Groot contractnieuws uit Doetinchem: 'Binnenkort ook met de rest om tafel'

    Groot contractnieuws uit Doetinchem: 'Binnenkort ook met de rest om tafel'

    dinsdag 9 januari 2018 om 22:19

    Groot contractnieuws bij De Graafschap: de Jupiler League-club maakt dinsdagavond bekend dat de contracten van trainer Henk de Jong en assistent Sandor van der Heide zijn verlengd. Ook directeur voetbalzaken Peter Hofstede gaat langer door in Doetinchem.

    "Wij zijn erg te spreken over de manier van werken. Henk en Sandor vullen elkaar prima aan en zorgen voor een goede werksfeer. Binnenkort gaan we ook met de rest van de staf om tafel", zegt Hofstede op de clubsite van De Graafschap.

    De Jong is nu een jaar trainer van De Graafschap. "Zoals eerder aangegeven, heb ik het erg naar mijn zin bij De Graafschap. Het werkklimaat is prima, ik ben tevreden over de samenwerking met alle collega's binnen de club. We gaan doorontwikkelen, spelers en begeleiding moeten iedere dag beter willen worden. Er zijn hier nog genoeg mogelijkheden om door te groeien."

    Algemeen directeur Hans Martijn Ostendorp geeft aan tevreden te zijn over het functioneren van Hofstede, die sinds 2015 verantwoordelijk is voor het voetbalbeleid bij De Graafschap en nu tot juli 2019 onder contract staat. "We zijn erg tevreden hoe Peter, samen met de technische staf, invulling geeft aan het voetbaltechnische deel. Hij is al druk bezig met het nieuwe seizoen, daarom is het ook fijn dat we nu reeds de contractverlenging kunnen communiceren. Dat geeft rust en vertrouwen."

    Plaats een reactie

    Forza u +1470
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:25
    Als de ex burgemeester van Bunnik het zegt, dan geloven we hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 06:31
    Amen
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 06:32
    Echt fijne kerel. Zeer betrokken bij alles en iedereen wie je ook bent wat je ook doet
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:39
    Joepie!!
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8907
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:51
    Attamottamotta!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 06:35
    Nou dat klinkt lekker.... ;)
    Ik wil het ook wel graag...niet zo van as t mot dan mot ze moar bietekenen...bun ook wel tevreden over ze...hahahahahaha!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:11
    Goed nieuws,prima duo voor de Graafschap :)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 06:35
    Zekers
    Vind ik leuk
    Glenn0 +58
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:22
    Prima. Nu ook verlengen met een aantal spelers
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 06:37
    Ja inderdaad. Petertje is druk met volgend seizoen maar nu mag er ook wel wat bij....Ndukwu zit er niet in denk ik. Twee voorstellen reeds van tafel...
    Vind ik leuk
    Voetballert +1240
    woensdag 10 januari 2018 om 08:40
    Serieus? Dat mogen ze wel snel wat anders verzinnen..
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 08:51
    Stond in de Daily Mirror.
    Overigens volgens de krant gezien als het grootste engelse talent!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 08:52]
    Vind ik leuk
    Voetballert +1240
    woensdag 10 januari 2018 om 09:05
    Dan kan die wel wat haha! Maar anders met dit minimale budget maar gewoon voor Versteegen, Olijve, Smeets en dat soort spelers gaan. Beter krijg je ze waarschijnlijk niet..
    Vind ik leuk
    Glenn0 +58
    woensdag 10 januari 2018 om 11:26
    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-5249811/Leicester-playing-hardball-Graafschap-Ndukwu.html
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3929
    woensdag 10 januari 2018 om 08:23
    Ja vertel mij wat zeg. Als die dombo van een Ype Smit niet eens oprot kunnen ze nooit eens terugkomen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 08:54
    Die tijd komt vast nog wel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Groot contractnieuws uit Doetinchem: 'Binnenkort ook met de rest om tafel'