Van Persie is klaar bij Fenerbahçe: 'Heel waarschijnlijk, de kans is groot'

    Van Persie is klaar bij Fenerbahçe: 'Heel waarschijnlijk, de kans is groot'

    vrijdag 12 januari 2018 om 13:31

    De kans is groot dat Robin van Persie gaat vertrekken bij Fenerbahçe. Dat stelt trainer Aykut Kocaman. De Turkse club is met Van Persie en zijn zaakwaarnemer in gesprek met Fenerbahçe over contractontbinding.

    De weer fitte Van Persie zit niet bij de selectie van Fenerbahçe voor de oefenwedstrijd tegen Kukesi (zaterdag). "Het is heel waarschijnlijk dat hij ons gaat verlaten", aldus Kocaman op een persconferentie over de alltime topscorer van Oranje. "Praten over Robin van Persie helpt niet. De kans is groot dat hij vertrekt."

    Het is de eerste keer dat Kocaman bevestigt dat Van Persie geen toekomst heeft in Istanbul. Zelf heeft de spits die conclusie al langer getrokken. Sinds vorige week zijn club en speler met elkaar in gesprek over contractontbinding. Als Van Persie transfervrij is, lijkt Feyenoord toe te willen slaan. Trainer Giovanni van Bronckhorst is groot voorstander van zijn komst, maar in De Kuip zou niet iedereen overtuigd zijn.

    Poll

    Is Van Persie een toegevoegde waarde voor Feyenoord?

    (5957 stemmen)

    Plaats een reactie

    Laufen +40
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:36
    Zo daar zijn ze snel achtergekomen
    Vind ik leuk
    Pino61 +12679
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:59
    Sparta materiaal.
    Vind ik leuk
    Aal +21849
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:19
    Wat een k#t nieuws.....
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:36
    Deel 386/1235
    Vind ik leuk
    Feye1908 +8766
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:38
    Komen er nog maar 849 delen met steeds dezelfde informatie?
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:40
    Jup alleen voordat die tekend zullen de roddels mischien alleen verschillen kwa club :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:36
    Hoevaak moeten dit nu nog lezen? Ik heb liever dat jullie het melden als het definitief is niet iedere keer van die vage berichten
    Vind ik leuk
    Kramertje +902
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:37
    pfff gaat ie nou weg of niet

    beide partijen willen toch niet meer met elkaar verder
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:37
    Meteen halen, zeker nog goed genoeg voor Nederlandse competitie
    Vind ik leuk
    Ale +4528
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:36
    Nooit halen. Dit is een rotte appel die jaren geleden al van de boom is gevallen.
    Vind ik leuk
    Hammie +1190
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:08
    020 mannetje 100% zekerheidje
    Vind ik leuk
    Dharmpie +593
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:49
    Ik vind het raar dat je dit zegt!
    Robin heeft genoeg laten zien en bewezen een goede voetballer te zijn. Dat hij helaas vaak geblesseerd is daar kan hij niks aan doen.
    Ik ben ervan overtuigd dat als hij fit is/wordt en hij een kans krijgt, hij ons allen een poepje zal laten ruiken.. En dat gun ik hem ook!!. Kuyt was door velen hier ook afgeschreven toen hij naar Turkije ging, hij kwam uiteindelijk toch.. We weten hoe het is afgelopen. Sommige spelers verdienen kansen op basis van wat ze gebracht hebben! Robin is daar ook 1 van!!!!!!!!!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    Ale +4528
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:41
    Beetje het zelfde als ajax vd Vaart terug haald. ..kansloos dus!
    Vind ik leuk
    Dharmpie +593
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:08
    Een beetje voorbarige reactie, niet iedereen is hetzelfde of heeft hetzelfde fysiek. Aan je reactie te lezen lijkt het erop dat je net geperste citroensap op heb. Aan alle azijn en citrus liefhebbers hier zou ik zeggen, wacht eerst maar af in plaats van vooraf te gaan lopen roeptoeteren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 13:49
    Alltime topscorer, wist ik ff niet. Deze jongen kan mooie gave doelpunten scoren a la Jurgenson. Jammer voor Vente.
    Vind ik leuk
    henkvlis +4063
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:17
    Ik denk dat Van persie zeker voor Feyenoord van toegevoegde waarde kan zijn.
    Vind ik leuk
    Ale +4528
    vrijdag 12 januari 2018 om 14:38
    Meer iets voor sparta als voor feijenoord. Denk dat hij naar dick gaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:19
    v, persie gaat weg dan is hij weer in gesprek, ik hoop dat hij naar Sparta gaat daar gaan alle oud gediende heen,
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:12
    "Als de nieuwe club maar betaald..."
    Zullen ze wel weer zeggen. Net als de laatste keer.
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:24
    Al die mensen die twijfels hebben bij Feyenoord hebben gelijk! Niet meer aan beginnen, die is klaar en kan het zeker niet meer op te brengen om a la Kuyt zich nog een keer te geven. Die wil nog wat poen harken!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:25]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws