Ik ben nooit benaderd door Oranje en eigenlijk hoeft het ook niet meer, hoor

    "Ik ben nooit benaderd door Oranje en eigenlijk hoeft het ook niet meer, hoor"

    Gepubliceerd: zaterdag 13 januari 2018 om 09:06za 13-01-2018 om 09:06

    Ruud Vormer is een van de beste middenvelders in de Belgische competitie, maar komt nooit in aanmerking voor een plek in Oranje. Van de oud-Feyenoorder hoeft het ook niet meer.

    Ondanks zijn goede prestaties hoopt de middenvelder niet meer op een selectie. Sterker nog, hij zou Oranje misschien zelfs afwijzen. "Ikzelf ben ook nu niet meer gecontacteerd geweest door Oranje en eigenlijk hoeft het ook niet meer, hoor. Als ze het me nu zouden vragen, dan weet ik niet zeker of ik zou gaan. Ga lekker met de jonge garde spelen. Ik word dit jaar dertig. Ik denk ook niet meer dat ze zullen komen. Ook omdat ze altijd minder naar België zullen kijken."

    Volgens hem doet men in Nederland toch nog ietwat te denigrerend over de Belgische competitie. "Ryan Donk was heel goed bij Club, maar is Donkie ooit uitgenodigd? Nooit. Ik begrijp dat je het raar vindt dat ik niet wil gaan, maar ja. Ik zit hier goed bij Club, speel hier mijn wedstrijden en sta hier in the picture. Dat is toch altijd goed, niet", aldus Vormer.

    Poll

    Verdient Vormer een plek in Oranje?

    (539 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 09:09
    Snappen we, snel weer verder!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19048
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:11
    Hoe vaak gaan ze die Vormer dezelfde vragen stellen.
    Zet de volgende keer ff in de titel dat het over hem gaat. Dan kunnen we het overslaan
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 10:13]
    Vind ik leuk
    Old Star +7344
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:12
    En daar zijn we weeerrr. Zucht....
    Zullen we voorstellen om in 2018 al die 300 toppics over Vormer in Oranje gewoon niet te doen...
    Vind ik leuk
    fedor2501 +4913
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
    Ja zullen we er maar gewoon 600 topics over Sneijder in oranje van maken.
    Vind ik leuk
    Kuip +8439
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:12
    Vormer heeft niets in Oranje te zoeken. We hebben Frenkie de Jong. Klassen beter en een stuk jonger.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27363
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:18
    Vormer en Oranje artikel nr. 105

    Wat zou hij graag dat shirt aantrekken. Hij blijft er maar over praten.. Gaat helaad nooit gebeuren
    Vind ik leuk
    Rodajc +15678
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:23
    Kan er altijd eentje kopen hoor. Maar gezien zijn leeftijd lijkt het me ook nog maar weinig zin te hebben om hem op te roepen. Feyenoord was een verkeerde keuze die te lang heeft geduurd. Als hij van Roda meteen naar Club was gegaan en zo speelde als nu had hij zeker een kans verdiend
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11702
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:24
    Deja vu
    Vind ik leuk
    Jordtt +1246
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:27
    Pff dit verhaal weer. Alsof we met zulke jongens het WK wel gehaald hadden... gewoon middelmaat is dit voor Oranje, wat helaas te vaak mag spelen ook de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2497
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:53
    Huilebalk.. België heeft nog steeds een kneuzencompetitie, meer dan Nederland.. En als je jezelf zo goed vindt.. Waarom liet je dat in Nederland dan niet zien? Je plafond was feyenoord en zelfs daar was je niet goed genoeg voor..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9380
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:21
    Maar jongens VP leest niet de reacties, maar telt het aantal reacties en daaruit blijkt dat dit onderwerp een hit is!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:46
    Het is juist om dit soort redenen dat Oranje grote toernooien mist. Bondscoaches die maar vast blijven houden aan verkeerde keuzes, te jonge talenten en wat dies meer zij, die deugen niet echt.
    Overal zie je bij mindere resultaten dat bondscoaches pijlsnel doorselecteren en zodoende kwalificeren ze zich ook. En het bewijs van mijn stelling ligt levensgroot op tafel tijdens weer een groot gemist toernooi, het WK dit jaar. We zijn er niet en kijk welke landen er wel zijn. Allemaal ‘kleine landen’ waar wij het niet van winnen of hebben gewonnen. En maar parmantig doen: we hebben een makkie deze kwalificatie, we worden in ieder geval tweede in de groep, als we de volgende wedstrijd winnen is het goed (terwijl je toch met minimaal 8-0 moest winnen). Nederland lijdt aan zelfoverschatting, in de competitie zie je dat terug.
    Vind ik leuk
    Jozef +39662
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:05
    Terug komend op Vormer: deze beperkte voetballer is gewoon niet goed genoeg voor Oranje.

    Dat was zo, is zo en blijft zo.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:08
    Dat hoeven we gelukkig niet met elkaar eens te zijn, als het een Belg was geweest speelde hij dit jaar met de Rode Duivels gewoon op het WK.
    Vind ik leuk
    Jozef +39662
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:10
    Dat waag ik oprecht te betwijfelen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:02
    Gaat ook nooit gebeuren...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13823
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:11
    Hij mag hooguit de waterzak dragen bij Oranje.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:09
    Hij praat zichzelf aan dat hij goed genoeg is voor Oranje, snap niet goed waar hij deze waanideeën vandaan haalt. Probeert zichzelf al jaren in Oranje te lullen en wil maar niet begrijpen dat hij een beperkte tuinkabouter is.
    Vind ik leuk
    PWRJC +186
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:54
    Ik geef 'm groot gelijk!

    Mij hoeven ze ook niet meer te vragen....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws