Update: Heerenveen lost keepersprobleem op en haalt oude bekende terug

Update: Heerenveen lost keepersprobleem op en haalt oude bekende terug

maandag 15 januari 2018 om 20:36

SC Heerenveen wil zich deze winter versterken met een nieuwe keeper. Door de nieuwe blessure van Warner Hahn en de terugkeer van Martin Hansen naar Ingolstadt is de spoeling dun.

"We hebben naar Wouter van der Steen nog een waardige Eredivisie-keeper nodig", vindt technisch manager Gerry Hamstra in de Leeuwarder Courant. "We balen flink van het wegvallen van Warner Hahn. Dat werpt een flinke schaduw over het goede trainingskamp dat we hebben gehad. In de eerste plaats is het natuurlijk een persoonlijk drama."

Het opnieuw huren van Hansen is een optie. De keeper van Ingolstadt werd de eerste seizoenshelft al gehuurd vanwege een eerdere blessure van Hahn, maar keerde terug naar Duitsland na het herstel van de beoogde eerste keeper. Er zijn ook andere kandidaten. Hamstra besprak de opties tijdens het trainingskamp met de scouts.

Update 15/1 20.36: Hansen keert inderdaad terug in Heerenveen, meldt de Leeuwarder Courant maandagavond. Het regionale medium is aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie van sc Heerenveen, waar de rentree van Hansen wereldkundig wordt gemaakt. Hansen wordt opnieuw gehuurd van het Duitse Ingolstadt en speelt in ieder geval tot het einde van het seizoen in het Abe Lenstra Stadion.

Plaats een reactie

zaterdag 13 januari 2018 om 13:58
We treffen het ook niet met die Keepers.
Misschien van Leer een half jaartje huren?
[Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 14:03]
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:01
Nee.
Jullie mogen kabouter plop wel hebben, stond ie eerst niet op de nominatie om naar jullie te vertrekken?
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:04
Van Leer speelt toch niet bij jullie. Kan hij bij ons mooi ervaring opdoen.
Dat die kabouter ooit minuten in de eredivisie heeft mogen maken is mij al een wonder. Blij dat hij niet bij ons speelt.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:08
Die is aan het wennen aan het Ajax spel om volgend jaar Onana op te volgen
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:15
Van Leer is nog een maand of 2 -3 niet beschikbaar door een blessure.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:16
Oh, dat wist ik niet.
Vind ik leuk
13 +3471
maandag 15 januari 2018 om 20:50
Dan heb jij niet gekeken hoe weinig tegendoelpunten Willem II vorig seizoen had en hoeveel nu... (44, nu al 40; er waren afgelopen seizoen maar 5 clubs die minder tegendoelpunten hadden dan laagvlieger Willem II)
Vind ik leuk
Mo +9554
zaterdag 13 januari 2018 om 14:17
Dat gaat hem natuurlijk niet worden. Wij hebben een goede tweede keeper nodig voor het geval dat Onana geblesseerd raakt en die hebben we in de persoon van Benjamin
Vind ik leuk
Mari +2674
zaterdag 13 januari 2018 om 14:00
Vermeer?
Die is nu weer tweede keeper en zal echt geen eerste keeper worden.
Hij wilde prijzen winnen en vertrok, maar helaas hij wint niets.
Dè manier om weer aan het spelen toe te komen is bij een subtopper zoals Heerenveen
Vind ik leuk
Hesses +626
zaterdag 13 januari 2018 om 14:34
Hij wint nix ?
Nee want zijn team is afgelopen seizoen geen kampioen geworden en heeft de JC schaal niet gewonnen...en ook t jaar ervoor hebben ze geen knvb beker gewonnen. ;-)
Vind ik leuk
Mari +2674
zaterdag 13 januari 2018 om 14:49
Hij niet! Bij Ajax won de ploeg ook. Hij vond dat het niet zijn verdienste was. Dat klopt!
Vind ik leuk
13 +3471
maandag 15 januari 2018 om 20:53
Hij heeft wel hoogstpersoonlijk de beker gewonnen en kreeg dat jaar ook de Zilveren Schoen, toch 2 prijzen zonder de andere prijzen mee te tellen waaraan hij natuurlijk wel degelijk ook zijn bijdrage heeft geleverd.
Vind ik leuk
Sytz +1396
zaterdag 13 januari 2018 om 14:04
Bijlow mogen jullie best een halfjaartje huren hoor. Super talent, speelt nu in Jong Oranje dus kan zeker wat!
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:24
Mickey van der Hart speelde ook zeer lang als keeper van Jong Oranje, dus dat is geen garantie dat ie er wat van kan
Vind ik leuk
Kopsterk +2600
zaterdag 13 januari 2018 om 15:38
Inderdaad! Dat die van der Hart nog zolang eerste keep is geweest bij Zwolle....onbegrijpelijk
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:11
Sterker nog, ze hebben nog steeds vertrouwen in hem, hij zal wel weer eerste keep worden als Boer echt te oud wordt...
Vind ik leuk
Kopsterk +2600
zaterdag 13 januari 2018 om 16:13
Meen je niet, zelden zo'n onbetrouwbare eredivisie doelman gezien, maargoed moet Zwolle lekker zelf weten
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:17
Tja, het is ook niet mijn favoriet. Maar ja, met Timmer en Boer hebben we ook wel twee hele goede keepers (voor PEC begrippen) gehad, die ook lang bleven.
Vind ik leuk
Sytz +1396
zaterdag 13 januari 2018 om 16:04
Zeker waar, schat Bijlow echter toch hoger in.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:13
Pietje Veldhuizen!!
Vind ik leuk
koppig +193
zaterdag 13 januari 2018 om 14:16
Ik zou Vermeer van FEYENOORD halen ik denk dat hij graag weg wil die komt daar toch niet aan spelen toe
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:03
Die laat Feyenoord echt niet gaan!
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 20:48
Dan zal Hahn wel weer denken, de bank is niet ver meer ... na mijn revalidatie.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 14:27
Misschien kunnen jullie Fred Grim vragen. Die is toch zo wispelturig als het maar kan :P
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 15:01
Hansen heeft laten zien dat hij niet de juiste keeper is. Maar het zal me niks verbazen dat hij alsnog komt. Hamstra zijn aankoopbeleid snap ik toch niks van.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 16:23
Marsman
Vind ik leuk
Teo Smith +14788
zaterdag 13 januari 2018 om 16:59
Vermeer of jones.
Vind ik leuk
zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
Hansen bleek niet een versterking
Vind ik leuk
Kopsterk +2600
maandag 15 januari 2018 om 20:39
Toch wel schijnbaar hahah, ze halen die gozer gewoon weer terug...
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 20:45
Ik dacht gelijk aan Hans Vonk. Of is dat een te oude bekende?
Vind ik leuk
Pukstra +693
maandag 15 januari 2018 om 21:22
Dan maar hans klok. Die googeld de ballen wel uit de goal
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 21:01
Vermeer?!
Vind ik leuk
Pukstra +693
maandag 15 januari 2018 om 21:21
Nee shit... weer die hanssen.
Vind ik leuk
maandag 15 januari 2018 om 23:44
Wereldkundig zelfs.... :) :) :)
Vind ik leuk
Speedy +296
dinsdag 16 januari 2018 om 08:08
Tsja, heb je de kans om een NL-elftal waardige keeper te halen (lees Vermeer), komen ze met Hansen................JEZUS ze snappen er echt hélemaal niks van. Als ze dan nu maar voor Van Der Steen kiezen in de goal en niet voor die Hansen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: Heerenveen lost keepersprobleem op en haalt oude bekende terug