VVV-Venlo slaat toe en haalt 'echte spits' uit Engeland op

VVV-Venlo slaat toe en haalt 'echte spits' uit Engeland op

donderdag 11 januari 2018 om 14:53

VVV-Venlo heeft zich versterkt met het oog op de tweede competitiehelft. Emil Riis Jakobsen wordt voor een halfjaar gehuurd van Derby County.

Bij de hoogvlieger in het Championship speelde de negentienjarige Deen in het beloftenteam. VVV heeft al kennisgemaakt met Jakobsen: in december mocht hij een week meetrainen. De aanvaller maakte tijdens die stage dusdanig veel indruk dat de Eredivisie-club werk heeft gemaakt van zijn komst.

Tegenover de Limburger bevestigt technisch manager Stan Valckx de komst van het Derby County-talent. "Hij is een echte spits: doelgericht en balvast. Mooi dat hij erbij komt tot het einde van het seizoen", aldus de beleidsman van de verrassende nummer tien van de Eredivisie. Jakobsen maakte zijn debuut voor het eerste elftal van Derby County, dat momenteel tweede staat in het Championship, nog niet.

Poll

Gaat VVV zich handhaven in de Eredivisie?

(454 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 14:57
Wat een domme poll, met 22 punten op de tiende plaats moet het wel erg raar lopen wil VVV degraderen.
Vind ik leuk
Timmio! +1900
donderdag 11 januari 2018 om 15:00
NEC :)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:02
idd die stonden op het laatst stijf onderaan
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:07
Er zijn op dit moment zoveel ploegen slechter dan VVV dat een NEC scenario ze wel bespaart blijft.
Vind ik leuk
Timmio! +1900
donderdag 11 januari 2018 om 15:10
Klopt, maar je eerste argument zegt nog niet alles. NEC had vorig jaar in de winterstop 17 punten (na 17 duels ipv 18)
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:21
Heb het even opgezocht, ze hadden 19 punten, en hadden maar 7 punten meer dan de nr 18.
Vvv heeft na 18 speelrondes al 11 punten meer dan de nr 17 en 18. Dat is mijns inziens toch een aanzienlijk verschil.
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:21]
Vind ik leuk
Timmio! +1900
donderdag 11 januari 2018 om 15:30
Heb je wel n punt ja.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:36
Vorig seizoen bestond de 1e seizoenshelft uit 17 wedstrijden en dit seizoen uit 18?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:39
Ja en nee, de eerste seizoenshelft is natuurlijk altijd 17 wedstrijden, maar de winterstop is nu pas na 18 wedstrijden.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 16:00
Weet ook wel dat 1e seizoenshelft altijd bestaat uit 17 wedstrijden, maar door het drukke programma zoals bijv Europese wedstrijden en WK is het nu zo ingedeeld.

Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:13
Sorry maar het is allemaal mogelijk..sta er niet raar van te kijken als er zelfs nog een club degradatie voetbal gaat spelen die nu op 9 staan..
[Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 15:15]
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:24
Ik durf er wel een kratje bier op in te zetten dat Heerenveen geen degradatievoetbal gaat spelen dit jaar.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:27
Normaal gesproken niet nee ..
Maar de competitie loopt zo raar dit seizoen .
Alles is mogelijk
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 14:59
Deze jongen was al op proef geweest dus zal sws uitvoeirig bekeken zijn. Mooi alternafief voor Thy. VVV gaat zich maar al te knap redden dit seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:01
Als hij echt een talent zou zijn lieten ze hem niet op kunstgras spelen
Vind ik leuk
ihvmmdk +4734
donderdag 11 januari 2018 om 15:02
Hoop dat het goed uitpakt voor VVV, die Seuntjes voorin is niet denderend. :D
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:53
Zeg dan niks. Thy is de spits en Seuntjens staat het hele jaar al op het middenveld
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 15:55
Daarom staat Seuntjes ook niet voorin, maar op het middenveld.
Vind ik leuk
mcmodd +13306
donderdag 11 januari 2018 om 15:02
Ja, VVV gaat zich met een tiende plaats op dit moment ook wel handhaven aan het einde van deze jaargang 17-18. Laten we hopen dat ze zich ook nog gaan mengen in de strijd om Europees voetbal, zodat die strijd in ieder geval voor nog meer ED-spanning gaat zorgen. Mooi hoor, goede spits voor Venlo.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

VVV-Venlo slaat toe en haalt 'echte spits' uit Engeland op