Update: Van der Heijden en twee anderen trainen 'gewoon' met Feyenoord

    Update: Van der Heijden en twee anderen trainen 'gewoon' met Feyenoord

    donderdag 11 januari 2018 om 15:50

    De clash met Ajax van volgende week zondag lijkt aan de neus van Jan-Arie van der Heijden voorbij te gaan. De verdediger van Feyenoord werkte deze week in Marbella aan zijn herstel. Hij heeft echter te maken gekregen met een terugslag, meldt het Algemeen Dagblad. 

    De 29-jarige Van der Heijden speelde eind september zijn laatste officiële wedstrijd voor Feyenoord. Hij kampt sindsdien met een hardnekkige achillespeesblessure. Het was de bedoeling dat de linkspoot in Spanje klaargestoomd zou worden voor de tweede competitiehelft. Feyenoord heeft de komende weken pittige duels voor de boeg. De regerend kampioen treft Ajax op 21 januari, vier dagen later staat het uitduel met FC Utrecht op de rol.

    De Klassieker lijkt volgens het AD dus sowieso te vroeg te komen voor Van der Heijden. Ook Eric Botteghin is voorlopig niet inzetbaar voor trainer Giovanni van Bronckhorst. 

    Update 11/1 15.50: Goed nieuws voor Feyenoord over Jan-Arie van der Heijden. De verdediger trainde donderdagochtend mee met de spelersgroep tijdens het trainingskamp in het Spaanse Marbella. Dat meldt RTV Rijnmond. Hetzelfde geldt voor Ridgeciano Haps en Miquel Nelom, die net als Van der Heijden op de weg terug zijn van een langdurige blessure.

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Ajax-Feyenoord?

    (1973 stemmen)

    Plaats een reactie

    Teo Smith +21501
    woensdag 10 januari 2018 om 17:52
    Deze kan je nog wel.missen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6786
    woensdag 10 januari 2018 om 17:55
    Deze man mag je nog wel missen bedoel je dat?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21501
    woensdag 10 januari 2018 om 17:55
    Telefoon henkie.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6786
    woensdag 10 januari 2018 om 17:59
    Tring tring
    Vind ik leuk
    Cookee +8932
    woensdag 10 januari 2018 om 17:55
    Volgens mij kan je heel snel typen Teo... maar krijgen we uitleg wat er staat?
    "Deze man zal de rest vh seizoen missen...
    ga je nog missen.
    geilt op missen.
    Best zwaar werk zo'n forum lezen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21501
    woensdag 10 januari 2018 om 17:56
    Telefoon helaas;)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +6786
    woensdag 10 januari 2018 om 18:00
    Was je zenuwachtig omdat je de eerste kon zijn Dirk?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21501
    woensdag 10 januari 2018 om 18:02
    Nee jaap.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21501
    woensdag 10 januari 2018 om 18:03
    Ja he?
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 17:54
    1, 2 of 3 blessures moet lukken. Als t daar maar bij blijft dan.
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3803
    woensdag 10 januari 2018 om 17:55
    Vind dat Van Beek en Tapia het uitstekend gedaan hebben.
    Ben heel benieuwd wie er gaan spelen als iedereen fit is en hoe Van Bronckhorst omgaat met twee ongetwijfeld teleurgestelde spelers.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Guust +4908
    woensdag 10 januari 2018 om 18:33
    Diks was ook heel goed.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3501
    woensdag 10 januari 2018 om 18:43
    Diks was uitstekend tegen City, Sterling was er niet, maar toen viel Nieuwkoop in, opeens staat ie helemaal los....
    Vind ik leuk
    Korm +28825
    woensdag 10 januari 2018 om 17:56
    St-juste met van beek lijkt mee een perfecte duo
    Vind ik leuk
    Cookee +8932
    woensdag 10 januari 2018 om 17:57
    Ik zou niet teveel veranderen, vind dat ook een duo waar toekomst in zit.
    Vind ik leuk
    Korm +28825
    woensdag 10 januari 2018 om 17:59
    zeker! al moet ik eerlijk bekennen dat Tapia ook steeds beter wordt..
    Vind ik leuk
    Cookee +8932
    woensdag 10 januari 2018 om 18:07
    Ja, meer snelheid en meer creatieve inslag en ook wat speelser. Moet ook nog zien of Bottechin zomaar terugkomt.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7368
    woensdag 10 januari 2018 om 18:32
    Tapia zelfs de beste achterin afgelopen wedstrijden mijn inziens, zeker tegen napol. Tapia en v beek gewoon achterin tijdens de klassieker.
    Vind ik leuk
    Cookee +8932
    woensdag 10 januari 2018 om 20:05
    Ik vind het een modern CV-duo, die kunnen nog jaren mee.
    Als je ze nu laat staan dan hebben die nare blessures van concurrenten toch een positief effect gehad.
    Vind ik leuk
    mcmodd +19766
    donderdag 11 januari 2018 om 16:53
    Zeg Korm, hebben ze eerst een sterke lamp in je gezicht geschenen voordat je deze bekentenis deed? ;—/))
    Vind ik leuk
    Korm +28825
    donderdag 11 januari 2018 om 18:03
    hahahaha hoezo
    Vind ik leuk
    mcmodd +19766
    donderdag 11 januari 2018 om 21:23
    Dat zie je wel eens bij politiefilms. Worden verdachten verhoord en bekennen ze de misdaad omdat ze niet tegen het felle licht kunnen die voluit op de ogen wordt gericht, je wordt er doodmoe van, minder scherp en je krijgt gigantisch hoofdpijn. Voor de duidelijkheid: ik ben geen filmacteur, noch misdadiger ;—/))
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3501
    woensdag 10 januari 2018 om 18:51
    St juste en van Beek wordt een drama, durven geen bal naar voren te spelen! Liever een Van der Heyden met zijn Amsterdamse bluf dan 2 CV’s die ballen terug spelen op Jones. Tapia speelt fantastisch, alleen zouden Tapia en Van Beek even moeten ruilen, Van Beek kan dan de balletjes aan Haps/Malacia meegeven en dan kan Tapia Nieuwkoop beter wegsturen , want Nieuwkoop heeft de afgelopen wedstrijden niet erg veel aanvallende inbreng gehad
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4531
    woensdag 10 januari 2018 om 18:55
    Tegen Roda denderde Nieuwkoop er vaak overheen hoor, over rechts
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 18:04
    Ach Ajax zonder Dolberg en misschien zonder Huntelaar, dan heb je niet veel verdedigers nodig:)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 18:07
    Gelukkig komen de goals de laatste tijd van kluivert en Neres, maar ja. Die zijn niet zo goed....... Clown
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18463
    woensdag 10 januari 2018 om 18:12
    Dat dachten jullie in het kuipje ook.... het werd 1-4... voor de zoveelste keer kreeg Ajax het kuipje stil... in Amsterdam winnen jullie heel zelden.... net als in Rotterdam is het ook in Amsterdam Ajax wat meer weet te winnen... xD
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7368
    woensdag 10 januari 2018 om 18:35
    Dit keer krijgen wij de arena stil...onee die is toch wel stil volgens wober:).
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18463
    woensdag 10 januari 2018 om 19:08
    De laatste tijd was de kuip ook best stil....blijkt het ook dat ze pas te keer gaan bij een voorsprong....xD
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 19:23
    Blijkbaar je geluid afgezet;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 20:05
    Dat kan ik niet ontkennen, maar resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7171
    woensdag 10 januari 2018 om 18:08
    Winst Feyenoord wordt een makkie.
    Vind ik leuk
    Han Vos +2
    woensdag 10 januari 2018 om 18:10
    Wat doen jullie in godsnaam met dat trainen,iedere keer na het trainen is er wel wat.dat snap ik niet.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +5837
    woensdag 10 januari 2018 om 18:15
    Jammer, moet je de hele maand aanhoren hoe Feyenoord niet op volle oorlogsterkste was toen ze met 4-0 verloren :D
    Vind ik leuk
    BassieN +11054
    woensdag 10 januari 2018 om 18:15
    We hebben een prima centrum dat is wel gebleken, dit is echt niet zo'n grote tegenslag.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 18:32
    Gewoon Van Beek en Tapia centraal. Het begon er goed uit te zien, dus geef ze dan ook maar vertrouwen. Ik vind st Juste een vele malen betere rechtsback dan een centrale verdediger. Staat centraal te vaak verkeerd gepositioneerd, terwijl hij wel heel veel snelheid en voetballend vermogen heeft voor op de rechtsback positie. Voor de rest gaan we zien wat de wedstrijd gaat brengen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7368
    woensdag 10 januari 2018 om 18:38
    Eens al heeft st juste het gewoon prima gedaan de keren dat hij meedeed. 20 jaar...gaan we nog veel plezier aan beleven.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 18:43
    Eens maar toch ook vaak erg onrustig. Kijk bijvoorbeeld die eerste tegengoal na tegen Shaktar uit dan weet je wat ik bedoel met verdedigend niet goed gepositioneerd. Eerst de bal over de laatste linie, maar daarna moet hij het centrum gewoon af blijven dekken ipv richting de bal verdedigen. Het zijn maar kleine momenten dat weet ik, maar wel ook echt de bepalende (zeker op dat niveau).

    Maar om niet zeikend af te sluiten, ik ben enorm blij dat we hem gehaald hebben, want kwaliteit en potentie heeft ie zeker.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +7368
    woensdag 10 januari 2018 om 18:45
    Dat lag niet alleen aan st juste....Zijn maatje stond ook graspriettjes te plukken:)
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    woensdag 10 januari 2018 om 20:06
    Heeft al maanden niet gespeeld en hoort ook niet meer in de basis bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:20
    Tsja, wie ze ook opstellen, Ajax wint (bij geven van ook maar 60%) toch wel
    Vind ik leuk
    13 +10049
    donderdag 11 januari 2018 om 17:14
    Als Ajax 60% geeft, verliezen ze van iedereen, kan geen enkele ploeg zich permitteren.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 22:16
    Ach, je mag best je mening geven. Ben het het er alleen niet mee eens.
    Vind ik leuk
    14forever +7979
    woensdag 10 januari 2018 om 21:48
    13% psv stemmers
    33% fey supporters, die eigenlijk wel beter weten
    Vind ik leuk
    fr1963 +1928
    woensdag 10 januari 2018 om 23:55
    Wordt 0-1. Veldmans in de 90e minuut.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 12:02
    Een speler die er maanden is uitgeweest ga je niet meteen opstellen in de klassieker ook al is ie net weer fit. Vind ook dat tapia t beter invult, feller, sneller, meer hardheid. Voetballend even goed en Zorgen beiden voor minimaal 1 angstmomentje door frivoliteiten.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:54
    Weer nep nieuws. Maar t leverde wel gezelligheid op.
    Vind ik leuk
    Foebele +46784
    donderdag 11 januari 2018 om 15:55
    Al is de hele groep fit en van Persie aangetrokken, ze worden gewoon met rode handafdrukken op hun reet terug naar Rotterdam gestuurd, omdat ze ouderwets billenkoek gaan krijgen!
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:56
    Vanuit Marbella? Komt Zwarte Piet nog langs dan?
    Vind ik leuk
    Foebele +46784
    donderdag 11 januari 2018 om 16:02
    Nee als jullie de eerste wedstrijd bij ons op bezoek komen. Sjakie zal hoogstpersoonlijk bij de uitgang van de kleedkamer staan te wachten om ze stuk voor stuk een flinke dosis billenkoek te bezorgen!
    Vind ik leuk
    13 +10049
    donderdag 11 januari 2018 om 17:15
    Ouwe viezerik ;-p
    Vind ik leuk
    henk59 +140
    donderdag 11 januari 2018 om 16:20
    Volgens feyenoord watcher Mikos Gouka blijft Jones eerste keeper. Als dat klopt wens ik iedereen veel sterkte met de inhaal race en de beker.(nieuws komt van feyenoord pings)
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 16:43
    Vlgs Turkse media zal RvP nog 2,5 miljoen krijgen. En dan moet van Geel Fenerbahce 1,5 miljoen betalen. Einde van de week zou t dan rond zijn.
    Vind ik leuk
    henk59 +140
    donderdag 11 januari 2018 om 16:51
    Klopt Willem had ik al gelezen
    Vind ik leuk