Büttner trekt interesse aan: 'Misschien niet de absolute top van de Bundesliga'

Büttner trekt interesse aan: 'Misschien niet de absolute top van de Bundesliga'

donderdag 11 januari 2018 om 10:25

Alexander Büttner en zijn zaakwaarnemer Aleksandar Bursac zijn in afwachting van een aanbieding uit het buitenland. Belangstelling voor de Vitesse-back is er genoeg, maar concreet werd het nog niet.

"Er is nog geen concrete aanbieding, maar wel veel belangstelling voor Alexander. Uit Duitsland, Engeland, Turkije en België bijvoorbeeld", vertelt Bursac aan Voetbal International. "Als hij weggaat, is de kans groter dat hij naar een buitenlandse club gaat, dan naar een Nederlandse club."

"Ik geloof echt dat hij nog steeds het niveau heeft om bij een mooie club te spelen. Misschien niet in de absolute top van de Bundesliga op dit moment, maar wel er net iets onder."

Büttner traint deze week in Arnhem, terwijl de rest van de Vitesse-selectie op trainingskamp is in Spanje. De linksback is niet fit genoeg bevonden. Bursac: "Eigenlijk is hij gewoon de beste linksback van Vitesse. De trainers hebben dat ook gezegd. Maar het is nu net als wanneer je verliefd bent op een meisje dat het niet in jou ziet zitten: dan ga je verder kijken."

Plaats een reactie

elijah +485
donderdag 11 januari 2018 om 10:26
Nou die mag wat mij betreft opzoek naar een ander club.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:27
Ik denk dat iedereen wel meer van hem had verwacht. Hij heeft zelf zijn carrière om zeep geholpen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:11
Heeft het puur op mentaliteit uiteindelijk nergens gered. Jammer.
Vind ik leuk
RtdDub +657
donderdag 11 januari 2018 om 10:28
Snap dat zijn zaakwaarnemer niet gaat zeggen dat Buttner er geen klote van kan maar dit gaat ook wel ver: "net onder de absolute top"
Wel een beetje serieus blijven, graag.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 10:28]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:33
Als Willems bij Freiburg moet beginnen mag Büttner hopen op 2 Bundelisga.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:37
Frankfurt. Maar ik snap je punt
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:39
Dankje, ik had al zo’n gevoel dat ik er naast zat.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:37
buttner hoeft zeker niet bang te zijn dat hij bij de voedselbank moet aan kloppen, zijn petten lijn loopt echt goed ,maar wel jammer dat hij het niet eerst naar de top 3 is gegaan ,de stap naar united was gewoon veel te groot ....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:38
Die kent echt zijn niveau niet .....
Vind ik leuk
Rodajc +2945
donderdag 11 januari 2018 om 10:41
Ik denk het toch niet
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:55
wat een gelul van die zaakwaarnemer. Als het "verliefde meisje" zich niet aan de afspraken houd is er geen basis voor een gezonde relatie. dus dan is het logisch dat de ander de relatie verbreekt. zo simpel is het ook ;)
De beste aanvallende linksback van Vitesse (niet verdedigend) had hij idd kunnen zijn, als hij er 100% voor geeft, en dat doet hij niet lijkt me want anders had Fraser deze maatregel niet genomen.
Heel jammer want nadat hij na een half jaar pas fit was (en al die tijd salaris ontving) dacht ik echt even de gretige goede buttner weer terug te zien, helaas is ie weer afgegleden. dat is erg jammer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 12:22]
Vind ik leuk
Jordtt +240
donderdag 11 januari 2018 om 10:56
die zal wel in Turkije belanden, daar spelen al onze Nederlandse Clubhoppers met een niet al te goede mentaliteit.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 10:57
Misschien niet de absolute top in de Bundesliga?? Whoehahahahaha
Grootsheidswaanzin, hij moet blij zijn als Dicky hem vraagt voor Sparta.
Vind ik leuk
Toca +13181
donderdag 11 januari 2018 om 10:59
Wat heb je aan talent en mogelijkheden als het hoofd niet in staat is te volgen??
Vind ik leuk
pos +5420
donderdag 11 januari 2018 om 11:19
Misschien niet de absolute top maar misschien ook wel natuurlijk. Hehe ja ik denk dat hij Bayern niet op voorhand afwijst. Praten kan altijd.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:22
Gewoon half jaartje naar de graafschap lekker dicht bij huis
Vind ik leuk
Paul1982 +7231
donderdag 11 januari 2018 om 11:31
Is voor Bundesliga het woord 'Tweede' weggevallen?
Vind ik leuk
wijze man +1734
donderdag 11 januari 2018 om 11:31
2e Bundesliga bedoeld hij waarschijnlijk

VP dit graag even aanpassen
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 11:33
Wilde serieus reageren ,

Maar moet je dit nog serieus nemen!!
Waar gaat dit nog om..
Verhoudingen binnen Vitesse lijken nu alleen maar negatief te zijn door alle berichten van VP

Henkie de trainer is een probleem
Buttner, die gewoon terug kwam en dacht dat die het wel even zou maken in arnhem valt door de mand .


Vind ik leuk
lemon9 +557
donderdag 11 januari 2018 om 11:33
Alles in de bundesliga is beter dan vitesse en wat er allemaal onder hun staat op de ranglijst
Vind ik leuk
rinirat +1036
donderdag 11 januari 2018 om 11:43
Wie wil dat arrogante joch hebben,ik heb nog nooit een degelijke wedstrijd gezien van hem.
Vind ik leuk
remakil +2139
donderdag 11 januari 2018 om 12:04
Eigenlijk is hij de beste linksback van Vitesse... dat zinnetje zegt veel. Als je de beste bent, laat je dat zien. Maar in dat zinnetje geeft Bursac in feite al aan dat zijn cliënt slechts in theorie de beste is. Het probleem is niet dat de liefde van Vitesse over is, maar de liefde van Büttner is over. Anders presteerde hij wel en parasiteerde hij niet op het theoretische deel van "de beste" zijn...

Maar zoals vaker in de voetballerij, geldt ook hier... niet vechten, maar vluchten. Kan je elders tenminste de bank warm houden... Zie Bazoer, zie Kishna (bij Lazio), zie Bakkali. In dat ene zinnetje geeft Bursac al aan dat de mentaliteit van Büttner niet klopt en als de mentaliteit niet klopt, dan vluchten ze naar een andere club. Kijk mij eens goed zitten, is het dan.. en zitten doen ze!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:04
wil wel verdienen maar er niet voor werken, dan ben je sowieso in Duitsland op de verkeerde plek
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 12:05]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:24
Lekker terug naar de amateurs in Doetichem.
Is echt over ,geen discipline,geen passie,het geld
is hem de baas geworden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 12:54
mooi verhaal over dat meisje..
Feit is dat als je als topsporter leeft je niet teveel aankomt in een winterstop van 10 dgn...
Vind ik leuk
Sil95 +5634
donderdag 11 januari 2018 om 12:54
Buttner goed genoeg voor de Duitse subtop? De beste grap van 2018 tot nu toe. Vraag me af of dit nog overtroffen gaat worden. Wat een lachwekkende zelfoverschatting.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:29
Met de instelling van Büttner is niets mis alleen zien anderen dat anders dan hij.
Vind ik leuk
WRFM +37
donderdag 11 januari 2018 om 14:24
Laat gaan laat gaan met zijn patserige ego
Vind ik leuk
HansVites +2320
donderdag 11 januari 2018 om 15:00
Lekker laten gaan dat blinde paard misschien vangen ze nog een paar centen voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:46
Ja, lekker opzouten die gast.
Vind ik leuk
Kopsterk +2584
donderdag 11 januari 2018 om 16:54
Weer een spelfout bij VP. Ze zijn vergeten de 2 te noteren bij 2e Bundesliga! Inderdaad denk niet dat de top van 2e Bundesliga op Buttner zit te wachten...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Büttner trekt interesse aan: 'Misschien niet de absolute top van de Bundesliga'