'Kakker' van Heracles: 'Als ze mijn paspoort zien, zeggen ze: de lul uit Blaricum'

'Kakker' van Heracles: 'Als ze mijn paspoort zien, zeggen ze: de lul uit Blaricum'

vrijdag 12 januari 2018 om 09:07

De in Blaricum geboren Vincent Vermeij heeft regelmatig te maken met vooroordelen. De spits van Heracles komt uit Het Gooi en wordt nogal eens aangezien voor hockeyer.

"Het is niet de eerste keer dat ik het hoor. Kom je uit Het Gooi, dan denken ze aan kakkers en hockey", vertelt de 23-jarige aanvalsleider aan TC/Tubantia. "Ik ben geboren in het ziekenhuis van Blaricum, de inwoners van die plaats staan bekend als de rijkste van Nederland. Als mensen mijn paspoort zien, zeggen ze: die lul uit Blaricum. Maar ik kom uit Huizen en echt: er wonen heel veel niet-kakkers in Het Gooi."

Vermeij is op het eerste oog geen typische profvoetballer. De spits beaamt dat hij zich niet altijd thuis voelt in de voetbalwereld. "Het is een prachtig spelletje, maar niet iedereen is altijd even direct, er wordt nogal eens wat achter je rug gezegd. Ik hou juist van direct."

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 09:10
Die lul uit Huizen dus...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:13
Wat een butt artikel zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:33
Zeg je dat nou achter zijn rug om?
Vind ik leuk
Vaag +2338
vrijdag 12 januari 2018 om 09:14
Weten we dat ook weer.
Vind ik leuk
HanV +2416
vrijdag 12 januari 2018 om 09:58
Ik ben bang dat ik het over een week nog weet, sommige onbenullige dingen blijven toch hangen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
En dan verloochent hij ook nog eens zijn afkomst uit Huizen door in de jeugd van Zuidvogels te hebben gespeeld. Schijtclub.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:48
Wat een onzin. Er speelt meer jeugd uit Huizen bij Zuidvogels dan bij sv Huizen. Dat vooral jeugd van buiten haalt voor hun selectie-elftallen. Zuidvogels is een veel mooiere club dan schijtclub Sv Huizen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:17
Die Zuidvogels jongens wilden nooit de bal terugschieten als ik 'm weer eens volkomen verkeerd raakte waardoor hij over het hek naar de buren vloog. De haat zit diep....sorry.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 11:42
Haha... snap ik helemaal. De haat zit ook bij mij diep. Daarom schoot ik die bal nooit terug.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
Maar hij kan geen Hockeyer zijn, die hebben altijd minstens twee voornamen
Vind ik leuk
Kayzer +1627
vrijdag 12 januari 2018 om 09:24
Toen hij ging voetballen hebben ze een naam doorgestreept.Eigenlijk is het Vincent-Marie
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
Vin - Cent
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:44
Hahah dat is het! Hockey talent begint met twee voornamen:)
Vind ik leuk
ELD070 +212
vrijdag 12 januari 2018 om 11:29
Noem eens een speler met twee voornamen uit het Nederlands elftal hockey dan?
Vind ik leuk
mcmodd +13245
vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
Blijf maar lekker jezelf knul, daar is niks mis mee.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:45
Ga lekker voetballen joh.Wat een belangrijke info zeg....
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:47
Ik kom uit Ottoland dan mag je niemand over zen afkomst bespotten haha
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 09:58
We zijn allemaal wel eens een kakker... als je op de pot zit. Tenzij je een vrouw bent natuurlijk, dan heb je ook nog een andere mogelijkheid.
Vind ik leuk
Rodajc +2914
vrijdag 12 januari 2018 om 10:18
Hij lijkt toch ook gewoon op een kakker
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 10:44
en de rest van het interview vanmiddag...op VP!
Vind ik leuk
Bhj +144
vrijdag 12 januari 2018 om 13:34
"Als mensen mijn paspoort zien, zeggen ze: die lul uit Blaricum. Maar ik kom uit Huizen en echt: er wonen heel veel niet-kakkers in Het Gooi."

Aldus de kakker uit het gooi
Vind ik leuk