VVV-Venlo slaat toe en haalt 'echte spits' uit Engeland op

    VVV-Venlo slaat toe en haalt 'echte spits' uit Engeland op

    Gepubliceerd: donderdag 11 januari 2018 om 14:53do 11-01-2018 om 14:53

    VVV-Venlo heeft zich versterkt met het oog op de tweede competitiehelft. Emil Riis Jakobsen wordt voor een halfjaar gehuurd van Derby County.

    Bij de hoogvlieger in het Championship speelde de negentienjarige Deen in het beloftenteam. VVV heeft al kennisgemaakt met Jakobsen: in december mocht hij een week meetrainen. De aanvaller maakte tijdens die stage dusdanig veel indruk dat de Eredivisie-club werk heeft gemaakt van zijn komst.

    Tegenover de Limburger bevestigt technisch manager Stan Valckx de komst van het Derby County-talent. "Hij is een echte spits: doelgericht en balvast. Mooi dat hij erbij komt tot het einde van het seizoen", aldus de beleidsman van de verrassende nummer tien van de Eredivisie. Jakobsen maakte zijn debuut voor het eerste elftal van Derby County, dat momenteel tweede staat in het Championship, nog niet.

    Poll

    Gaat VVV zich handhaven in de Eredivisie?

    (461 stemmen)

    Plaats een reactie

    ruud wubbers +17224
    donderdag 11 januari 2018 om 14:57
    Wat een domme poll, met 22 punten op de tiende plaats moet het wel erg raar lopen wil VVV degraderen.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:13
    Sorry maar het is allemaal mogelijk..sta er niet raar van te kijken als er zelfs nog een club degradatie voetbal gaat spelen die nu op 9 staan..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:15]
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +17224
    donderdag 11 januari 2018 om 15:24
    Ik durf er wel een kratje bier op in te zetten dat Heerenveen geen degradatievoetbal gaat spelen dit jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:27
    Normaal gesproken niet nee ..
    Maar de competitie loopt zo raar dit seizoen .
    Alles is mogelijk
    Vind ik leuk
    jimthebest56 +1610
    donderdag 11 januari 2018 om 14:59
    Deze jongen was al op proef geweest dus zal sws uitvoeirig bekeken zijn. Mooi alternafief voor Thy. VVV gaat zich maar al te knap redden dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3808
    donderdag 11 januari 2018 om 15:01
    Als hij echt een talent zou zijn lieten ze hem niet op kunstgras spelen
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6783
    donderdag 11 januari 2018 om 15:02
    Hoop dat het goed uitpakt voor VVV, die Seuntjes voorin is niet denderend. :D
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5536
    donderdag 11 januari 2018 om 15:53
    Zeg dan niks. Thy is de spits en Seuntjens staat het hele jaar al op het middenveld
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 15:55
    Daarom staat Seuntjes ook niet voorin, maar op het middenveld.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    donderdag 11 januari 2018 om 15:02
    Ja, VVV gaat zich met een tiende plaats op dit moment ook wel handhaven aan het einde van deze jaargang 17-18. Laten we hopen dat ze zich ook nog gaan mengen in de strijd om Europees voetbal, zodat die strijd in ieder geval voor nog meer ED-spanning gaat zorgen. Mooi hoor, goede spits voor Venlo.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws