'Real Madrid wilde 250 miljoen betalen voor Messi: ontmoeting in privéjet'

    'Real Madrid wilde 250 miljoen betalen voor Messi: ontmoeting in privéjet'

    vrijdag 12 januari 2018 om 20:02

    Real Madrid heeft een serieuze poging gewaagd om Lionel Messi over te nemen van aartsrivaal FC Barcelona. Het gezaghebbende Duitse weekblad Der Spiegel komt vrijdagmiddag met dit opmerkelijke bericht.

    De Koninklijke zorgde in de zomer van 2013 voor een (inmiddels verbroken) transferrecord door Gareth Bale voor honderd miljoen euro op te halen bij Tottenham Hotspur, maar had toen al geprobeerd om Messi in te lijven. De Argentijn had toen een gelimiteerde transfersom van 250 miljoen euro in zijn contract staan en volgens de Duitse onderzoeksjournalisten was Real Madrid van plan om dat bedrag op tafel te leggen.

    Der Spiegel bericht zelfs over een zakelijke ontmoeting in een privéjet tussen Messi, Iñigo Juárez (destijds de advocaat van de familie Messi) en enkele vertegenwoordigers van Real Madrid, onder wie voorzitter Florentino Perez. Juárez zou zelfs beloofd hebben om druk uit te oefenen op premier Mariano Rajoy in verband met de aanklacht met betrekking tot belastingontduiking, waarvan de familie Messi verdacht werd. Waarom de transfer uiteindelijk niet door is gegaan, is vooralsnog onduidelijk.

    Plaats een reactie

    Sytz +3142
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:07
    Ik geloof er niet heel veel van. Maarja wie ben ik hè ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89382
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:09
    Sytz, gokje?
    Vind ik leuk
    Sytz +3142
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
    Zowaar!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18441
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:07
    Oude koek
    Vind ik leuk
    forza nec +1102
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:24
    Is de wetdstrijd zo saai
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18441
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:26
    Nee ben door omstandigheden niet gegaan.
    Vind ik leuk
    forza nec +1102
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:26
    Oké
    Vind ik leuk
    pvdsmissen +845
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:10
    Iedereen kan wel invullen waarom dat niet door is gegaan, Messi heeft alles aan Barca te danken en is niet zo achterbaks om naar de rivaal over te stappen.

    Daarennaast is Barca natuurlijk een veel mooiere en betere club :)
    Vind ik leuk
    Guust +5519
    zaterdag 13 januari 2018 om 21:25
    Beter zeker niet, Real wint de prijzen in Europa
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:12
    Hahaha eerste over Neymar en nou deze onzin wat een onzin allemaal.........
    Vind ik leuk
    power +5172
    vrijdag 12 januari 2018 om 20:15
    Betrouwbare nieuws VP, kan je om lachen
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3926
    vrijdag 12 januari 2018 om 23:49
    HAHAHA..INPOSIBLE CULLONS.
    Vind ik leuk
    dezink +1167
    zaterdag 13 januari 2018 om 06:08
    Het gezaghebbende Duitse weekblad Der Spiegel...oude tijden herleven ..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid wilde 250 miljoen betalen voor Messi: ontmoeting in privéjet'