Toptransfer 'moeilijk' voor Vitesse: Kijk naar miljoenen van Ajax voor Schuurs

Toptransfer 'moeilijk' voor Vitesse: "Kijk naar miljoenen van Ajax voor Schuurs"

donderdag 11 januari 2018 om 07:42

Vitesse gaat zelf geen actie ondernemen op de transfermarkt zolang er geen uitgaande transfers zijn. Bij de Arnhemmers is vooral Alexander Büttner kandidaat om te vertrekken en bestaat er interesse voor Milot Rashica.

"Wij hebben een kwalitatief goede groep", zegt technisch directeur Marc van Hintum in de Gelderlander. "Wij zien helemaal geen noodzaak om deze winter in te grijpen. En dan nog: met de bedragen die nu rondgaan, kijk naar de miljoenen van Ajax voor Perr Schuurs, is een toptransfer hartstikke moeilijk. In die prijzenslag kunnen wij niet mee. Denk bij ons aan de bedragen die de laatste drie jaar zijn betaald. Dat gaat om tonnen. We hebben een uitstekende transferzomer achter de rug. Maar we moeten nog altijd tekorten inlopen."

Vitesse geeft tijdens het trainingskamp veel jongelingen een kans. "We hebben gewoon negen jeugdspelers mee op het trainingskamp. Dat zegt hartstikke veel. Vitesse is geen koopclub. Helemaal niet", aldus Van Hintum, die wel rekening houdt met uitgaande transfers. "Er ligt nu geen bod voor Büttner of Milot Rashica. Maar we zijn overal op voorbereid. We hebben de schaduwlijsten klaar. Dat is een steeds veranderende lijst. Daarin zit het werk van de scouting."

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 07:48
Klopt. Niemand ziet Vitesse als een koopclub met de innige band die ze hebben met Chelsea.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:02
Zie ze meer als een van de clubs met een structureel finacieel probleem en waar de regio liever naar Amsterdam arena rijdt.
Vind ik leuk
Rich +427
donderdag 11 januari 2018 om 08:06
Met een structureel financieel probleem ben ik het mee eens. Maar met naar Amsterdam rijden? Ze kunnen toch ook gewoon bij NEC gaan kijken. Zien ze ook al beter voetbal en is dichterbij:)
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 08:07]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:11
Zeg het ze! Provincie Utrecht, oost Nederland, zeeland en Limburg hebben een groot aantal Ajax supporters. En de rest ook wel alleen veel minder en dat is het probleem. Utrecht probeerd al jaren om Utrechtse Ajacieden binnen te halen.
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 09:00
Limburg veel Ajax supporters? Geen idee hoe je daar bij komt. Wanneer men geen fan is van Fortuna, Roda, MVV of VVV, is het of PSV of Schalke en de 2 Borussia’s. Ajax supporters zijn net zo zeldzaam als de wilde kat...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:24
Ik kom uit Amsterdam zit al jaren in het stadion en Limburgers ken er een hoop allemaal uit het vakje...


Daarbij foxsports heeft in opdracht van eredivisie CV elk jaar een onderzoek. Dus nee ik neem het niet van jouw onderzoekloze onzin over.
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 12:52
Ja want dat zijn inderdaad alle Limburgers die er zijn, die bij jouw in die stinksporthal zitten. Ik hief geen onderzoek te doen, aangezien ik er zelf woon.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:25
Zoek een club die beter is hoef je niet zo jaloers op ons te zijn...

Je kan roepen wat he wil maar arena’s worden er door ons in alle grote landen neergezet. En over PSV waren ze ook duidelijk in het buitenland... wat was het ook alweer anti voetbal?

En beetje respect naar je broodheren zonder onze belasting geld bestond Phillips allang niet meer en PSV ook niet.

Succes mister ik ken 1.11 miljoen mensen geloof je alleen zelf in btw
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 14:27]
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 15:24
Zonder Philips zat je in het donker in de arena
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:15
Denk je dat echt? Volgens mij waren de Duitsers de uitvinders en heeft Phillips zijn verlichting divisie verkocht en is het nu al een tijd een Amsterdamsche bedrijf. En Phillips is gewoon een van de partijen die mee heeft betaald aan de bouw van de arena. De reclame op de schermen waren niet meer dan dat. Tv is niet vervangen voor een Sony ofzo alleen de lettertjes haha

Je bent echt een schaap volledig onopvallend in de maatschappij zeker?
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 16:24
Je hoeft niet te schreeuwen om op te vallen....dat scheelt. Ik doelde uiteraard op de gekopieerde verlichting die voor de wedstrijden wordt getoond. Hopelijk krijg je er zelf veel vertrouwen door om anderen af te zeiken, is ook een vorm van narcisme, maar met name onzekerheid
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:27
Narcist zeg je? Klopt en we zijn ook gewoon de beste!!!
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 16:29
Narcist valt samen met een persoon en niet met een onderwerp...of lijdend voorwerp in jullie geval. Gelukkig vind je jullie zelf het beste, anders zou je de verkeerde club supporteren. We zullen het zien in april/ mei
Vind ik leuk
Laufen +44
donderdag 11 januari 2018 om 09:31
Maar daar komen er steeds meer van
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 12:54
Die Wilde katten wel ja
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:07
In mijn vak in de Arena zitten ook vele Limburgers volledig uitgedost met sjaaltjes, petten en mutsen, net als in de metro opweg naar het stadion tijdens wedstrijddagen je volop Limburgs om je heen hoort praten.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:07
Precies, in Limburg hebben ze gewoon verstand van voetbal.
Vind ik leuk
JanTa48 +1753
donderdag 11 januari 2018 om 11:42
Klopt, en heb respect voor deze supporters die vanuit Brabant en Limburg trouw elke thuiswedstrijd weer aanwezig zijn.
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 12:56
Ik niet, verhuizen of een club in de regio supporten.
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 12:55
We zijn overal, dat klopt.... wist niet dat Limburgs een taal was..
Vind ik leuk
JanTa48 +1753
donderdag 11 januari 2018 om 14:15
Is het ook niet, het is een spjaakgebjek.
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 15:22
Sjpaakgebrek ;-)
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 10:36
Dan verhuis ik naar Limburg.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:54
Mag je in maastricht wel een vestiging beginnen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:46
Ajax supporters in de regio noemen wij geen supporters maar gloryhunters.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:59
En jouw noemen we geen casuals maar hersenloze
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:11
Wat een spelling... "Jouw en probeerd"?? ff je school afmaken knulletje en dan mag je weer meepraten.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:33
“Wat een spelling... "Jouw en probeerd"?? ff je school afmaken knulletje en dan mag je weer meepraten.”

Tjonge Fieldhouse Casuals.. Mag het nog een vleugje arroganter? Ga jij bepalen wie er wel en niet mogen meepraten of mogen reageren op je zielige gloryhunter-opmerking? Wees blij dat je überhaupt nog reacties krijgt op je populistische gebral om likes te vergaren van eveneens afgunstigen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 10:57]
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 12:58
De opmerkingen van de zogenaamde technicus zijn nu ook niet om naar huis te schrijven
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:07
Polly11 Neemt niet weg dat Fieldhouses Casuals een inhoudelijke discussie uit de weg gaat. Zijn populistische opmerking, dat provinciale Ajax-supporters in de regel gloryhunters zijn, is eveneens niet echt een statement van een groot denker.

Anderen vervolgens zo denigrerend aanspreken op spel- en grammaticafouten lijkt me puur een zwaktebod van iemand, die geen verdere onderbouwing op zijn nietszeggende oneliner weet te geven, wanneer er om gevraagd wordt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 13:09]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:09
Hoezo een nietszeggende oneliner? Ik geef gewoon aan hoe wij dat soort "supporters" noemen. Ik zeg niet dat ze geen supporter van Ajax/Feyenoord mogen zijn maar ik geef alleen aan dat ze maar om 1 reden fan zijn en dat zegt iets over hun persoonlijkheid. maar volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:46
Haha O want om drank aan herzenlozen te verkopen moet ik kunnen schrijven? En wiskunde is altijd mijn sterkste punt geweest das ook het enigste wat telt op deze aardbol. Taal is relatief en de van dalen loopt de straat taal achter na. Zeg het woord vaak genoeg verkeerd en hij staat erin. Maak het sommetje heel vaak fout en hij blijft fout.


Kortom succes met je verzonnen taal knobbeltje.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:53
Het is enige en niet enigste...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:09
Lezen kan je dan weer niet he
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 12:57
Van Dale
Vind ik leuk
ihvmmdk +4702
donderdag 11 januari 2018 om 13:30
LOL jouw grammatica is beneden pijl. :D
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:03
Zielig zeg... Mag je in de provincie geen echt Ajax-hart hebben zonder als gloryhunter te worden neergezet? Hoe noemen jullie de vele provinciale fans die PSV of Feyenoord supporten? Dr afgunst naar de Amsterdamse recordclub kent voor sommigen schijnbaar geen grenzen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:14
Psv fans in de regio heb je amper. Ze zitten voornamelijk in Brabant waar ze ook vandaag komen.
Feyenoord supporters in de regio zijn ook gloryhunters. Die mensen zijn maar om één reden voor die club geworden en dat is niet omdat ze onderaan in de competitie staan.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:48
Fiedhouses casual

Ik weet niet uit welke provincie je vandaan komt of welke club je aanhangt, maar zover ik weet geniet PSV ook de nodige support vanuit Limburg (en hier en daar ook uit andere regio’s).

Je gelul dat mensen uit de provincie geen affectie of liefde met een grote Nederlandse topclubs mogen of kunnen hebben en enkel uit zijn op gloryhunten, is ronduit triest.

Enig empatisch vermogen om je te verplaatsen in een ander is je blijkbaar vreemd.

Dat jij je wentelt in chauvinistisch gedrag en je je misschien niet over je dorps- of provinciegrenzen durft te begeven, maakt iedereen die meer een wereldse voetbalblik op het leven heeft, niet gelijk een gloryhunter or whatsever.

Prima dat je uitdraagt je local club te supporter, niets mis mee, maar veroordeel anderen niet op basis van jouw beperkte kijk op het leven of op basis van vooroordelen zou ok zeggen.

Niemand zal je vice versa verwijten, dat meer voelt voor je lokale cluppie en je meer houdt van je plaatselijke club, die zich wellicht ergen beweegt in de krochten van een competitie.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 11:01]
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 13:01
Midden Limburg en een stuk Noord gaat naar PSV inderdaad. midden Limburgers voelen zich vaak ook meer Brabander. Iedereen kan de club supporteren die hij wil, al zul je dit in andere landen niet snel zien. Dit is ook het probleem in Nederland. Chauvinistisch moeten we zijn...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:09
Hou toch op PSV heeft geen grote aantrekkingskracht.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4702
donderdag 11 januari 2018 om 13:32
LOL PSV heeft geen fans :D Dat is, als je die mensen die in die megastal zitten fans kunt noemen.
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 10:38
Die heten ook gloryhunters. Een vent support zijn local club.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:55
Goh Dicky, een vent support zijn local club... Bijna eng zo’n uitspraak. Heeft uit de pas lopen nog een sanctie of straf ook?

Ben even blij dat ik niet bij jou in de provincie woon, maar alhier gewoon kan democratisch kiezen voor welke club ik hè meeste voel.

Ook al is Ajax mijn local club, wat mij betreft is iedereen vrij om in deze omgeving te kiezen voor welke andere Nederlandse of buitenlandse club dan ook.

We leven hier gelukkig niet onder een dictatoriaal bewind.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 11:00]
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 11:08
Hier ook niet. Het betreft overduidelijk mijn mening. Maar sympathisanten van jouw clubje hier in Arnhem die de wedstrijdjes braaf op Fox volgen en vervolgens mee willen praten neem ik niet serieus. En dat soort mensen heb je heel veel op heel veel plaatsen. Het is te makkelijk en het behoeft geen ruggengraat om voor een grote club te zijn.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:21
Je neemt fans (of sympathisanten zoals jij ze omschrijft) uit de provincie, die de wedstrijden van favoriete club op FOX Sports volgen niet serieus, omdat ze niet jouw plaatselijke club supporten? Wat is dat voor enge mening?

En wat heeft je lokale club steunen in godsnaam met het tonen van ruggengraat te maken?

Als jij verliefd wordt op een vrouw uit Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven, mag je die dan ook niet beminnen, omdat je je local women daar mee afvalt? Stel dat het je grote liefde blijkt te zijn. Toon je dan geen ruggengraat als je toch overstag gaat?
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 11:46
Op het moment dat je je lokale club steunt dan doe je dat in de wetenschap dat die club minder succesvol is dan de top 2 dan wel Feyenoord. Het vergt karakter om in goede en slechte tijden achter zon club te staan. Sympathisanten van grote clubs hebben daar geen last van. Zij kijken naar hun club die altijd succesvoller is dan de lokale bvo. Zij missen de ruggengraat om achter een team te staan dat weinig succes kent. Zij zijn geen fan van een club. Zij zijn fan van het succes van die club. Zonder dat succes hadden zij nooit voor die club gekozen. Vandaar gloryhunters.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:07
Dicky, Ik kan niet anders concluderen dan dat je een erg generaliserende blik hebt. Er lopen overal gloryhunters rond, of dat überhaupt verwijtbaar is betwijfel ik, een ieder is vrij te doen en te laten wat het wil.

Maar iedereen die niet het sjaaltje van zijn of haar lokale club wil dragen en meer sympathie voelt voor een andere grotere club uitmaken voor gloryhunter of successupporter, tja.

Je stelt het als een onlosmakelijk feit dat je je lokale club hoort te steunen, omdat de prestaties minder zijn dan bij de traditionele top drie. Als je je daar niet aan conformeert, dan ben je dus een gloryhunter.

Je mening strookt sowieso niet met al die provinciale Feyenoordsupporters die decennialang hun club trouw bleven zonder prijzen.. Er werd niets voor niet altijd gezegd, dat je geen Feyenoorder voor je plezier bent. Zonder succes.
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 12:13
Dat is dan ook totale onzin. 2 kampioenschappen, 2 bekers, 1 Europa cup in de afgelopen 20 jaar en dan vervolgens roepen dat je geen Feyenoord supporter voor je lol bent. Ik noem dat aanstellerij. Feyenoord heeft het nooit slecht gehad.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:43
Noem het onzin. Topclub Feyenoord is sinds 1984 drie keer kampioen geworden. In 1993, 1999 en 2017. Dat is drie kampioenschappen in 32 jaar tijd. Won in 22 jaar tijd twee keer de KNVB-beker en had vijftien jaar terug een uitschieter met jet winnen van de UEFA-cup. Dat’s nou niet direct een grootse erelijst ten opzichte van PSV en Ajax, die het legioen doet glimmen van geluk. Feyenoord heeft het nooit slecht gehad lijkt me een beetje naast de feiten.
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 15:09
Vergelijk het eens met de andere clubs. Een Feyenoorder heeft het nooit slecht. Ze zijn alleen niks gewend.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:59
Hulde Bertje! Nuchtere, non-bevooroordeelde meningen zijn zeldzaam, en hebben we nodig op VP :)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:07
Wat een onzin zeg.. moet je als provinciaal dan maar bij je club uit de regio op de tribune gaan zitten, ongeacht of het voetbal je aantrekt? Als je je vriendin van buiten de provincie haalt.. is dat dan ook direct een importbruid?
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 12:53
Welke glory?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:10
Uit welke privincie komen oa van Basten, Wouters,de Wit, Vanenburg, Sneijder?? Uit Utrecht. Een echye Amsterdammer zou deze opmerkingen nooit maken.. Een provinciaal wel!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:32
In Nijmegen, moeten ze Boekhoorn en de Gemeente smeken voor geld.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:39
Rich, of moet ik zeggen koosje? is nl ook een account van jouw.
Iedereen kan aan het typen zien dat jij voor de pandaclub bent.
Doe niet zo schijnheilig man.Kom voor je club uit, en niet zo zielig doen, omdat alles beter gaat een stukje verder op.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:58
Man man man. Nog nooit zo'n hypocriet bericht gelezen!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:01
Voor alles moet een eerste keer zijn.
Vind ik leuk
Rich +427
donderdag 11 januari 2018 om 09:20
Te eerste ik ben geen Koosje en ten tweede mijn voorkeur gaat uit naar Feyenoord en niet naar NEC.
Vind ik leuk
Rodajc +2945
donderdag 11 januari 2018 om 12:56
Daarom speelt Vitesse een niveau hoger..?
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 16:37
Succes supporters uit de regio bedoel jij.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:11
Hoe heten ze bij jullie? O wacht dr komt gewoon niemand toch? Ook jij gaat niet elke week dat weet heel Nederland nu wel.

Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 18:06
Ik ga al 32 jaar vriend, dus niet zo raar praten.
Vind ik leuk
NederBelg +1259
donderdag 11 januari 2018 om 08:16
Als Chelsea je gaatjes opvult hoef je ook niks te kopen. Meer een huurclub dus.
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 18:07
Zegt iemand waarvan de club al twee keer van Chelsea een speler huurt !
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:30
NAC, heeft een innige band met Manchester City.
En zo kan ik nog wel doorgaan.
Utreg, heeft een innige band met Fransje.
Hadden ze die niet, dan was het ook huren geweest.
Veel clubs huren, dus weer hetzelfde knip en plak gezeik.
Vind ik leuk
52N6E +579
donderdag 11 januari 2018 om 08:46
PEC heeft vorig jaar ook veel huurlingen gehad en dat werkte niet. Nu ze slim en weloverwogen (binnen het team passend) hebben ingekocht zie je dat terug in de prestaties. Nijkamp en zijn team doen dit al jaren uitstekend.

De denkfout die veel teams maken die net onder de top 3 presteren (behalve AZ) dat je met kopen of huren van talenten de problemen in je selectie oplost. Of je hebt veel te veel geld en het maakt niet uit. MAar presteren in teamverband gaat verder dan kwalitatief een goede aankoop of huurspeler zijn...
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 18:04]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:16
AZ presteert niet net onder de top 3, az is op basis van resultaten in de laatste 10 jaar misschien wel gewoon de derde club van Nederland.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:55
Huren is lekker goedkoop voor de meeste clubs maar daar zitten genoeg haken en ogen aan. Bij PEC viel het kwartje gelukkig.
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 10:43
Vitesse huurt omdat het geen miljoenen kan betalen voor spelers als Mount. De voorkeur gaat uit naar goedkoop spelers definitief vastleggen. Maar als dat niet kan en er is geen aanwas vanuit de jeugd dan wordt er gehuurd. Over de jeugd gesproken. Dit jaar hebben met Ten Teije, Houwen, Van Bergen, Faye, Oude Kotte, Lelieveld al 6 jeugdspelers minuten gemaakt in het eerste. Alleen willen mensen dat niet zien. Zij praten liever over de huurlingen van Chelsea.
Vind ik leuk
Rich +427
donderdag 11 januari 2018 om 09:37
Ik heb niks tegen Vitesse of welke andere club dan ook, heb echter wel iets tegen de beleidsbepalers die innige banden met andere clubs zijn aangegaan en zo de broek op houden om voor de buitenwereld hun onkunde te kunnen verdoezelen.
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 12:02
Nee hoe komen wij erbij dat jij iets tegen Vitesse hebt. Het is wel duidelijk wat jij bent.
Vind ik leuk
Rich +427
donderdag 11 januari 2018 om 12:16
Zoals eerder Dicky, ben geen NEC supporter. Als er een geintje gemaakt wordt of er wordt iets gezegd over hun clubje dan voelen velen zich aangevallen en ben je meteen een NEC supporter.
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 14:50
Nee natuurlijk ben jij geen NEC supporter. Daar heb je karakter voor nodig. Jij bent een Feyenoord fan uit de provincie. Waarschijnlijk omgeving Nijmegen.
Vind ik leuk
Rich +427
donderdag 11 januari 2018 om 15:05
Nee Dicky wederom fout, kom uit de provincie Brabant:).
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 15:13
Dat zeg ik, Feyenoorder uit de provincie.
Vind ik leuk
Rich +427
donderdag 11 januari 2018 om 15:20
Ja je hebt gelijk want tenslotte komen we allemaal uit een Provincie.

(Nijmegen is Provincie Gelderland)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:03
Het zijn juist wij ,de vitesse aanhangers die steeds een krasje op de tong hebben door het steeds over een pandaclub te hebben. In Nijmegen is op dit moment gewoon meer te beleven dan in onze glasbak. Ik als vitessenaar ben jaloers dat Nek bovenaan staat en wij steeds verder wegzakken
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:17
Hahaha een nek supporter met die zich voordoet als Vitessenaar. Ze worden steeds wanhopiger in Nijmegen..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:57
Ach, het is ook wel eenzaam in de juup.
Dan ga je bij de beste van Gelderland vervelend doen.
In het weekend gaan ze weer naar Ouwehands Dierenpark.
Om hun mascotte te bewonderen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:56
Nikos, we weten dat jij een Nekkertje bent.
Doe nou niet zo achterlijk.
Vind ik leuk
Grumpy +346
donderdag 11 januari 2018 om 11:06
Nikos, jij bent de domste pandabeer die ik hier heb gezien.
Het lijkt ook net echt, wat een droeftoeter.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:20
Lekker scherp op de vroege ochtend Utreg!!

Goed bezig haha
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:25
nee wel een huurclub
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 10:35
Mooie constructie hoor. Die Mount zou voor iedere club in de Eredivisie een versterking zijn. Anders onhaalbaar en nu in het geel zwart. Maar we zijn ook erg blij met Lelieveld, Kashia, Oude Kotte, Faye, Serero, Bruns, Foor, Rashica, Matavs, Linssen enz.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:08
Ooit had Vitesse een ijzersterke jeugdopleiding. In elke leeftijdscategorie stond er een jeugdteam uit Arnhem in de bekerfinale. Zou mooi zijn als ze daar weer stappen kunnen maken.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:20
Klopt. Nu lopen de Chelsea spelers de eigen talenten voor de voeten
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 16:42
Valt reuze mee.eerst jezelf meer verdiepen in onze club voordat je iets roept.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:10
Mwah..kan een aardig lijstje huurlingen uit Londen maken van de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 18:28
Welke stonden er in de basis, vorig seizoen alleen Baker alle wedstrijden gespeeld en dit seizoen Miazga tot nu toe alle wedstrijden gespeeld. Van Ginkel speelt al twee seizoenen bij psv en Traore een heel seizoen bij ajax. Beiden van Chelsea gehuurd en nooit wat over gehoord.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:42
Vitesse is ook niet de enige club die spelers huurt. Basis of niet maakt niet uit. Eigenlijk is het nog erger dat de meeste huurlingen niets toevoegen. Ging mij erom dat van Hintum Vitesse geen koopclub vindt. Klopt! Maar ook geen opleidingsclub door de huurlingen. Al zijn Miazga en Mount prima spelers en Baker was dat ook.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 07:48
Geen koopclub idd maar wel een huurclub! ;)
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 18:09
Zegt iemand die zijn eigen club niet op zijn profiel aangeeft.
Vind ik leuk
Koeroe +3438
donderdag 11 januari 2018 om 07:49
We hebben gewoon negen jeugdspelers mee. Ja als de helft van het eerste niet fit genoeg is.. je wilt toch 11 tegen 11 kunnen spelen
Vind ik leuk
Rich +427
donderdag 11 januari 2018 om 07:50
Dus met andere woorden volgens Marc gaat het gewoon goed.
Vind ik leuk
Edward +205
donderdag 11 januari 2018 om 07:53
Miljoenen van Ajax voor schuurs ?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:37
Ja. Transferrecord JL, en dat stond voor Schuurs op 2,5mln.
Met clausules kom je rond de 3 mln uit.
Vind ik leuk
B3v3r +168
donderdag 11 januari 2018 om 08:39
Snapte ook niet precies wat hij hier mee wilt zeggen...
Vind ik leuk
Edward +205
donderdag 11 januari 2018 om 09:19
Dus jullie vinden 2 miljoen al miljoenen ??? Sorry maar dan kom je echt een ei er is 2018 he wakker worden
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 10:46
2 miljoen voor een talent uit de juup is voor de subtop niet te doen.
Vind ik leuk
Edward +205
donderdag 11 januari 2018 om 11:47
Haha 2 miljoen staat gelijk aan 5 ton en het is een buitengewoon talent dus valt best mee
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 12:00
Volgens mij mis je het punt. De top 2 en in mindere mate Feyenoord kunnen 2 miljoen kopen voor spelers voor de bulk. Subtoppers kunnen dat totaal niet. 2 miljoen is een bedrag dat Vitesse uitgeeft voor 3 spelers waarvan al zeker is dat ze het niveau aankunnen. Vitesse kan geen 2 miljoen euro uitgegeven voor één speler uit de Juup aangezien ze dan al bijna door het budget heen zitten. De fout van veel mensen die voor grote clubs zijn is dat ze clubs als bijvoorbeeld AZ, Heerenveen, Vitesse willen vergelijken met hun eigen club. Dit kan niet. Deze clubs hebben niet dezelfde mogelijkheden. 2 miljoen voor Schuurs is voor alles onder Feyenoord totaal niet te doen.
Vind ik leuk
Edward +205
donderdag 11 januari 2018 om 14:20
Wat is nou je punt ? Feyenoord zal nooit 2 miljoen betalen voor een talent uit de Jl omdat die dat niet kunnen maken ze hebben net hun financiën weer op orde.
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 15:12
Dat Feyenoord het niet kan vraag ik mij af. Maar alles daaronder kan het sowieso niet. Dat is het punt.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 07:53
Dan moet je ook spelers voor 40 miljoen verkopen
Vind ik leuk
Alain2708 +4325
donderdag 11 januari 2018 om 07:55
Beter kunnen kopen dan huren Marcje..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:04
Bij een gezonde club staat het kapitaal op het veld..in het verleden veel teveel geleund op huurspelers.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 08:43
En hoe zou dat komen denk je...? Misschien omdat er geen kapitaal was? Als de russen er niet waren geweest, was de club er niet meer geweest. Nou, dan maar een stel huurlingen van Chelsea hoor. Maar blijkbaar zien sommige mensen hier hun eigen club liever failliet gaan. Makkelijk praten totdat jouw club in hetzelfde schuitje zit.
Vind ik leuk
52N6E +579
donderdag 11 januari 2018 om 08:43
Wat een domme opmerking van van Hintum... of eigenlijk is het precies een weergave van de situatie bij Vitesse.

LEgioen van huurlingen en geen goede scouting. Als zelfs PEC in staat is om maar liefst 5 spelers in de selectie te hebben die bij Vitesse niet zouden misstaan. Dan moet Vitesse toch in staat zijn om een slag te slaan op de transfermarkt in September of januari?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:45
De opmerking van jouw is ook niet al te slim.In September zit de transfermarkt al dicht,hoe moeten ze dan spelers halen??:0
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 10:58
De opstelling van Vitesse vs PSV: Pasveer ( gekocht ) Lelieveld ( eigen jeugd) Kashia ( gekocht, al 8 jaar captain ) Oude Kotte ( eigen jeugd ) Miazga ( gehuurd voor het 2e seizoen op rij ) Faye ( eigen jeugd ), Bruns ( transfervrij ) Foor (transfervrij ) Mount ( gehuurd ) Rashica ( transfervrij ) Matavs ( gekocht ) Linssen ( gekocht ). Vitesse heeft 5 huurlingen waarvan er 1 of 2 in de basis staan afhankelijk van blessures, schorsingen, programma. Dit jaar hebben 6 jeugdspelers minuten gemaakt in Vitesse 1 (hoeveel bij PEC?). Welke 5 spelers van PEC zouden bij Vitesse passen? Tot nu hebben Achenteh en Van der Werf vooral bewezen dat de stap van Zwolle naar Arnhem veel te groot is. Misschien dat Thomas wat is. Maar op Mokthar, Saymak zitten we niet te wachten.
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 16:44
Niet op die gast reageren Dicky, bij de eerst volgende topic begint hij weer over hetzelfde te zeuren en kun je het weer uitleggen.
Vind ik leuk
Guust +4106
donderdag 11 januari 2018 om 08:46
Büttner, daar ga je ook geen drol meer voor krijgen, dus daar kun je zoiezo geen rekening mee houden qua inkomsten.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:22
Buttner kunnen ze beter gratis weg doen

Scheelt salaris :P
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:17
Het is meer een huurclub
Vind ik leuk
Vak-DD +8473
vrijdag 12 januari 2018 om 16:44
Papegaai.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:21
Die Büttner mislukt werkelijk waar overal he....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:29
Marc maakt het je zelf niet zo moeilijk! Haal een nieuwe keeper uit de juup een linksback en 2018 ziet er al een stuk rooskleuriger uit.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 09:45
Pietje, traint mee.Kan niet slechter zijn dan Pasveer.
Vind ik leuk
Het Brein +2483
donderdag 11 januari 2018 om 10:04
De selectie is zooo slecht dit seizoen! Eerst maar een keeper halen aub..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:04
Vitesse is geen koopclub maar een huurclub!
Vind ik leuk
RtdDub +657
donderdag 11 januari 2018 om 10:06
"Er ligt nu geen bod voor Büttner"

Joh?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:20
Een prima en realistische reactie van Marc van Hintum. Eindelijk iemand die het snapt. Zeven jeugdspelers mee op trainingskamp naar Oliva. Maar waarom Luc Castaignos halen als Lars ten Tije als jeugdspeler al klaar staat? Daar zit kennelijk de wrijving en afweging tussen een trainer die op de korte termijn denkt, en de beleidsman die zijn vizier op de langere termijn heeft gericht.
Vind ik leuk
0260165 +540
donderdag 11 januari 2018 om 11:35
Als je op die tekorten wilt inlopen moet je eindelijk weer eens je spelers voor een serieus bedrag verkopen, want dat is na van Ginkel nooit meer gebeurd....
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 12:06
Afgelopen seizoen voor 20 miljoen verkocht dat is goed te noemen voor een subtopper. Heerenveen doet het bijvoorbeeld wel vaak iets beter. Maar Vitesse doet het niet slecht.
Vind ik leuk
0260165 +540
donderdag 11 januari 2018 om 12:19
Als je kijkt naar de kwaliteit van de spelers. 3 miljoen voor Nakamba, minstens 10 miljoen waard. 3,5 miljoen voor van Wolfswinkel, PSV slaat bod van 7 miljoen op Luuk de Jong af. 3 miljoen voor Vako ook niet echt superveel....alleen Zhang voor 7,2 miljoen is dan nog aardig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 12:21]
Vind ik leuk
Dicky +7921
donderdag 11 januari 2018 om 19:35
Van Wolfswinkel is verkocht voor 5 miljoen door een clausule in zijn contract. Nakamba had een contract voor nog 1 seizoen. Dan is 3,5 miljoen een prima bedrag. Hij is ook echt geen 10 miljoen waard. Vako liep ook uit zijn contract. Zhangs transfer is spectaculair. Maar ik ben ook wel met je eens dat bijvoorbeeld Heerenveen zijn spelers altijd beter verkoopt. Verkopen was nu eenmaal niet de sterkste kant van Allach.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Toptransfer 'moeilijk' voor Vitesse: "Kijk naar miljoenen van Ajax voor Schuurs"