Uniek: overnacht in de Arena en kijk Ajax - Feyenoord vanaf je balkonnetje

Uniek: overnacht in de Arena en kijk Ajax - Feyenoord vanaf je balkonnetje

vrijdag 12 januari 2018 om 11:50

Dit is je kans om de Klassieker, de meest beladen wedstrijd in Nederland, op een unieke manier te beleven. Ziggo en Ajax maken het mogelijk om de nacht voorafgaand aan Ajax - Feyenoord, gespeeld op 21 januari, in een huisje in de ArenA te overnachten en de wedstrijd vanaf je eigen balkon te kijken! Maak nu kans!

In de ArenA staat een luxe ingericht huisje waar de winnaar van de competitie, vergezeld door één vriend(in) of familielid, zal overnachten. Het programma start op zaterdag 20 januari en duurt tot na de wedstrijd op zondag 21 januari 2018. Tijdens het weekend zullen de winnaars verrast worden met onvergetelijke activiteiten die onder andere te maken hebben met de Klassieker.

De winnaar luncht met een clublegende, slaapt in de ArenA, maar bezoekt ook een concert in de Ziggo Dome. Naast de hoofdprijs zijn er nog vele prijzen beschikbaar zoals kaarten voor de Klassieker en gesigneerde Ajax-shirts van André Onana, Frenkie de Jong, Donny van de Beek en Carel Eiting.

Hoe maak je kans?
Om kans te maken op het weekend en de overnachting in de ArenA dienen deelnemers een foto met de hashtag #zigGOajax te plaatsen op Twitter of Instagram, waarin ze laten zien hoe zij zich voorbereiden op de wedstrijd. Daarnaast is het mogelijk onder een van de Facebookposts van Ziggo of Ajax een reactie te plaatsen met dezelfde hashtag. De meest originele inzending wint. De actie loopt vanaf donderdag 11 januari tot en met woensdag 17 januari.

Lees meer over:Eredivisie

Plaats een reactie

FSCeara +3431
vrijdag 12 januari 2018 om 07:01
Even over dat jong gebeuren in de JL. nu is ongeveer dat hele team mee op trainingskamp met ajax 1. Hierdoor speelt mijn team tegen een bij elkaar geraapt team.dat is toch gewoon competitie vervalsing.tegen NEC die ook voor de titel meedoen zal gewoon normale elftal spelen aangevuld met spelers uit Ajax 1.kan je dat als bond toch niet toelaten.hetzelfde als je op maandag tegen ongeveer half eerste van de jong teams speelt.beter maken ze een apparte competitie voor die gasten en clubs of passen de regels aan.is te gek goor woorden
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 07:03]
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 08:24
Eens.

Een regelrechte schande en competitievervalsing.
Vind ik leuk
JustH +1801
vrijdag 12 januari 2018 om 15:51
Of zeg winterstop is winterstop voor iedereen!
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 12:07
Er zou een regel moeten zijn dat er een minimale aantal spelers van de huidige selectie erbij zal moeten zijn, dat er 2 of 3 mee gaan okeey, maar bijna heel het team is wel een beetje vervalsing ja.
Of in de winter periode een verbod, dat het alleen maar in de zomer mag tijdens hun voorbereiding.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 januari 2018 om 12:08]
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 19:08
Is Maria het ook met je eens?
Vind ik leuk
Jozef +24155
maandag 15 januari 2018 om 19:18
En jij?
Vind ik leuk
13 +3408
vrijdag 12 januari 2018 om 08:43
Terwijl dit specifieke probleem zo makkelijk op te lossen zou zijn: laat na de winterstop Jong-teams tegen elkaar spelen...
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 08:58
Bij interland-breaks gebruikte de knvb die mogelijkheid wel. Dat er nu niemand de tegenwoordigheid van geest had deze situatie te beseffen ten tijde van het maken van het competitie programma. Gemiste kans.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:43]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:22
dat maakt de "vervalsing" niet minder. Heel raar dat dit gebeurd en kan.

Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:18
Was nu wel opvallend dat alle 4 de jong teams verloren, terwijl PSV en Ajax het normaliter wel goed doen.
Vind ik leuk
Sniper1 +1007
zaterdag 13 januari 2018 om 16:43
Ook opvallend was hoeveel moeite Fortuna had met de reserves van de reserves. Een gelijkspel was misschien wel terecht geweest. Het is dus niet zo dat fortuna een walk-over kado kreeg.....
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:51
Als men dit systeem wil handhaven zullen ze toch naar vaste selecties toe moeten. Waarbij je wel van jong naar 1 kan, maar dan niet meer terug. En van 1 naar jong gewoon helemaal niet.
Vind ik leuk
Cappie +5984
vrijdag 12 januari 2018 om 12:09
Of dat alleen toestaan tijdens de transferperiode. 1-malig.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 13:43
zelfs dat werkt niet, dan is het alsnog competitievervalsing want de clubs die jong ajax dan als eerste treffen zullen dan betere tegenstanders treffen dan de clubs die ajax later in het seizoen treffen.

je moet eigenlijk 2e elftallen als aparte clubs binnen de piramide moeten gaan zien die enkel niet op het hoogste niveau kunnen spelen en een leeftijdsbeperking hebbenmaar voor de rest een geheel eigen selectie hebben, in de transferperiode kunnen ze dan wisselen.
Vind ik leuk
HJR +4907
vrijdag 12 januari 2018 om 16:45
Dan moet je de hele transferperiode plat leggen. Want nu heb je dit al dat teams sterkere/zwakker zijn in de 2e helft van de competitiet.

Of voor de transferperiode precies 1x tegen iedereen gespeeld hebben en na de transferperiode ook weer.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:21
in principe speel je tegen elke club 1x na de zomer en 1x na de winter, ben wel tegen de huidige 18 wedstrijden voor de winter en 16 erna, dat vind ik wel krom in de eredivisie, volg de JL niet super actief dus weet niet of het daar anders is. wel vind ik bijvoorbeeld de periodetitels in de JL krom omdat je dan dus op basis van 1 periode (tegen mogelijk zwakkere tegenstanders) de playoffs halen en als bijvoorbeeld de club pas de laatste periode sterk zijn zijn ze dat vaak in de playoffs ook en winnen ze misschien de playoffs terwijl ze de 1e 3 periodes niet eens het linkerrijtje gehaald hebben dus die periodetitels moeten wat mij betreft wel weg.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:00
Zeker mee eens. Zul je zien dat tegen ons er meerdere Ajax 1 spelers meedoen :(
Vind ik leuk
FSCeara +3431
vrijdag 12 januari 2018 om 15:33
Dat ga je zeker zien.en al ben ik fortunees ben ik het niet eens met deze gang van zaken.en er word al jaren niers aan gedaan.vorig jaar op een maandag kwan ongeveer half Ajax1 inclusief Bosz. Gelukkig wonnen we toen nog met 5-2.maar is te gek voor woorden hoe dat in zijn werk gaat
Vind ik leuk
Bergwag +209
maandag 15 januari 2018 om 18:00
Nou, hooguit een stel afgeserveerde spelers:P.
Spelers die hebben meegedaan:Dijks 3x, Lamprou 4x, Wőber 1x, Sinkgraven 4x, Siem de Jong 1x en Neres 1x. Dus zeker geen 1 spelers standaard in de basis in Jong. Ik vind t eerlijk gezegd niet heel erg vervalsend... gezien waar ze staan is het wel niveauverhogend in mijn ogen.

Waarvan Neres en Wöber sws niet meer mee gaan doen. Het is alleen te hopen dat Kostas niet keept voor jullie. Die is veel te goed voor de Juup.
Vind ik leuk
Spiegel +1917
vrijdag 12 januari 2018 om 09:24
Je hebt gelijk he, maar zie hem eerst maar eens te winnen vanavond. En wellicht wint NEC hem ook wel.

Dit zijn nou eenmaal de regels.
De clubs waren er zelf bij toen het nieuwe competitiemodel werd opgezet en ook in de speelkalender hebben ze enige zeggenschap dus hadden dit al aan kunnen zien komen.

Voor wat betreft de de NEC supporters die nu al klagen over oneerlijkheid.
Beide wedstrijden moeten nog gespeeld worden.
Kortom, jullie janken al voordat er geslagen is.
Vind ik leuk
Jozef +24155
vrijdag 12 januari 2018 om 11:31
Ik vind dat de NEC supporters alle recht hebben om te klagen en dat heeft niks met janken te maken. NEC heeft echt wel laten zien dat het een goed elftal heeft, maar het zou vreemd zijn als niemand hier iets van zei. Het is hoe dan ook competitievervalsing.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 11:31]
Vind ik leuk
129 +499
vrijdag 12 januari 2018 om 12:19
Mooi toch? Zou geweldig zijn wanneer Fortuna weer een keer in de eredivisie te zien zou zijn. Dooie NEC kennen we nu wel, kraak nog smaak.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:36
NEC hoort gewoon in de eredivisie, tenminste nog een grasveld en goed genoeg.
Vind ik leuk
129 +499
vrijdag 12 januari 2018 om 15:41
Gelul. NEC boeit niks, kut stadion, kut publiek. Dooie boel. Laat die maar lekker een jaar of 15 in de 1e divisie spelen. Hoogste tijd voor Fortuna Sittard.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:49
Mag ik vragen voor welle club jij bent 129?
Vind ik leuk
129 +499
zondag 14 januari 2018 om 21:11
Welle FC
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:17
Wrm nee fortuna nou daar zit het stadion iedere week bom vol met 500 mensen
Vind ik leuk
Cookee +5381
vrijdag 12 januari 2018 om 12:29
Dat Jong-gebeuren, dat hoort niet nee.
Amateurs moeten een goede instroom- en uitstroomregeling krijgen. Er zijn zoveel prachtige amateurclubs die een verrijking voor de Juup zouden zijn. Maar de KnvB toont geen visie... opnieuw.

Als je pech hebt doet Siem de Jong ook nog mee of je speelt tegen A-jumioren.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 13:40
ik vind uberhaupt 2e elftallen in de JL competitievervalsing, wat mij betreft zou het alleen mogen als het puur is voor de spelers die nog niet de stap naar het eerste kunnen maken en dat ze als een apart team binnen de club spelen maar dan ook pas in transferperiodes mogen wisselen tussen 2e en 1e elftallen...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:54
Helaas maarja... je doet er niets tegen.
Net als dat Jong Ajax telkens uit word gezonden op de fox-zenders
Vind ik leuk
FSCeara +3431
vrijdag 12 januari 2018 om 18:24
Ik heb daar al een keer iets over gezegd hier en toen werd door de ajacieden gezegd dat er meer mensen naar jong ajax kijken dan naar andere clubs.fortuna draait al vanaf begin mee bovenin en word zelden uitgezonden
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:06
Het is altijd jong ajax... uitzondering: Fortuna-NEC
Vind ik leuk
FSCeara +3431
vrijdag 12 januari 2018 om 19:10
Ik weet het.maar goed is hetzelfde hier.als een speler ooit een dag in amsterdam heeft gespeeld een scheet laat in uzbekistan is dat groter nieuws dan dat een club een nieuwe speler haalt terwijl er al jaren niets meer is gewonnen in amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 21:14
Gelukkig winnen wij ook ;)
Vind ik leuk
MeAgain +4057
zondag 14 januari 2018 om 14:57
Ik irriteer mij daar ook aan. Altijd zenden ze jong Ajax uit omdat daar meer naar zouden kijken, maar andere supporters krijgen geen kans om naar hun club te kijken omdat het er gewoon niet op komt of z’n wisselprogramma.

Aan het aantal uitsupports kon je al zien dat jong Ajax echt in trek is met een gemiddelde van 2 uitsupporters per wedstrijd.
Vind ik leuk
FSCeara +3431
zondag 14 januari 2018 om 15:06
Dat zijn geen supporters maar familie van degene die nog thuis wonen.er gaan echt 0 uitsupporters mee omdat het buiten de club en familie geen drol interessert. Maar blijkbaar is fox zoals VP seizoenskaarthouder bij Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 20:39
Ja regelrechte competitie vervalsing. We moeten NEC en Fortuna gewoon 3 punten in mindering geven Omar ze tegen een 3e elftal spelen dus 3 punten naar de ander team.
Vind ik leuk
FSCeara +3431
zaterdag 13 januari 2018 om 22:33
Nee ze zouden die jong teams of uit de JL moeten nemen of duiselijke regels moeten maken over hoeveel spelers er in totaal mogen spelen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:40
Volgens de regels 22 spelers op het veld tegen elkaar verdeeld over 2 teams. Jong teams zijn onvoorspelbaar dus uiteindelijk niveau verhogend. Regels zijn duidelijk voor iedereen.
Vind ik leuk
FSCeara +3431
zaterdag 13 januari 2018 om 22:58
Jij bent zeker de leukste thuis maar ook de enigste of niet ?eenmaal in Ajax 1 gespeelt is niet meer voor jong Ajax spelen.en niveau verhogend ? Alleen als de helft dat speelt normaal in de eredivisie meedoet anders is het middemoot JL. Jij bent ook zo’n Ajacied die denkt dat alles waar Ajax opstaat boven alles uit doet stijgen terwijl jullie ook al jaren niets hebben gewonnen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 23:01]
Vind ik leuk
Romario9 +6357
vrijdag 12 januari 2018 om 07:04
Belachelijke actie. Ajax zou niet moeten meedoen aan dit soort flauwekul.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:10
Zuurpruim wat is hier mis mee? Her gaat hier wel om de klassieker. Niet een doodnormale wedstrijd als tegen PSV of Zo
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:03
Daarom juist
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 09:04
Waarom niet? De sponsor betaalt ieder seizoen een, naar Nederlandse begrippen, godsvermogen. Deze actie krijgt enorm veel aandacht op deze manier. Slim bedacht.
Vind ik leuk
Romario9 +6357
vrijdag 12 januari 2018 om 10:41
Het is zeker slim bedacht van Ziggo, daar zeg ik ook niks over. Ik zeg alleen dat Ajax/de Arena zich niet zou moeten laten gebruiken als camping. Natuurlijk is er niks mis met een ludieke actie af en toe, maar dit vind ik persoonlijk een stapje te ver gaan. What's next? "maak kans op een helft meespelen in Ajax 1 in een wedstrijd naar keuze"?
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 11:26
Dát gaat inderdaad te ver, maar dit is de ludieke overtreffende trap van met vrienden op de bank langs de lijn wat we al een tijdje kennen. En daarmee staat dit echt mijlenver af van een potje meevoetballen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 12:25
Als je dit al te ver vindt gaan... Ik vind het niet meer dan normaal dat een sponsor een ludieke actie bedenkt om zo in de spotlight te staan. Betalen ze zoals meerdere mensen hier al zeggen genoeg geld voor.

Ik ben sws voor het toestaan van "alle" acties zolang het geen direct invloed heeft op het spel. (dus het mee doen in ajax 1)

Vind ik leuk
mcmodd +13245
maandag 15 januari 2018 om 16:02
Ik vind het raar dat VP alle zicht op onpartijdigheid is kwijtgeraakt met deze advertentie. Waarom van één club een aanbod in de vorm van een artikeltje dat op de Ajax website hoort (en daar ongetwijfeld staat) hier neerzetten en andere clubs die kans niet geven?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 16:23
ik weet niet wat er aan de "achterkant" gebeurd, maar het kan evengoed een advertorial zijn... dus dat kunnen andere clubs ook zeker doen!
Vind ik leuk
mcmodd +13245
maandag 15 januari 2018 om 16:29
Het is een rechtstreekse advertorial en dat behoort ook vermeld te zijn, dus dat zag je heel goed. Raar dat het niet is vermeld en daar zouden ze misschien een probleem mee kunnen krijgen.
Vind ik leuk
dinsdag 16 januari 2018 om 09:38
dat het er uit ziet als een advertorial wil niet zeggen dat het er een is he...misschien vinden ze hier bij VP het zo'n mooie actie dat ze zich daar voor willen inzetten zonder financieel gecompenseerd te worden...

Ik kan het me niet voor stellen, maar ik probeer het uit te leggen dat er geen melding wordt gemaakt van een advertorial, want zoals je zegt dat moeten ze wel vermelden
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 13:15
Wat is er mis met een camping in de Arena?
Gat graven voor een zwembad rond de middenstip.
Word misschien dan drukker bezocht dan het voetbal.
Vind ik leuk
mcmodd +13245
maandag 15 januari 2018 om 16:31
Geen kleedhokjes voor bij de douches, sta je met je kleding aan een haakje onder de douche en moet je je natte kleding weer aantrekken. Beetje armoedige camping dit.
Vind ik leuk
MeAgain +4057
zondag 14 januari 2018 om 15:00
Ik snap niet wat daar zo speciaal aan is, slapen in de arena? Ik vind het een wonder als je daar wakker kan blijven ;)
Vind ik leuk
mcmodd +13245
maandag 15 januari 2018 om 16:22
Ze doen net alsof ze nog heel wat weggeven ook. Het is zo ongeveer de plek met het minste zicht op het veld, zo in die hoek. Lekker lullen zo, over wel of niet buitenspel. Fikkie...., fikkie, kom je portie maar halen!!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:35
Komt Jack van Gelder je zeker voorlezen, voordat je gaat slapen. Nou ... laat maar. En die Ajax pyama dan ... wat moet je ermee? Inruilen voor een tegoedbon?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:49
Heb je daar als Ajax Fan lekker geslapen komt jack van Gelder je na de wedstrijd om je te vragen hoe het voelde om met een nachtmerrie te eindigen na de verloren wedstrijd :0)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 08:10]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:51
Bij mij zou hij niet verder komen dan : Hoe ... ?

Ik ben niet zo professioneel, dat ik met een lulverhaal kom aanzetten.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 07:53]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 07:54
Nou jaa ik ben Feyenoord Fan net als jouw dus zou het sowieso al niet willen:0)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 07:55]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:03
Na zo'n klassieker heb ik altijd t idee, dat ik moeier ben dan de spelers zelf.
Zonder erg ... eet ik ook meestal mijn sokken op. Staat de tafel zomaar buiten en ligt het vloerkleed opgerold bij de voordeur.
Maar verder gedraag ik mij keurig.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:11
Hahaha !!
Vind ik leuk
Cookee +5381
vrijdag 12 januari 2018 om 12:34
Als ik wakker ben is Jack v Gelder al horror.
Laat staan als ik net wakker word.
En toen Wesley op zijn schoot zat... was net een griezelige oom met "Chucky" de sprekende pop op schoot.
Dus als ik die wedstrijd win stuur ik mijn grootste vijand.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 12:34]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:04
Niet zo dromen jochie Feyenoord mag blij zijn als het bij een doelpunt verschil verliest
Vind ik leuk
mcmodd +13245
maandag 15 januari 2018 om 16:17
Ik denk dat ze meer blij zullen zijn als Feyenoord met een doelpunt verschil wint.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 08:51
Dream on
Vind ik leuk
Hoogeveen +4276
vrijdag 12 januari 2018 om 08:05
Knibbel, knabbel, knuisje, kom voetbal kijken in mijn huisje
Vind ik leuk
Dtc0314 +217
vrijdag 12 januari 2018 om 08:44
Hahahah geen gezicht dit. Dat dat uberhaupt zo kan in een stadion zegt ook als genog over het stadion.. Doe mij als neutrale supporter maar de kuip, lekker dicht met de tribune op jet veld!
Vind ik leuk
Cookee +5381
vrijdag 12 januari 2018 om 12:36
Die glazen hokjes waar sponsors zitten... snap er niks van.
Ik als supporter wil tussen het rumoer.... tussen het gedol, gelach en gepest. Wie in een hokje gaat zitten doet zich tekort.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:09
Kijk wel vanaf mijn eigen balkon kan ik die tv uitzetten als het weer eens mis mocht gaan.
Vind ik leuk
13 +3408
vrijdag 12 januari 2018 om 10:07
Het is als Feyenoorder geen onverdeelde voorpret hè, deze wedstrijd...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 10:08]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:57
Ziggo gaat wel ver om de Arena Vol te krijgen zelfs tente bouwen wat een feest
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 09:57]
Vind ik leuk
Niels92 +6151
vrijdag 12 januari 2018 om 10:06
Ja he United :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:08
Haha zeker ;)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:58
Ben jij untited de echte
Vind ik leuk
Niels92 +6151
vrijdag 12 januari 2018 om 10:08
Al hoewel de Arena al uitverkocht is voor de 21e, je kan dit zien als een grote reclamestunt, voetbalsites besteden er ook al aandacht aan, slim van Ziggo is het niet :)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 10:08]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:10
Jaa het werkt wel maar ik vind het indd ook iet wat overdreven maar zullen altijd een paar zijn die zich opgeven maar ik zit liever gewoon op de tribune en ga daarna lekker naar huis haha
Vind ik leuk
Niels92 +6151
vrijdag 12 januari 2018 om 10:16
Het is gewoon een leuke stunt :)

Verder een grote publiciteitsstunt, mensen die het leuk vinden praten erover, de zuurpruimen die het niet leuk vinden ( mede omdat het over Ajax gaat praten erover ) en voor je het weet hoor je overal heb je de reclame van Ziggo gezien, Ziggo Ziggo Ziggo :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:37
Het is en blijft zeiken om te kunnen zeiken, geen idee waarom er gasten zijn die zich hier aan ergeren!

Het gaat er bij de meeste niet eens om dat ze het niet leuk vinden, het gaat ze erom dat ze Ajax & Ziggo weer kunnen afzeiken. Ondertussen lacht Ziggo zich kapot met alle aandacht die ze krijgen, ook van al die azijnzeikerds.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 10:38]
Vind ik leuk
Cookee +5381
vrijdag 12 januari 2018 om 12:38
Ik dacht dat er geen kaartjes doorverkocht mochten worden KNVB!
Maar Ziggo geeft ze weg... er kan zelfs een cambuur-supporter in dat glazen hok moeten... het idee... de Horror.
Vind ik leuk
Niels92 +6151
vrijdag 12 januari 2018 om 14:45
Ziggo mag alles dat weet je toch?
Vind ik leuk
Cookee +5381
zaterdag 13 januari 2018 om 15:24
Blijkbaar... en ik maar denken dat als je iets misdaan hebt... dat je dan in een hok moet !!
Sponsors moeten wel heel slechte mensen zijn die zitten allemaal afgesloten van ons. :)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 15:24]
Vind ik leuk
J Kiprich +8984
vrijdag 12 januari 2018 om 10:56
Kan je hier als Feyenoordsupporter ook aan meedoen?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:00
Snap dat dit menig droom is van een Feyenoorder heb je het filmje gezien lekker onder Ajax dekbedje lekker man :p
Vind ik leuk
Niels92 +6151
vrijdag 12 januari 2018 om 11:11
Hoe bereid jij je voor op de wedstrijd? :)
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:01
Gram coke krat bier neuk me wijf in de reet sla de buurman op ze bek.. ;-). LoL
Vind ik leuk
Hoogeveen +4276
vrijdag 12 januari 2018 om 17:52
Word dan wel een natte droom, pis dat dekbed meteen onder ;)
Vind ik leuk
Timmio! +1864
vrijdag 12 januari 2018 om 17:54
Natte droom is niet pis
Vind ik leuk
Hoogeveen +4276
vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
Maar pis is wel nat ;)
Vind ik leuk
Timmio! +1864
vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
Ja maar een natte droom krijgen van ajax is nou niet wat een feyenoorder mag over-komen ;)
Vind ik leuk
129 +499
vrijdag 12 januari 2018 om 12:39
Jij wel. Graag zelfs..
Vind ik leuk
pos +5403
vrijdag 12 januari 2018 om 12:11
Zie het probleem niet zo. Bij AZ kan je tijdens de wedstrijd met een aantal supporters in een dug-out zitten naast het veld. Slaat ook nergens op verder maar zo genereert AZ en de sponsor weer wat aandacht. Niemand heeft er verder last van en sommige mensen maak je er blij mee.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 15:33
Toch mooi om die Philips lampen te zien ;)
Vind ik leuk
Guusman +2777
vrijdag 12 januari 2018 om 16:01
Is dat dak wel hufterproof?
Vind ik leuk
pos +5403
vrijdag 12 januari 2018 om 16:22
Waarom staat dit bericht nog steeds bovenaan ?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:58
Wat denk jij?
Vind ik leuk
Romario9 +6357
zaterdag 13 januari 2018 om 00:03
Waarschijnlijk omdat Ziggo VP daarvoor betaalt
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:03
Als ik wakker zou worden zou ik eerst is lekker tegen de doelpaal aan zeiken terwijl de vogeltjes fluiten op de rand van het schuifbare dak xD
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:12]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:28
Plastic gras kun je niet doodpissen in ieder geval.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 06:28
Daarom ligt er ook gewoon gras
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 14:04
Gedeeltelijk.
Vind ik leuk
52N6E +565
vrijdag 12 januari 2018 om 17:36
Saai he die winterstop..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:12
En gelijk in de fik steken!!!
Vind ik leuk
Maxidi +2979
zaterdag 13 januari 2018 om 08:53
Ik zou mn vriendin geven, wat ajax feyenoord gaat geven... Alle hoeken van het stadion laten zien !!!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 17:19
Wie is de legende?
Swart?
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 15:22
100 procent.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 22:27
Thuis kunnen de mensen niet kijken omdat er altijd een storing is bij Ziggo. Ik zou mij kapot schamen met zo'n shirtsponsor. Maar ja, de aandeelhouders willen geld verdienen, dat is belangrijker.
Vind ik leuk
Mari +2641
zondag 14 januari 2018 om 10:30
Iets voor Vermerr
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 21:40
Uitkijken dat je niet in de gracht valt...gebeurd daar vaker!!
Vind ik leuk
Mari +2641
maandag 15 januari 2018 om 14:09
M