Update: Heerenveen lost keepersprobleem op en haalt oude bekende terug

    Update: Heerenveen lost keepersprobleem op en haalt oude bekende terug

    Gepubliceerd: maandag 15 januari 2018 om 20:36ma 15-01-2018 om 20:36

    SC Heerenveen wil zich deze winter versterken met een nieuwe keeper. Door de nieuwe blessure van Warner Hahn en de terugkeer van Martin Hansen naar Ingolstadt is de spoeling dun.

    "We hebben naar Wouter van der Steen nog een waardige Eredivisie-keeper nodig", vindt technisch manager Gerry Hamstra in de Leeuwarder Courant. "We balen flink van het wegvallen van Warner Hahn. Dat werpt een flinke schaduw over het goede trainingskamp dat we hebben gehad. In de eerste plaats is het natuurlijk een persoonlijk drama."

    Het opnieuw huren van Hansen is een optie. De keeper van Ingolstadt werd de eerste seizoenshelft al gehuurd vanwege een eerdere blessure van Hahn, maar keerde terug naar Duitsland na het herstel van de beoogde eerste keeper. Er zijn ook andere kandidaten. Hamstra besprak de opties tijdens het trainingskamp met de scouts.

    Update 15/1 20.36: Hansen keert inderdaad terug in Heerenveen, meldt de Leeuwarder Courant maandagavond. Het regionale medium is aanwezig bij de nieuwjaarsreceptie van sc Heerenveen, waar de rentree van Hansen wereldkundig wordt gemaakt. Hansen wordt opnieuw gehuurd van het Duitse Ingolstadt en speelt in ieder geval tot het einde van het seizoen in het Abe Lenstra Stadion.

    Plaats een reactie

    zaterdag 13 januari 2018 om 13:58
    We treffen het ook niet met die Keepers.
    Misschien van Leer een half jaartje huren?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 14:03]
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:01
    Nee.
    Jullie mogen kabouter plop wel hebben, stond ie eerst niet op de nominatie om naar jullie te vertrekken?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:04
    Van Leer speelt toch niet bij jullie. Kan hij bij ons mooi ervaring opdoen.
    Dat die kabouter ooit minuten in de eredivisie heeft mogen maken is mij al een wonder. Blij dat hij niet bij ons speelt.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3625
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:08
    Die is aan het wennen aan het Ajax spel om volgend jaar Onana op te volgen
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:15
    Van Leer is nog een maand of 2 -3 niet beschikbaar door een blessure.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:16
    Oh, dat wist ik niet.
    Vind ik leuk
    Mo +11770
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:17
    Dat gaat hem natuurlijk niet worden. Wij hebben een goede tweede keeper nodig voor het geval dat Onana geblesseerd raakt en die hebben we in de persoon van Benjamin
    Vind ik leuk
    Mari +10157
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:00
    Vermeer?
    Die is nu weer tweede keeper en zal echt geen eerste keeper worden.
    Hij wilde prijzen winnen en vertrok, maar helaas hij wint niets.
    Dè manier om weer aan het spelen toe te komen is bij een subtopper zoals Heerenveen
    Vind ik leuk
    Hesses +1049
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:34
    Hij wint nix ?
    Nee want zijn team is afgelopen seizoen geen kampioen geworden en heeft de JC schaal niet gewonnen...en ook t jaar ervoor hebben ze geen knvb beker gewonnen. ;-)
    Vind ik leuk
    Mari +10157
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:49
    Hij niet! Bij Ajax won de ploeg ook. Hij vond dat het niet zijn verdienste was. Dat klopt!
    Vind ik leuk
    Sytz +3551
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:04
    Bijlow mogen jullie best een halfjaartje huren hoor. Super talent, speelt nu in Jong Oranje dus kan zeker wat!
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:24
    Mickey van der Hart speelde ook zeer lang als keeper van Jong Oranje, dus dat is geen garantie dat ie er wat van kan
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:38
    Inderdaad! Dat die van der Hart nog zolang eerste keep is geweest bij Zwolle....onbegrijpelijk
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:11
    Sterker nog, ze hebben nog steeds vertrouwen in hem, hij zal wel weer eerste keep worden als Boer echt te oud wordt...
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:13
    Meen je niet, zelden zo'n onbetrouwbare eredivisie doelman gezien, maargoed moet Zwolle lekker zelf weten
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1901
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:17
    Tja, het is ook niet mijn favoriet. Maar ja, met Timmer en Boer hebben we ook wel twee hele goede keepers (voor PEC begrippen) gehad, die ook lang bleven.
    Vind ik leuk
    Sytz +3551
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:04
    Zeker waar, schat Bijlow echter toch hoger in.
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:13
    Pietje Veldhuizen!!
    Vind ik leuk
    koppig +499
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:16
    Ik zou Vermeer van FEYENOORD halen ik denk dat hij graag weg wil die komt daar toch niet aan spelen toe
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +939
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:03
    Die laat Feyenoord echt niet gaan!
    Vind ik leuk
    SuperScc +950
    zaterdag 13 januari 2018 om 14:27
    Misschien kunnen jullie Fred Grim vragen. Die is toch zo wispelturig als het maar kan :P
    Vind ik leuk
    Stuiterbal +599
    zaterdag 13 januari 2018 om 15:01
    Hansen heeft laten zien dat hij niet de juiste keeper is. Maar het zal me niks verbazen dat hij alsnog komt. Hamstra zijn aankoopbeleid snap ik toch niks van.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:23
    Marsman
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33893
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:59
    Vermeer of jones.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:33
    Hansen bleek niet een versterking
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7165
    maandag 15 januari 2018 om 20:39
    Toch wel schijnbaar hahah, ze halen die gozer gewoon weer terug...
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31514
    maandag 15 januari 2018 om 21:01
    Vermeer?!
    Vind ik leuk
    Pukstra +865
    maandag 15 januari 2018 om 21:21
    Nee shit... weer die hanssen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9261
    maandag 15 januari 2018 om 23:44
    Wereldkundig zelfs.... :) :) :)
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    dinsdag 16 januari 2018 om 08:08
    Tsja, heb je de kans om een NL-elftal waardige keeper te halen (lees Vermeer), komen ze met Hansen................JEZUS ze snappen er echt hélemaal niks van. Als ze dan nu maar voor Van Der Steen kiezen in de goal en niet voor die Hansen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws