Dromen van terugkeer bij Ajax: 'Zij hebben me gemaakt tot de speler die ik nu ben'

Dromen van terugkeer bij Ajax: 'Zij hebben me gemaakt tot de speler die ik nu ben'

dinsdag 9 januari 2018 om 22:05

Stefano Denswil hoopt ooit terug te keren bij Ajax. De verdediger van Club Brugge vindt het daar nu nog geen tijd voor, maar hoopt op een rentree als hij wat ouder is.

"Ik heb daar een groot deel van mijn leven gevoetbald", zegt Denswil tegen FOX Sports. "Ajax is onderdeel geweest van mijn leven. Zij hebben me gemaakt tot de speler die ik nu ben. Terugkeren bij Ajax? Dat zou leuk zijn, maar dan hebben we nog een hele lange weg te gaan. Dat zien we dan wel weer. Ik zit nu hier. Ik moet hier stappen maken. Iedereen heeft ambities. Terugkeren op latere leeftijd, zoals de oudere spelers, zou mooi zijn."

Denswil denkt nu nog niet aan Ajax, maar aan een droomtransfer naar de Premier League. "Iedereen heeft een droomclub en die heb ik ook: Chelsea. Het zou mooi zijn als ik daar ooit zou kunnen spelen. Als verdediger leer je daar echt verdedigen. Dat staat me wel aan."

Poll

Moet Ajax Denswil ooit terughalen?

(1453 stemmen)

Plaats een reactie

MojoRisin +2555
dinsdag 9 januari 2018 om 22:07
Wie weet in de toekomst, doet het goed bij Brugge zover ik weet en is nog maar 24..
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:16
Doet het inderdaad wel goed bij Brugge. Maar denk ook dat dat zijn niveau is. Het is een degelijke speler maar mist net dat beetje extra wat nodig is voor een echte topclub of top competitie.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:36
Zelfde niveau als Ajax hoor
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:06
Teveel Belgisch bier op? Hahaha, leuk man.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 23:08]
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:44
Ha ha Ajax is zoiezo is een niveau hoger dan Club Brugge grapjas!
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:51
Misschien wel 2.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 10:44
Haha Grapjas.

Club Brugge staat met een straatlengte voorsprong eerste in België. Een competitie welke hoger staat aangeschreven dan de eredivisie waar Ajax 2e staat.

Besef nu eens dat tijden veranderen en dat je met een veredeld jeugdelftal nu eenmaal weinig voorstelt.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 12:23
Ha ha grapjas, Ajax is zoiezo beter. In het verleden hebben ze met 5-0 en 2-0 gewonnen van Brugge en vorig jaar hebben we de finale gehaald, dus wie is er nou beter!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 13:13
In het verleden..... Vorig jaar.......... Dus wie is er NOU beter...........

Jij ontkracht zelf al je hele betoog.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 14:54
Het zijn gewoon de feiten! Ajax zal qua historie altijd veel groter en bekender blijven dan Club Brugge!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:03
We hebben het toch over niveau en niet over grootte van de club?

We hebben het niet over verleden we hebben het over NU!

Jij praat over meer dan 10 jaar geleden dat ze eens tegen elkaar speelden en vorig seizoen met 2 andere teams.

Met je Feiten.

Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:35
Jaloers zeker, op de mooiste en meest succesvolle club van het land?
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:50
Waarom zou ik jaloers zijn op de club waar ik zelf jarenlang een seizoens- clubkaart van heb?
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:37
En trouwens dat was niet meer dan 10 jaar geleden, hooguit vijf jaar geleden, overdrijven is ook een vak!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:53
2003 ?
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:53
of 2008 waarin Brugge 2-1 won?

weet niet wat de laatste keer was jij wel?
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 16:55]
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:11
Haha Ajax wint 8 van de 10 keer van Brugge, hoor.
Vind ik leuk
mba4u2c +806
dinsdag 9 januari 2018 om 23:17
Behalve als het er echt om gaat...
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:26
Ja maar dat is weer echt iets typisch Nederlands.
Daar hebben al onze clubs last van.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:43
Van dit Brugge niet meer, ze zijn beter als rosenborg
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 10:37
Ik denk inderdaad dat Club Brugge niet onder doet voor Ajax.

Alleen denkt men hier nog steeds dat we in Nederland een betere competitie hebben dan België, ondertussen is wel duidelijk dat dit duidelijk niet het geval is.

Iets wat schandalig is omdat bijvoorbeeld Ajax een omzet heeft van 2 Belgische toppers bij elkaar. Maar ja daarmee win je helaas geen prijzen zoals Ajax ook laat zien.

Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:08
tuurlijk wil dens-wel terug........
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 22:09]
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:16
Natuurlijk, Stefano Dens-wil terug.... Doe het dan goed :P
Vind ik leuk
035 +222
dinsdag 9 januari 2018 om 22:29
Juist!!
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:09
Ze hebben hem gemaakt tot een mislukte speler
Vind ik leuk
Guust +4087
dinsdag 9 januari 2018 om 22:15
Toy boy toch
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:16
you'll float too
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:25
Toy boy is beschikbaar voor de locale milfs tot de vroege uurtjes
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 22:25]
Vind ik leuk
035 +222
dinsdag 9 januari 2018 om 22:31
nuttige bijdrage????
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:21
Als dat echt zo zou zijn zou die denk ik niet nog zulke warme gevoelens hebben voor de club.
Vind ik leuk
R2 +3513
dinsdag 9 januari 2018 om 22:25
Jij hebt dus nog nooit een wedstrijd van Brugge gezien. Wel bedankt voor je ongefundeerde mening.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:29
Ik heb wat wedtrijden gevolgd dit seizoen ivm met toto en denswil voetbal geruisloos mee een 6je dus. Nja daar wordt ik niet warm van
[Reactie gewijzigd op dinsdag 9 januari 2018 om 22:30]
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:52
Jij kruipt door riolen en putjes dus wanneer wordt je dan wel warm?
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:03
Van groote ballonnen
Vind ik leuk
Marein +140
dinsdag 9 januari 2018 om 22:14
Ajacieden waar ze ook ter wereld spelen, ze blijven van de club houden.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:38
Tjah dat ze er nog zijn , zoiets vreselijks heeft Ajax op haar geweten , ik zou me kapot schamen
Vind ik leuk
13 +3404
dinsdag 9 januari 2018 om 22:44
Ik weet niet hoeveel Keizer, Bergkamp en Spijkerman momenteel vd club houden.
Vind ik leuk
035 +222
dinsdag 9 januari 2018 om 22:45
Ik denk weinig 13
Vind ik leuk
13 +3404
dinsdag 9 januari 2018 om 22:50
Ach, dat zal ook eigenlijk meer persoonlijk zijn, niet naar de hele club toe. Zoals Beenhakker nog steeds boos is op mensen bij Feyenoord, maar laatst wel gezellig een etentje deed met Gio en Van Hanegem als zijnde de laatste 3 trainers die Feyenoord kampioen maakten.
Vind ik leuk
035 +222
dinsdag 9 januari 2018 om 22:52
LOL, sommigen vechten op VP elkaar de tent uit en diegenen waar het om gaat gaan samen een hapje eten. hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 22:27
gelijk terug halen links benige centrum verdediger met wat ervaring !
Vind ik leuk
fr0do +128
dinsdag 9 januari 2018 om 22:33
Lekker die Amsterdamse chickies ploppen
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:02
Wederom een topic gegijzeld door cognitieve vlieggewichten.
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:04
Ik heb mij voorgenomen dit jaar iedereen met respect te behandelen. Dus jongens: make love, not war! Genoeg ellende op deze aardbol. Welterusten allemaal!
Vind ik leuk
dinsdag 9 januari 2018 om 23:08
Ideale 4, simpelweg een alleskunner!!!
Vind ik leuk
035 +222
dinsdag 9 januari 2018 om 23:14
off topic: Waar is United(FC) gebleven?? Zie hem al een tijdje niet meer.
Vind ik leuk
13 +3404
dinsdag 9 januari 2018 om 23:22
Die mis ik ook, vond het een prettige forumnist.
Vind ik leuk
Het Brein +2483
woensdag 10 januari 2018 om 00:53
Hij doet het goed bij Club, net als Nakamba, Vormer en Limbombe...allemaal vanuit de Eredivisie..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Dromen van terugkeer bij Ajax: 'Zij hebben me gemaakt tot de speler die ik nu ben'