'Van Bronckhorst moet verdeelde rvc Feyenoord overtuigen van toptransfer'

    'Van Bronckhorst moet verdeelde rvc Feyenoord overtuigen van toptransfer'

    woensdag 10 januari 2018 om 20:52

    De terugkeer van Robin van Persie naar Feyenoord lijkt geen simpele optelsom te worden. Binnen de raad van commisarissen heerst er verdeeldheid over de 34-jarige spits van Fenerbahçe.

    Dat meldt Voetbal International. Giovanni van Bronckhorst, trainer van de regerend landskampioen, is een groot voorstander van de terugkeer van Van Persie. Sinds de zomer hebben de twee voormalige ploeggenoten regelmatig contact met elkaar. Van Bronckhorst hoopt hem volgende week al te kunnen begroeten, voordat Feyenoord de competitie hervat met de Klassieker tegen Ajax (21 januari).

    Volgens Voetbal International is er één probleem: niet iedereen binnen Feyenoord staat te springen om Van Persie. In de rvc heerst er twijfel of de club moet investeren in een blessuregevoelige spits, die op 31 augustus voor het laatst in actie kwam. Een halfjaar geleden was er in De Kuip ook al sprake van verdeeldheid over Van Persie. Van Bronckhorst moet volgens VI de rvc van Feyenoord overtuigen.

    Lees ook: Van Geel en Feyenoord gaan vól voor winterdeal: "Intensief contact"

    Plaats een reactie

    woensdag 10 januari 2018 om 20:57
    Die gast is op begrijp de rvc wel maar het was geweldig speler. Jammer
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6191
    donderdag 11 januari 2018 om 19:56
    De selectie mist een klerelijer. Van Persie is welkom wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:03
    Wat een kruideniersmentaliteit daar in Rotterdam.
    Ze worden echt wel sterker met van Persie. Geweldige speler. Nog steeds.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:03
    Of hij komt nu of wat mij betreft niet. Als hij namelijk niet van meerwaarde is tegen ajax maar wel tegen PSV ben ik niet zo blij namelijk. Maar ja das logisch opzich.
    Vind ik leuk
    koosje +251
    woensdag 10 januari 2018 om 21:04
    zonde van je geld.
    Vind ik leuk
    HpDeskjet +602
    woensdag 10 januari 2018 om 21:09
    31 aug laatste wedstrijd, pfff... Dan is ie ergens in speelronde 27 fit genoeg voor een basisplaats
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1390
    woensdag 10 januari 2018 om 21:12
    Luister naar de RVC.. Daar denken ze realistisch na..
    Vind ik leuk
    MojoRisin +9223
    woensdag 10 januari 2018 om 21:12
    Toptransfer ? Ex-vedette die altijd geblesseerd is ?
    Vind ik leuk
    Dezeun +2482
    woensdag 10 januari 2018 om 21:14
    Altijd doen feyenoord
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    woensdag 10 januari 2018 om 21:15
    Dude is niet wedstrijdfit. Je zit al zo ver in het seizoen.
    Je hebt een spits die meer dan goed genoeg is.
    Van Persie is duur.
    Je bent net hersteld van financiële malaise.

    Van Persie halen zou waanzin zijn. Nutteloos.
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 21:33
    Goh, weeet jij dan wat hij vraagt;-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    woensdag 10 januari 2018 om 21:37
    Waarom denk je dat de RvC niet wil?
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 21:41
    Dat weet ik niet! Ik zit nooit bij de vergaderingen!
    Wat jij doet is een aanname.Niet meer en niet minder.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    woensdag 10 januari 2018 om 21:43
    Het is inderdaad zeer onwaarschijnlijk om aan te nemen (over aannames gesproken) dat een speler die nu meer dan 5 miljoen per jaar verdiende nu grootverdiener bij bij Feyenoord zou willen worden....

    Doe niet zo naïef. Ook jij weet hoe het wereldje werkt.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 21:51
    Wat ik weet is dat Feyenoord een salarisplafond heeft.
    Wat ik ook denk te weten is dat Kuijt daar onder zat.
    Wat ik wel weer weet is dat v.Bronkhorst en Makaay toender tijd ook voor minder bij Feyenoord kwamen voetballen dan ze in Spanje en Duitsland verdiende.
    Wat ik zeker weet is dat ik niet bij de onderhandelingen zit en niet weet wat hij wil verdienen en wat Feyenoord hem wil bieden;-)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    woensdag 10 januari 2018 om 21:52
    Precies. Naïef dus.
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 21:56
    Nee gebaseerd op de feiten die ik ken.
    Blijkbaar weet je meer dan mij dus zeg het maar gaat/wil hij meer verdienen dan het salarisplafond?

    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35664
    woensdag 10 januari 2018 om 21:58
    Je noemt 2 feiten. 1. Er is een plafond. 2. Makaay en Gio speelden voor minder dan dat ze eerst verdienden.

    Prima feiten. Geloof er best in.
    Maar het zegt echt helemaal niks over deze situatie. Zeker niet als je feit 3 dr bij pakt.
    Feyenoord ging bijna failliet door de hoge salarissen van destijds :-)

    Geloof wat je wil geloven. Van Persie gaat grootverdiener zijn. En daarom wil de RvC het wellicht niet.
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 22:16
    Feit 3 klopt ,daarom is feit 1 ook ingevoerd.

    Verder zeg je nu dat de RVC wellicht niet wil doordat hij grootverdiener zou worden. Enkele posts terug stelde je nog de vraag aan mij waarom ik dacht dat de RVC niet wilde;-)

    Maar zoals ik al zei ik zit er niet bij en ik weet het niet en alles wat ik zou bedenken hoe het zou kunnen zijn zouden aannames zijn.

    Wat ik wel vind ,maar dat is mijn mening is dat ze niet boven heet salarisplafond uit moeten gaan en dat het een prestatiebeloning zou moeten zijn. BV : niet wedstrijd fit geen salaris;-)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11626
    woensdag 10 januari 2018 om 21:16
    Toptransfer.....tuurlijk.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:20
    Enerzijds zou ik het geweldig vinden om van Persie nog eens op de Nederlandse velden te mogen bewonderen. Oranje topscorer aller tijden! Is niet niks... maar als je hem dan zou moeten zien ploeteren op dat ku(ns)tgras van VVV, man man man
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 21:34
    Misschien zou hij op kunstgras nog wel eens heel goed uit de voeten kunnen;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:21
    Is dit een taak van de RvC? Ik dacht het niet. Dat zal ff lekker worden. Dan kun je alles wel gaan controleren.
    Geeft de koffiejuffrouw niet teveel koekjes bij de koffie?

    Sodemieter op! Neem een glas champagne en een dikke sigaar. En ga lekker ouwehoeren over je nieuwe vriendin van 16 met neptieten.
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    woensdag 10 januari 2018 om 21:36
    16 mag niet 18 wel!

    En als het goed is gedaan heb je alleen aan de grootte(niet altijd) dat het nep is;-)
    Vind ik leuk
    Piccolo +121
    woensdag 10 januari 2018 om 21:44
    Het moge duidelijk zijn dat van Persie dus naar Feyenoord gaat
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:53
    Laat Feyenoord nou maar naar Hanegem luisteren .
    Dat is een wijs man en die zeg nee niet doen .
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:53
    Kom op gewoon halen, alles is beter dan Kramer
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 21:54
    Met 34 jaar is Robin alleen van waarde als Mascotte, je denkt toch niet dat hij met 35 volgend seizoen nog van enige waarde kan zijn als opa.
    Vind ik leuk
    13 +10049
    donderdag 11 januari 2018 om 01:19
    Nou vind ik de mascotte van Feyenoord niet echt geweldig en Van Persie ziet er nog prima uit,
    Vind ik leuk
    rik1958 +368
    woensdag 10 januari 2018 om 21:58
    lekker halen, zijn we iig een kampioens kandidaat minder
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 22:11
    Ik snap de argumenten van de rvc, maar t zou wel ontzettend tof zijn om van Persie weer in de eredivisie te zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 22:21
    Mafkees wat moet je met zo een speler, voegt geen ene fluit toe.
    Vind ik leuk
    marcelvt +131
    woensdag 10 januari 2018 om 22:29
    Binnen welk bedrijf bepaald de RvC het aannamebeleid? Daar gaat de TD over. Als die niet goed functioneert kan die door de RvC ontslagen worden. Martin van Geel heeft voldoende bewezen wat zijn kwaliteiten zijn. Dit lijkt me weer eens een typisch broodje aap verhaal.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 00:28
    Mij ook. Een broodje Krabbendam met Gourka.

    Die 2 ... verzinnen altijd dingen die vanuit de RvC komen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    13 +10049
    donderdag 11 januari 2018 om 01:23
    Dat was toen ook met het zgn. ontslag van Van Geel. Dat werd heel boud gebracht. Er wordt dan gekletst door Krabmedan met de VvF, maar die zijn met 2 vd 5 commissarissen niet beslissend. Gelukkig leidde al dat gezeik toen niet tot verlies van focus en werd de beker gewonnen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 06:33
    Ja idd. Dat ja. Die proberen echt onrust te stoken, omdat van Geel ze boycot.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 januari 2018 om 23:06
    Tobtransfer! Jaag m nog eens weg pierre, alsjeblieft!!!!
    Vind ik leuk
    fr1963 +1928
    woensdag 10 januari 2018 om 23:30
    De meningen zijn wederom redelijk verdeeld. De naam v Persie voegt wel iets toe. Zijn ervaring ook. Kan hij jonge spelers beter maken? Meer vertrouwen geven? Kan hij zelf nog wel fatsoenlijk ballen? Niemand die het van ons allemaal beter weet dan Gio. Heeft met hem gespeeld en volgt hem al langer dan vandaag. Hij weet echt wel of Robin nog serieus iets kan toevoegen. Zou zijn eigen kop kosten als het straks fout gaat, dus Gio heeft er alle vertrouwen in. Laten wij 'leken' dan eerst maar eens afwachten voordat we hem al afbranden of juist alsnog het kampioenschap alvast toeschrijven....
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 00:33
    Van Persie is klaar en op. Feyenoord gaat hier niet meer van genieten.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12517
    donderdag 11 januari 2018 om 01:18
    Feyenoord haalt een naam binnen, geen fitte top speler van deze tijd.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2798
    donderdag 11 januari 2018 om 05:51
    34 alweer? Lekker laten waaien, joh.

    Maar ik snap Van Bronckhorst ook wel dat je wederom kampioen wil worden en zoals Feynoord nu voetbald, wordt je in 50 jaar nog geen kampioen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21501
    donderdag 11 januari 2018 om 07:12
    Doe normaal.
    Wel hofland de cler landzaat makaay etc halen en dan moeilijk doen hierover.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 10:18
    Geld in je zak houden zeker voor een blessuregevoelige, te oude lastige jongen die rijk genoeg is en nog even een paar centen wil meepakken. Deze jongen gaat voor onrust zorgen in een vriendenteam kijk maar eens terug naar zijn akkefietjes in het verleden. Ik snap Van Bronkhorst niet, domme actie om hem terug te halen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Van Bronckhorst moet verdeelde rvc Feyenoord overtuigen van toptransfer'