'Feyenoord informeert medewerkers over rentree Van Persie, zaterdag keuring'

    'Feyenoord informeert medewerkers over rentree Van Persie, zaterdag keuring'

    vrijdag 12 januari 2018 om 17:53

    Robin van Persie keert naar alle waarschijnlijkheid terug bij Feyenoord. Dat melden het Algemeen Dagblad en Voetbal International. De Rotterdammers hebben een akkoord bereikt met de 34-jarige spits. Momenteel wordt iedereen binnen de club geïnformeerd over de terugkeer van Van Persie, meldt VI.

    Van Persie moet nog door de medische keuring heen, maar binnen Feyenoord twijfelt er niemand meer aan de terugkeer van de routinier. De afgelopen dagen is er een akkoord bereikt over de ontbinding van het contract van Van Persie bij Fenerbahçe én heeft technisch directeur Martin van Geel een persoonlijk akkoord bereikt met de hoofdrolspeler. Het is nog niet bekend voor hoelang Van Persie gaat tekenen in De Kuip. Afgelopen zomer werd er door het AD gesproken over een eenjarig contract.

    Als alles volgens plan verloopt sluit Van Persie volgende week aan bij de selectie van Giovanni van Bronckhorst, die dan toeleeft naar de uitwedstrijd tegen Ajax van volgende week zondag. Deze week gaf Van Geel aan dat de deur voor Van Persie wagenwijd openstaat en nu is het zo goed als zeker rond. Van Persie verliet Feyenoord in 2004 voor Arsenal.

    Plaats een reactie

    voetbal!!! +8688
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:54
    Wordt denk ik niet het Kuyt effect, als hij op de bank zit gaat hij klagen en zeuren. En Jorgensen is op dit moment gewoon beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    iedereen maar commentaar over van persie die zeurt , laat hem nou eerst tekenen en dan zien we wel hoe het uit pakt, klaar uit!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:57
    Je was me net voor :)
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    Daar is deze site voor hè, je mening geven. Als we allemaal pas achteraf gaan beordelen kunnen de voetbalsites er wel mee stoppen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:01
    Maar 1x is genoeg xD
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21358
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:03
    Ahh als je er niet tegen kan, scroll dan niet naar beneden jochie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:14
    Was maar een grapke Fritz
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +21358
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:16
    Ja ja een geintje met een seintje zeker
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:59
    Bij Kuijt wisten de meeste ook dat het niets zou worden. Twee seizoenen later wist 90 % ineens dat ze gezegd hadden dat ze nooit getwijfeld hadden ;-)

    Ik wist het bij Kuijt niet en nu opk niet.
    Wat ik wel weet is dat hij meer voetbal vermogen heeft dan het grootste gedeelte van de eredivisie spelers.

    Dus ik wacht rustig af.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15665
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:54
    Ik zal je eerlijk zeggen dat toen bekend werd dat Kuyt terug zou komen ik getwijfeld heb of ik wel een seizoenkaart zou nemen. Toch blij dat ik het heb gedaan ;)
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:59
    Ik koop nu al een jaar of 17 een seizoenkaart (daarvoor vele losse kaarten) en wil niet anders meer. Samen met mijn zoon rijden we elke thuiswedstrijd naar Rotterdam.
    Het maakt ons ook niet uit welke aankopen wel of niet komen. We vinden het gewoon mooi om erbij te zijn en we zitten altijd met dezelfde groep gezellig bij elkaar.
    Vind ik leuk
    ttfr +1174
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:01
    Hoezo?, er is achteraf altijd genoeg na te bespreken
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    Daar is deze site voor hè, je mening geven. Als we allemaal pas achteraf gaan beordelen kunnen de voetbalsites er wel mee stoppen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    Daar is deze site voor hè, je mening geven. Als we allemaal pas achteraf gaan beordelen kunnen de voetbalsites er wel mee stoppen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    Daar is deze site voor hè, je mening geven. Als we allemaal pas achteraf gaan beordelen kunnen de voetbalsites er wel mee stoppen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    Daar is deze site voor hè, je mening geven. Als we allemaal pas achteraf gaan beordelen kunnen de voetbalsites er wel mee stoppen.
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8688
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:01
    Sorry jongens er stond error, dus had meerdere keren geprobeerd, maar nu is die 5 keer gestuurd.....
    Vind ik leuk
    Sytz +3298
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
    Herkenbaar
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
    Maar waar moet nou mijn duim naartoe? Ik krijg last van een zwabberduim!
    Vind ik leuk
    Nuance +9052
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:45
    Ja, dat is jouw mening!
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:21
    Gaat ie bij de sterkste elf horen denk je?
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:50
    Natuurlijk, bij hem vergeleken is Jørgensen een knoeiert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:55
    Niks voor Utrecht dan :)
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:42
    Nee, we hebben zelf al goede spitsen genoeg, ik bedoel spitsen die we nog kunnen betalen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:45
    Vind Jorgensen wel iets voor Utrecht
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:48
    Zullen we zien. Vorig seizoen een van de spelers waardoor Feyenoord kampioen was geworden
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:16
    Een Knoeirt? hahah de beste spits van Nederland zal je bedoelen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:28
    Ik vond hem zelf wel leuk ;--/))
    Vind ik leuk
    Jorchie +317
    zaterdag 13 januari 2018 om 02:34
    Als ik de keus heb (als feyenoord supporter) staat Jorchensen er altijd in, nog voor van Persie.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23559
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:14
    Vandaar je naam? Da’s dan wel weer lachen, haha.
    Vind ik leuk
    Ale +4503
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:17
    Zelfde als Ajax vd Vaart terug zou halen. Gewoon gevalletje kansloos. Maar in Rotterdam zijn ze er blij mee....
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:02
    Gelijk meedoen tegen Dubro, Ajax bedoel ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:06
    Nog zo'n kansloos zeikwijf. Jij dus Ale.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:07
    Nog zo'n kansloos zeikwijf. Jij dus Ale.
    Vind ik leuk
    Itsese +4605
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:22
    Gelijk heb je, maaaaar wel lekker voor je shirt verkoop. RVP is natuurlijk ook wel 10x beter dan Jorgensen...je hebt gewoon een top spits nu, en daar mag zelfs jij, blij mee zijn, je hebt het nodig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:57
    Laten we gewoon zien of ie het nog kan en wil... Is toch leuk man, Van Persie in de Eredivisie. Als ie door de mand valt kan ie altijd nog naar Excelsior.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18222
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:57
    Jorgensen en Van Persie spelen allebei. Tenminste dat neem ik aan.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5768
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:04
    Denk t niet maar dan speel v Persie op 10 of op rechts. Op rechts zou mooi zijn, dan loopt Tagliafico er lekker overheen in zn 1ste pot. En als v Persie op 10 staat dan word je middenveld overlopen....
    Nee ik denk dat hij een spits is en tegen kleinere tegenstanders mss als 10 of 9.5 kan spelen maar tegen Ajax zie ik hem niet beginnen. Al hoop ik er wel op haha
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18222
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:02
    Op rechts speelt Berghuis. Maar Van Persie zal wsl niet meedoen de eerste wedstrijden. Ik denk dat tzt Jorgensen en Van Persie van positie gaan wisselen ze kunnen beiden op 10 en 9. We zullen zien ik kan niet voorspellen maar ik verwacht zeker het een en ander van Van Persie.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:57
    Ik denk dat van persie de rolverdeling wel duidelijk is gemaakt. Ik ben benieuwd wat de oude maestro nog kan
    Vind ik leuk
    derksen +8794
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
    Rvp is met 1 been nog beter als jorgenson
    Al die azijn zeikerds Die nooit maar dan ook nooit buitenlands voetbal kijk Dick heb ookal 36 x gezegd dat rvp nog fantastisch kan zijn alleen niet 2 x per week
    Rvp had financiële problemen met fener niet kwa voetbal
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:46
    Lekker stukkie. Next.
    Vind ik leuk
    ficusje +2074
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:13
    Die gaan zeker winnen nu in amsterdam.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:18
    Uiteraard
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:27
    Het is algemeen bekend dat alleen al de aanwezigheid van zulke exceptionele spelers een indruk achter laat op de jongere generatie, en in de kleedkamer en op trainingen zal hij dan ook erg belangijk zijn. Op het veld zou hij als pinchhitter gebruikt kunnen worden, of gewoon als kapstok, want hij is nog steeds ontzettend goed en zijn linkerbeen is magisch.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:59
    Hij zou hangend op links en zelfs op 10 kunnen spelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:31
    Jorgensen is beter dus dat word ergeren van van Persie of Jorgensen Wil weg
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18222
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    Yessssss
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
    Gefeliciteerd ;)
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18222
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:06
    Ja echt blij mee!!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:06
    Ik met........?
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18222
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:10
    Haha
    Vind ik leuk
    Dharmpie +592
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    Great!!!!
    Vind ik leuk
    Dorzon +4373
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    die gaan van ajax winnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:58
    Zelfs met 10 van Persies winnen ze niet van Ajax. Wakker worden
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:21
    Met 10 Van Persies zou het 0-30 worden, helaas is dit niet het geval. Nee Van Persie kan maximaal maar 1 helftje spelen en zal zeker niet in de snelkookpan starten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:03
    Ja ja ja, de Messias zal hoogstpersoonlijk 5 goals binnenschieten, wat een giller.
    Vind ik leuk
    Sytz +3298
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
    Dat is nelom al
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:17
    tja scoort hij de 0-1 bij hunnie , wat wordt er dan weer gejankt in haarlemmermeer noord
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:21
    Nee, hij mag de eretreffer maken nadat Feyenoord 90 minuten lang overklast is en de stand op het scorebord 5-0 is. Dan is het huilen in dat gehucht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:43
    stoer???
    ohja jullie spelen nergens meer voor na de 21 weeeeeer helemaal niks komt in de buurt van onze 18 jaar , in jullie geval al 4 jaar nu helemaal niks, sweet dreams knulletje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:46
    "ohja jullie spelen nergens meer voor na de 21"

    21ste gaan jullie voorover buigen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
    je naam klopt in elk geval ajax de grootste van mokkem en voor de rest dikkeshit in nl, vooroverbuigen doen ze alleen bij jullie in de grachten knulletje tijdens de gay parade ,
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:52
    en al zou t zo zijn we hebben de beker ook nog, oeps daar spelen jullie ook al niet meer voor srry
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:51
    Allemaal leuk en aardig hoor, en gefeliciteerd met van Persie, ik weet dat heel veel Feyenoorders er blij mee zijn en het is ze gegund. Maar die arrogantie dat jij direct denkt dat Ajax door het aantrekken, ik moet eerst nog maar eens zien of hij wel fit genoeg is om te spelen, volgens mij speelt van Persie al maanden niet. En dan nog, ik schat Ajax een klasse beter in de eigen Arena in dan Feyenoord, met of zonder van Persie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:56
    tja de arrogantie he dus twente is ook minder als ajax oeps ohja die hebben jullie uit de beker getyft hahahahaha sweet dreams knulletje
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:37
    Doe effe normaal man
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:56
    vandaar ook dat jullie al 4 niks hebben gewonnen hoelang ja 4 jaar , aardig opweg naar de 18
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:57
    Volgens mij is het 3 jaar. Hoe vaak heeft Feyenoord de laatste 15-20 jaar in Amsterdam weten te winnen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:00
    je lult er om heen gassie wij hebben nog div keren de beker gewonnen en wederom zeg ik dit wordt t 4e jaar helemaal niks in amsterdam kijk maar ff na of ben je internet supportertje knulletje, doe de groetjes aan mama als je zo slapen gaat
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:06
    De beker is voor mij geen prijs, dat is een troostprijs!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:09
    dat is juist de arrogantie bij jullie de beker is alleen een prijs voor jullie als je hem wint, ook al weer ff geleden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:10
    liever de beker winnen en 3e worden dan 2e worden en met lege handen staan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:07
    Mijn moeder is een paar maanden geleden overleden. Helaas kan ik dat niet meer doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:08
    gecondoleerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:11
    Vind je het erg dat ik die condoleance graag oversla?

    Fijne avond verder.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:14
    nee hoor doe er mee wat je wil, ga lekker voorover staan , zoals je naar mij schreef doe t dan tijdens gay parade heb je belangstelling genoeg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:18
    Jij als Feyenoorder weet toch wel dat er ook in Rotterdam 4 dagenlang een gay feest wordt gehouden? Mij een knulletje noemen maar jezelf als een kleutertje gedragen.

    Dit '' knulletje '' gaat samen met mijn kleine hooligan de hond uitlaten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:21
    blijf van zn piemeltje af internet hoolie
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:30
    Je kan te ver gaan met je opmerking!

    Je bent nu te ver gegaan, neem dat maar aan! We spreken elkaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:35
    whahahahaha sukkeltje sweet dreams de rook is groen de rook is groen , grts real SCF
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:36]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:40
    Serieus? Ga je schamen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:41
    name a time and place and i will be there
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:41
    Effe laten. Deze heeft ze niet alle 100. Of in ieder geval niet op een rij.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:23
    en tot de 21 e in de arena ik ben er . want wij komen overal.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:01
    al winnen jullie elk jaar van ons gaar erom wie de prijzend wint knulletje en dat is al 4 jaar niks helemaal niks bij jullie
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:05
    3 jaar bedoel je, de laatste 10 jaar werd Ajax 4 keer kampioen, hoeveel jaar deed Feyenoord daarover? Ga toch geen praatjes maken jongen, jullie werden weer eens een keer kampioen, en dit jaar staan jullie al een straatlengte achter. Feyenoord werd geen kampioen, Kuyt werd kampioen, zonder Kuyt hadden jullie het niet gered, dat vergeten de meeste in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:08
    whahaha voetbal kennis van een amoebe, je vergeet Feyenoord speelde zn beste wedstrijden zonder Kuyt dat hij 3 x scoorde tijdens laatste wedstrijd is punt 2 , meegerekend met dit jaar , leeeees goed wordt t 4 jaar knulletje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:04
    en dan nog wat ik kom in elk geval in de arena tijdens ajax-Feyenoord. net als voorgaande jaren, de rook is groen de rook is groen.
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:06
    Niet zo belangrijk winnen in Adam, beker is veel belangrijker, is nu van GOUD!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6138
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    Dit wordt de giller van het jaar.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3247
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:58
    Ja daar ben ik ook bang voor.
    Is over zijn top. Na Arsenal en MU heeft hij nooit meer laten zien wat hij kon.
    Tevens al een half jaar noet meer normaal gespeeld.
    Benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16317
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    Lekkerrrr!!
    Begin van van het einde.. ;-D
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:16
    tja laat hij dan net scoren tegen pisvee in laatste minuut 1-0 de 31e kijken joh is indd begin van t einde van pisvee dan .
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16317
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:26
    Ik dol gewoon joh..
    Vind ik leuk
    Futjebal +2151
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:27
    Oh stoere bink...ben jij van de harde kern??? ....pisvee...wat een geweldige stoere vondst...gaaf man..goh ik zou bang zijn als ik zo'n stoere kleuter tegen zou komen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:40
    kleuter ??? whahahaha je moet naar theater vd lach knulletje
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:56
    Ik verwacht er niet veel van maar laat me Graag verassen
    Vind ik leuk
    HJR +7475
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    Verassen ja? Als in cremeren ;)?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:03
    Hahaha oeps
    Vind ik leuk
    rotterdammm +1274
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:57
    Lekkerrrr. Voetbaltechnisch gezien heerlijke aanwinst. Spits nu goed dubbelbezet en meer creativiteit voor op 10
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:57
    Olie dom van Feyenoord en zeker niet slim. Nou heb je niks aan een versleten voetbal opa in voetbal termen dan
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19153
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:57
    Leuk! Gefeliciteerd Feyenoorders!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:58
    Ik had het IQ van het bestuur van Feyenoord hoger ingeschat.
    Hoop van harte dat hij meedoet tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:00
    ik ook.
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:06
    Het bestuur van Feyenoord vecht elkaar in ieder geval al niet de tent uit. Zo slim zijn ze wel!
    Vind ik leuk
    Sytz +3298
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:58
    VAMOSSSS
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9513
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:38
    Si si senior :0)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:59
    Welkom thuis
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:01
    Wordt wissel want Jorgenson is beter
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:50
    Ik neem aan dat van Persie gewoon op 10 gaat spelen.
    Vind ik leuk
    Basik013 +401
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:01
    Van persie vs huntelaar !! Nual zin in
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:10
    Huntelaar vs Jorgensen bedoel je..... of gaat ie jullie topspits ineens passeren nu van Prutsie er is?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:02
    Voor Feyenoord leuk maar het is geen Kuyt natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18222
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
    Nee het is Van Persie :p
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
    Die is helaas niet zo fit als dat Kuyt was. Brengt wel ervaring mee, dat wel.
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18222
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:08
    Klopt is een heel andere voetballer. Technisch briljant. Vind ik dan. Maar ben ook echt Van Persie fan. Hij is ook geen Messi maar hij zal zeker van waarde zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:22
    Dat is het verschil.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:03
    Lekker Feyenoord. Altijd leuk als Nederlandse helden terugkeren!
    Vind ik leuk
    Harremans +1464
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:03
    Ik ben blij.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4563
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:03
    Proficiat feyenoord
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:04
    Gewoon lekker 4-2-2-2 gaan spelen
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2335
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:04
    goed voor de shirt verkoop
    Vind ik leuk
    myrthewit +1602
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:04
    Moeilijke jongen voor een elftal en ook voor de bank. Het is niet voor niets dat hij weg moet....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
    Eerst zien dan geloven
    Vind ik leuk
    Rafael +796
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:05
    De vechtersbaas is terug met genoeg ervaring en kwaliteit. Nou laat maar eens zien wat de topscorer ten allertijde van het Nederlands elftal in zn mars heeft en maak ons weer trots en zet ons weer waar we horen te staan. Aan de top
    Vind ik leuk
    Polly11 +3821
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:06
    Direct de winnende tegen Ajax maken en iedereen de mond snoeren. Groeten uit Eindhoven
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6142
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:07
    super knap van Feyenoord. maar wie gaat de dupe van deze aankoop worden.

    Larsson / Jorgenson ?

    of is hij gehaald voor de bank ??

    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:10
    Die zit al in snackbar....
    Vind ik leuk
    WES1907 +475
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:14
    Toornstra of een van de andere middenvelders. Jorgensen op 10. Heeft hij in Denemarken ook al vaak genoeg gespeeld. Plus vind ik dat Jorgensen vaak teveel zwerft en weg is uit de 16. Als 10 kan hij zwerven wat hij wilt. Je hebt meer scorend vermogen en creativiteit op je middenveld.

    Toornstra gaat denk ik niet meer zijn vorm van vorig seizoen halen. En een middenveld met El Ahmadi, Vilhena en Amrabat kan echt niet.
    Vind ik leuk
    52N6E +1016
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:08
    Succes....
    Vind ik leuk
    Enden +4009
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:09
    Wat wordt dan nu de sterkste elf. Van Persie op links?
    Vind ik leuk
    BassieN +11253
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
    Jorgensen op 10, Van Persie in de spits.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:28
    Dat is je beste man, zet je toch niet op 10?
    Vind ik leuk
    BassieN +11253
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:16
    Misschien als valse spits, rouleren met Robin, ik denk dat die twee best lekker samen kunnen spelen
    Vind ik leuk
    Foebele +54984
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
    Alleen maar goed dat dit soort gasten nog even terug keren en hun ervaring en kennis over proberen te dragen aan de volgende generatie. Dat heeft het Nederlands voetbal gewoon nodig!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:11
    Van Persie is een splijtzwam. Die gaat voor veel problemen zorgen bij Feyenoord. #ikvindhetgoed
    Vind ik leuk
    Sanders +3755
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:37
    Zeiden ze over huntelaar ook
    Vind ik leuk
    Marco B. +263
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:12
    Mooi man. Weer een verloren zoon terug bij zijn club. Hoop enkel dat hij fit is, ik betwijfel het...
    Vind ik leuk
    WES1907 +475
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:12
    Ik snap dat gezeur en vergelijken met Kuyt nu echt niet he. Dat wordt maar vanwege 1 reden gedaan, zijn leeftijd. Maar wat een gelul. Wie zegt dat Feyenoord een type Kuyt zoekt? Van Persie is gewoon een oud-Feyenoorder, die als hij fit is zelfs op zijn leeftijd nog een van de beste voetballers van de Eredivisie is. Daarom halen ze hem, vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Niet zijn leeftijd of het feit dat hij de rol van Kuyt moet overnemen.

    En is het een gok? Ja natuurlijk is het een gok. Maar dit is een gok waarvan ik zeg dat je gek zou zijn als je hem niet zo maken. Hij is transfervrij, dus kost alleen salaris. Nou wat is het salarisplafond bij Feyenoord, 1-1,5 miljoen per jaar.

    Dus het is een gok van ong. 1,5 miljoen per jaar. Nou voor een voetballer met de kwaliteiten van Van Persie zou ik die gok ook maken voor dat geld. Kijk als het nu 3-4 miljoen per jaar zou kosten, dan zou het een ander verhaal zijn. En stel dat hij altijd geblesseerd is, en niet fit, dan is het inderdaad een gok geweest die slecht heeft uitgepakt, en ben je ong. 1,5 miljoen kwijt, gekokt en verloren jammer. Maar nogmaals voor zo'n voetballer moet je die gok nemen, want als hij wel fit blijft heb je er in deze competitie zelfs op zijn leeftijd een hele goede speler aan.

    En waar moet hij staan? In de spits en Jorgensen op 10. Dan is het zwakke punt van Jorgensen, dat hij te vaak overal is behalve in de 16 ook opgelost. Plus het probleem van de 10 is opgelost, want ik verwacht niet dat Toornstra zijn vorm van vorig jaar dit seizoen nog gaat halen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 18:16]
    Vind ik leuk
    arnieman +148
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:22
    Laat die neuzen maar lullen joh.Gewoon angst jongen.
    Vind ik leuk
    2cents +54945
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:13
    Mooi man en ook net op tijd voor het trainingskamp.

    Oh nee. ;)

    Gefeliciteerd Feyenoorders.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6588
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:14
    Waarom v Persie als je Jorgensen en een groot talent hebt lopen

    #over de top
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:16
    Lekker met een Sigaretje op het veld met Van Persie, bakkie koffie er bij ja hoor Feyenoord wordt kampioen Whahahaaaa
    Vind ik leuk
    arnieman +148
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:20
    Gelukkig sleept jou cluppie prijs op prijs binnen he.Dom element.
    Vind ik leuk
    Glenn0 +58
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:17
    Is toch mooi joh. Huntelaar bij Ajax, van Persie bij Feyenoord en nu zal PSV ook iemand moeten terughalen. Kezman nog wat te doen? ;)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:30
    Die scout tegenwoordig op de Balkan.
    Vind ik leuk
    Glenn0 +58
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:36
    Lazovic ook?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91332
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:37
    Geen idee Glenn. Daar hoor ik niets meer van.
    Vind ik leuk
    chicken +10929
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:27
    Die komt er niet meer in denk ik
    Vind ik leuk
    Laufen +40
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:17
    Heel mooi! Geeft de zege van Ajax de 21e nog meer glans! Verder veel succes gewenst
    Vind ik leuk
    arnieman +148
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:19
    Over 21 jaar?. dan speelt robin niet meer hoor (k)neusje.
    Vind ik leuk
    Laufen +40
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:30
    Sorry was te moeilijk. 21 Januari bedoelde ik. Groetjes van het neusje of wat jij wil kneusje
    Vind ik leuk
    arnieman +148
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:18
    Ben wel benieuwd wat deze jongen nog kan brengen.Ik denk allen dat hij nicolaas niet meer uit de basis speelt,maar ja een echt goede stand-in is altijd lekker natuurlijk.En hard nodig gezien herr kramer zijn vorm.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5357
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:24
    Zonder verder met de risicoloos over te nemen Kuyt te vergelijken, feliciteer ik de Feyenoordfans met de komst van Van Persie.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:47
    Haha en toch stiekem even doen. We gaan het zien. Wat mij betreft maakt het de competitie nu al leuker.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:25
    Als voorzitter van de Francisco Sol Ortíz fanclub, ben ik een beetje teleurgesteld..
    Vind ik leuk
    PDJong +1194
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:27
    Weinig voetballer die beter zijn in de eredivisie momenteel. Mits hij fit is dan..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:28
    Ik denk dat ze er na een tijdje niet blij mee zijn. Maar we zullen zien.
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    vrijdag 12 januari 2018 om 22:03
    Het is v.Persie! Geen Heijtinga,Westerman,Zimling of Dijks;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 02:36
    Ook geen Kuyt, of Rijkaard...:-)
    Vind ik leuk
    Stranger +4969
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:13
    Zoals je in je vorige post zei . We zullen zien tot nu toe kunnen we alleen speculeren;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:29
    Zonder zijn Feyenoord vriendje van Marwijk had hij nooit topscorer aller tijden geweest. Heel Nederland zeikte om KJH toen behalve Rotterdam. Nu mogen ze hem weer hebben dat nare zelfingenome als een Mocro pratende mannetje. Succes ermee
    Vind ik leuk
    Setovitch +1463
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:33
    Lekker weer ouderwets ruzie maken om vrije trappen
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:34
    Hoe dan ook een mooie speler terug in de ED! Wie weet scoort hij ook in de Kuip "vliegend"! Ik kijk er in ieder geval naar uit!
    Vind ik leuk
    Het Brein +3992
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:35
    Ik vind dit zo'n groot risico. Echt jammer die kortzichtigheid van Van Geel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:13
    ligt eraan welke deal hij heeft gehakt. afhankelijk daarvan kan jee bepalen of het een risico is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:36
    Als ie fit is zie ik hem er zo nog een hoop inschieten. Als Janssen hier topscorer kan worden kan een versleten van Persie dat ook.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8721
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:37
    Als ik zou moeten kiezen tussen Huntelaar terug halen of RVP dan 100 x RVP voor Huntelaar.
    Vind ik leuk
    wil +1059
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:38
    Die gaat geen potten breken
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4897
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:39
    Mooie aankoop Feyenoorders . Als Huntelaar de Ford is dan is van Persie nog altijd de Ferrari.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:42
    Een topper voor Feyenoord, voor de eredivisie en de voetbalfans
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:42
    Een topper voor Feyenoord, voor de eredivisie en de voetbalfans
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31472
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:43
    Goed begin van het weekend. Lekker man.
    Vind ik leuk
    ronnieb +520
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:44
    Yeeessssss!!!!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13668
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:47
    De laatste wedstrijd van, van Persie, was op 24-08-17.
    Die is dus echt niet fit !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    Jozef +36975
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:48
    Ik wil pleiten voor paspoortcontrole op dit forum.

    Geen toegang onder de 21....


    Feyenoord, proficiat!
    Vind ik leuk
    Martinnat +945
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:49
    Al die zure reacties
    Van Persie weet zelf ook wel dat hij zn naam te grabbel kan gooien.
    Toch komt die , voor de poen hoeft die niet te doen.
    Ik ben blij dat de laatste der groten naar de eredivisie komt ipv naar de zandbak.
    Van Persie is een kerel , klaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:53
    Mooi dat zo'n grote naam weer in Nederland gaat spelen. Helaas wel al lang over zijn top heen. Maar misschien geeft hij nog een paar keer blijk van zijn enorme klasse.

    Good luck, but not to much haha!!
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9410
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:01
    Dat moet je toch niet meer willenn
    Vind ik leuk
    ronnieb +520
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:03
    Komtie: Vermeer, Nieuwkoop, Beek, Tapia (inschuivend CV), Bottebijl, Hapsie, Vilhena, Ahmadi, Berghuis op 10 in vrije rol en voorin Jorgensen en RvP. Kooommmmtttuuuumaaaaaarrrrrrr!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:10
    je zou zo maar kampioen kunnen worden....
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:27
    Jah Jones, st Juste, Botteghin, Malacia er direct erinbrengen. Vermeer, Nieuwkoop, Vilhena en Hapsie exit.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 19:29]
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:09
    mooi voor Feyenoord en gelijk tegen ajax. Nu voor Feyenoord te hopen dat hij dit is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:22
    Juist!
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2261
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:09
    Feyenoord heeft zojuist vergif ingekocht.. Domme en naar mijn idee ook onnodige aankoop..
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:21
    7 Meter de lucht in bij een voorzet. Jurgenson en van Persie.
    Vind ik leuk
    Patje41 +615
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:34
    met zulke verrotte knieën is het een aanwinst voor Feijenooit
    Vind ik leuk
    Appie53 +173
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:12
    Hij kan best slagen in onze flut competitie, en die Amsterdammers zich zo geweldig vinden in deze armetierige 17 clubjes club!
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:37
    Ben ik de enige die ziet dat hij prima op 10 kan? En de creatieve schakel kan zijn die Feyenoord nodig heeft
    Vind ik leuk
    WES1907 +475
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:41
    Nee, dat kan hij zeker. Maar persoonlijk zie ik toch iets meer in Jorgensen op 10 en Van Persie in de spits. Kijk als Van Persie 5 jaar jonger zou zijn, zou ik het volkomen met je eens zijn om hem op 10 te zetten. Maar op 10 moet je toch wat meer arbeid verrichten dan in de spits, vraag is of Van Persie dat aankan.

    Plus, ik ben een grote fan van Jorgensen, maar er is 1 ding aan hem dat me erg stoort. En dat is dat hij te vaak weg is uit de 16. Het is ook een voordeel aan hem hoor, want doordat hij zoveel zwerft en meedoet aan het spel kunnen andere spelers bijsluiten. Maar het gebeurt mij te vaak dat Jorgensen aan de zijlijn een voorzet richting de 16 geeft en er niemand staat.

    Jorgensen heeft ook best een goede techniek, veel scorend vermogen, kan een bal vast houden en zwerft graag over het veld. Zou denk ik een ideale 10 zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:46
    Ik snap wat je bedoelt. Maar ik de k dat Jörgensen op 10 ten koste gaat van zijn passing.

    Denk dat van Persie op 10 nog wel wat kan. Vele spelers worden naar achteren gehaald. Zoals onze goede Pirlo
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:56
    Ach, als hij de 21e de winnende maakt, zeurt er geen enkele Amsterdammer meer. Want die zeuren hier het hardst. Al een beetje bang voor The Flying Dutchman?
    Vind ik leuk
    De Duif +128
    zaterdag 13 januari 2018 om 00:13
    Sjonge wat een beleidt !
    Laat je jeudspelers maar verpieteren op de bank, mogelijk dat sjaak Swart ook iets is voor Feyenoord!!!!!!
    Tijd dat die van Geel opdonderd!
    Vind ik leuk
    fr1963 +2978
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:16
    Gio kent hem beter dan wij allemaal bij elkaar. Heeft hem vaak gesproken. Blijkbaar heeft hij er veel vertrouwen in, laten we allemaal rustig afwachten en zien wat de 2e seizoenshelft ons allemaal voor verrassingen gaat brengen...
    Vilhena vaker banken en RvP op 10 of in de spits met Jorgensen op 10, lijkt mij een behoorlijke aanvallende versterking tov huidige elftal.
    Vind ik leuk
    aimdam +585
    zaterdag 13 januari 2018 om 01:29
    Ik ben geen fan van van persie, maar hij kan nog steeds natuurlijk aardig ballen.
    Ik denk niet gelijk aan een Kuijt scenario, omdat die wel een echte winnaars mentaliteit had, en dat ontbreekt wel bij van persie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 04:33
    Hoelaat en waar word van persie gekeurd?
    Vind ik leuk
    arnieman +148
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:50
    Wel lachen al dat domme jodenvolk wat van persie afbrandt en zelf in de spits een huntelaar hebben lopen (die een veel minder imposante carriere achter de rug heef)t en ook 34 jaartjes telt.Maar ja het lijkt hier ook wel een jodennest met achterhaalde namen als wzdb wij zijn de grootste en meer van die achterhaalde namen voor de grootste losers van de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Patje41 +615
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:18
    wouw.... . sinds wanneer wordt de koffie juffrouw geïnformeerd over een nwe speler.? misschien omdat ze zijn naam niet kennen?
    Vind ik leuk
    Patje41 +615
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:18
    wouw.... . sinds wanneer wordt de koffie juffrouw geïnformeerd over een nwe speler.? misschien omdat ze zijn naam niet kennen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Feyenoord informeert medewerkers over rentree Van Persie, zaterdag keuring'