'Eerste uitgaande Barça-transfer dichtbij: huur met optie tot koop van 20 miljoen'

    'Eerste uitgaande Barça-transfer dichtbij: huur met optie tot koop van 20 miljoen'

    donderdag 11 januari 2018 om 18:47

    FC Barcelona lijkt na de komst van Philippe Coutinho en Yerry Mina vastbesloten om enkele spelers te slijten in januari. Onder anderen Rafinha staat op de nominatie om te vertrekken. Internazionale heeft meer dan serieuze belangstelling.

    De Nerazzurri hebben een formeel bod neergelegd bij Barça, meldt Sky Sport Italia donderdagavond. Inter wil de 24-jarige Braziliaan een half jaar huren met een optie tot koop van twintig miljoen euro. Daar kan door bonussen nog drie miljoen bijkomen. Eerder berichtte La Gazzetta dello Sport dat alleen de medische keuring nog een stokje kan steken voor de overstap van Rafinha naar Milaan.

    Die medische keuring is niet zonder meer een formaliteit. Rafinha kwam al sinds april 2017 niet meer in actie wegens blessureleed. Inter heeft Barça tot donderdagnacht gegeven om te reageren. De veelzijdige linkspoot kan dan vrijdag al de keuring ondergaan.

    Naast Rafinha lijkt onder meer Arda Turan te vertrekken uit Camp Nou. Ook voor Gerard Deulofeu is interesse, terwijl Javier Mascherano op weg is naar China.

    Plaats een reactie

    kerel +1978
    donderdag 11 januari 2018 om 18:51
    Zal wel weer paar weken barca-primeur worden..
    Vind ik leuk
    donderdag 11 januari 2018 om 18:57
    Dat barca heeft het druk zeg.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1807
    donderdag 11 januari 2018 om 18:58
    Kan ie niet naar Bayern, gezellig met zijn broer spelen
    Vind ik leuk
    power +5593
    donderdag 11 januari 2018 om 19:14
    kan die broer ook naar Internazionale komen, geen Barca geen Bayern
    Vind ik leuk
    power +5593
    donderdag 11 januari 2018 om 19:02
    nu gaat hard met transfers van Barca. Rafinha is jeugd van Barca geweest jammer hij kan niet niveau van Barca aan
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 januari 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    popiejopie +2606
    donderdag 11 januari 2018 om 20:32
    Dat heb je met jeugdspelers, die staan er niet gelijk (uitzondering daargelaten)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26163
    donderdag 11 januari 2018 om 20:19
    Rafinha, Arda, D. Suarez, Alcacer.. wie de volgende? Subtop eruit bij Barca!
    Vind ik leuk
    power +5593
    donderdag 11 januari 2018 om 20:37
    ik zou Gomes boven op de lijst plaatsen
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26163
    donderdag 11 januari 2018 om 20:47
    Die was ik inderdaad even vergeten. Absolute miskoop.
    Vind ik leuk
    power +5593
    donderdag 11 januari 2018 om 20:53
    zware miskoop, die mag van mij eerste vertrekken
    Vind ik leuk
    popiejopie +2606
    donderdag 11 januari 2018 om 20:30
    Typisch zon speler die alleen maar speelde omdat Barca zogenaamd een club is waar de jeugd een kans krijgt. Mislukt -> Next!
    Vind ik leuk
    Rodajc +14298
    donderdag 11 januari 2018 om 22:00
    Is hij ook niet goed genoeg als bijvoorbeeld 15de man ofzo? Heb je toch ook nodig
    Vind ik leuk
    berwi +452