Ik ben nooit benaderd door Oranje en eigenlijk hoeft het ook niet meer, hoor

"Ik ben nooit benaderd door Oranje en eigenlijk hoeft het ook niet meer, hoor"

zaterdag 13 januari 2018 om 09:06

Ruud Vormer is een van de beste middenvelders in de Belgische competitie, maar komt nooit in aanmerking voor een plek in Oranje. Van de oud-Feyenoorder hoeft het ook niet meer.

Ondanks zijn goede prestaties hoopt de middenvelder niet meer op een selectie. Sterker nog, hij zou Oranje misschien zelfs afwijzen. "Ikzelf ben ook nu niet meer gecontacteerd geweest door Oranje en eigenlijk hoeft het ook niet meer, hoor. Als ze het me nu zouden vragen, dan weet ik niet zeker of ik zou gaan. Ga lekker met de jonge garde spelen. Ik word dit jaar dertig. Ik denk ook niet meer dat ze zullen komen. Ook omdat ze altijd minder naar België zullen kijken."

Volgens hem doet men in Nederland toch nog ietwat te denigrerend over de Belgische competitie. "Ryan Donk was heel goed bij Club, maar is Donkie ooit uitgenodigd? Nooit. Ik begrijp dat je het raar vindt dat ik niet wil gaan, maar ja. Ik zit hier goed bij Club, speel hier mijn wedstrijden en sta hier in the picture. Dat is toch altijd goed, niet", aldus Vormer.

Poll

Verdient Vormer een plek in Oranje?

(385 stemmen)

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 09:09
Snappen we, snel weer verder!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:11
Hoe vaak gaan ze die Vormer dezelfde vragen stellen.
Zet de volgende keer ff in de titel dat het over hem gaat. Dan kunnen we het overslaan
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 10:13]
Vind ik leuk
Old Star +4612
zaterdag 13 januari 2018 om 09:12
En daar zijn we weeerrr. Zucht....
Zullen we voorstellen om in 2018 al die 300 toppics over Vormer in Oranje gewoon niet te doen...
Vind ik leuk
fedor2501 +1208
zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
Ja zullen we er maar gewoon 600 topics over Sneijder in oranje van maken.
Vind ik leuk
Kuip +3713
zaterdag 13 januari 2018 om 09:12
Vormer heeft niets in Oranje te zoeken. We hebben Frenkie de Jong. Klassen beter en een stuk jonger.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:15
"Ik hoef niet meer in Oranje ..." haha. Hij liegt dat ie barst.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:08
He wat jammer, volgens mij wilde ze hem net benaderen, maar als ie niet meer wil dan houdt het op...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:56
Haha.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:27
Is te laat hij heeft voor de rode duivels gekozen.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:18
Vormer en Oranje artikel nr. 105

Wat zou hij graag dat shirt aantrekken. Hij blijft er maar over praten.. Gaat helaad nooit gebeuren
Vind ik leuk
Rodajc +2914
zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
Kan er altijd eentje kopen hoor. Maar gezien zijn leeftijd lijkt het me ook nog maar weinig zin te hebben om hem op te roepen. Feyenoord was een verkeerde keuze die te lang heeft geduurd. Als hij van Roda meteen naar Club was gegaan en zo speelde als nu had hij zeker een kans verdiend
Vind ik leuk
Filip_FCU +7974
zaterdag 13 januari 2018 om 09:24
Deja vu
Vind ik leuk
Jordtt +240
zaterdag 13 januari 2018 om 09:27
Pff dit verhaal weer. Alsof we met zulke jongens het WK wel gehaald hadden... gewoon middelmaat is dit voor Oranje, wat helaas te vaak mag spelen ook de laatste jaren.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 09:53
Huilebalk.. België heeft nog steeds een kneuzencompetitie, meer dan Nederland.. En als je jezelf zo goed vindt.. Waarom liet je dat in Nederland dan niet zien? Je plafond was feyenoord en zelfs daar was je niet goed genoeg voor..
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:01
145 keer vroeg hij zich af waarom hij nooit door oranje is benaderd en nu hoeft het niet meer, rare snuiter die Vormer.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 10:21
Maar jongens VP leest niet de reacties, maar telt het aantal reacties en daaruit blijkt dat dit onderwerp een hit is!
Vind ik leuk
mcmodd +13245
zaterdag 13 januari 2018 om 10:46
Het is juist om dit soort redenen dat Oranje grote toernooien mist. Bondscoaches die maar vast blijven houden aan verkeerde keuzes, te jonge talenten en wat dies meer zij, die deugen niet echt.
Overal zie je bij mindere resultaten dat bondscoaches pijlsnel doorselecteren en zodoende kwalificeren ze zich ook. En het bewijs van mijn stelling ligt levensgroot op tafel tijdens weer een groot gemist toernooi, het WK dit jaar. We zijn er niet en kijk welke landen er wel zijn. Allemaal ‘kleine landen’ waar wij het niet van winnen of hebben gewonnen. En maar parmantig doen: we hebben een makkie deze kwalificatie, we worden in ieder geval tweede in de groep, als we de volgende wedstrijd winnen is het goed (terwijl je toch met minimaal 8-0 moest winnen). Nederland lijdt aan zelfoverschatting, in de competitie zie je dat terug.
Vind ik leuk
Jozef +24155
zaterdag 13 januari 2018 om 11:05
Terug komend op Vormer: deze beperkte voetballer is gewoon niet goed genoeg voor Oranje.

Dat was zo, is zo en blijft zo.
Vind ik leuk
mcmodd +13245
zaterdag 13 januari 2018 om 11:08
Dat hoeven we gelukkig niet met elkaar eens te zijn, als het een Belg was geweest speelde hij dit jaar met de Rode Duivels gewoon op het WK.
Vind ik leuk
Jozef +24155
zaterdag 13 januari 2018 om 11:10
Dat waag ik oprecht te betwijfelen.
Vind ik leuk
Paul1982 +7228
zaterdag 13 januari 2018 om 12:02
Gaat ook nooit gebeuren...
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 12:11
Hij mag hooguit de waterzak dragen bij Oranje.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 13:09
Hij praat zichzelf aan dat hij goed genoeg is voor Oranje, snap niet goed waar hij deze waanideeën vandaan haalt. Probeert zichzelf al jaren in Oranje te lullen en wil maar niet begrijpen dat hij een beperkte tuinkabouter is.
Vind ik leuk
PWRJC +94
zaterdag 13 januari 2018 om 20:54
Ik geef 'm groot gelijk!

Mij hoeven ze ook niet meer te vragen....
Vind ik leuk
zondag 14 januari 2018 om 19:23
Vormer? Wie?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

"Ik ben nooit benaderd door Oranje en eigenlijk hoeft het ook niet meer, hoor"