Open voor tijdelijk PSV-vertrek: Graag minuten maken op hoogste niveau

Open voor tijdelijk PSV-vertrek: "Graag minuten maken op hoogste niveau"

donderdag 11 januari 2018 om 14:42

Sam Lammers overweegt PSV voor de rest van het seizoen te verlaten. In gesprek met het Eindhovens Dagblad laat de spits weten open te staan voor een verhuur.

De afgelopen weken werd onder meer Sparta met de twintigjarige Lammers in verband gebracht. "Het is niet zo dat ik er concreet iets over heb gehoord. In overleg met PSV sta ik open voor een stap in de komende maanden, als dat goed is voor mijn ontwikkeling. Ik wil graag minuten maken op het hoogste niveau", aldus Lammers.

Bij PSV is de kans op speelminuten klein met de aanwezigheid van de nu nog geblesseerde Jürgen Locadia, Luuk de Jong en de nieuweling Maximiliano Romero. Lammers speelt zijn wedstrijden vooral voor Jong PSV. In de Jupiler League kwam hij in negen wedstrijden tot zeven doelpunten en drie assists.

Poll

Gaat Lammers nog doorbreken bij PSV?

(616 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 14:45
Komt tekort voor PSV. Bellen maar Dick.
Vind ik leuk
Spartan +3362
donderdag 11 januari 2018 om 14:47
Dick is al voorzien.
PSV wilde wachten, Dick niet.

Vind ik leuk
jaja_PSV +21778
donderdag 11 januari 2018 om 15:10
Zooo.....sparta supporters krijgen al grootheidswaanzin, omdat Dick trainer is geworden.

Alsof alle spelers staan te trappelen om voor Sparta te mogen spelen, laat staan op een KUnsTgrasveld.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:15]
Vind ik leuk
Spartan +3362
donderdag 11 januari 2018 om 15:37
Ik snap dat je PSV-supporter bent, maar dat wil niet zeggen dat je niet objectief kan zijn als het om PSV gaat, kneusje.

Volgens mij is hetgeen ik geschreven heb volledig naar waarheid!
Maar blijkbaar kan jij niet tegen de waarheid.

Ben jij dat mannetje dat Matchfixing vermoedde en die telkens bij VI in beeld kwam? ;-0
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:38]
Vind ik leuk
jaja_PSV +21778
donderdag 11 januari 2018 om 16:12
Kan jij wel lezen?
Het gaat hier niet om PSV, het gaat hier om jouw.reactie. Je doet alsof Sparta heilig is verklaard nu Dick er zit.

Ik wil je alleen uit je droom helpen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 16:16]
Vind ik leuk
Spartan +3362
donderdag 11 januari 2018 om 16:29
Heilig?
Haha.
Ik zei dat PSV wilde wachten (gaat dus wel om PSV), maar dat Advocaat niet wilde wachten.
Nu heeft Sparta een andere spits.

Heilig verklaren?? Je bent nog sneuer dan ik al dacht als je dat zegt obv mijn bericht.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 20:19
Eeuh sorry, maar jouw reactie was nergens voor nodig. In je hok :P
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:30
Ter vervanging van Boere, mag ie wel naar Twente komen;)
Vind ik leuk
Bizzy +9699
donderdag 11 januari 2018 om 16:10
Lammers moet verhuurd worden aan vb pec of az. Van Sparta wordt hij niks wijzer van
Vind ik leuk
ihvmmdk +4510
donderdag 11 januari 2018 om 14:46
hahahah Dacht die jongen echt dat Flip hem een kans zou geven? :D haha
Trouwens, ''Lammers'' is een belachelijke voetbalnaam die eerder past bij NAC of VVV.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:52
Al een betere naam dan Vlap van Heerenveen
Vind ik leuk
Noudyo. +10904
donderdag 11 januari 2018 om 14:56
Jozsef Kiprich leek op een Hongaarse bouwvakker die net naar Nederland was gemigreerd, maar was wel een goed voetballertje bij Feijenoord. En dan hebben we het al over het uiterlijk. Hoe kun je een speler beoordelen op zijn naam?
Vind ik leuk
ihvmmdk +4510
donderdag 11 januari 2018 om 15:03
Ik beoordeel hem op zijn naam, Cocu op zijn kwaliteiten. Hoeveel minuten heeft hij onder Cocu gemaakt?
Vind ik leuk
Noudyo. +10904
donderdag 11 januari 2018 om 15:08
Te weinig in mijn ogen. Luuk de Jong presteert matig, en Sam doet het gewoon prima.
Vind ik leuk
RtdDub +616
donderdag 11 januari 2018 om 15:08
De Tovenaar van Tatabanya was al een grote meneer voor hij naar Feyenoord kwam. Veelvoudig Hongaars international, niet een of ander 19 jarige blaag die 5 wedstrijden op het hoogste niveau er op had zitten.
Vind ik leuk
Noudyo. +10904
donderdag 11 januari 2018 om 15:10
Ik vergelijk hem ook niet met Sam Lammers. Ik geef alleen aan dat dit soort dingen totaal geen dingen zijn om iemands voetbalkwaliteiten op te beoordelen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:01
Hoe heet jij dan, ihvmmdk? Als we toch gaan meningen gaan vormen door naar achternamen te kijken..
Vind ik leuk
jaja_PSV +21778
donderdag 11 januari 2018 om 15:13
Toen werd het stil bij deze Ajax fan...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:33
Hé wie heeft daar ook vaak last van? Wie weet zit ie wel in het zelfde schuitje zoals jij, dat ie niet de hele dag op zijn mobiel kan reageren?
Vind ik leuk
jaja_PSV +21778
donderdag 11 januari 2018 om 16:11
Hahaha :)
You're right.
Vind ik leuk
ihvmmdk +4510
donderdag 11 januari 2018 om 17:05
LOL niet echt :D ik vond hem niet echt goed gevonden en schrijf het toe aan boeren die uithalen omdat één van hun (een boertje die op hun lijkt, je weet wel, de ''doe normaal dan doe je al gek genoeg conformist/ jongen van de overkant) het naar alle waarschijnlijk niet zal redden! :D hahaha Lammers is een heukneuter die over een jaar zichzelf terugvindt op de bank bij Heukneuter FC! :D
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:30
Het is denk ik een afkorting van. IkHouVanMongolenMetDikkeKoppen...waarschijnlijk is hij er zelf één
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:34
Dan maak jij dus een kans bij ihvmmdk?
Vind ik leuk
ihvmmdk +4510
donderdag 11 januari 2018 om 17:07
Klopt, ik ben vaak in de omgeving Eindhoven/Megastal te vinden. Mijn workshop ''Hoe versier je je zus en geef je je neef het nakijken'' vindt gretig aftrek bij die boeren! :D hahah
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 18:18]
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 15:35
IkHebVanMijnMoederDieKutKop. ;-)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:39
Heb je het haar al vergeven?
Vind ik leuk
Polly11 +1863
donderdag 11 januari 2018 om 15:41
Uiteraard, mijn vader is heel knap dus gemiddeld is het goedgekomen
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:41]
Vind ik leuk
Jozef +24155
donderdag 11 januari 2018 om 16:52
Dus het leven valt mee met een kutkop?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 19:53
Ben jij je billenmaatje aan het verdedigen...oohhh..wat lief
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:49
Beter naar sparta
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:52
Hoogste niveau ? Gast als jij niet bij psv doorbreekt kom je echt niet nog op een hoger niveau ..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:16
Huntelaar?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:05
Deze gast gebeurd dat nooit let op me wooorden
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:27
Eredivisie is hoogste niveau in Nederland. Moeilijk hè, begrijpend lezen.

Juist goed voor Lammers. Is niveau van de Juup aan het ontgroeien, maar komt nog net tekort voor de Nederlandse top. Tussenstap om met ervaring verder te rijpen is dan ideaal.

Verstandige jongen, die Lammers. Gewoon rustig blijven en hard blijven werken, dan kom je er wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 08:27]
Vind ik leuk
Rodapaus +2709
donderdag 11 januari 2018 om 14:54
Roda kan hem wel gebruiken opzich, concurrentie voor Schahin. Van Camp laat het niet echt zien helaas.

Maarja degradatievoetbal en ook niet mega veel kansen moet je als spits ook maar zin in hebben.
Vind ik leuk
mcmodd +13243
donderdag 11 januari 2018 om 14:59
Voor de Jupiler League is hij een productieve speler gebleken, in 9 wedstrijden zeven scores en 3 assists is beslist goed te noemen, zou hij dat bij bijv. Sparta ook doen? We weten dat de ED nog altijd meer vraagt van een speler dan de JL, maar als je de verdedigingslinies van een aantal ED-clubs ziet denk ik dam Sam ook in de eredivisie wel een paar potten breken kan. Voor Sparta in ieder geval goed genoeg vergeleken met de andere spelers daar.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:04
Verhuren aan NAC. Kunnen wel een scorende spits gebruiken en zo kan Lammers mooi minuten maken. Win-win situatie
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:17
Viel goed in gisteren moet ik zeggen is voor menig eredivisie club een echte toevoeging ook nog eens goed in de combinaties. Maar moet erbij zeggen waren maar 15 minuten.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:18]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:26
Ik denk dat hij het moet gaan proberen bij utrecht of herenveen. Zeker niet bij sparta of roda. Dan kan hij net zo goed blijven doen wat hij nu doet. Dan kan je beoordelen of hij eredivisie waardig is. Ik had hem bij psv al meer kansen gegeven aangezien de jong 1.5 jaar bijna niet presteert. Dan had je nu ook geweten of je hem niet direkt moet verkopen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:27]
Vind ik leuk
wijze man +1728
donderdag 11 januari 2018 om 17:34
Dickie is de perfecte coach voor zulke knapen
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 18:05
Heerenveen?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 00:52
Ja, bellen met Dick.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Open voor tijdelijk PSV-vertrek: "Graag minuten maken op hoogste niveau"