Heerenveen boort 'hevig teleurgestelde' reserve transfer door de neus: Dat mag

    Heerenveen boort 'hevig teleurgestelde' reserve transfer door de neus: "Dat mag"

    zaterdag 13 januari 2018 om 16:28

    SC Heerenveen heeft te maken met een 'hevig teleurgestelde' keeper. Volgens de Leeuwarder Courant baalt Wouter van der Steen als een stekker van het feit dat zijn werkgever niet wil meewerken aan een transfer.

    De 27-jarige Van der Steen deed dit seizoen vier keer mee in de Eredivisie. Hij is geen nummer één onder trainer Jurgen Streppel. Warner Hahn kreeg de voorkeur en toen hij geblesseerd raakte, huurde Heerenveen Martin Hansen. Afgelopen week raakte Hahn geblesseerd aan zijn schouder. Daarom gaat de Friese club nu voor een vertrek van Van der Steen liggen. Een ploeg uit Japan had naar verluidt serieuze interesse. De sluitpost is gefrustreerd.

    "Wouter mag teleurgesteld zijn. Natuurlijk mag dat", vertelt Streppel. "Maar hij is uit het juiste hout gesneden. Ik ken hem al heel lang. De manier waarop hij gereageerd heeft in de wedstrijd is alvast een compliment waard", doelt de coach op het oefenduel met Anderlecht (0-0). Daarin keepte Van der Steen uitstekend. 

    Lees ook: Heerenveen gaat transfermarkt op: snelle terugkeer een optie

    Lees ook: 'Japanners richten blik op sc Heerenveen: Friese club houdt de boot af'

