In het kort: Memphis en Lyon gelijk tegen laagvlieger, Dortmund morst punten

    In het kort: Memphis en Lyon gelijk tegen laagvlieger, Dortmund morst punten

    Gepubliceerd: zondag 14 januari 2018 om 19:55zo 14-01-2018 om 19:55

    Op de redactie van VoetbalPrimeur komen dagelijks honderden nieuwsberichten uit binnen- en buitenland voorbij. We pikken het meest interessante nieuws eruit, andere nieuwsfeiten verzamelen we in de rubriek 'In het kort'.

    Lyon verspeelt punten tegen laagvlieger
    In eigen huis heeft Olympique Lyon zondagavond twee punten laten liggen tegen nummer achttien Angers. Het werd 1-1. Angers benutte na een kwartier een penalty, clubtopscorer en captain Nabil Fekir tekende kort na de pauze voor de 1-1. Verder kwam Lyon niet. Daardoor blijft de club op de derde plaats in de Ligue 1 staan, acht punten achter koploper Paris Saint-Germain. Die ploeg komt om 21.00 uur in actie tegen Nantes. Bij Lyon stond Memphis Depay 71 minuten op het veld. In de slotfase werd een inzet van de aanvaller van de lijn gehaald. Kenny Tete zat op de bank en viel niet in.

    Borussia Dortmund niet langs Wolfsburg
    Borussia Dortmund heeft zondagavond nagelaten om op gelijke hoogte te komen met RB Leipzig, de nummer twee van de Bundesliga. In eigen huis bleef Dortmund op 0-0 steken tegen VfL Wolfsburg. De thuisclub speelde zonder de disciplinair geschorste Pierre Emerick-Aubameyang. De jonge Alexander Isak verving hem. Bij Wolfsburg stond Paul Verhaegh in de basis. Dortmund heeft nu 29 punten en staat op de vierde plek. Wolfsburg is de nummer twaalf van de Bundesliga. 

    Van Dijk lijkt Premier League-kraker te missen
    Diverse Britse media melden zondag dat Virgil van Dijk met een hamstringblessure kampt. De kersverse Liverpool-aankoop lijkt daardoor de kraker tegen Manchester City te missen. Die wedstrijd staat om 17.00 uur op het programma. De blessure van Van Dijk zou niet ernstig zijn, weet onder meer The Liverpool Echo, maar manager Jürgen Klopp wil geen risico nemen met de Oranje-international. 

    Nieuwe club voor Lestienne
    Maxime Lestienne lijkt een nieuwe club te hebben. De Belgische aanvaller kon transfervrij vertrekken bij Rubin Kazan. De Russische ploeg had namelijk maandenlang geen salaris uitbetaald. Turkse media melden dat Lestienne aan de slag gaat bij Trabzonspor. Maandag staat de medische keuring op het programma. In het verleden speelde de dribbelaar voor onder meer PSV, Club Brugge en Genoa.

    Plaats een reactie

    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:38
    Rare opstelling... En 3-0 vind ik maar karig.
    Vind ik leuk
    010Fr +987
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:40
    Het is voor de reserves en denk je dat die het hee serieus nemen.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:45
    Die willen natuurlijk ook niet in de basis.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5654
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:42
    2x 30 minuten
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6026
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:45
    5 jeugdspelers, Botje en Scharie terug van weggeweest en 2x30 minuten. Ik vind het een prima resultaat. Mooi voor de jonge jongens en vooral voor Kokcu
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:55
    Jullie zijn snel tevreden :P
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6026
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:58
    Wel als ie ziet dat er 5 jonge jongens in de wei staan, waarvan er vervolgens Kokcu er 2 inlegt. Dat je vervolgens wint is mooi meegenomen. Ik doelde ook meer dat ik prima vind omdat er juist 5 talenten staan
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9541
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:59
    Inderdaad, wat maakt het resultaat nou uit. Minuten maken is het belangrijkste. Dat ze volgende week maar rammen in de arena ! Daar schijten ze al hun boks vol van persie
    Vind ik leuk
    Koffieee +230
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:23
    Wat zoek ie nou een strijd dan?!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:54
    Wie?
    Vind ik leuk
    Koffieee +230
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:01
    voel jij je aangesproken? Terecht !
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
    Je reageert ook op mij ;) Krijg je zo'n melding van enzo. Maar ik zoek geen strijd, wordt er wel sterker van.
    Vind ik leuk
    forza nec +1089
    zondag 14 januari 2018 om 20:25
    Kiwi
    Vind ik leuk
    arnieman +147
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:33
    In de laatste 2,5 jaar alle nl prijzen gewonnen beker ,kampioen en jc schaal.Snel tevreden???.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:52
    Het gaat over 3-0 tegen Noortek...
    Vind ik leuk
    Koffieee +230
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:05
    Nee het gaat er over dat jij als een schaap loopt
    Mee te lachen als het over Ajax gaat. En als het over Feyenoord gaat, ga jij bijdehand lopen doen. Daar Gaat het over!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:06]
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:37
    Wat een onzin. Ik ben dan hooguit minder kritisch omdat het me minder interesseert. Maar als mijn club tegen Noortek speelt, dat prutsclubje dat normaal alleen met eigen scheidsrechters weet te winnen, dan baal ik ervan dat het maar 3-0 wordt.
    Vind ik leuk
    Koffieee +230
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:46
    Dat is jou probleem.. boeit ons niet. Gaat gewoon weg
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:51
    * jouw probleem
    * Ga gewoon weg

    Ik snap niet helemaal waarom je zo heftig reageert eigenlijk. Maar waarschijnlijk snap je dat zelf ook niet, of ben je gefrustreerd omdat het niet lukt om een goed punt te maken?

    Overigens lijk je zelf vrij nieuw... Of ben je zo'n pannenkoek die steeds een nieuw account aan moet maken?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 13:51]
    Vind ik leuk
    Koffieee +230
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:00
    Jij vind dat ik geen punt maak.. maar ik vind van wel.. en of jij dat vind, na of nee. Boet me NIET.

    En ja dit is mijn eerste account .. heb ik al ern tijdje .. maar mijn leven bestaat uit meer als vp.. dus vandaar. Tevens ga ik nu ook wat anders doen.?reageer gerust, maar verwacht niks terug. Ps ga nou niet tof doen met je pannekoek.. want je bent niet tof
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zondag 14 januari 2018 om 07:15
    Wel lief dat je aan mij vraagt of je iets anders gaat doen. Van mij mag je hoor! Zeker als het je toch alleen een beetje ruzie wil zoeken kan ik je hier missen als kiespijn.
    Vind ik leuk
    janlaren +56
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:25
    jij snapt er ook helmaal niets van
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:42
    Waarom?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33849
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:40
    Diks ga naar italie!
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:45
    Met vakantie? ;-)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33849
    zaterdag 13 januari 2018 om 13:52
    Definitief het liefst haha.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:45
    Nee joh lekker veel minuten laten maken.
    Vind ik leuk
    Nuance +9449
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:44
    Vreemd om met Diks, Nelom en Bilal te spelen. Dat zijn “dead men walking”.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:47
    Huldiging!
    Vind ik leuk
    Emnu +4829
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:47
    Monsterscore!

    Feyenoord kampioenen!!!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24185
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:52
    Fijn dat Jan-Arie en Eric Botteghin er weer komden staan. Hopelijk blijven ze nu heel en kunnen we weer van Feyenoord gaan genieten. Om te beginnen: pakken jullie nu Ajax eens stevig aan, dan doen wij dat deze maand ook nog. Doe tegen ons maar wat rustig aan, als wij van jullie winnen en Ajax verslaan heb je nog niet zoveel last.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1427
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:11
    Hoezo maar 2x een half uur ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:14
    Gaat dit om het resultaat mensen?
    Vind ik leuk
    janlaren +56
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:27
    Linkeloutje, als er niets van begrijpt, reageer dan niet met deze onzin
    Vind ik leuk
    Mari +10155
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:39
    Mooi voor deze jongens. Ajax heeft denk ik en hoop ik de mazzel dat Feijenoord nog niet top is.
    (al zou Ajax natuurlijk ook winnen van een Feijenoord dat top is; grapje)
    Vind ik leuk
    buddha +9052
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:48
    maak dan GEEN grapje. grapjes moeten leuk zijn ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:47
    Gaat helemaal nergens over.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1770
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:50
    blijft een bizar iets, besloten oefenwedstrijden. de spelers en de club zijn er voor de supporters. veel mensen leven voor hun club. laten we stoppen en voor iedereen alles opengooien!
    Vind ik leuk
    DeanJayden +9437
    zaterdag 13 januari 2018 om 20:41
    Gaat Real degraderen dit jaar ofzo
    Vind ik leuk
    zondag 14 januari 2018 om 13:26
    Lestienne kan beter een jaar terug keren na België. Ff zijn batterij weer resetten en daarna een stap voorwaarts maken
    Vind ik leuk
    BassieN +11071
    zondag 14 januari 2018 om 20:03
    Het is pas nieuws als Dortmund een keer wint.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws