Vitesse-ster aast op zomertransfer: Dan is dat ook beter voor de club

Vitesse-ster aast op zomertransfer: "Dan is dat ook beter voor de club"

woensdag 10 januari 2018 om 15:25

Milot Rashica aast komende zomer op een transfer naar een mooie, buitenlandse competitie. De vleugelaanvaller van Vitesse denkt dat hij klaar is voor een volgende stap. 

"Ik wil niet arrogant zijn", zegt de 21-jarige rechtspoot uit Kosovo tegen Omroep Gelderland. "Ik ben Vitesse heel dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen. Heb al veel geleerd bij deze club. Ik ga ook niet zeggen dat ik klaar ben in Nederland, want ik voel mij goed hier."

Onder meer Udinese, SS Lazio en Hannover 96 werden de afgelopen maanden aan Rashica gelinkt - en dus weet de international dat de ogen op hem zijn gericht. "Ik zit in een goede positie, maar dat geldt ook voor Vitesse. Als zij geld voor mij kunnen krijgen, is dat ook beter voor de club. En als ik blij ben met iets nieuws, kunnen we praten. Waarom niet. Het moet eerst serieus zijn en ik moet een goed gevoel hebben. Dan gaan we zitten. De kans is best groot dat we dat na dit seizoen gaan doen."

Rashica heeft in Arnhem een contract tot medio 2020. 

Poll

Is een tussenstap bij een club uit de top-drie realistisch voor Rashica?

(373 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 10 januari 2018 om 15:32
Prima speler, beetje uit vorm nu.
Vind ik leuk
1892 +8839
woensdag 10 januari 2018 om 15:33
6 of 7 miljoen moet toch kunnen lukken.
Krijgt Van Bergen, ook de kans.
Vind ik leuk
Aal +15923
woensdag 10 januari 2018 om 15:34
Hij kan niet eens een heel seizoen constant presteren in Arnhem..... veel rennen en weinig rendement.

Ik hoop dat ie t gaat redden.
Vind ik leuk
1892 +8839
woensdag 10 januari 2018 om 15:37
Oké, maar zou zonde zijn als hij nu weg zou gaan Aal.
Ik heb liever dat Büttner gelijk gaat.Haha
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:42
Büttner, kan samen met Kramer een broodjeszaak beginnen in de zandbak. Misschien bij Sneijder.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 15:52]
Vind ik leuk
Aal +15923
woensdag 10 januari 2018 om 16:27
Geven we Dabo en Castaignos ook gelijk mee...... das jezelf pas versterken.
Vind ik leuk
1892 +8839
woensdag 10 januari 2018 om 17:29
Ik neem aan dat beide eind van het seizoen, terug gaan naar hun clubs Aal. Het is in ieder geval wel te hopen.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:47
Laten ze maar tegen elkaar opbieden 1892.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:45
Dat is momenteel iedereen bij vitesse inclusief de trainer..
De bestuurlijke onrust werkt door op het veld, dat kun je Fraser kwalijk nemen
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:48
Complete onzin. Er is geen onrust. Allach is weg en dat is prima. Als Rutten de TD wordt is het alleen maar beter. Ook over die Oyf is onzin. Hij heeft wel wat gezegt tegen Fraser na de zoveelste verloren psrtij, maar dat is niet meteen ‘ de opstelling bepalen’.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:52
Dat is ook niet waar ik op doel, vanaf het moment dat Allach weg is, gaat het bergafwaarts.. Je kunt ook proberen om mijn constatering niet als vijandelijk op te vatten.. Er zit bij mij geen grijntje haat bij! Doe er mee wat je wilt.. Fraser is bezig aan zijn laatste maanden..
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:54
Ik type feiten. Heeft niks met vijandelijkheid te maken. Het gaat trouwens al het hele seizoen fout, ook met Allach. Eveneens als vorig seizoen, wat werd gecompenseerd met de beker.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:58
Onzin gap..europa league is de grote boosdoener.. Vermoeidheid, spelers van jou club zijn dat niet gewend, zelfde geld voor feyenoord.. Maar vanaf kun je gaan zien wat het daadwerkelijke probleem is of was.. Was het Europa of is er toch iets van onrust..
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:59
Ik zeg alleen dat er geen onrust is.
Voor de rest niks, ik ben geen haatzaaier.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:03
We gaan het zien.. Fraser heeft een Rotterdamse mentaliteit en die accepteren geen kritiek van iemand die er geen reet van snapt..
Vind ik leuk
Dicky +7925
woensdag 10 januari 2018 om 16:26
Dan accepteert Fräser dus geen kritiek van zichzelf.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 16:43]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:28
Ook niet denk ik.. Dicky ik heb even een dingetje.. Wie zou jij kiezen zoet of cillessen?
Vind ik leuk
Dicky +7925
woensdag 10 januari 2018 om 16:43
Voor het Nederlands elftal bedoel je? Ik vind dat spelers moeten spelen als ze voor het Nederlands elftal geselecteerd worden. Cillesen moet eerst maar eens naar een club gaan waar hij eerste keus is. Tot die tijd Zoet.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:20
Op de een of andere manier lees ik je reactie als dat het al in kannen en kruiken is dat Fred Rutten TD gaat worden in Arnhem. Volgens mij is er niets dat daarop duidt... Ik vind het werkelijk angstwekkend stil in Arnhem... Niets duidt erop dat men überhaupt met kandidaten in gesprek is. Fraser zie ik ook nog niet vertrekken en ook op transfervlak is het akelig stil... Het wordt een beetje saai bij de club, geheel in lijn met het spel van de eerste seizoenshelft. Persoonlijk hou ik mijn hart vast als ik iemand als Kashia (zo'n beetje de meest ambitie-arme speler in de selectie als ik naar zijn spel kijk) hoor zeggen dat ze 'geil' zijn bij Vitesse en dat men minimaal 40% beter voor de dag gaat komen. 40% waarvan dan? Is dat in een percentage uit te drukken? Ik noem het dom en een typisch gevalletje 'veel geschreeuw en weinig wol'. Nee sorry, ik heb weinig fiducie in het vervolg van deze competitie... Maar hoop dat ik er ruim naast zit uiteraard...
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 17:21]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:44
Ben het volledig met je eens. Maar zag hier laatst een Rutten topic.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:22
Op de een of andere manier lees ik je reactie als dat het al in kannen en kruiken is dat Fred Rutten TD gaat worden in Arnhem. Volgens mij is er niets dat daarop duidt... Ik vind het werkelijk angstwekkend stil in Arnhem... Niets duidt erop dat men überhaupt met kandidaten in gesprek is. Fraser zie ik ook nog niet vertrekken en ook op transfervlak is het akelig stil... Het wordt een beetje saai bij de club, geheel in lijn met het spel van de eerste seizoenshelft. Persoonlijk hou ik mijn hart vast als ik iemand als Kashia (zo'n beetje de meest ambitie-arme speler in de selectie als ik naar zijn spel kijk) hoor zeggen dat ze 'geil' zijn bij Vitesse en dat men minimaal 40% beter voor de dag gaan komen. 40% waarvan dan? Is dat in een percentage uit te drukken? Ik noem het dom en een typisch gevalletje 'veel geschreeuw en weinig wol'. Nee sorry, ik heb weinig fiducie in het vervolg van deze competitie... Maar hoop dat ik er ruim naast zit uiteraard...
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 19:00
Hoe kom je erbij dat Rutten misschien TD wordt bij Vitesse ? Laat hem maar weer trainer bij Vitesse worden
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:49
Er is geen onrust.
Het is alleen slecht voetbal.
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
woensdag 10 januari 2018 om 15:33
Zou mooi zijn als hij het seizoen afmaakt. Hoop wel dat hij zijn oude vorm weer een beetje terug krijgt.
Vind ik leuk
1892 +8839
woensdag 10 januari 2018 om 15:35
Ik hoop ook pas eind van het seizoen.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:15
In vorm een van de betere spelers van de ED.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:36
Kosova? Waar ligt dat VP?
Vind ik leuk
Zooitje +1455
woensdag 10 januari 2018 om 15:40
Naast Kosavo;)
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:41
Ergens moet het liggen als het aan VP ligt......;)
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:44
Is een dorpje net voor Urk.
Vind ik leuk
Dicky +7925
woensdag 10 januari 2018 om 16:40
Limburg, naast Helmond en op 5 kilometer van Leeuwarden.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:49
Nog lang niet toe aan het buitenland, hopeloos uit vorm.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 15:59
Ajax? back-up voor Neres!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:04
Daar kan Kluivert toch ook uit de voeten?
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:06
Ja, maar die is op links nu goed aan het spelen dus beter niet meer naar rechts verhuizen.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:09
Ja, dat is ook weer zo.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:10
Alleen denk ik dat hij voor een back up erg duur zal zijn. Vitesse moet lekker de hoofdprijs voor hem vragen. Kan denk ik wel rond 8 miljoen opbrengen voor ze.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:14
Gewoon clubs tegen elkaar laten opbieden zoals Hollywood al vermeld heeft.8 miljoen is tegenwoordig niks meer in het voetbal.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:08
Er mogen geen spelers van Vitesse meer naar Ajax, dat staat vast. Akkefietje uit het verleden
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:32
Aderlating voor Vitesse, ben benieuwd hoe z’n toekomst gaat verlopen.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:54
Komt goed met Rashica, heeft een dip maar voetballen kan hij zeker.
Vind ik leuk
rinirat +1036
woensdag 10 januari 2018 om 16:34
Ster???
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 16:35
Lazio done deal
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:19
Waarom een tussenstap, een buitenlandse ploeg kan veel meer betalen dan een Nederlandse top 3 club... ik denk ook dat hij makkelijk mee kan bij een Hannover od Udinese
Vind ik leuk
Dicky +7925
woensdag 10 januari 2018 om 17:46
Ja en daarom moet Vitesse deze jongen ook beslist aan een buitenlandse club verkopen.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:48
Absoluut!
Vind ik leuk
Cookee +5400
woensdag 10 januari 2018 om 18:10
Waarom een tussenstap naar de top-3... daar kan je op de bank komen, kijk maar bij die clubs. En beleid voeren de top-3 niet, ze hebben geen idee hoe ze willen spelen.
Het buitenland heeft hem al lang op de kaart. Ik vind hem misschien wel de leukste voetballer in de ED.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vitesse-ster aast op zomertransfer: "Dan is dat ook beter voor de club"