'Kakker' van Heracles: 'Als ze mijn paspoort zien, zeggen ze: de lul uit Blaricum'

    'Kakker' van Heracles: 'Als ze mijn paspoort zien, zeggen ze: de lul uit Blaricum'

    vrijdag 12 januari 2018 om 09:07

    De in Blaricum geboren Vincent Vermeij heeft regelmatig te maken met vooroordelen. De spits van Heracles komt uit Het Gooi en wordt nogal eens aangezien voor hockeyer.

    "Het is niet de eerste keer dat ik het hoor. Kom je uit Het Gooi, dan denken ze aan kakkers en hockey", vertelt de 23-jarige aanvalsleider aan TC/Tubantia. "Ik ben geboren in het ziekenhuis van Blaricum, de inwoners van die plaats staan bekend als de rijkste van Nederland. Als mensen mijn paspoort zien, zeggen ze: die lul uit Blaricum. Maar ik kom uit Huizen en echt: er wonen heel veel niet-kakkers in Het Gooi."

    Vermeij is op het eerste oog geen typische profvoetballer. De spits beaamt dat hij zich niet altijd thuis voelt in de voetbalwereld. "Het is een prachtig spelletje, maar niet iedereen is altijd even direct, er wordt nogal eens wat achter je rug gezegd. Ik hou juist van direct."

    Plaats een reactie

    windforce11 +1479
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:10
    Die lul uit Huizen dus...
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15323
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:13
    Wat een butt artikel zeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:33
    Zeg je dat nou achter zijn rug om?
    Vind ik leuk
    Vaag +3094
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:14
    Weten we dat ook weer.
    Vind ik leuk
    HanV +3381
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:58
    Ik ben bang dat ik het over een week nog weet, sommige onbenullige dingen blijven toch hangen.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +149
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
    En dan verloochent hij ook nog eens zijn afkomst uit Huizen door in de jeugd van Zuidvogels te hebben gespeeld. Schijtclub.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:48
    Wat een onzin. Er speelt meer jeugd uit Huizen bij Zuidvogels dan bij sv Huizen. Dat vooral jeugd van buiten haalt voor hun selectie-elftallen. Zuidvogels is een veel mooiere club dan schijtclub Sv Huizen.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +149
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:17
    Die Zuidvogels jongens wilden nooit de bal terugschieten als ik 'm weer eens volkomen verkeerd raakte waardoor hij over het hek naar de buren vloog. De haat zit diep....sorry.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:42
    Haha... snap ik helemaal. De haat zit ook bij mij diep. Daarom schoot ik die bal nooit terug.
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1624
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:21
    Maar hij kan geen Hockeyer zijn, die hebben altijd minstens twee voornamen
    Vind ik leuk
    Kayzer +2244
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:24
    Toen hij ging voetballen hebben ze een naam doorgestreept.Eigenlijk is het Vincent-Marie
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +2780
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
    Vin - Cent
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15323
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:44
    Hahah dat is het! Hockey talent begint met twee voornamen:)
    Vind ik leuk
    ELD070 +211
    vrijdag 12 januari 2018 om 11:29
    Noem eens een speler met twee voornamen uit het Nederlands elftal hockey dan?
    Vind ik leuk
    mcmodd +19626
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:32
    Blijf maar lekker jezelf knul, daar is niks mis mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:45
    Ga lekker voetballen joh.Wat een belangrijke info zeg....
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:47
    Ik kom uit Ottoland dan mag je niemand over zen afkomst bespotten haha
    Vind ik leuk
    Springbok +874
    vrijdag 12 januari 2018 om 09:58
    We zijn allemaal wel eens een kakker... als je op de pot zit. Tenzij je een vrouw bent natuurlijk, dan heb je ook nog een andere mogelijkheid.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9527
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:18
    Hij lijkt toch ook gewoon op een kakker
    Vind ik leuk
    The Genius +2812
    vrijdag 12 januari 2018 om 10:44
    en de rest van het interview vanmiddag...op VP!
    Vind ik leuk
    Bhj +720
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:34
    "Als mensen mijn paspoort zien, zeggen ze: die lul uit Blaricum. Maar ik kom uit Huizen en echt: er wonen heel veel niet-kakkers in Het Gooi."

    Aldus de kakker uit het gooi
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11501