PEC Zwolle heeft oud-Ajacied bijna binnen: Het is nog niet officieel

    PEC Zwolle heeft oud-Ajacied bijna binnen: "Het is nog niet officieel"

    vrijdag 12 januari 2018 om 18:43

    John van 't Schip laat weten dat de kans groot is dat PEC Zwolle in zee gaat met Ruben Ligeon. De verdediger mocht meetrainen met de nummer vier van de Eredivisie en liet een goede indruk achter. Nu is het wachten tot alle partijen een akkoord bereiken.

    "Hij heeft laten zien dat het een jongen is die voor ons van waarde zou kunnen zijn", zegt Van 't Schip over de oud-Ajacied tegen FOX Sports. "Achterin hebben we niet veel opties. Ruben kan op beide backposities goed uit de voeten. Hij is een jongen die moet wennen aan onze manier van spelen en trainen, maar het is zeker een jongen waarvan we blij zijn dat hij ons komt versterken."

    Daarmee neemt Van 't Schip een voorschot op een aanstaande transfer, want er was alleen bekend dat Ligeon mee zou trainen. "Het is nog niet officieel, maar ze zijn er mee bezig om dat rond te krijgen. Ik hoop daar deze week wat meer over te horen."

    Poll

    Is Ligeon een versterking voor PEC?

    (446 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +15282
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:57
    Dat doet PEC goed, die gaan gewoon netjes in de bovenste helft van het linker rijtje uitkomen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    HanV +3369
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:13
    Halverwege linkerrijtje zou al heel knap zijn.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15282
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:21
    onderaan de helft;)
    Vind ik leuk
    HanV +3369
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:22
    Nee, nou niet terugkrabbelen...
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15282
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:25
    Nee nee ik sluit een compromis
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16833
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:58
    Voor de breedte wel een leuke speler niet meer dan dat.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +11496
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
    Kan alleen maar hard rennen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16833
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:13
    Running blind-:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 19:46
    Ligeon goeie versterking maar Kingsley ehizibue is toch een stuk beter
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +199
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
    Heeft bij ons niet bijzonder veel indruk achter gelaten. Vind het ook voor Zwolle geen versterking...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16833
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:14
    Bij NAC was het ook al niks.
    Vind ik leuk
    JohnFe +327
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:33
    Viel toch eigenlijk best wel mee?

    Was niet de ster van het elftal, maar hij kon ook niet veel laten zien door een blessure.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16833
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:38
    Laat ik zeggen dat hij zich niet kon onderscheiden van de rest-:)
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +2827
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:44
    Bij Willem II ook bijna altijd reservebank of zelfs tribune
    Vind ik leuk
    elmagico070 +16833
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:47
    Heeft het nergens waar kunnen maken. 13 in een dozijn speler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:57
    Het is toch ongelofelijk maar wel begrijpelijk dat PEC niet in staat is om een back op te leiden en deze uit hun eigen jeugdopleiding te halen. Gaat al jaren slecht in de jeugdopleiding met een eenheidsworst aan trainers. Mijn zoon is gelukkig na 5 jaar weg hier en lekker terug naar de amateurs maar kon uiteindelijk wel betitelen dat Albert vd Haar van de beloften veruit de slechtste trainer was die hij ooit had meegemaakt. Ook achterbakse doofpot trainer Brugge stond hoog op dit lijstje. Nivoloos onder leiding van Stalin Ebbens. Wordt tijd dat Gerard Nijkamp zich hier eens mee bezig gaat houden en zich niet alleen concentreert en belangstelling heeft voor het eerste. Het is treurig om te zien wat er zich naar jaren aandient vanuit de jeugdopleiding.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +9913
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:30
    Volgensmij is dit meer oud zeer dan serieus. Met Ehizibue hebben ze een prima back opgeleid.
    Vind ik leuk
    52N6E +906
    vrijdag 12 januari 2018 om 21:29
    Opnieuw goeie actie Nijkamp...
    Vind ik leuk