Eredivisie maakt beste elftal bekend: 5 Ajacieden, 2 PSV'ers en een Feyenoorder

Eredivisie maakt beste elftal bekend: 5 Ajacieden, 2 PSV'ers en een Feyenoorder

Gepubliceerd: donderdag 11 januari 2018 om 13:10do 11-01-2018 om 13:10

De Eredivisie heeft het beste elftal van het eerste halfjaar bekendgemaakt. In de ploeg staan vijf Ajacieden, twee PSV'ers en één Feyenoorder.

De ploeg is samengesteld op basis van matchdata statistieken van Opta. De defensie wordt gevormd door PEC Zwolle-doelman Diederik Boer en verdedigers Santiago Arias (PSV), Joël Veltman (Ajax), Frenkie de Jong (Ajax) en Angeliño (NAC Breda). Op het middenveld opnieuw twee Ajacieden: Lasse Schöne en Hakim Ziyech, met Oussama Assaidi (FC Twente) naast hem.

De voorhoede wordt gevormd door Hirving Lozano (PSV), David Neres (Ajax) en Nicolai Jörgensen (Feyenoord). Eerder deze week werd Neres door de Erdivisie al uitgeroepen tot beste speler van de eerste seizoenshelft en ook nog eens het grootste talent van de eerste seizoenshelft.

Plaats een reactie

Midden-Noord +95381
donderdag 11 januari 2018 om 13:13
Ik mis Nasser.
Vind ik leuk
elmagico070 +23638
donderdag 11 januari 2018 om 13:36
Kayati en Labyad!
Vind ik leuk
Pino61 +12360
donderdag 11 januari 2018 om 14:13
Ik mis de mening van iemand die er verstand van heeft.
Vind ik leuk
Mo +13219
donderdag 11 januari 2018 om 16:00
Haha
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
donderdag 11 januari 2018 om 16:14
Die moest ff pissen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
donderdag 11 januari 2018 om 16:15
Nuttige info ;)
Vind ik leuk
Spartan +7204
donderdag 11 januari 2018 om 13:14
Veltman? Serieus?
Vind ik leuk
ArieBombarie +43398
donderdag 11 januari 2018 om 13:15
Misschien dan toch terecht dat verschillende bondscoaches en trainers steeds weer voor Veltman kiezen?
Vind ik leuk
Cappie +7933
donderdag 11 januari 2018 om 13:26
Ik vraag mij wel af, Veltman staat hier als CV, heeft hij veel wedstrijden als CV gespeeld? Ik vraag het mij echt af, weet het gewoon niet.

Wat ik wel weet is dat Frenkie de Jong volgens mij maar 3 wedstrijden (misschien 4?) als CV heeft gespeeld. Beetje raar om spelers dan op die plek te zetten als ze daar bijna niet gespeeld hebben.

Statistieken zijn leuk, maar je moet ze wel goed kunnen lezen.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43398
donderdag 11 januari 2018 om 13:31
Veltman speelde volgens mij 2 of 3x als CV tijdens een wedstrijd. Puur omdat er die pot iemand uitviel met een blessure. Hij staat daar volgens mij als best scorende verdediger en niet perse als CV. Het team van december liet hem als rechtsback bijvoorbeeld zien.

Hetzelfde als met Lozano en Neres. Beide staan ze er in wat natuurlijk in t eggie niet zou gebeuren.
Vind ik leuk
Cappie +7933
donderdag 11 januari 2018 om 14:46
Dus er hadden ook 4 CV's kunnen staan? En geen keeper? Want dan is deze opstelling maken zoals Opta dat doet complete onzin. Ze suggereren hiermee wel dat De Jong en Veltman de beste CVs zijn. En dat kun je op basis van 2 of 3 wedstrijden niet concluderen. Als Opta dat wel denkt te kunnen dan hoeven we Opta niet meer serieus te nemen ;)

Neres en Lozano in 1 elftal kan wel denk ik. Volgens mij kunnen beide rustig vanaf links spelen. Nou ja, niet beide tegelijkertijd dan.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:23
Het zijn pure statistieken. Het is geen mening over wie de beste is...
Vind ik leuk
ypy14 +23
donderdag 11 januari 2018 om 14:29
precies! gaat nergens over
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:59
Haha, omdat er maar een van jullie in staat. Tuurlijk.
Vind ik leuk
Trummeke +23
vrijdag 12 januari 2018 om 06:44
Gast, misschien moet je zijn point of view nog een keertje lezen? Hij heeft best wel een punt
van kijk...
Vind ik leuk
John M. +5124
vrijdag 12 januari 2018 om 17:20
Ik geloof alleen in die statistieken die ik zelf vervalsd heb.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +10367
donderdag 11 januari 2018 om 13:54
Volgens mij maakt dit bericht niet bekend welke criteria worden gebruikt om een speler op te nemen in dit elftal, en zeker niet welke gewichten aan welke statistieken/criteria worden gehangen, maar goed dat jij het weet en met deze opstelling schermt om veltman te verdedigen. Stel (gechargeerd) dat Veltman op basis van zijn correcte passes en doelpunten wordt geselecteerd, maar dat het percentage gewonnen duels niet meetelt dan kan er een ander beeld worden gekregen. Dat Frenkie erin staat, terwijl hij maar een aantal wedstrijden heeft meegedaan, en Lasse die wordt overlopen op het middenveld, maar wel scoort....zegt genoeg!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:06
Dat is een hele mond vol aangezien Advocaat hem niet eens op de bank wou hebben.
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
donderdag 11 januari 2018 om 16:20
Tja, nu zijn ff de echte kenners aan het woord en nu niet de papagaaien die om 7 uur met bord op schoot zitten te kijken. Het is gewoon even de statistieken erbij halen.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43398
donderdag 11 januari 2018 om 13:14
FOX is Ajax media.
Opta - 's werelds meest gerenommeerde statistieken site op het gebied van voetbal - is ook Ajax media.

Klopt niks van joh.
Vind ik leuk
Senn +7950
donderdag 11 januari 2018 om 14:44
Dus als Van Ginkel als CV erbij stond, zou jij dat niet gek vinden?
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
donderdag 11 januari 2018 om 16:17
Ik dacht als. Waar blijven de Calimero's. In de onderlinge treffers zijn AZ, Feyenoord en PSV overklast door Ajax en niet de overwinningen tegen de degradatiekandidaten.
Vind ik leuk
Werner1913 +11085
donderdag 11 januari 2018 om 16:35
Als dat betekent dat er aan het einde van het seizoen 11 Ajacieden in dit team staan en PSV met 10 punten voorsprong kampioen geworden is, gun ik je dit feestje van harte...
Vind ik leuk
tannat +16776
donderdag 11 januari 2018 om 19:07
gaat altijd zo. ok toen PSV 4 jaar achtereen kampioen werd.
Prima hoor als ze zo hun pijn willen verkleinen
Vind ik leuk
Cookee +12953
donderdag 11 januari 2018 om 13:15
Schone speelde 2 potjes exceptioneel goed, maar om daarmee al klaar te zijn? Zet dan Ayoub erbij of El Khayatti?
Niet dat ik niet kan slapen als dat niet gebeurt hoor?
Vind ik leuk
ArieBombarie +43398
donderdag 11 januari 2018 om 13:15
Heb je uberhaupt gelezen hoe dit team tot stand komt?
Vind ik leuk
Cookee +12953
donderdag 11 januari 2018 om 13:35
Ja, heb ik... al ben ik ook druk om me te verdiepen in Bankaire malversaties om jou te plezieren.
Maar ik dacht dat een lijstje... betwistbaar kan zijn, wist niet dat ik dan de politie op me afkreeg? ;)
Je weet dat ik al jaren pleit voor Schone, echte voetballers moeten spelen. En 5 spelers van Ajax is overdreven als je 3e staat.
Maar ik zal voortaan reageren met Amen Arie... de heilige statistiek heeft gesproken!
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1246
donderdag 11 januari 2018 om 13:52
Ajax Staat 2e Pannenkoek.
Vind ik leuk
Cookee +12953
donderdag 11 januari 2018 om 14:04
Dankje, had ik net zin in, heb je poedersuiker of...
Er telt maar 1 plek... nr.1
Alle anderen staan daaronder. 2 of 3 maakt niet uit.
En nu Keizer weg is kan de opmars ook stoppen.
Vind ik leuk
AFC Ajax1900 +1246
donderdag 11 januari 2018 om 14:11
we zullen het zien. heb jij een glazen bol of zo ?
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 14:11]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:06
Precies! 2e en toch bijna de helft van de elftal wordt met die zooi gevuld. Cookee maakt hier gewoon een hele terechte opmerking.
Vind ik leuk
Rodajc +19261
donderdag 11 januari 2018 om 13:16
Prima spelers, maar dit team zou natuurlijk veel te aanvallend zijn als het een echt team was
Vind ik leuk
forzabv +356
donderdag 11 januari 2018 om 13:17
Allemaal leuk en aardig die statistieken, maar vermeld er dan ook eens bij welke statistieken daarvoor worden gebruikt? Zo valt er weinig zinnigs over te zeggen..
Vind ik leuk
AlwaysMe +2949
donderdag 11 januari 2018 om 13:18
En zelfs met de vijf beste spelers van de eerste helft van de competitie staan ze 5 punten achter.
Vind ik leuk
Cappie +7933
donderdag 11 januari 2018 om 13:28
Hopen dat ze 11 beste spelers over de gehele competitie hebben en 11 punten achter staan. :)
Vind ik leuk
Johan1984 +825
donderdag 11 januari 2018 om 13:29
Geniet er nog maar even van zielepoot!
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
donderdag 11 januari 2018 om 13:19
Zoals ik al vaker heb gezegd; Diederik Boer is de beste keeper van de Eredivisie!
Vind ik leuk
MiloZandt +2077
donderdag 11 januari 2018 om 14:32
Niet de beste, wel de meest belangrijke.
Vind ik leuk
HanV +5671
donderdag 11 januari 2018 om 14:39
Ik ben het helemaal met je eens, als OptaJohn het zegt wie zijn wij dan om daar aan te twijfelen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:23
Oke en door. En toch 5 punten achterstaan tja..
Vind ik leuk
ihvmmdk +7224
donderdag 11 januari 2018 om 13:24
LOL een paar weken geleden waren dat er veertien :D Het kan snel verkeren haha
Vind ik leuk
Noudyo. +13939
donderdag 11 januari 2018 om 13:25
Het waren er tien, toch?
Vind ik leuk
kees ee +1055
donderdag 11 januari 2018 om 13:39
. . en hoog van de toren blijven blazen (zie afgelopen jaren) denken ze dat dan helpt !? niet dus !!
Vind ik leuk
ihvmmdk +7224
donderdag 11 januari 2018 om 13:23
Is die Angelino echt zo goed?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:29
Ja
Vind ik leuk
JohnFe +351
donderdag 11 januari 2018 om 14:49
Shh, stil, laat hem tot het einde van het seizoen lekker maar bij ons blijven, niet teveel aandacht aan besteden. :) wij zelf weten het wel...
Vind ik leuk
dhrwobo +45676
donderdag 11 januari 2018 om 13:25
Wat een onzin dat er 5 spelers van Ajax bij zitten. Ik mis echt wel 1-2 spelers van bijvoorbeeld Zwolle of AZ, terwijl die minstens zo goed gepresteerd hebben.

Mijn top 11 zou zijn;

Zoet
Arias - De Ligt - Van Polen
Thomas - Van Ginkel - Frenkie de Jong - Ziyech
Jahanbakhsh - Neres - Lozano
Vind ik leuk
ArieBombarie +43398
donderdag 11 januari 2018 om 13:32
Dit is dus precies een bericht wat géén onzin bevat.. wel lezen he.
Vind ik leuk
dhrwobo +45676
donderdag 11 januari 2018 om 13:48
Ja ik lees wel, maar ik ben het er gewoon niet mee eens dat je alles enkel op statistieken moet baseren. Spelers die bij topclubs spelen zijn nou eenmaal vaker in de aanval en bij lagere clubs staan ze vaker onder druk. Dan krijg je automatisch al hele andere statistieken.
Vind ik leuk
RtdDub +13295
donderdag 11 januari 2018 om 13:34
Zwolle en AZ doen het als team goed. Wil niet per se zeggen dat er individuele uitblinkers bij lopen.

Waarom zou je in jouw team bijvoorbeeld Jahankabash kiezen boven Berghuis?
Zo,n statistiekenboer denk het nog te kunnen onderbouwen door cijfertjes maar jij?

Vind ik leuk
dhrwobo +45676
donderdag 11 januari 2018 om 13:51
Omdat ik ook vind dat je verwachtingspatroon mee moet nemen. Van een kampioen (Berghuis/Jorgensen) mag je meer verwachten dan bijvoorbeeld een Sol of Jahanbakhsh. Spelen bepaalde spelers beneden hun kunnen, dan horen ze niet in zo'n 'beste elftal' thuis in mijn ogen.
Vind ik leuk
RtdDub +13295
donderdag 11 januari 2018 om 13:55
Ok, dus van een uitblinkend team moet je wel spelers kiezen die niet persoonlijk uitblinken en van een team wat niet aan de verwachtingen voldoet, mag je niet de uitblinkers kiezen?


Vind ik leuk
Blijdorp010 +10367
donderdag 11 januari 2018 om 14:29
Berghuis gewoon gedeeld topscoorder met Lozano....hoe bedoel je rekening houden met verwachtingspatroon?
Vind ik leuk
Noudyo. +13939
donderdag 11 januari 2018 om 13:41
Had eerder El Khayati in plaats van Jahanbaksh gedaan, en waarschijnlijk ook Berghuis in plaats van Lozano
Vind ik leuk
kerel +2549
donderdag 11 januari 2018 om 13:28
Waarom jorgensen?? Grootste deel geblesseerd..
Vind ik leuk
ihvmmdk +7224
donderdag 11 januari 2018 om 13:33
Kerel kan ballen.
Vind ik leuk
kerel +2549
donderdag 11 januari 2018 om 13:34
Een beetje maar wat heeft dat er mee te maken??
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
donderdag 11 januari 2018 om 13:35
Statistieken. Als Jorgensen maar 6 keer op doel heeft geschoten, en 6 doelpunten heeft gemaakt is zijn "finishing" 100%.
Vind ik leuk
kerel +2549
donderdag 11 januari 2018 om 13:37
Snap ik wel.. maar iemand die meer wedstrijden speelt schiet vaker mis.. hij heeft imo te veel niet gespeeld om mee te nemen in deze meting..
Vind ik leuk
RtdDub +13295
donderdag 11 januari 2018 om 13:36
Was ook niet de Feyenoorder waar ik meteen aan dacht toen ik de kop zag maar welke centrumspits doet het beter in de eredivisie?
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
donderdag 11 januari 2018 om 13:29
Ajax weer de beste!!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:32
Nou nee!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:35
En Ajax toch weer hofleverancier, PSV blijft weer achter zal aan einde seizoen niet anders zijn dat achterblijven op Ajax.
Vind ik leuk
kees ee +1055
donderdag 11 januari 2018 om 13:35
. . de rose (amsterdamse) bril op !! en het lijkt net of psv helemaal niet bovenaan staat.
Vind ik leuk
Hyena +30529
donderdag 11 januari 2018 om 13:36
Vreemd dat Frenkie en Veltman centraal staan, want beide hebben daar maar weinig potjes gespeeld. Matthijs de Ligt had ik dan een stuk begrijpelijker gevonden.
Vind ik leuk
soccer02 +737
donderdag 11 januari 2018 om 13:37
Volgens mij zijn ze onana, wober, kluivert, van beek, de ligt en viergever vergeten. Serieus frenkie de jong. Op basis van wat. Die paar wedstrijden die hij heeft gespeeld.
Vind ik leuk
kerel +2549
donderdag 11 januari 2018 om 13:41
Waardeloze invulling idd.. snel vergeten dit elftal.. en door..
Vind ik leuk
Kopsterk +6958
donderdag 11 januari 2018 om 13:42
Je vergeet Huntelaar, Wober en Dijks, oh en als trainer Keizer natuurlijk...
Vind ik leuk
HanV +5671
donderdag 11 januari 2018 om 14:44
Hij is in de media de meest geprezen speler uit de eredivisie. Altijd vooruit spelen etc.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:38
Hahahahahahahahahaha Veltman!!!! Hoe serieus moeten we dit nemen dan???????
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:40
Als je duikelaartje achteloos in je zak stopt, moet je toch wel iets kunnen........


Vind ik leuk
2cents +63567
donderdag 11 januari 2018 om 13:38
Het gaat om statistieken mensen.
Vind ik leuk
Cappie +7933
donderdag 11 januari 2018 om 20:53
Ja, klopt.
Raar is wel dat ze twee CV's in het elftal plaatsen die daar bijna niet gespeeld hebben. Statistieken zijn leuk, maar als je ze niet kan interpreteren dan heb je er helemaal niets aan.
Vind ik leuk
2cents +63567
donderdag 11 januari 2018 om 21:07
Zeg je dat dit slechte interpretatie was? De Jong en Veltman hebben beiden waarschijnlijk heel goede statistieken en De Jong voldoet blijkbaar ook aan het vereiste aantal wedstrijden.

Dat er vervolgens een beetje wordt gesmokkeld met posities om de mensen met beste statistieken het elftal te laten vormen zie je altijd met dit soort elftallen.

Lekker belangrijk verder.
Vind ik leuk
Cappie +7933
donderdag 11 januari 2018 om 21:19
Het vereiste aantal wedstrijden zou per positie moeten gelden toch?

En verder niet heel belangrijk inderdaad. Al ben jij wel iemand van de statistieken.... ;)

Toch zou ik, als ik Opta was, dit wat beter invullen.
Vind ik leuk
2cents +63567
donderdag 11 januari 2018 om 22:01
Misschien koos Opta wel om Veltman centraal te zetten zodat er een plekje vrij kwam voor de ook goed presterende Arias? ;)

Statistieken zijn wel een belangrijk meetinstrument, maar dit soort teams is dan weer lekker belangrijk omdat er vaak een beetje bij gepuzzeld wordt. Geschipperd.
Vind ik leuk
pos +9946
donderdag 11 januari 2018 om 13:40
Veltman en Jorgensen ? Een elftal zonder Midtsjo slaat sowieso nergens op.
Vind ik leuk
Kopsterk +6958
donderdag 11 januari 2018 om 13:41
Tja Frenkie de Jong als Cv in dit team......meer hoef ik niet te zeggen denk ik om de onzinnigheid van dit team te duiden..
Vind ik leuk
kees ee +1055
donderdag 11 januari 2018 om 13:42
haal nou eerst veltman en schone daar 's weg, dan LIJKT het tenminste nog een b-tje geloofwaardig !!
Vind ik leuk
Paul1982 +12386
donderdag 11 januari 2018 om 13:49
Veltman, serieus?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:50
Gaat helemaal nergens over dit.
Vind ik leuk
Iggy +4632
donderdag 11 januari 2018 om 15:50
Net zoals jouw eeuwige prietpraat.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:07
Zou maar is zelf op onderzoek uitgaan voordat het spel uit is en het te laat is.
Maarja vrije wil heeft iedereen geen probleem.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:51
Volgens mij speelt Idrissi bij FC Groningen.
Vind ik leuk
sundaymanara +1421
donderdag 11 januari 2018 om 13:51
Kuwas?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:52
Mis Brenet
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 13:54
Veltman hahhahahahahh, ik lig dubbel.
Vind ik leuk
JanTa48 +9207
donderdag 11 januari 2018 om 16:50
Zoals ik dubbel lig van de meest stomme reacties.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:50
Liggen we allebei dubbel, dat is toch prettig!
Vind ik leuk
windforce11 +3379
donderdag 11 januari 2018 om 13:57
Jorgensen? Assaidi? Angelino?
Vind ik leuk
Lucien1978 +6141
donderdag 11 januari 2018 om 14:07
Gaat nergens over dit. Hoe kun je zo slecht spelen en 5 spelers erin hebben staan. Jørgensen en frenkie de jong hebben zelfs het begin helemaal niet gespeeld. Waar zijn spelers gebleven als el Khayati en bijv Clint Leemans. 7 doelpunten en een deel assists en dat voor een team wat weinig doelpogingen krijgt en mindere spelers om zich heen heeft. Dan ook nog genoemd door velen als degradatiekandidaat nummer 1. Tja dit is gewoon een hele grote grap
Vind ik leuk
redknap +1247
donderdag 11 januari 2018 om 14:19
Veltman hoort hier nog niet bij te staan.
Volgend jaar misschien wel.
Hij boert achteruit bij Ajax in plaats van vooruit.
Vind ik leuk
Harrie82 +4346
donderdag 11 januari 2018 om 14:26
Rare statistieken.
Veltman hele seizoenshelft als RB gespeeld en staat nu in het centrum. En hoeveel wedstrijden moet men gespeeld hebben om erin te komen.
Tevens is het makkelijk scoren bij een grote club.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 14:27]
Vind ik leuk
Rafael +855
donderdag 11 januari 2018 om 14:50
Waar is Berghuis en Haps
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:58
Aldus Opta gevestigd aan de prins bernardplein te Amsterdam
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 14:58]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:18
Dit is lach wekkend zeg
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:21
Dikke drama dit, geen duudelijke norm wanneer je er wel/niet in komt
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:23
Jorgensen ? Die heeft maar 6 wedstrijden gespeeld sjonge jonge
Vind ik leuk
Jurjen72 +159
donderdag 11 januari 2018 om 15:26
Onbegrijpelijk dat Joel Veltman erbij staat.
Vind ik leuk
Kopsterk +6958
donderdag 11 januari 2018 om 15:34
'' 5 Ajacieden, 2 PSV'ers en een Feyenoorder'' , klinkt als de opening van een slechte grap.....kijkend naar dit elftal wordt het ook opgevolgd met een slechte grap
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:06
Oh goed... Veltman....
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:14
Pfff wat een zooitje jankerds zitten hier soms joh. Het gaat gewoon om de statistieken van de spelers op zich en niet op welke positie ze staan. Dit zijn gewoon de beste elf spelers van de Eredivisie op basis van die opta statistieken. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? Gewoon de beste 4 verdedigers, de beste keeper, de beste middenvelders en de beste aanvallers. Dit is gewoon per linie en niet per positie bepaald.Veltman heeft misschien zijn uiterlijk en postuur tegen zitten maar is de beste verdediger van de Eredivisie en als jullie dat allemaal lachwekkend vinden, moet je jezelf eens afvragen hoe dramatisch die andere verdedigers dan allemaal niet zijn. Denk dat men zich gewoon lelijk verkijkt op Veltman.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:17]
Vind ik leuk
Kopsterk +6958
donderdag 11 januari 2018 om 16:22
Veltman verkijkt zich anders ook vaak erg lelijk......
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:32
Kun je dat aan de hand van statistieken laten zien of is dat gewoon een onderbuikgevoel van een hoop klootjesvolk wat te vaak naar snorretje zit te kijken op tv?
Vind ik leuk
Kopsterk +6958
donderdag 11 januari 2018 om 16:33
Statistieken? Dat Veltman zich verkijkt? Nee, denk niet dat daar specifiek statistieken van zijn. Maar Veltman is niet vies van een foutje toch? dus het klopt wel ;)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:42
Stopte toch achteloos duikelaartje in zijn zak........
Vind ik leuk
Kopsterk +6958
donderdag 11 januari 2018 om 16:43
Tja hij doet zijn werk een keer voor dat vorstelijke salaris en iedere Ajacied staat op de banken. Geeft aan wat voor armoede ze gewend zijn daar.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:46
Tja, of het geeft aan hoe "goed" duikelaartje is......
Vind ik leuk
Kopsterk +6958
donderdag 11 januari 2018 om 16:49
Daar heb je een punt! Als je het al lastig hebt tegen Veltman......maar misschien had ie een offday onzen Chuckie, laten we het hopen......
Vind ik leuk
arnieman +146
donderdag 11 januari 2018 om 17:07
Misschien kun je maar beter korfbal gaan kijken of darten, want je komt zo dom over zo.Je lijkt wel een ajaxciet man.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:41
hoezo beste elftal?
Vind ik leuk
5by5 +1323
donderdag 11 januari 2018 om 16:52
Ziyech erin? Ohhh kom op doe even normaal zeg.
Vind ik leuk
B3v3r +816
donderdag 11 januari 2018 om 16:57
Ik mis Thomas van PEC, vind Jorgensen ook niet terecht.
Veltman is lachwekkend
Vind ik leuk
arnieman +146
donderdag 11 januari 2018 om 17:03
Haha toen ik veltman zag staan wist ik genoeg.Die zou bij feyenoord nog niet eens onze mooie grasmat mogen maaien en niet de veters van Haps vastmaken.Wat een humor ; alleen die joden denken dat dit serieus is ....
Vind ik leuk
pinkelman +4473
donderdag 11 januari 2018 om 17:22
Geen Jahanbakhsh, die gast geeft de meeste assists?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 17:54
Berghuis?
Vind ik leuk
Roel Boeli +450
donderdag 11 januari 2018 om 20:08
Lekker boeiend.
Eind van het seizoen PSV kampioen, Feyenoord de bekert en voor het 4e seizoen op rij: helemaal niets in... Althans wellicht de meeste spelers in dit virtuele elftal en het meeste geld op de bank. Is ook iets waard
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:03
Bijna goed, alleen PEC wint de beker in een zinderende finale tegen Feyenoord!
Vind ik leuk
Roel Boeli +450
woensdag 17 januari 2018 om 21:05
Haha
Ze spelen redelijk goed maar tegen Feyenoord in de Kuip kansloos. Wij zijn geen Ajax dat jullie met 5-1 oprolde.
Vind ik leuk
donderdag 18 januari 2018 om 01:42
ssstt...laat me nou ff dromen joh...er is altijd een kans..en Ajax was een makkie inderdaad.
Vind ik leuk
myrthewit +1697
donderdag 11 januari 2018 om 20:59
Zie je wel dat Neres beter is dan Lozano! Je hoort dat nooit: zowel grootste talent als beste speler!
Vind ik leuk
Ben Kuiper +130
donderdag 11 januari 2018 om 21:00
Veltman ????? hahahahahah wat een lachertje die schopper.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws