Geen hoofdtrainerschap vanwege 'afbreukrisico': 'Ga niet in deze club stappen'

Geen hoofdtrainerschap vanwege 'afbreukrisico': 'Ga niet in deze club stappen'

donderdag 11 januari 2018 om 21:59

Interim-trainer Sipke Hulshoff voelt er niets voor om SC Cambuur voor de rest van het seizoen onder zijn hoede te nemen. Daar heeft de trainer zo zijn redenen voor, die hij niet wil prijsgeven. 

"Ik heb zelf de keuze gemaakt. De club heeft mij gevraagd of ik het seizoen af wilde maken", zegt Hulshoff tegen FOX Sports. "Ik heb daar in de kerstvakantie goed over nagedacht, want die vraag had ik wel verwacht. Ik heb er zo mijn redenen voor om het niet te doen. Ik vind het prima om een stap terug te doen. De redenen houd ik voor mezelf, maar heb ze wel benoemd richting de directie en Foeke Booy. Die weten waarom ik het niet ga doen. Het is voor mij beter om op dit moment niet in deze club te stappen."

"Ik ken deze club door en door en heb altijd gezegd dat ik bij deze club door de voordeur wil vertrekken. Als je hoofdtrainer wordt is het afbreukrisico aanwezig. Ik vind wel dat ik klaar ben voor het hoofdtrainerschap. Er zijn nog meer redenen die ik echt voor mezelf wil houden. Ik vind het een eer om voor deze club te werken, maar op dit moment is het prima als ik weer assistent word."

Plaats een reactie

donderdag 11 januari 2018 om 22:01
Oke. Volgende
Vind ik leuk
Rodajc +2947
donderdag 11 januari 2018 om 22:01
Zo weinig perspectief op beterschap dan? Je zou zeggen dat hij het dit seizoen al sneller beter zou kunnen doen dan in de eerste seizoenshelft
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:01
Dat is sip...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:04
Dan zou je toch ook als assistent je conclusies moeten trekken en je contract inleveren?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:53
Waarom?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:55
Hij heeft geen vertrouwen in de club, niet in de leiding en niet in zichzelf.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:57
Of hij wil gewoon lekker als assistent blijven werken. En de redenen die hij geeft zijn toch ook niet heel gek, naar mijn mening zelfs realistisch?
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:20
Wat een vaag verhaal, zeg dan gewoon niks...
Vind ik leuk
Liwwadder +3541
donderdag 11 januari 2018 om 22:24
Het is heel simpel. Iedereen weet dat er weinig verbetering in dit team zit..dus waarom zou hij het stokje overnemen? Dan is hij ook de pineut (afbreukrisico) op dem duur. Simpel as that. Morgen een pikant duel thuis tegen Graafschap met Henk en Sandor op de bank bij de gasten...MET DANK AAN YPE SMIT! YPE ROT OP..YPE ROT..YPE YPE YPE ROT OP!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 00:05
Nou nou nou..... dat zal m leren!
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:25
Hij trekt er wel een sip gezicht bij dus die krijgt hier spijt van.
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:45
Ik las de kop van dit bericht en dacht dat dit haast wel over psv en/of ado moest gaan..
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 22:54
Zegt hij die fan is van een club waar recent nog iemand met zogenaamd veel krediet, genadeloos hard is buiten gegooid
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 23:11
En toch willen ze van heinde en ver graag bij ajax voeballen...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:28
Zelfs je oud spelers gaan liever naar een zandbank dan dat ze overwegen om terug te komen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:25
Oud is vergane. Die gaan maar naar andere clubs
Vind ik leuk
Zooitje +1455
donderdag 11 januari 2018 om 23:16
Ok doei...
Vind ik leuk
donderdag 11 januari 2018 om 23:50
Misschien wilt peter bosz komen ;)
Vind ik leuk
Paul1982 +7231
vrijdag 12 januari 2018 om 00:32
Ik zou Sipke geen assistent meer maken, maar lekker afscheid van memen
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:19
En hoe zit het dan met afbreukrisico mocht hij hoofdtrainer worden bij een andere club? Einde seizoen maar mooi ergens anders naar toe.
Vind ik leuk
Cookee +5400
vrijdag 12 januari 2018 om 14:17
Bij Cambuur bepaalt de TD wat er komt, maar als je niet wint vliegt de trainer eruit. Das niet fijn. En er is niks mis met Sipke dat hij zijn beperkingen kent, hij is prima voor de camera en in motiveren van spelers maar, of hij een tactisch brein is en sterk als manager... ik vermoed alleen iets. Slot was sterk daarin, zo eentje moet er naast Sipke komen dan kan hij 1e man zijn.
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 02:54
ga niet in deze club stappen?
waar slaat dat nou op?
de tekst op zich is logisch maar wie verzint deze kop?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Geen hoofdtrainerschap vanwege 'afbreukrisico': 'Ga niet in deze club stappen'