft de club zich gemeld bij Barcelona. Deulofeu heeft volgens het Spaanse Sport een voorkeur voor een transfer naar Internazionale, maar Barça heeft liever dat hij verkast naar Napoli. Inter wil namelijk een huurdeal met optie tot koop sluiten en daar voelt de club uit Catalonië weinig voor. 

Afgelopen zomer kwam de rappe buitenspeler voor zo'n twaalf miljoen euro over van Everton, maar hij kon geen moment overtuigen in Spanje. Naar verluidt vraagt Barcelona nu zo'n vijftien tot twintig miljoen euro voor Deulofeu, die een contract tot 2019 heeft. Eerder speelde hij ook voor Sevilla en AC Milan (huur). 

Plaats een reactie

dinsdag 9 januari 2018 om 19:34
No shit dat dit ging gebeuren. Bij Everton was hij zelfs al niet eens super goed.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:13
Was wel een verassing al dat hij terug ging inderdaad. Gevalletje als backup voor Dembele.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:38
Vond hem juist altijd wel goed bij everton
snel dreigend aktie maar idd Barca is te hoog gegrepen voor hem.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:54
Huh, meen je dat echt?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:56
Ja vond hem wel goed in ze tijd bij everton
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:09
Grappig.

Het was een drama, haal zijn cijfers er maar bij.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 20:09]
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:45
Was zeker bij zowel Everton als Ac niks. Wordt veels te overschat. Hij heeft de snelheid, lenigheid, dribbel etc wel, maar mist de hersenen. De acties die hij soms op bepaalde plekken probeert, zouden jij en ik niet eens doen. Als die rechtsbuiten speelt, heeft die ook maar 1 standaard actie. Hij werd zelfs kapot gemaakt door 2de divisie teams
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 21:04
Ja precies, hij is inderdaad veel te voorspelbaar en hij is wat traag in oplossingen bedenken.
Vind ik leuk
Arbee +1270
dinsdag 9 januari 2018 om 21:07
Yup. Echt jammer dat hij dat stukje voetbal intelligentie mist, want verder heeft hij eigenlijk alle kwaliteiten in huis om van wereldklasse te worden.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:47
Lekker naar Napoli gaan.
Denk dat dat meer zijn niveau is.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:48
Hij was toch ook al een jeugdspeler van Barça?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:50
Klopt
Vind ik leuk
power +1456
dinsdag 9 januari 2018 om 19:53
Huren niet verkopen ik vind hem goed doet
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 19:53
Genemuiden zoekt ook nog naar een type als hij.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +12891
dinsdag 9 januari 2018 om 20:10
Nou, dus Younes blijft in Amsterdam mocht dit gebeuren
Vind ik leuk
Maxidi +2979
dinsdag 9 januari 2018 om 20:17
Matige speler, leuke speler voor het Engels of Duitse rechterrijtje...
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 20:29
Wat voor nac?
Vind ik leuk
Teo Smith +14769
dinsdag 9 januari 2018 om 20:59
Waarom halen ze hem in godsnaam dan terug. Raar.
Vind ik leuk
Arbee +1270
dinsdag 9 januari 2018 om 21:06
Doorverkoop, net zoals Real dat met Morata deed.
Vind ik leuk
Arbee +1270
dinsdag 9 januari 2018 om 21:08
Was te verwachten natuurlijk. Sterker nog, het is dat eerst Neymar vertrok en BVB daarna zo lang tegenstribbelde om Dembélé te verkopen, anders was Deulofeu afgelopen zomer al verkocht.
Vind ik leuk
Rodajc +2914
dinsdag 9 januari 2018 om 22:16
Dus hij wordt gezien als mislukt en toch gooien ze zijn vraagprijs na een halfjaar met minimaal 25% omhoog? De arrogantie...
Vind ik leuk
Kevinm +1116
woensdag 10 januari 2018 om 10:39
Een ramp deze jongen. Een wonder dat hij bij zulke grote clubs gespeeld heeft en dat Napoli nu weer interesse in hem schijnt te hebben. Naast z'n slechte prestaties schijnt hij ook nog is een k*tkarakter te hebben. Heb meerdere keren gehoord en gelezen dat hij niet prettig is om mee te werken. Goede zet van Barcelona om hem weg te doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Barcelona-vertrek aanstaande na mislukt halfjaar: Serie A-topclub legt contact'