'City schrikt zich rot en is bereid Sanchez naar United te laten vertrekken'

    'City schrikt zich rot en is bereid Sanchez naar United te laten vertrekken'

    Gepubliceerd: vrijdag 12 januari 2018 om 17:16vr 12-01-2018 om 17:16

    Manchester City staat op het punt om een deal met Arsenal over Alexis Sanchez af te blazen. De financiële eisen van Arsenal zijn simpelweg te gortig, melden Engelse media vrijdagmiddag.

    Sanchez zelf wil graag de overstap maken naar The Citizens, maar de koploper van de Premier League is niet bereid om te voldoen aan de financiële eisen van Arsenal. The Gunners vragen naar verluidt veertig miljoen euro. Dat meldt The Telegraph. City is niet van plan om een torenhoog bedrag te betalen voor een speler wiens contract over een halfjaar afloopt en dan gratis overgenomen kan worden.

    Wat ook meespeelt is het herstel van Gabriel Jesus, die lang uit de roulatie leek, maar sneller herstelt dan gedacht. Daardoor is de nood om een nieuwe aanvaller te halen ineens een stuk minder hoog. Bij City dacht men dat Jesus in ieder geval tot februari uit de roulatie zou zijn. Het vlotte herstel van Jesus plus de financiële eisen van Arsenal hebben ervoor gezorgd dat City gas terug heeft genomen in de onderhandelingen met Arsenal.

    Arsenal moet flink wat water bij de wijn doen om alsnog tot een deal te komen met City. De club is zelfs bereid om Sanchez naar Manchester United te laten vertrekken als een deal niet rondkomt. De club van José Mourinho werd woensdag ook verrassend genoeg in verband gebracht met Sanchez.

    Plaats een reactie

    Youri99 +9752
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:18
    Ik denk dat hij volgende week gewoon zegt dat hij stopt met voetballen.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1424
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:18
    Voordeel voor United ja gelijk binnenhalen mou anders kom ik je persoonlijk in Manchester jou een schop onder je reed geven dwaas
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1109
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:27
    Dwaas
    Vind ik leuk
    Pino61 +12639
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:34
    Geen reed aan die opmerking van je.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1519
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:45
    Ik kan om die van jou anders wel lachen! Reed dus?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:23
    En toen was 40 miljoen veel. In wat voor wereld leven wij?
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2853
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:28
    In de tijd dat dat voor een half jaar is. En dus 400 mln zou zijn voor een 5 jarig contract...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:06
    Als messi een half jaar contract heeft betaal je er ook makkelijk 100 voor.

    Daarmee wil ik zeggen dat het gewoon een goeie speler is, dus betaal maar x wat extra. Anders loop je hem mis
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3459
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:23
    Afgelopen zomer al afblazen en nu wil Arsenal nogsteeds zo'n hoog bedrag? dan laat Sanchez maar naar United gaan hoor...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:25
    40 miloen come on dat is voor Sanchez niks. Real slaapt rustig verder..
    Vind ik leuk
    berwi +471
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:29
    Sanches moet gewoon wachten tot de zomer dan gaat hij gratis weg naar city
    Vind ik leuk
    Gerro +7375
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:37
    40 miljoen dat is toch een peulenschil voor de miljardairs van City dacht ik.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3459
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:43
    In de zomer had hij nog een contract voor een jaar en betaal je 70 miljoen. Nu 40, dat ligt te dicht bij elkaar en is dus overdreven duur.
    Vind ik leuk
    badeend. +1462
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:16
    nee, als ze hem zo graag wilden hadden ze dat zo neergelegd. ze hebben toch geld zat dus niet zo huilen!
    Vind ik leuk
    City boy +383
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:47
    Maar in tegenstelling tot united denkt city na als zij een speler kopen en geven ze ook nooit dramatisch veel uit aan EEN speler ik zeg niet dat ze weinig uitgeven want dat is zeker niet waar

    Kijk maar naar de top 10 hoogste transfer sommen ooit verbazingwekkend genoeg staat city niet in die lijst met nu het beste team van engeland
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10966
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:39
    Klopt wel wat je zegt op Kevin na die koste toch ook rond de 70miljoen?
    Vind ik leuk
    City boy +383
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
    ja maar die zit nog achter james rodriguez met 75 mil als transferbedrag
    De nummer 10
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    Kevindo +1557
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:40
    Nu je het zo zegt, denk ik; dat is nog waar ook. Man. City heeft op dit moment met afstand de beste selectie en het mooiste voetbal en daar hebben ze geen Pogba's van 100 miljoen voor nodig. De Bruyne (en ja dat was een paar jaar terug al weer) was minder duur en in mijn ogen de beste speler van de Premier League.
    Vind ik leuk
    TerrorPep +250
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:38
    Niet nodig voor city, dus laat maar lekker naar united gaan, kan Sanchez lekker daar niet kampioen worden
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3459
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:44
    Als hij echt naar City zou willen weigert hij United en wacht tot de zomer.
    Vind ik leuk
    badeend. +1462
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:17
    persoonlijk al rond volgens zo'n italiaanse krant
    Vind ik leuk
    52N6E +1067
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:42
    Wat zou ik blij zijn als het voetbal weer gaat beginnen....
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6763
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:49
    Als dit klopt heeft City gelijk

    Idioot om 40 miljoen voor een aflopend contract te betalen

    Sánchez wordt ook 'al' bijna 30
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:13
    Alexis Sanchez wil alleen maar naar City en weigert zelfs United, dat Arsenal probeert de clubs tegen elkaar uit te spelen snap ik ook wel maar dan moet je ook raar opkijken dat hij in de zomer gratis vertrekt omdat jij je hand hebt overspeelt.
    Vind ik leuk
    City boy +383
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:42
    Waar heb je deze info vandaan over dat sanchez heeft gezegd dat hij ALLEEN naar city wil

    Ik heb er niets tegen gewoon benieuwd
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90951
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:14
    Hij zal het elftal van Mourinho in aanvallend opzicht zeker versterken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
    Ik denk dat hij naar Ajax komt ;)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8730
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:31
    Arsenal is gestoord.die hadden moeten verkopen toen de tijd ervoor was.nu moet je blik zijn met wat iemand wil betalen.
    Vind ik leuk
    City boy +383
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:39
    Slim van city om terug te trekken laat die dwazen bij united maar opbieden

    Ben benieuwd wat sanchez zijn mening is over dit allemaal, want ik zie het wel aankomen dat sanchez gewoon koelbloedig nee zegt tegen united omdat hij priizen wil winnen en dat gaat dit seizoen denk ik niet meer gebeuren met united miss FA cup maar die heeft sanchez al genoeg

    Hij kan kiezen tussen nu weggaan en miss 1 prijs dit seizoen of wachten een halfjaar geen prijs dit seizoen en dan naar zijn eerste keus man city die nogal wat prijzen gaat winnen volgend seizoen

    Als hij slim is gaat hij voor optie 2