    Plaats een reactie

    Kopsterk +7304
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:32
    Ik blijf het zegen dat ik het niet chique vind hoe er met deze jongen om wordt gedaan, maar ik heb het al meerder malen aangegeven, hij deed het goed die 4 wedstrijden , ze halen die gare Hanssen en ze doen net alsof deze jongen niet bestaat..ik had ook eieren voor mn geld gekozen
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:34
    Hij heeft gewoon een contract en daar heeft hij zich maar aan moeten houden. Als hij echt zo goed is als jij zegt dan zal hij vanzelf in de basis opduiken.
    Vind ik leuk
    Kopsterk +7304
    zaterdag 13 januari 2018 om 17:00
    Daar heb je natuurlijk ook een punt! Maar ik hoop dat je mijn punt ook begrijpt dat er wel wat beter met die jongen om had kunnen gaan, waarom hal je dan in godsnaam die jongen op bij Helmond Sport als je hem niet laat spelen als 2e doelman zijnde, als de 1e doelman geblesseerd is!?
    Vind ik leuk
    Aal +21849
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:13
    Je hebt gelijk... die gabbersaurus van een trainer moet m gewoon die transfer gunnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 17:40
    Nou Henkie ik heb Wouter echt 10 keer liever dan die gehuurde grabbelaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 17:59
    De wedstrijden die ik van hem heb gezien vielen mij ook niet tegen maar Streppel zal toch zijn redenen hebben om hem niet te laten spelen.
    Vind ik leuk
    mason +1876
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:45
    Strepsil is gewoon een zak. Hij laat alle spelers teleurgesteld gaan of blijven. Kijk naar veerman, namli, thern, vd steen. Hij had hansen nooit de 1e doelman moeten maken. En daar komt bij dat ie totaal niet naar zijn spelers luisterd. Schaars heeft hem al meerdere keer aangeboden om 4-4-2 te gaan spelen. En die mongool gaat gewoon door met zijn eigenzinnige geleuter. Ben al anderhalf jaar klaar met die man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:47
    Je overdrijft wel vind ik. Al deze spelers hebben met hun volle verstand een contract getekend en daar moet je je dan maar aan houden. Zo simpel is het. Veerman staat momenteel in de basis en is van grote waarde. Begrijpelijk dat je die niet wilt laten gaan.
    Daarnaast is Schaars niet degene die de tactiek mag bepalen.
    Dat Streppel vaak rare wissels toepast en dat de spelers er regelmatig ongemotiveerd bij lopen is hem wel aan te rekenen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 18:49]
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:18
    Jank niet zo mason, om de trainer van Heerenveen een mongool te noemen. Thern was niet goed genoeg en Namli heeft ook niet overtuigd. Dat ie zijn draai heeft gevonden bij Pec is aan het geheel te danken. Schaars is niet degene die de opstelling maakt. Zeneli is weer terug en je zult zien dat het straks weer gaat draaien. Jij vind het heerlijk om lekker negatief te zijn of niet?
    Vind ik leuk
    mason +1876
    zaterdag 13 januari 2018 om 19:52
    Nee, totaal niet. Was al niet blij met de aanstelling van die kale. En dat blijft me dwars zitten. Ik zie mijn club naar de klote gaan. Wanneer zijn wij voor het laatst echt verwend in het stadion op die ene wedstrijd tegen psv na? Ik kan het mij niet herinneren. En dan die teleurstellingen elke keer in de laatste 10 minuten met totaal verkeerde wissels. Maar blijkbaar vind jij dat allemaal ok. Prima
    Vind ik leuk
    Hupfean +4069
    maandag 15 januari 2018 om 11:09
    Ik vind dat helemaal niet prima, ik ben gewoon realistisch. We zijn niet meer zo goed als voorheen. Jij hebt waarschijnlijk die column van Redmar op feanonline ook gelezen? Dat is de realiteit. En het feit dat we Zeneli hebben gemist dat koste ook Woudenberg de kop. Die zakte daarna door het ijs. Hopelijk gaat het straks weer beter met Ärber terug en Bulthuis op linksback.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:33
    Het lijkt mij niet meer dan logisch dat we hem op dit moment nodig hebben. Hahn is veel geblesseerd dit jaar.
    Dat hij het niet leuk vindt dat er dan op het einde van de transferperiode nog snel een keeper gehuurd wordt snap ik dan weer wel.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:46
    Maar het belangrijkste, is hij goed genoeg om te keepen in de Eredivisie. Die Hansen is wel oké natuurlijk maar ook geen top, doet Van der Steen voor hem onder?
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:50
    In de vier wedstrijden waarin hij dat heeft gedaan wel, maar goed, het verleden biedt geen garantie voor de toekomst. D
    Ik vind wel dat hij nu een kans verdiend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:52
    Lijkt mij dan ook wel. Maar nu is het een vrij kutte situatie voor hem. Hahn keep je er niet zo maar uit en een keeper huren zal ook niet lukken als je die geen basisplaats belooft.
    Vind ik leuk
    Cookee +10665
    zaterdag 13 januari 2018 om 16:47
    Mag best wat menselijker naar spelers toe... zo'n kans mag je iemand niet afpakken. Eerst die spits al die een droomtransfer naar Utrecht mistte. Jammer dit kost H'veen ook goodwill, andere spelers lezen dit ook.
    Vind ik leuk
    mason +1876
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:51
    En dat allemaal door een onbekwame trainer. Als je er een 2e keeper bij haalt dan zet je die op de reservebank. En dan ga je niet je 2e keeper op offeren. Te zot voor woorden. Hoop echt dat die man oprot volgend jaar. Ben er zo verschrikkelijk klaar mee.
    Vind ik leuk
    Cookee +10665
    zondag 14 januari 2018 om 14:14
    Heb soms het idee dat trainers met OPZET niet logisch willen doen.
    Om te laten zien dat ze een bikkel zijn, ik snap daar niks van.
    Het is geen hogere wiskunde.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    zaterdag 13 januari 2018 om 18:16
    Toch wel erg vreemd, Hahn geblesseerd maar geen vertrouwen geven aan je tweede doelman. Maar als die dan weg wilt niet laten gaan. Kan me voorstellen dat die jongen niet blij is met Heerenveen
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 23:46
    Geef Wouter van der Steen een kans als eerste keeper bij sc Heerenveen! Nu met beide handen aangrijpen!! Dus Jürgen(lees Streppel), Wouter kan zich oprekken als een goede en betrouwbare sluitpost! Uiteraard een tweede doelman is wenselijk,maar Wouter(lees van der Steen) is volgens mij goede nummer een!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 13 januari 2018 om 23:47]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws