Update: Turan heeft nieuwe club gevonden en verlaat FC Barcelona

    Update: Turan heeft nieuwe club gevonden en verlaat FC Barcelona

    zaterdag 13 januari 2018 om 12:09

    Arda Turan maakt zo goed als zeker de overstap naar Istanbul Basaksehir. Dat meldt A Spor na een gesprek met de zaakwaarnemer van de FC Barcelona-middenvelder.

    Turan zit bij de koploper van Spanje op een dood spoor en speelde nog geen enkele wedstrijd dit seizoen. Volgens zijn zaakwaarnemer is het 'voor 99 procent zeker' dat de dertigjarige middenvelder aan de slag gaat bij Istanbul Basaksehir, waar de geblesseerde Eljero Elia al onder contract staat.

    "Er zijn nog een of twee plooien die gladgestreken moeten worden en dan is het wachten op de reactie van Barcelona", zegt Ahmet Bulut, zaakwaarnemer van Turan. "De definitieve beslissing zal vrijdag worden genomen, maar wij hebben al aangegeven positief tegenover de transfer te staan."

    Barcelona wil Turan graag kwijt en is bereid om een bod van tienmiljoen euro te accepteren. Dat is 31 miljoen minder dan de Catalaanse grootmacht twee jaar geleden betaalde.

    Update 13/1 12.09: Arda Turan is definitief speler van Istanbul Basaksehir. De Turkse club heeft de komst van de FC Barcelona-speler zaterdag bevestigd. Turan wordt in Istanbul de ploeggenoot van Eljero Elia.

    Plaats een reactie

    Argento8523 +6551
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:16
    Enorme miskoop geweest dit

    Goed dat ze hem kwijt zijn en dat Arda weer lekker kan gaan voetballen
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:24
    Was toch bij Atleti de smaakmaker.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3129
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:31
    Inderdaad. Leek ook een prima aankoop. Achteraf gezien niet goed uitgepakt en dus een miskoop..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:39
    Een miskoop is naar mijn mening iemand die er niet veel van kan. Arda is te groot om er een sticker miskoop op te plakken. Het is gewoon een mispeer van Barca kant om hem te halen en op de tribune te laten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:51
    Als je iemand koopt die vervolgens het niveau niet aankan is het dus gewoon een miskoop en een verkeerde inschatting.
    Je kan dus wel stellen dat Turan een miskoop is en Klaassen bijv. ook.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:55
    Turan was de ster van Atleti, heeft gewoon de kans niet gehad.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:56
    Is ook veel te goed voor Turkije nog. Dat daar niet een betere club voor kwam...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:02
    Misschien de leeftijd?
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:35
    30 toch? Misschien heb je gelijk. Toch denk ik dat er meer in zit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:57
    Hij is bij Barcelona gewogen en te ligt bevonden. Komt gewoon tekort voor de wereldtop.
    Hij heeft zijn minuten wel gemaakt maar heeft nooit weten te overtuigen.
    Kortom, een miskoop.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:02
    Barca was niet echt de wereldtop afgelopen jaren. Kijk wat voor spelers ze hadden gehaald. Dan stak Arda daar met kop en schouders bovenuit. Ik ben het er niet mee eens maar dat heb je soms Henkie.
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    zaterdag 13 januari 2018 om 17:43
    Nee dit is te kort door de bocht. Hij heeft genoeg kwaliteiten voor de wereldtop. Dat is de discussie niet en als je dat ik twijfel trekt dan snap je niet veel van voetbal denk ik. Hij is natuurlijk niet geslaagd maar dat lag niet aan zijn kwaliteiten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:27
    veel te langzaam in zijn voetbal reactie en geen snelheid in zijn spel
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29432
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:51
    Lullen zonder reden gebeurt hier dagelijks.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:22
    Hoop dat Elia volgend jaar weer bij Feyenoord zit. Elia, Jorgensen, Berghuis, Van Persie, Clasie... Dromen is leuk ;)
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3694
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:29
    Feyenoord moet verjongen, niet weer vergrijzen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:49
    Elia is toch wel beter dan Boetius? Dan heb ik die liever. Voor de rest zijn die jongens niet zo oud. St Juste, Van Beek, Tapia, Amrabat, Vilhena, Haps, Nieuwkoop, Larsson... Alleen Van Persie zou echt oud zijn alssie komt.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6320
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:58
    Ik vond hem zeker goed. Maar hij speelde om nog een klapper te kunnen maken. Ik vraag me af of hij ook zo goed is als hij voor zijn laatste jaren komt.
    Vind ik leuk
    Arbee +2058
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:23
    10 miljoen. Als Arda zich weer voor de volle 100% gaat inzetten en zijn mojo terugvindt is dat een koopje.
    Vind ik leuk
    Kevindo +683
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:24
    Helemaal mee eens. Sowieso heeft Başakşehir een erg leuk team momenteel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88856
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:23
    Barca para??

    Schande want hij is altijd op en top prof geweest.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:38
    Jemig, in drie jaar tijd van Top bij Atletico, naar een clubje waar net 4.000 fans zitten..
    Vind ik leuk
    Setovitch +1478
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:12
    Een voetballer als Arda moet elke week voetballen dus uitstekende keus. Lijkt mij
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8074
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:16
    Leuk al die oud Feyenoorders terug bij Feyenoord.
    Krijg je zometeen Benidorm Basterds - Feyenoord Basterds 3-1.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:16
    Bye bye Arda.. De niet zo Superturk.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12082
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:30
    Ik weet niet waar deze informatie vandaan komt, maar volgens mij is hij verhuurt en niet verkocht.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8866
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:53
    Ploegmaat Eliatje
    Vind ik leuk
    Emnu +2069
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:00
    Vanuit zo'n gesloten perspectief zou je hetzelfde over Zlatan kunnen zeggen.

    Miissmatch, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 00:33
    zo, mijn zakken zijn wel gevuld denkt baardaap arda
    Vind ik leuk