Aanvoerder Sneijder begint goed en wint eerste wedstrijd bij nieuwe club

Aanvoerder Sneijder begint goed en wint eerste wedstrijd bij nieuwe club

vrijdag 12 januari 2018 om 16:39

Wesley Sneijder is goed begonnen aan zijn avontuur bij Al-Gharafa SC. De middenvelder begon als aanvoerder en won met 1-2 bij Al-Ahli.

Sneijder tekende vorige week een contract voor anderhalf jaar bij de club uit Qatar. De trainer heeft hoge verwachtingen van de recordinternational van het Nederlands elftal en heeft hem direct aanvoerder gemaakt. Sneijder speelde bijna de hele wedstrijd. Na 83 minuten werd hij gewisseld.

Sneijder staat tot de zomer van 2019 onder contract in Qatar en gaat in die periode een salaris van ruim 3,5 miljoen euro verdienen. Afgelopen zomer werd hij gecontracteerd door OGC Nice, maar zijn avontuur in Zuid-Frankrijk werd uiteindelijk een grote teleurstelling. Onder trainer Lucien Favre maakte hij nauwelijks speelminuten. Verder speelde Sneijder nog vier jaar voor Galatasaray, vier voor Internazionale, twee voor Real Madrid en vier voor Ajax.

Lees meer over:Wesley Sneijder

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 16:41
Beetje cashen in het zand. Niks mis mee.
Was zelf naar China gegaan, elke dag Chinees.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 22:02
Maar wel echt lastig communiceren. Hier spreekt de bovenlaag nog engels of heeft op zn minst een tolk in dienst. En lekker weer.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:42
Knap werk. De concurrentie is daar niet te onderschatten.
Vind ik leuk
Alain2708 +4330
vrijdag 12 januari 2018 om 16:44
Hij heeft zijn salaris nu al dubbel en dwars terug verdiend..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:50
Jammer dat ze het niet uitzenden zeg...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:03
Het wordt tijd dat we daar eens heen kunnen, met zo'n voetbalreis. Ipv Barça. Weer eens wat anders. De vrouwen mogen niet mee ... denk ik.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:05
Wel jammer nou doet me vrouwtje gewoon een doekie op ken zij rijden wij drinken of... Onee dan worden onzen handen eraf gehakt en die heb ik toevallig nog nodig :p
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:12
Ja, een paar handen is altijd wel handig. Slaven zat daar hoor, die taxi rijden.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:54
Wanneer komt dit op Ziggo?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:04
Als Jack zn geld gevangen heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 16:55
dalijk weer superfit
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:00
Misschien iets voor oranje.!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:38
Niveau 5e kl amateur voetbal! Hoort hier niet thuis!!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:59
Ja tegen Fc Zandbak
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Aanvoerder Sneijder begint goed en wint eerste wedstrijd bij nieuwe club