Van Bronckhorst heeft belangrijk nieuws voor duo: 'Moet het ze nog vertellen'

Van Bronckhorst heeft belangrijk nieuws voor duo: 'Moet het ze nog vertellen'

vrijdag 12 januari 2018 om 17:00

Giovanni van Bronckhorst heeft besloten wie hij tijdens de tweede seizoenshelft onder de lat gaat zetten bij Feyenoord. Of dat Brad Jones is of Kenneth Vermeer, wil hij nog niet prijsgeven.

"Ik heb er met keeperstrainer Khalid Benlahsen over gepraat", wordt Van Bronckhorst geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Brad Jones en Kenneth Vermeer komen allebei in actie zaterdag. We spelen twee oefenduels, tegen Noordwijk en FC Luzern. Ik moet de keepers zelf nog vertellen wat we gaan doen. Dat doe ik in Spanje."

In gesprek met RTV Rijnmond laat Van Bronckhorst weten dat Feyenoord actief is op de transfermarkt. "Het is afwachten de komende weken, maar het klopt dat we kijken naar waar we ons kunnen versterken en welke jongens eventueel weggaan. Michiel Kramer is er daar één van. Ik noem geen namen. We zijn bezig met kijken naar wat we nodig hebben. Wie er vertrekken, heb ik als coach ook niet altijd vat op. Maar we willen met een brede groep de tweede helft seizoen in gaan."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Wie moet er op doel staan?

(1455 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 12 januari 2018 om 17:04
EDIT VP: ongepaste reactie
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:04]
Vind ik leuk
Koeroe +3410
vrijdag 12 januari 2018 om 17:08
Halve zool
Vind ik leuk
Hammie +711
vrijdag 12 januari 2018 om 17:11
Klootzak, ik wist wel dat ze geen hersens hadden.
Vind ik leuk
Sytz +1340
vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
Doet is ff normaal goos. Een beetje fucken is leuk voor zo’n wedstrijd maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op
Vind ik leuk
Pjotr26 +202
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
hoop dat je r tussen hangt puistenkop.......
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:07
De Ajacieden maken zich drukker om de keeper van Feyenoord, dan de Feyenoord supporters zelf.

Raar. Opmerkelijk.
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 17:16
Oh?
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 17:47
Toch is het wel vermakelijk theater, als vervolg op deel 1 begin dit seizoen. Ging ook nergens over. Wil hij ze scherp krijgen of zo?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:00
Het is wel lullig voor Vermeer natuurlijk. En Gio zal hem tijdens zijn overgang van Ajax, ook wel het een en ander beloofd hebben. Maar ja ... soms gaat het raar in t leven. Shit happens.
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 20:04
Dus om Vermeer een sport van schijn tevredenheid te laten voelen houdt Gio het nog even spannend?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:28
Jones kan morgen wel geblesseerd zijn. De spelers op de bank kunnen zo maar in ene keer belangrijk zijn. Iedereen moet je te vriend houden als coach.
Vind ik leuk
2cents +38087
vrijdag 12 januari 2018 om 20:31
Je blijft natuurlijk niet bevriend als blijkt dat de coach weer gewoon de concurrent de voorkeur geeft. Dan was het allemaal maar schijn.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 20:32
Dat is ook heel moeilijk.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:08
Feyenoord moet Veerman als storm.ram halen
Vind ik leuk
rinirat +1036
vrijdag 12 januari 2018 om 17:09
Ik hoop dat hij nu wakker is, heeft al zo een 20 punten geschonken...
Man snapt er weinig van moet ik zeggen, tactisch onbenul ,maar wel publiekslieveling.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 17:10]
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:18
ik vind Vermeer en betere kipper en ik vind jones onzeker maakt te veel blunders
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:50
Haha, kipper, nice. Ik heb ook liever Vermeer trouwens.
Vind ik leuk
derksen +7663
vrijdag 12 januari 2018 om 17:18
Als gio niet vermeer kiest is het echt een niksnietsukkelnikswetendetrainer
Vind ik leuk
Laufen +44
vrijdag 12 januari 2018 om 17:20
Zijn ze net opgelucht dat sinterklaas weer in Spanje is krijgen die twee uitgerekend in Spanje te horen wie er gaat keepen...
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:37
En wat is nou precies de grap?
Vind ik leuk
Laufen +44
vrijdag 12 januari 2018 om 17:39
Als je oud genoeg bent vertel ik het aan jou mits ik toestemming heb van je ouders
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:45
Mn oma vindt het geen probleem maar die is de grap ook nog aan het zoeken.
Vind ik leuk
Laufen +44
vrijdag 12 januari 2018 om 17:50
Zie het als een bezigheid dat zoeken. Succes!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:55
Thanks, jij ook met oefenen!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:22
Error code 0.20: joke not found
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:44
78% vd Mensen op de Poll vinden dat Vermeer op goal moet.
Ik verwacht dat Gio betere inzichten heeft dan alle "non" kenners..
Gio kennende kiest hij voor Jones, ;-(
Vind ik leuk
HanV +2414
vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
Ze moeten het uitsplitsen in 4 keuzes, dus wel/geen fan van Feyenoord per keeper. Misschien hebben niet-Feyenoordfans nu een voorkeur voor Vermeer.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:49
De beste...... en dat bepaald de coach
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 17:55
Als van Bronckhorst nou beloofd het eerst op VP te zeggen dan beloven we dat we het niet doorvertellen.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
Vermeer! Altijd fan van geweest. Hoewel momenteel Onana stukken beter is, gelukkig;)
Vind ik leuk
FSCeara +3429
vrijdag 12 januari 2018 om 18:26
Als vermeer fit is hoort die te keepen.is beste keeper van de eredivisie.voetballend en keepend
Vind ik leuk
Stranger +2258
vrijdag 12 januari 2018 om 19:14
Alleen op hoge ballen is het drama!
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:34
Maar die sukkel kiest natuurlijk voor opa-niet-in-vorm Jones.
Vind ik leuk
Stranger +2258
vrijdag 12 januari 2018 om 19:16
Ik vraag me af of jij ze wel alle 7 op een rijtje hebt?
1 Waarom iemand sukkel noemen om beslissingen die hij neemt waar je totaal geen verstand van hebt?
2 Ik vraag me af hoeveel wedstrijden van Feyenoord je daadwerkelijk gezien hebt?
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:42
Jones speelt de laatste weken beter. Dat komt volgens mij dat de achterhoede de laatste weken beter staat. Vermeer had het zeker niet beter gedaan dan Jones met zo'n achterhoede..
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
Als er wat te vertellen is wordt Vermeer t dus, als t jones bleef was er niks te vertellen. En gelukkig, werd tijd
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 18:57
Jullie hebben een brede groep maar meer dan de helft is brandhout
Vind ik leuk
Stranger +2258
vrijdag 12 januari 2018 om 19:18
Liever de helft brandhout ,dan die zogenaamde "grote"talenten die er niet veel van bakken.
Vind ik leuk
vrijdag 12 januari 2018 om 19:25
Daar staat de helft van in de basis.
Van Bronckhorst moet iedere transfer periode 6 nieuwe spelers waarvan nog geen halve goede
Vind ik leuk
Stranger +2258
vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
Daarom die goed resultaten tegen Nice, Rosenburg en twente om er maar een paar te noemen;-)
Vind ik leuk
Teo Smith +14766
vrijdag 12 januari 2018 om 22:44
Doe Vermeer maar.
Vind ik leuk
Rodajc +2897
zaterdag 13 januari 2018 om 00:15
'Michiel Kramer is er daar één van. Ik noem geen namen.' Okee
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Bronckhorst heeft belangrijk nieuws voor duo: 'Moet het ze nog vertellen'