Van Bronckhorst heeft belangrijk nieuws voor duo: 'Moet het ze nog vertellen'

    Van Bronckhorst heeft belangrijk nieuws voor duo: 'Moet het ze nog vertellen'

    vrijdag 12 januari 2018 om 17:00

    Giovanni van Bronckhorst heeft besloten wie hij tijdens de tweede seizoenshelft onder de lat gaat zetten bij Feyenoord. Of dat Brad Jones is of Kenneth Vermeer, wil hij nog niet prijsgeven.

    "Ik heb er met keeperstrainer Khalid Benlahsen over gepraat", wordt Van Bronckhorst geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Brad Jones en Kenneth Vermeer komen allebei in actie zaterdag. We spelen twee oefenduels, tegen Noordwijk en FC Luzern. Ik moet de keepers zelf nog vertellen wat we gaan doen. Dat doe ik in Spanje."

    In gesprek met RTV Rijnmond laat Van Bronckhorst weten dat Feyenoord actief is op de transfermarkt. "Het is afwachten de komende weken, maar het klopt dat we kijken naar waar we ons kunnen versterken en welke jongens eventueel weggaan. Michiel Kramer is er daar één van. Ik noem geen namen. We zijn bezig met kijken naar wat we nodig hebben. Wie er vertrekken, heb ik als coach ook niet altijd vat op. Maar we willen met een brede groep de tweede helft seizoen in gaan."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Wie moet er op doel staan?

    (1459 stemmen)

    Plaats een reactie

    Zoonvanmnoma +2528
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:04
    EDIT VP: ongepaste reactie
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Koeroe +8975
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:08
    Halve zool
    Vind ik leuk
    Hammie +1056
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:11
    Klootzak, ik wist wel dat ze geen hersens hadden.
    Vind ik leuk
    Sytz +2720
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    Doet is ff normaal goos. Een beetje fucken is leuk voor zo’n wedstrijd maar dit slaat natuurlijk helemaal nergens op
    Vind ik leuk
    Pjotr26 +1465
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
    hoop dat je r tussen hangt puistenkop.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:07
    De Ajacieden maken zich drukker om de keeper van Feyenoord, dan de Feyenoord supporters zelf.

    Raar. Opmerkelijk.
    Vind ik leuk
    2cents +47556
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:16
    Oh?
    Vind ik leuk
    2cents +47556
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:47
    Toch is het wel vermakelijk theater, als vervolg op deel 1 begin dit seizoen. Ging ook nergens over. Wil hij ze scherp krijgen of zo?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:00
    Het is wel lullig voor Vermeer natuurlijk. En Gio zal hem tijdens zijn overgang van Ajax, ook wel het een en ander beloofd hebben. Maar ja ... soms gaat het raar in t leven. Shit happens.
    Vind ik leuk
    2cents +47556
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:04
    Dus om Vermeer een sport van schijn tevredenheid te laten voelen houdt Gio het nog even spannend?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:28
    Jones kan morgen wel geblesseerd zijn. De spelers op de bank kunnen zo maar in ene keer belangrijk zijn. Iedereen moet je te vriend houden als coach.
    Vind ik leuk
    2cents +47556
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:31
    Je blijft natuurlijk niet bevriend als blijkt dat de coach weer gewoon de concurrent de voorkeur geeft. Dan was het allemaal maar schijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:32
    Dat is ook heel moeilijk.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1542
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:08
    Feyenoord moet Veerman als storm.ram halen
    Vind ik leuk
    rinirat +1535
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:09
    Ik hoop dat hij nu wakker is, heeft al zo een 20 punten geschonken...
    Man snapt er weinig van moet ik zeggen, tactisch onbenul ,maar wel publiekslieveling.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:18
    ik vind Vermeer en betere kipper en ik vind jones onzeker maakt te veel blunders
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:50
    Haha, kipper, nice. Ik heb ook liever Vermeer trouwens.
    Vind ik leuk
    derksen +8414
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:18
    Als gio niet vermeer kiest is het echt een niksnietsukkelnikswetendetrainer
    Vind ik leuk
    Laufen +44
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:20
    Zijn ze net opgelucht dat sinterklaas weer in Spanje is krijgen die twee uitgerekend in Spanje te horen wie er gaat keepen...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2528
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:37
    En wat is nou precies de grap?
    Vind ik leuk
    Laufen +44
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:39
    Als je oud genoeg bent vertel ik het aan jou mits ik toestemming heb van je ouders
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2528
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:45
    Mn oma vindt het geen probleem maar die is de grap ook nog aan het zoeken.
    Vind ik leuk
    Laufen +44
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:50
    Zie het als een bezigheid dat zoeken. Succes!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2528
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:55
    Thanks, jij ook met oefenen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:22
    Error code 0.20: joke not found
    Vind ik leuk
    Dharmpie +342
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:44
    78% vd Mensen op de Poll vinden dat Vermeer op goal moet.
    Ik verwacht dat Gio betere inzichten heeft dan alle "non" kenners..
    Gio kennende kiest hij voor Jones, ;-(
    Vind ik leuk
    HanV +3393
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
    Ze moeten het uitsplitsen in 4 keuzes, dus wel/geen fan van Feyenoord per keeper. Misschien hebben niet-Feyenoordfans nu een voorkeur voor Vermeer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:49
    De beste...... en dat bepaald de coach
    Vind ik leuk
    Marco B. +238
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
    Vermeer! Altijd fan van geweest. Hoewel momenteel Onana stukken beter is, gelukkig;)
    Vind ik leuk
    FSCeara +7599
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:26
    Als vermeer fit is hoort die te keepen.is beste keeper van de eredivisie.voetballend en keepend
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:14
    Alleen op hoge ballen is het drama!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:42
    Jones speelt de laatste weken beter. Dat komt volgens mij dat de achterhoede de laatste weken beter staat. Vermeer had het zeker niet beter gedaan dan Jones met zo'n achterhoede..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
    Als er wat te vertellen is wordt Vermeer t dus, als t jones bleef was er niks te vertellen. En gelukkig, werd tijd
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:57
    Jullie hebben een brede groep maar meer dan de helft is brandhout
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:18
    Liever de helft brandhout ,dan die zogenaamde "grote"talenten die er niet veel van bakken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:25
    Daar staat de helft van in de basis.
    Van Bronckhorst moet iedere transfer periode 6 nieuwe spelers waarvan nog geen halve goede
    Vind ik leuk
    Stranger +4023
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
    Daarom die goed resultaten tegen Nice, Rosenburg en twente om er maar een paar te noemen;-)
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21501
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:44
    Doe Vermeer maar.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9688
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:15
    'Michiel Kramer is er daar één van. Ik noem geen namen.' Okee
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Bronckhorst heeft belangrijk nieuws voor duo: 'Moet het ze nog vertellen'