Vitesse-ster aast op zomertransfer: Dan is dat ook beter voor de club

    Vitesse-ster aast op zomertransfer: "Dan is dat ook beter voor de club"

    Gepubliceerd: woensdag 10 januari 2018 om 15:25wo 10-01-2018 om 15:25

    Milot Rashica aast komende zomer op een transfer naar een mooie, buitenlandse competitie. De vleugelaanvaller van Vitesse denkt dat hij klaar is voor een volgende stap. 

    "Ik wil niet arrogant zijn", zegt de 21-jarige rechtspoot uit Kosovo tegen Omroep Gelderland. "Ik ben Vitesse heel dankbaar voor de kansen die ik heb gekregen. Heb al veel geleerd bij deze club. Ik ga ook niet zeggen dat ik klaar ben in Nederland, want ik voel mij goed hier."

    Onder meer Udinese, SS Lazio en Hannover 96 werden de afgelopen maanden aan Rashica gelinkt - en dus weet de international dat de ogen op hem zijn gericht. "Ik zit in een goede positie, maar dat geldt ook voor Vitesse. Als zij geld voor mij kunnen krijgen, is dat ook beter voor de club. En als ik blij ben met iets nieuws, kunnen we praten. Waarom niet. Het moet eerst serieus zijn en ik moet een goed gevoel hebben. Dan gaan we zitten. De kans is best groot dat we dat na dit seizoen gaan doen."

    Rashica heeft in Arnhem een contract tot medio 2020. 

    Poll

    Is een tussenstap bij een club uit de top-drie realistisch voor Rashica?

    (373 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 10 januari 2018 om 15:32
    Prima speler, beetje uit vorm nu.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11610
    woensdag 10 januari 2018 om 15:33
    Zou mooi zijn als hij het seizoen afmaakt. Hoop wel dat hij zijn oude vorm weer een beetje terug krijgt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    woensdag 10 januari 2018 om 16:15
    In vorm een van de betere spelers van de ED.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1266
    woensdag 10 januari 2018 om 15:36
    Kosova? Waar ligt dat VP?
    Vind ik leuk
    Zooitje +1496
    woensdag 10 januari 2018 om 15:40
    Naast Kosavo;)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 15:44
    Is een dorpje net voor Urk.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 15:49
    Nog lang niet toe aan het buitenland, hopeloos uit vorm.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 15:59
    Ajax? back-up voor Neres!
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 16:04
    Daar kan Kluivert toch ook uit de voeten?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 16:06
    Ja, maar die is op links nu goed aan het spelen dus beter niet meer naar rechts verhuizen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 16:09
    Ja, dat is ook weer zo.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 16:10
    Alleen denk ik dat hij voor een back up erg duur zal zijn. Vitesse moet lekker de hoofdprijs voor hem vragen. Kan denk ik wel rond 8 miljoen opbrengen voor ze.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 16:14
    Gewoon clubs tegen elkaar laten opbieden zoals Hollywood al vermeld heeft.8 miljoen is tegenwoordig niks meer in het voetbal.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7748
    woensdag 10 januari 2018 om 17:08
    Er mogen geen spelers van Vitesse meer naar Ajax, dat staat vast. Akkefietje uit het verleden
    Vind ik leuk
    Pony +388
    woensdag 10 januari 2018 om 16:32
    Aderlating voor Vitesse, ben benieuwd hoe z’n toekomst gaat verlopen.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 18:54
    Komt goed met Rashica, heeft een dip maar voetballen kan hij zeker.
    Vind ik leuk
    rinirat +2915
    woensdag 10 januari 2018 om 16:34
    Ster???
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 16:35
    Lazio done deal
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 17:19
    Waarom een tussenstap, een buitenlandse ploeg kan veel meer betalen dan een Nederlandse top 3 club... ik denk ook dat hij makkelijk mee kan bij een Hannover od Udinese
    Vind ik leuk
    Cookee +11236
    woensdag 10 januari 2018 om 18:10
    Waarom een tussenstap naar de top-3... daar kan je op de bank komen, kijk maar bij die clubs. En beleid voeren de top-3 niet, ze hebben geen idee hoe ze willen spelen.
    Het buitenland heeft hem al lang op de kaart. Ik vind hem misschien wel de leukste voetballer in de ED.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws