Update: Van der Heijden en twee anderen trainen 'gewoon' met Feyenoord

Update: Van der Heijden en twee anderen trainen 'gewoon' met Feyenoord

donderdag 11 januari 2018 om 15:50

De clash met Ajax van volgende week zondag lijkt aan de neus van Jan-Arie van der Heijden voorbij te gaan. De verdediger van Feyenoord werkte deze week in Marbella aan zijn herstel. Hij heeft echter te maken gekregen met een terugslag, meldt het Algemeen Dagblad. 

De 29-jarige Van der Heijden speelde eind september zijn laatste officiële wedstrijd voor Feyenoord. Hij kampt sindsdien met een hardnekkige achillespeesblessure. Het was de bedoeling dat de linkspoot in Spanje klaargestoomd zou worden voor de tweede competitiehelft. Feyenoord heeft de komende weken pittige duels voor de boeg. De regerend kampioen treft Ajax op 21 januari, vier dagen later staat het uitduel met FC Utrecht op de rol.

De Klassieker lijkt volgens het AD dus sowieso te vroeg te komen voor Van der Heijden. Ook Eric Botteghin is voorlopig niet inzetbaar voor trainer Giovanni van Bronckhorst. 

Update 11/1 15.50: Goed nieuws voor Feyenoord over Jan-Arie van der Heijden. De verdediger trainde donderdagochtend mee met de spelersgroep tijdens het trainingskamp in het Spaanse Marbella. Dat meldt RTV Rijnmond. Hetzelfde geldt voor Ridgeciano Haps en Miquel Nelom, die net als Van der Heijden op de weg terug zijn van een langdurige blessure.

Poll

Wat wordt de uitslag bij Ajax-Feyenoord?

(1777 stemmen)

Plaats een reactie

Teo Smith +14766
woensdag 10 januari 2018 om 17:52
Deze kan je nog wel.missen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 17:55]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:55
Deze man mag je nog wel missen bedoel je dat?
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
woensdag 10 januari 2018 om 17:55
Telefoon henkie.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:59
Deanjayden hoor zie nergens Henkie? En is het überhaupt verstandig om v/d heiden of botteghin gelijk op te stellen in kraker?.. Gelijk klets patsboem erop lijkt me niet verstandig
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
woensdag 10 januari 2018 om 18:02
Ja ja noobie.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:19
Gelijk heeft hij ergens wel. De naam Henkie is niet voor iedereen weggelegd.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:04
Gekke Henkie? ;)
Vind ik leuk
13 +3404
donderdag 11 januari 2018 om 17:02
Ach, de pers lult toch maar wat. Alsof Gio de defensie nu in 1 keer weer omgooit. Maar natuurlijk is het fijn als de selectie weer sterker wordt in de breedte.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 17:03]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:59
Tring tring
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:03
Tering tering
Vind ik leuk
Cookee +5379
woensdag 10 januari 2018 om 17:55
Volgens mij kan je heel snel typen Teo... maar krijgen we uitleg wat er staat?
"Deze man zal de rest vh seizoen missen...
ga je nog missen.
geilt op missen.
Best zwaar werk zo'n forum lezen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 17:57]
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
woensdag 10 januari 2018 om 17:56
Telefoon helaas;)
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:00
Was je zenuwachtig omdat je de eerste kon zijn Dirk?
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
woensdag 10 januari 2018 om 18:02
Nee jaap.
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
woensdag 10 januari 2018 om 18:03
Ja he?
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:22
Sjaakie
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:54
1, 2 of 3 blessures moet lukken. Als t daar maar bij blijft dan.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:54
Wel ja, het zal eens een keertje meezitten.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:55
Miss over een jaar of 17 weer joh......Kop op!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:08
Oh oh oh.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:44
Dan heeft Ajax nog 14 jaar te gaan.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:55
Lache hoor zegt dat jodenhoofd dat al jaren droog staat.Uit de voorronde CL en EL , en de knvb beker dit seizoen oh gut en dan een grote bek over feyenoord.Pleurt op met je jodenvrindjes hier Loser.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:06
Arnie, was dat niet een typetje van Carlo Boshard? Die speelde ook dat hij ze niet allemaal op een rijtje had volgens mij? Ik zie overeenkomsten!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:11
Breezertje teveel op downie?.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:20
Bij deze nomineer ik je voor de meest inhoudsloze reactie van de week.uiterlijk maandag wordt de winnaar bekend gemaakt. De winnaar ontvangt een nepgouden dropveter en mag zich maandag om 9 uur melden op de paaz afdeling voor een gratis alle inclusief verblijf van minimaal 4 weken!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:23
Nee "carlo boshard" was echt on topic van jou.Vermoeiend dat domme neuzenvolk.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:27
Touché, helaas zit ik in de jury en mag mijzelf helaas niet nomineren. Al had ik dat graag gedaan om jou een plezier te doen. Want hey, zo ben ik dan ook weer!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 02:04
jongens wees nou eens lief...
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:56
Heel vorig seizoen vergeten? ;)
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:58
Nee juist niet, maar dit is wel opvallend veel al die langdurige blessures.
Vind ik leuk
Guust +4087
woensdag 10 januari 2018 om 18:32
Zal toch ergens door komen, ClL, beker en competitie, misschien niet de goede training waardoor spelers geblesseerd raken. Ik heb die Verheijen er nog niet over gehoord trouwens.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:37
Ik heb hem er ook nog niet over gehoord, maar ben eigenlijk niet zo,n Verheijen fan.
Vind ik leuk
Guust +4087
woensdag 10 januari 2018 om 18:39
Niemand, oh jawel, Verheijen zelf. Maar hij is altijd de eerste die roept. Ah misschien leest hij het of VP belt hem ff.
Vind ik leuk
yuuup +6196
donderdag 11 januari 2018 om 18:12
Die zul je niet horen ook, want ze trainen bij Feyenoord volgens zijn methode.
Vind ik leuk
Guust +4087
donderdag 11 januari 2018 om 18:40
Dan is het logisch dat hij stil is.
Vind ik leuk
yuuup +6196
donderdag 11 januari 2018 om 18:48
Nu zal het wel weer ergens anders aan liggen. Kan eigenlijk niet wachten op zijn reactie.
Vind ik leuk
Guust +4087
donderdag 11 januari 2018 om 18:53
Hahaha ik ook.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:02
Weet nog wel Ajax-Feyenoord jammer he dat die galavoorstelling niet uitliep op wat meer goals.....o sorry jij bent voor Feyenoord zie ik!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:12
Hoe kom je daar bij? Al mijn hele leven Ajacied.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:41
Heb 1 keer zo,n " gala voorstelling " live meegemaakt, dat was met die uitslag van 8 - 2 voor Ajax. En bij 4 - 1 wilde ik al weg maar we mochten het vak niet uit van de politie. Nou kan je zeggen dat dat erg is hoor als je niet weg mag tijdens een Ajax - Feyenoord en dan met zo,n stand........;)
Vind ik leuk
Stranger +2258
woensdag 10 januari 2018 om 19:19
Dat seizoen waren er 4 wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax.
De andere werd een keer 2-2 in de meer waar Ajax eigenlijk kansloos was maar met geluk over eind bleef en de andere 2 wedstrijden waren in de kuip waar ze 2 keer de bietenbrug op gingen.

Alleen het is allemaal verleden tijd en je hebt er niets meer aan.
In mei is er in ieder geval een andere bekerwinnaar en de kans is aanwezig dat er ook een andere kampioen is.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 20:53
Feyenoord kan bijna nooit winnen in Amsterdam. VVV en GAE uit ook moeilijk. Daar rust een vloek op. Een paar jaar geleden ook, onder Koeman. 2-2. Ongelooflijk.
Of toen voor de beker bij GAE uit. 3-1 verloren. GAE toen nog JL.

Raar maar waar.

Straks ook weer VVV uit. Ik noteer m alvast. 1-1.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 20:56]
Vind ik leuk
Stranger +2258
woensdag 10 januari 2018 om 21:00
De dag komt steeds dichterbij dat er weer gewonnen wordt in Amsterdam;-)

En van mij mogen we er verliezen als we op het eind maar met een prijs staan;-)
Vind ik leuk
mcmodd +13243
donderdag 11 januari 2018 om 16:49
De sportiviteitsprijs van het AMC.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:09
Das niet zo vreemd hoor, dat kennen wij ook. Of ze daar het ei van Columbus uitgevonden heb en of gewoon scheitmazzel blijft mij vaak een raadsel. Helaas..
Vind ik leuk
mcmodd +13243
donderdag 11 januari 2018 om 16:48
FS 17-18, het voordeel is dan wel dat je heel erg precies leert kijken: eerst, hoe kom ik hier toch weg? Dan: wanneer kijkt die agent even de andere kant uit en vervolgens: verdraaid, houden die tegengoals nou nooit een keer op? ;—/))
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:56
Heeft het vorig seizoen bijna het hele jaar gedaan, toch?
Vind ik leuk
13 +3404
donderdag 11 januari 2018 om 17:07
Volgens mij toen nooit geblesseerd, alleen een wedstrijd geschorst vw. 5 gele kaarten.
Vind ik leuk
Korm +23681
woensdag 10 januari 2018 om 17:57
mis je niks aan
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:00
Vorige pot tegen Ajax ook al zoveel blessures. Het zit Ajax niet tegen zullen we maar zeggen....
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:02
Want Ajax heeft in topwedstrijden zo weinig blessures gehad wilde je zeggen?
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:13
Idd en Dolberg is er ook niet bij trouwens, zijn er nog een paar niet inzetbaar.. Ajax heeft alleen ipv een Kramer als back-up iemand als Huntelaar om het verschil even aan te geven
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:53
Feyenoord heeft nu Tapia en Van Beek wanneer beide centrale verdedigers geblesseerd zijn, dat is ook niet verkeerd lijkt me.
Overigens is Vente al voorbij Kramer in de pikorde
Vind ik leuk
Stranger +2258
woensdag 10 januari 2018 om 19:20
Ja Dolberg is een aderlating !
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 20:48
Inderdaad, vorig jaar ook al in het kampioensjaar. Toen misten we heel de voorhoede. Net als dit jaar ook 5 geblesseerden. 2 oké maar 5!?

Ik wil niet zeggen dat we anders wel hadden gewonnen, maar je maakt het ze toch iets moeilijker.
Vind ik leuk
Nashua +6150
donderdag 11 januari 2018 om 00:07
NOAD
Vind ik leuk
mcmodd +13243
donderdag 11 januari 2018 om 16:51
Ouwe kreet maat!
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 17:55
Vind dat Van Beek en Tapia het uitstekend gedaan hebben.
Ben heel benieuwd wie er gaan spelen als iedereen fit is en hoe Van Bronckhorst omgaat met twee ongetwijfeld teleurgestelde spelers.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 17:56]
Vind ik leuk
Guust +4087
woensdag 10 januari 2018 om 18:33
Diks was ook heel goed.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:43
Diks was uitstekend tegen City, Sterling was er niet, maar toen viel Nieuwkoop in, opeens staat ie helemaal los....
Vind ik leuk
Korm +23681
woensdag 10 januari 2018 om 17:56
St-juste met van beek lijkt mee een perfecte duo
Vind ik leuk
Cookee +5379
woensdag 10 januari 2018 om 17:57
Ik zou niet teveel veranderen, vind dat ook een duo waar toekomst in zit.
Vind ik leuk
Korm +23681
woensdag 10 januari 2018 om 17:59
zeker! al moet ik eerlijk bekennen dat Tapia ook steeds beter wordt..
Vind ik leuk
Cookee +5379
woensdag 10 januari 2018 om 18:07
Ja, meer snelheid en meer creatieve inslag en ook wat speelser. Moet ook nog zien of Bottechin zomaar terugkomt.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:32
Tapia zelfs de beste achterin afgelopen wedstrijden mijn inziens, zeker tegen napol. Tapia en v beek gewoon achterin tijdens de klassieker.
Vind ik leuk
Cookee +5379
woensdag 10 januari 2018 om 20:05
Ik vind het een modern CV-duo, die kunnen nog jaren mee.
Als je ze nu laat staan dan hebben die nare blessures van concurrenten toch een positief effect gehad.
Vind ik leuk
mcmodd +13243
donderdag 11 januari 2018 om 16:53
Zeg Korm, hebben ze eerst een sterke lamp in je gezicht geschenen voordat je deze bekentenis deed? ;—/))
Vind ik leuk
Korm +23681
donderdag 11 januari 2018 om 18:03
hahahaha hoezo
Vind ik leuk
mcmodd +13243
donderdag 11 januari 2018 om 21:23
Dat zie je wel eens bij politiefilms. Worden verdachten verhoord en bekennen ze de misdaad omdat ze niet tegen het felle licht kunnen die voluit op de ogen wordt gericht, je wordt er doodmoe van, minder scherp en je krijgt gigantisch hoofdpijn. Voor de duidelijkheid: ik ben geen filmacteur, noch misdadiger ;—/))
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 21:24]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:51
St juste en van Beek wordt een drama, durven geen bal naar voren te spelen! Liever een Van der Heyden met zijn Amsterdamse bluf dan 2 CV’s die ballen terug spelen op Jones. Tapia speelt fantastisch, alleen zouden Tapia en Van Beek even moeten ruilen, Van Beek kan dan de balletjes aan Haps/Malacia meegeven en dan kan Tapia Nieuwkoop beter wegsturen , want Nieuwkoop heeft de afgelopen wedstrijden niet erg veel aanvallende inbreng gehad
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:55
Tegen Roda denderde Nieuwkoop er vaak overheen hoor, over rechts
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:04
Ach Ajax zonder Dolberg en misschien zonder Huntelaar, dan heb je niet veel verdedigers nodig:)
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:07
Gelukkig komen de goals de laatste tijd van kluivert en Neres, maar ja. Die zijn niet zo goed....... Clown
Vind ik leuk
Jens1999 +7601
woensdag 10 januari 2018 om 18:12
Dat dachten jullie in het kuipje ook.... het werd 1-4... voor de zoveelste keer kreeg Ajax het kuipje stil... in Amsterdam winnen jullie heel zelden.... net als in Rotterdam is het ook in Amsterdam Ajax wat meer weet te winnen... xD
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:35
Dit keer krijgen wij de arena stil...onee die is toch wel stil volgens wober:).
Vind ik leuk
Jens1999 +7601
woensdag 10 januari 2018 om 19:08
De laatste tijd was de kuip ook best stil....blijkt het ook dat ze pas te keer gaan bij een voorsprong....xD
Vind ik leuk
Stranger +2258
woensdag 10 januari 2018 om 19:23
Blijkbaar je geluid afgezet;-)
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 20:05
Dat kan ik niet ontkennen, maar resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, zullen we maar zeggen.
Vind ik leuk
Utca030 +3135
woensdag 10 januari 2018 om 18:08
Winst Feyenoord wordt een makkie.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:10
Wat doen jullie in godsnaam met dat trainen,iedere keer na het trainen is er wel wat.dat snap ik niet.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4510
woensdag 10 januari 2018 om 18:15
Jammer, moet je de hele maand aanhoren hoe Feyenoord niet op volle oorlogsterkste was toen ze met 4-0 verloren :D
Vind ik leuk
BassieN +8694
woensdag 10 januari 2018 om 18:15
We hebben een prima centrum dat is wel gebleken, dit is echt niet zo'n grote tegenslag.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:32
Gewoon Van Beek en Tapia centraal. Het begon er goed uit te zien, dus geef ze dan ook maar vertrouwen. Ik vind st Juste een vele malen betere rechtsback dan een centrale verdediger. Staat centraal te vaak verkeerd gepositioneerd, terwijl hij wel heel veel snelheid en voetballend vermogen heeft voor op de rechtsback positie. Voor de rest gaan we zien wat de wedstrijd gaat brengen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 10 januari 2018 om 18:33]
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:38
Eens al heeft st juste het gewoon prima gedaan de keren dat hij meedeed. 20 jaar...gaan we nog veel plezier aan beleven.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:43
Eens maar toch ook vaak erg onrustig. Kijk bijvoorbeeld die eerste tegengoal na tegen Shaktar uit dan weet je wat ik bedoel met verdedigend niet goed gepositioneerd. Eerst de bal over de laatste linie, maar daarna moet hij het centrum gewoon af blijven dekken ipv richting de bal verdedigen. Het zijn maar kleine momenten dat weet ik, maar wel ook echt de bepalende (zeker op dat niveau).

Maar om niet zeikend af te sluiten, ik ben enorm blij dat we hem gehaald hebben, want kwaliteit en potentie heeft ie zeker.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 18:45
Dat lag niet alleen aan st juste....Zijn maatje stond ook graspriettjes te plukken:)
Vind ik leuk
rinirat +1036
woensdag 10 januari 2018 om 20:06
Heeft al maanden niet gespeeld en hoort ook niet meer in de basis bij Feyenoord.
Vind ik leuk
woensdag 10 januari 2018 om 21:20
Tsja, wie ze ook opstellen, Ajax wint (bij geven van ook maar 60%) toch wel
Vind ik leuk
13 +3404
donderdag 11 januari 2018 om 17:14
Als Ajax 60% geeft, verliezen ze van iedereen, kan geen enkele ploeg zich permitteren.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:16
Ach, je mag best je mening geven. Ben het het er alleen niet mee eens.
Vind ik leuk
14forever +7038
woensdag 10 januari 2018 om 21:48
13% psv stemmers
33% fey supporters, die eigenlijk wel beter weten
Vind ik leuk
fr1963 +1284
woensdag 10 januari 2018 om 23:55
Wordt 0-1. Veldmans in de 90e minuut.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:02
Een speler die er maanden is uitgeweest ga je niet meteen opstellen in de klassieker ook al is ie net weer fit. Vind ook dat tapia t beter invult, feller, sneller, meer hardheid. Voetballend even goed en Zorgen beiden voor minimaal 1 angstmomentje door frivoliteiten.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:53
Stomme Poll, er staat niet bij voor wie het een Gelijkspel kan worden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:55
Dat weet toch iedereen ... voor PSV.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:54
Weer nep nieuws. Maar t leverde wel gezelligheid op.
Vind ik leuk
Foebele +38721
donderdag 11 januari 2018 om 15:55
Al is de hele groep fit en van Persie aangetrokken, ze worden gewoon met rode handafdrukken op hun reet terug naar Rotterdam gestuurd, omdat ze ouderwets billenkoek gaan krijgen!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:56
Vanuit Marbella? Komt Zwarte Piet nog langs dan?
Vind ik leuk
Foebele +38721
donderdag 11 januari 2018 om 16:02
Nee als jullie de eerste wedstrijd bij ons op bezoek komen. Sjakie zal hoogstpersoonlijk bij de uitgang van de kleedkamer staan te wachten om ze stuk voor stuk een flinke dosis billenkoek te bezorgen!
Vind ik leuk
13 +3404
donderdag 11 januari 2018 om 17:15
Ouwe viezerik ;-p
Vind ik leuk
henk59 +122
donderdag 11 januari 2018 om 16:20
Volgens feyenoord watcher Mikos Gouka blijft Jones eerste keeper. Als dat klopt wens ik iedereen veel sterkte met de inhaal race en de beker.(nieuws komt van feyenoord pings)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:43
Vlgs Turkse media zal RvP nog 2,5 miljoen krijgen. En dan moet van Geel Fenerbahce 1,5 miljoen betalen. Einde van de week zou t dan rond zijn.
Vind ik leuk
henk59 +122
donderdag 11 januari 2018 om 16:51
Klopt Willem had ik al gelezen
Vind ik leuk