Dromen van terugkeer bij Ajax: 'Zij hebben me gemaakt tot de speler die ik nu ben'

    Dromen van terugkeer bij Ajax: 'Zij hebben me gemaakt tot de speler die ik nu ben'

    Gepubliceerd: dinsdag 9 januari 2018 om 22:05di 09-01-2018 om 22:05

    Stefano Denswil hoopt ooit terug te keren bij Ajax. De verdediger van Club Brugge vindt het daar nu nog geen tijd voor, maar hoopt op een rentree als hij wat ouder is.

    "Ik heb daar een groot deel van mijn leven gevoetbald", zegt Denswil tegen FOX Sports. "Ajax is onderdeel geweest van mijn leven. Zij hebben me gemaakt tot de speler die ik nu ben. Terugkeren bij Ajax? Dat zou leuk zijn, maar dan hebben we nog een hele lange weg te gaan. Dat zien we dan wel weer. Ik zit nu hier. Ik moet hier stappen maken. Iedereen heeft ambities. Terugkeren op latere leeftijd, zoals de oudere spelers, zou mooi zijn."

    Denswil denkt nu nog niet aan Ajax, maar aan een droomtransfer naar de Premier League. "Iedereen heeft een droomclub en die heb ik ook: Chelsea. Het zou mooi zijn als ik daar ooit zou kunnen spelen. Als verdediger leer je daar echt verdedigen. Dat staat me wel aan."

    Poll

    Moet Ajax Denswil ooit terughalen?

    (1456 stemmen)

    Plaats een reactie

    MojoRisin +13185
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:07
    Wie weet in de toekomst, doet het goed bij Brugge zover ik weet en is nog maar 24..
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:16
    Doet het inderdaad wel goed bij Brugge. Maar denk ook dat dat zijn niveau is. Het is een degelijke speler maar mist net dat beetje extra wat nodig is voor een echte topclub of top competitie.
    Vind ik leuk
    Groteghalid +1015
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:36
    Zelfde niveau als Ajax hoor
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:06
    Teveel Belgisch bier op? Hahaha, leuk man.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:11
    Haha Ajax wint 8 van de 10 keer van Brugge, hoor.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:17
    Behalve als het er echt om gaat...
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:26
    Ja maar dat is weer echt iets typisch Nederlands.
    Daar hebben al onze clubs last van.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2742
    woensdag 10 januari 2018 om 10:37
    Ik denk inderdaad dat Club Brugge niet onder doet voor Ajax.

    Alleen denkt men hier nog steeds dat we in Nederland een betere competitie hebben dan België, ondertussen is wel duidelijk dat dit duidelijk niet het geval is.

    Iets wat schandalig is omdat bijvoorbeeld Ajax een omzet heeft van 2 Belgische toppers bij elkaar. Maar ja daarmee win je helaas geen prijzen zoals Ajax ook laat zien.

    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:09
    Ze hebben hem gemaakt tot een mislukte speler
    Vind ik leuk
    Guust +5792
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:15
    Toy boy toch
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:16
    you'll float too
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:25
    Toy boy is beschikbaar voor de locale milfs tot de vroege uurtjes
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    035 +6357
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:31
    nuttige bijdrage????
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:21
    Als dat echt zo zou zijn zou die denk ik niet nog zulke warme gevoelens hebben voor de club.
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:25
    Jij hebt dus nog nooit een wedstrijd van Brugge gezien. Wel bedankt voor je ongefundeerde mening.
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:29
    Ik heb wat wedtrijden gevolgd dit seizoen ivm met toto en denswil voetbal geruisloos mee een 6je dus. Nja daar wordt ik niet warm van
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:52
    Jij kruipt door riolen en putjes dus wanneer wordt je dan wel warm?
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:03
    Van groote ballonnen
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:27
    gelijk terug halen links benige centrum verdediger met wat ervaring !
    Vind ik leuk
    fr0do +1441
    dinsdag 9 januari 2018 om 22:33
    Lekker die Amsterdamse chickies ploppen
    Vind ik leuk
    AjaxSnake +641
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:04
    Ik heb mij voorgenomen dit jaar iedereen met respect te behandelen. Dus jongens: make love, not war! Genoeg ellende op deze aardbol. Welterusten allemaal!
    Vind ik leuk
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:08
    Ideale 4, simpelweg een alleskunner!!!
    Vind ik leuk
    035 +6357
    dinsdag 9 januari 2018 om 23:14
    off topic: Waar is United(FC) gebleven?? Zie hem al een tijdje niet meer.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4343
    woensdag 10 januari 2018 om 00:53
    Hij doet het goed bij Club, net als Nakamba, Vormer en Limbombe...allemaal vanuit de Eredivisie..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws