PSV begint 2018 met gelijkspel tegen Corinthians: Lammers held en schlemiel

    PSV begint 2018 met gelijkspel tegen Corinthians: Lammers held en schlemiel

    donderdag 11 januari 2018 om 06:54

    PSV heeft de eerste wedstrijd in 2018 gelijkgespeeld tegen Corinthians. In het Amerikaanse Orlando kwam de ploeg van Phillip Cocu niet verder dan 1-1. Sam Lammers was zowel de held als schlemiel.

    PSV begon sterk tegen de Brazilianen, kreeg kansen via Marco van Ginkel en Luuk de Jong, maar kwam toch op achterstand. Na een gemiste kopbal van De Jong tikte Rodriguinho even later eenvoudig binnen. PSV ging door waar het gebleven was en zocht nadrukkelijk naar een doelpunt.

    Corinthians wisselde in de rust alle elf spelers en Cocu bracht Pablo Rosario in de ploeg. De gelijkmaker van PSV viel bijna na ruim een uur. Een afstandsschot van Hirving Lozano werd gekeerd. De kansen bleven maar komen voor de Eindhovenaren, maar die werden verbazingwekkend niet benut. De Jong miste, evenals Gastón Pereiro en invaller Mauro Junior. In de extra tijd viel de gelijkmaker alsnog: Lammers maakte de goal na een scrimmage.

    Na de wedstrijd werden er strafschoppen genomen. De winnaar krijgt een extra punt in de Florida Cup. De strafschoppenreeks werd verloren door PSV. Alleen Lammers miste, waardoor Corinthians met de winst aan de haal gaat. PSV staat op één punt, Corinthians op twee.

    Plaats een reactie

    cheeks +2785
    donderdag 11 januari 2018 om 07:05
    Malen, Mauro, Gapko, Rosario en Lammers vielen heerlijk in. Met Gudmonsson, Obispo, Teze, Rigo en Piroe heeft PSV het geraamte voor de komende jaren al staan.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3060
    donderdag 11 januari 2018 om 08:22
    Eerst zien dan geloven...meestal eindigen enkele van deze spelers toch wel bij Willem II of NAC.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:12
    Hoe was de wedstrijd zelf? Want 1-1 tegen Corinthias die met rust 11 totaal andere spelers opstelt klinkt niet zo denderend.
    Vind ik leuk
    cheeks +2785
    donderdag 11 januari 2018 om 12:59
    1e helft gelijkwaardig. 2e helft veel beter mn de jeugd .
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7679
    donderdag 11 januari 2018 om 07:11
    Speelden goed zeg de 2e helft. En wat een namen bij Corinthians niet normaal zeg.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:37
    Haha bedoel je Kazim ???
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21072
    donderdag 11 januari 2018 om 07:13
    Nou succes
    Vind ik leuk
    dhrwobo +18720
    donderdag 11 januari 2018 om 09:02
    Dank je wel. Lief dat je wat succes met ons deelt. Ik dacht dat jullie het momenteel hard genoeg zelf konden gebruiken in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21072
    donderdag 11 januari 2018 om 13:05
    Gaat helemaal goed komen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:15
    Mallen de nieuwe depay! Wat een goede speler zeg en wat heeft psv toch veel fans in Mexico echt niet normaal!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7679
    donderdag 11 januari 2018 om 07:26
    Was mooi om te zien ja ! Wat een sfeer
    Vind ik leuk
    2cents +47200
    donderdag 11 januari 2018 om 08:54
    Jammer alleen dat je dat dan niet terugziet in dat vrijwel lege stadion.
    Vind ik leuk
    R2 +4835
    donderdag 11 januari 2018 om 11:12
    Ik vond dat de onderste ring best goed gevuld was. Het zal best zo zijn dat PSV veel mexicaanse fans heeft en dat Corintians een aantal fans mee had, maar je kan bij zo'n toernooitje ook niet verwachten dat het helemaal vol zit.
    Vind ik leuk
    2cents +47200
    donderdag 11 januari 2018 om 11:20
    Aan de “overkant” op de onderste ring zat nog best wat publiek, maar voor de rest blijkt dat de lokalen toch vooral voor andere sporten of grotere sterren gaan.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 07:47
    Is deze wedstrijd nog terug te kijken? Ik ben ineens erg benieuwd naar het spel van de jonkies als ik de reacties hier lees.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 08:08
    Google... en het viel wel mee heb geen nieuwe Messi of kluivert gezien
    Vind ik leuk
    tannat +4565
    donderdag 11 januari 2018 om 08:26
    Messi en Kluivert in dezelfde zin?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 08:37
    Wou je zeggen dat kluivert slecht was???

    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 08:55
    Kluivert heeft een mooie periode bij psv gehad met een doelpunt dat psv kampioen heeft gemaakt
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 09:22
    Probeer het nog eens alleen nu met een echte prijs
    Vind ik leuk
    SimonSays +3517
    donderdag 11 januari 2018 om 09:09
    Dus als je niet op hetzelfde niveau zit als Messi dan ben je slecht?
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 09:22
    Vertel waarom is dat volgens jouw zo? En waren stel je iets met een vraag?
    Vind ik leuk
    SimonSays +3517
    donderdag 11 januari 2018 om 09:39
    Goed, het is nog vroeg en ik snap dat lezen dan nog lastig is. Ik leg 'm helemaal voor je uit.

    Jij: ".. en het viel wel mee heb geen nieuwe Messi of kluivert gezien"

    tennat: "Messi en Kluivert in dezelfde zin?" (aangevend dat Messi en Kluivert niet van hetzelfde niveau zijn).

    Jij: "Wou je zeggen dat kluivert slecht was???"

    Nee, dat zei tennat absoluut niet.

    Ik: "Dus als je niet op hetzelfde niveau zit als Messi dan ben je slecht?" - geniale observatie.

    Dus als je volgens een forumlid Messi en een andere voetballer niet in 1 zin kan noemen wil het niet zeggen dat de andere voetballer meteen slecht is, iets dat jij wel zo lijkt op de vatten.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 09:44
    Oké geeft het wordt “of” aan dat Messi en kluivert effe goed zijn of iets dergelijks...


    Ben je slim of ben je dom? Geef ik nu zeker aan dat slim en dom gelijk aan elkaar is???
    Vind ik leuk
    SimonSays +3517
    donderdag 11 januari 2018 om 10:09
    tannat zijn verontwaardiging over het gebruik van Messi en Kluivert in dezelfde zin geeft aan dat er sprake is van een niveauverschil tussen deze spelers, ongeacht welk voegwoord jij gebruikt.

    Jij veronderstelt vervolgens ten onrechte dat tannat het niveauverschil uitlegt als dat Kluivert slecht was.

    Slim en dom zijn elkaars tegenpolen en dit is dus niet te vergelijken met 'Messi of Kluivert'.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:18
    Wat? Wil je zeggen dat ik geen nieuwe Ronaldo of Berghuis heb gezien, een foutieve zin is?!

    Inderdaad, vergelijking is uiterst bizar.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:42
    In Amsterdam zeggen we nu je schijt uit je bek
    Vind ik leuk
    R2 +4835
    donderdag 11 januari 2018 om 11:34
    Het woord "of" duidt alleen op de aanwezigheid van een extra optie. Over de kwaliteit van Kluivert of Messi zegt dat dus helemaal niets.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 11:43
    Het zegt wat ook over de spelers van PSV inderdaad... je komt er wel jochie
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7679
    donderdag 11 januari 2018 om 20:16
    Inderdaad kluivert zat meer op de bank in het buitenland dan dat hij voetbalde. Dan snapte er toch ook geen hout van. Messi heeft meer kwaliteit in zijn linker sok dan kluivert zijn beide benen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 08:11
    Op YouTube vindt je vast wel de hele wedstrijd ergens.
    Vind ik leuk
    2cents +47200
    donderdag 11 januari 2018 om 08:55
    Gewoon even ziggo replay tv gebruiken. ;)
    Vind ik leuk
    Boyette +50
    donderdag 11 januari 2018 om 09:52
    de samenvatting komt nog wel een keer of 10
    maar kun je met fox sports go niet gewoon de hele uitzending terugkijken. anders gewoon via uitzendinggemist van je provider

    ach en vanmiddag komt gewoon de volledige wedstrijd op fox 3

    maar je had hem toch ook gewoon vannacht kunnen kijken.. of moest je werken?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Romario9 +9414
    donderdag 11 januari 2018 om 10:10
    Nu maar hopen dat Cocu deze jonkies ook in de competitie een kans gaat geven.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    donderdag 11 januari 2018 om 10:32
    Zolang het resultaat maar voorop blijft staan. Het is geen speeltuin..
    Vind ik leuk
    Romario9 +9414
    donderdag 11 januari 2018 om 11:08
    Natuurlijk, maar winnen met leuk voetbal is natuurlijk prettiger dan met kut voetbal zoals we dit seizoen te vaak hebben gezien.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34826
    donderdag 11 januari 2018 om 11:30
    Dit seizoen is al een.stuk beter dan vorig jaar.
    Vind ik leuk
    Bizzy +15999
    donderdag 11 januari 2018 om 11:21
    amen
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 10:53
    Zoetje mag ook wel eens wat strafschoppen tegen gaan houden hoor...
    Vind ik leuk
    Futjebal +1158
    donderdag 11 januari 2018 om 11:49
    Ja inderdaad ...want die Brazilianen namen ze toch slecht??????... jij hebt duidelijk niks gezien
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 13:14
    Nee klopt, ik heb het niet gezien. Maar ik heb in totaal ook pas twee keer mogen zien dat hij een penalty heeft gestopt. Is een punt waar hij niet bepaald in uitblinkt...
    Vind ik leuk
    Futjebal +1158
    donderdag 11 januari 2018 om 15:28
    Maar als je het niet hebt gezien kun je niet zo'n reactie plaatsen. Dan kun je ook zeggen..zo die Lammers..lekker spitsje..scoort alweer...slaat ook nergens op
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1454
    donderdag 11 januari 2018 om 11:33
    Leuke speler die Malen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV begint 2018 met gelijkspel tegen Corinthians: Lammers held en schlemiel